[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez atikabubu w 15 Lis 2010, 15:22

Na ModDB zaczęło się głosowanie na Mod Of The Year, więc każdy kto chce pomóc wchodzi TU i znajduje odpowiedni przycisk pomiędzy opisem moda a screenami ;)
Image

A tutaj from Hungary with love :E

Image Image Image
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez fosio w 15 Lis 2010, 19:15

Ati. Pierwszy screen zamurował mnie jak twój podpis :). Kto twierdzi że cienie nie dodają klimatu ten buc! :P
Ja osobiście będę grać i na Dx8 i Dx9. Czy to w pierwszej czy w drugiej rozgrywce lub na przemian :facepalm:
JESTEM DEBILEM, PRZEPRASZAM.

fosio
Wygnany z Zony

Posty: 146
Dołączenie: 05 Paź 2008, 01:36
Ostatnio był: 26 Cze 2019, 18:48
Miejscowość: Duże zadupie polski...
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 9

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 15 Lis 2010, 19:51

No i to samo pisałem to mnie od razu zwrócono uwagę że jest coś takiego jak gust... A ja w odpowiedzi na to powiem że mamy nowe technologie które żal wycinać. Przecież po wyłączeniu dynamicznego oświetlenia staje się czyste środowisko znane z DX8 a jeśli coś jeszcze robi jakieś mieszane uczucia to dołożyć wymiennego shadera. Ja osobiście stoję za dynamicznym oświetleniem bo jak grałem w NS na statyku to wcale mnie te mapy tak nie fascynowały jak na dynamiku. Czemu wielu chce przywracać coś startego kiedy po znudzeniu lub jakichś kwiatkach będą prosić o dynamik albo narzekać będą na to czy na to? Wystarczy że w LA powstaną rzeczy które planowane nawet nie były. Czemu zatem nie można lecieć w dynamiczne?
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Fenishi w 15 Lis 2010, 20:25

Również jestem za dynamikiem. Zawsze byłem. Bo po co wycinać coś, co komuś może się spodobać? Owszem, szanuję gust innych i to, że może im się podobać gra na statyku - ale czy to problem zmienić kilka opcji w menu? :wink:
Ja osobiście mam ostatnio jakiegoś takiego "stracha" - że ten mod nie będzie odpowiednio zoptymalizowany pod względem działania. No bo wystarczy spojrzeć, ile autorzy moda wpompowali już w niego pomysłów (trafionych z resztą). Mnóstwo... dlatego mam nadzieję, że na ten aspekt położą duży nacisk - w przeciwnym razie będzie nam się trochę mniej komfortowo w to dzieło grać :P
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 15 Lis 2010, 23:39

Dez napisał kilka postów wcześniej że z tym problemów nie ma bo się tym zajęli :) Co prawda duże mapki mogą mieć problemy i będzie czasem się doczytywało ale znając twórców oni nawet to potrafią zrobić wiec jestem pewien że na moim szrocie zagram. Podobno Caleb ma słabiutki sprzęt. Nie pisze tego by komuś ubliżyć tylko dla porównania. Dez napisał że na Caleba sprzęcie nie będzie problemów z rozgrywką. Dynamiczne oświetlenie jak najbardziej niech będzie. Nie będę płakał jeśli wytną ale miejmy szersze możliwości nawet jeśli dzieci miały by potem narzekać na spadek FPS na dynamicznym oświetleniu. Przecież mod to mod :) Poza tym przechodząc go na statycznym i dynamicznym mamy jakby dwie osobne rozgrywki bo świat się naprawdę ogromnie wtedy różni.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Fenishi w 16 Lis 2010, 17:14

Kuso - fakt, zapomniałem o tym, co tam nabazgrał wcześniej :E Dla mnie to jest wręcz niesamowite, co oni zrobią z tego moda... wszyscy będą "nołlajfować" - a przynajmniej ja tak :D A co do statyku to troszkę byłoby szkoda wyciąć dynamiczne oświetlenie - fakt, to tylko czysto kosmetyczna zmiana, ale IMO w jakimś tam stopniu wpłynie na klimat :)
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez barin w 17 Lis 2010, 10:25

To czy gracie na statyku czy dynamiku zależy tylko od was, LA powinien działać w obydwu trybach. Co do wymagań, to są nieznacznie wyższe od podstawowej wersji gry, LA to modyfikacja a nie zupełnie nowa gra więc jeśli działa wam SOC na statyku/dynamiku to w LA też będziecie mogli zagrać.

Za ten post barin otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Fenishi, dezodor.
barin
Stalker

Posty: 54
Dołączenie: 31 Sty 2008, 07:03
Ostatnio był: 07 Gru 2010, 22:15
Kozaki: 7

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez Fenishi w 17 Lis 2010, 15:10

No właśnie. Tak więc jedni skorzystają, inni nie muszą - to kwestia upodobań i gustu. Nie musi to być zaraz problem sporów :P
"Tsurushita kuzuki koyoi de ikutsu...?"
Awatar użytkownika
Fenishi
Tropiciel

Posty: 305
Dołączenie: 28 Maj 2010, 18:49
Ostatnio był: 14 Cze 2016, 18:46
Miejscowość: Zabrze
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 17

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez ViS w 20 Lis 2010, 00:27

W starych info na temat Oblivion Lost było chyba, że kontroler będzie siedział na drzewie lub jakimś wysoko położonym punkcie i stamtąd będzie mógł kontrolować zombie, żeby atakowały gracza np. mógł im wydać polecenie, żeby podniosły karabin. Czy w Lost Alpha tez tak będzie??
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez thebesciak125 w 20 Lis 2010, 01:42

Też o tym gdzieś właśnie czytałem :)
Ale wg mnie na 99.9 % nie będzie tego w LA ;) poza tym to był raczej troche groteskowy pomysł, żeby kontroler niczym małpa siedział na drzewie i sterował zombiakami :E :wink:
Chociaż nie powiem że bym tego chętnie nie zobaczył :D :D :D
Awatar użytkownika
thebesciak125
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 31 Paź 2009, 11:44
Ostatnio był: 05 Lip 2023, 20:57
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 20 Lis 2010, 02:10

Znając różne mody twierdzę że ten pomysł był by spalony :D Tylko dlatego tak myślę ponieważ ten kontroler stał by sobie na gałęzi niczym na ziemi i przypominało by to prędzej jakiegoś buga. Lepiej niech sobie siedzi na ziemi w dalszym ciągu i nas atakuje. Chociaż jeszcze lepiej to wsadzić pana kontrolera do laboratorium i tworzyć nim porządną atmosferę :) Ciekawe czy w LA też będzie taki zwalony spawn... Czyli wytłuczemy wszystko w jakiejś laborce a mutanty pomimo zamkniętych za nami drzwi od nowa się zrespawnują :( Rozumiem na zewnątrz ale w takich kompleksach? myślę że twórcy to przemyśleli i rozwiążą to w jakiś naprawdę dobry sposób.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez KoweK w 20 Lis 2010, 02:26

W AMK Kontroler zmieniał ludzi w zombie i wg mnie ten pomysł był świetny. Po zabiciu Kontrolera wszystkie zmienione osoby powracały do poprzedniego stanu... To samo chyba jest w Zewie Prypeci. To z tym drzewem to była tylko koncepcja, do tego kiepska, dlatego proponuję umieszczenie Kontrolera gdzieś wyżej, np. na budynku, zamiast żeby chodził ot tak po ziemi.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości