Zmiana obsługi interpunkcji i cyrylicy.

Wasze uwagi dotyczące strony i forum Stalker.pl

Zmiana obsługi interpunkcji i cyrylicy.

Postprzez Medium w 04 Lut 2009, 12:00

Witam, nie ukrywam, że zwracam się do administracji forum, ale może ktoś jeszcze ma ten sam problem.

Kilka dni temu zauważyłem, że na forum stało się coś dziwnego.

Zanikło poprawne wyświetlanie niektórych znaków interpunkcyjnych i znaków cyrylicy. W miejsca każdego z tych znaków pojawiają się znaki zapytania. Zauważyłem to w swoich archiwalnych już postach.

Jest to dla mnie o tyle uciążliwe, że jestem dysortografikiem, piszę swoje posty zazwyczaj w Word'zie i znaki z Word'a są w ten sposób traktowane. Dodatkowo wpisując o grze STALKER jakiekolwiek informacje w moim odczuciu nieuniknione jest korzystanie również ze słów w cyrylicy.

Proszę o jakąkolwiek odpowiedź. Np. "zajmiemy się tym za trzy miesiące" lub "nie będziemy się tym zajmować" żeby móc się dostosować do sytuacji. Bardzo nie lubię pisać z błędami a jedynie Word mi to umożliwia.

Pozdrawiam

Medium
Medium
Stalker

Posty: 127
Dołączenie: 01 Wrz 2008, 08:29
Ostatnio był: 30 Gru 2009, 23:59
Miejscowość: Ełk
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: Zmiana obsługi interpunkcji i cyrylicy.

Postprzez klawisz w 04 Lut 2009, 12:36

Całkiem możliwe, że zniknęły. W ostatnich dniach nasz dostawca zmieniał serwerownie i serwer.

Rozumiem, że w starych postach nie widać cyrylicy, a w nowych..?

Начало публикаций в Третьем Литконкурсе


Widać ;]
Awatar użytkownika
klawisz
Retired

Posty: 684
Dołączenie: 16 Lis 2004, 14:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 18:38
Miejscowość: Sopot
Kozaki: 87

Re: Zmiana obsługi interpunkcji i cyrylicy.

Postprzez Famiru w 04 Lut 2009, 12:38

U mnie wszystko śmiga. Zainstaluj najnowszą wersje Mozilli i zaznacz w opcjach poprawianie wyrazów. Może to wina twojej przeglądarki ?
Awatar użytkownika
Famiru
Tropiciel

Posty: 278
Dołączenie: 21 Mar 2008, 10:47
Ostatnio był: 13 Lut 2016, 16:23
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Bandyci