[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez thebesciak125 w 20 Lis 2010, 11:56

Ja też jestem jak najbardziej za tym żeby zamieniał ludzi w zombie, ale nie siedząc na drzewie :D
Co do Zewu to wiadomo że w jednej misji w Janowie w tym tunelu faktycznie zamienił chwilowo ludzi w zombie a po zabiciu wracali do normalnego stanu, z tym że to było chyba tylko w charakterze tej misji.
Awatar użytkownika
thebesciak125
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 31 Paź 2009, 11:44
Ostatnio był: 05 Lip 2023, 20:57
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 20 Lis 2010, 16:51

Ja tam nie wiem jak ma być ale to w Zewie mi się podobało :) W AMK nie lubię wierzyć... Dużo rzeczy robionych przez tą grupę bywało niestabilnych albo przebajerowanych. Nie wiem może się mylę ale NS działa właśnie na AMK i większość błędów leży właśnie w tych plikach które wchodzą w skład AMK Mod. To samo było z resztą w Zewie Monolitu. W Ukrytych Ścieżkach na szczęście było już lepiej bo wiele rzeczy zoptymalizowano. Moja sugestia to kontrolera do podziemi i na budynki :) Oby tylko nie za dużo ich w kupie było bo fajnie ani jakoś klimatycznie to nie wygląda kiedy widać z 4 kontrolery w kupie...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez JABŁKO w 25 Lis 2010, 23:56

witam ;p dawno nie pisałem więc czas się przypomnieć hehe. Mam dwa pytanka czy celowanie przez lunetę w tym modzie będzie wyglądało tak jak w zwykłym Cieniu tzn że mamy siatkę celowniczą i naokoło ciemny ekran jak w jakimś tunelu ;p czy dałoby się zrobić coś na wzór Gnomuss Scopes moim zdaniem dodałoby to odrobinę realności. A po drugie to czy po tym jak zabiją jakąś kluczową postać w grze która zleciła nam wykonanie zadania jakiegoś, które pociągnie dalej nową fabułę ( Bo tak sobie myślę ,że twórcy dodadzą coś nowego )czy będzie możliwość jej kontynuacji, dajmy na to zabierając z trupa Pda i dające je np barmanowi do rozszyfrowania, lub też innej postaci za odpowiednią sumę pieniędzy lub zadanie, czy też artefakt. byłoby to ciekawe rozwiązanie chyba;p Bo w Soljance trochę to skopali zabili mi Kabla w Barze i dalej już spora część nowej fabuły poszła się kochać a to niezbyt ciekawe... Rozwiązanie z możliwością kontynuacji byłoby chyba dość ciekawym no oczywiście nie ze wszystkimi zadaniami.

Uwagi moderatora:

Po znakach interpunkcyjnych dajemy spacje... - Matrix

Za ten post JABŁKO otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative MatrixSTR.
JABŁKO
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 01 Sty 2010, 23:47
Ostatnio był: 17 Lip 2011, 23:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: -30

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez caleb59 w 26 Lis 2010, 00:01

Powiem tak...
Pozostanie stary wygląd celowania przez lunety co widać już np. na filmikach gdzieniegdzie...
Osobiście też wolałbym Gnomusa ale to jest do dodania już we własnym zakresie tak samo jak inne pierdółki w tym tekstury o czym wspominał nie raz @dezodor...
Co do śmierci kluczowych NPC - fabuła jest póki co rozrysowywania na kartce jak to ujął zdaje się @ati i jeszcze za wcześnie na takie info ale znając dez0wave sądze, że będzie to dobrze i poprawnie rozwiązany aspekt moda...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 26 Lis 2010, 13:48

Wg mnie może być tunelik na optyce. Celując z PSO przykładamy oko do "świńskiego ucha" więc nie ma możliwości widzieć nic poza krzyżem prócz tego co znajduje się za soczewką :) SUSAT już powinien być oglądany z dystansu bo to już raczej kolimator niż porządny celownik tak że po bokach było widać by otoczenie. Tak samo z resztą w G36 i FN2000. Tylko że ci co nie kumają że to mod będą biadolić że obraz poza optyką też przybliża... Mi osobiście to powiewa jak to zrobią. Ważne by było ładnie i bez bałaganu. Potem sami przecież będziemy sobie to poprawiać pod siebie. Co do tych NPC którzy mogą sobie zginąć to bym się wkurzył. No chyba że można potem jakoś inaczej questa zaliczyć.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez utak3r w 26 Lis 2010, 14:36

djcycu napisał(a):Co do tych NPC którzy mogą sobie zginąć to bym się wkurzył. No chyba że można potem jakoś inaczej questa zaliczyć.


Ujmę to tak: wszyscy chcą wolnego świata i braku liniowości gry... a to właśnie jest piękny przykład liniowej, oskryptowanej akcji: chronienie ważnych NPC. Ja tam wolę, jak w realu: jak ktoś zginie i nie będziemy mogli wykonać jakiegoś questu... no cóż, tak to właśnie jest w wolnym świecie. Nie dajmy się zwariować i... bądźmy konsekwentni w swoich wypowiedziach.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez paintball_0 w 26 Lis 2010, 15:20

MA - SAK - RA

Dowiedziałem się o modzie na innej stronie (zamieszczono kilka filmików z komentarzami moderów) i natychmiast wpisałem "forum.stalker.pl" w okienko przeglądarki, żeby dowiedzieć się więcej o LA. ;)

Świetny mod, zawiera dokładnie to, czego zawsze oczekiwałem po Stalkerze, a czego nie otrzymałem. Z niecierpliwością oczekuję zakończenia prac nad tą modyfikacją i życzę twórcom powodzenia.

edit

Kilka pytań:

Czy bronie będą lustrzanym odbiciem ich ostrych pierwowzorów, jak widziałem na filmikach i screenach, czy też zostaną poprawione? Nie lubię patrzeć, jak łuski latają mi przed twarzą. ;)
Czy ciągle będziemy mieli do czynienia z przesadnie wytrzymałymi przeciwnikami i mutantami?
Może przydałoby się lepsze zbalansowanie obrażeń zadawanych przez broń palną? Można by to zrównoważyć np. mniejszą ilością amunicji w grze, oraz wzmocnieniem efektu podbicia broni podczas oddawania strzału. Gra na pewno będzie ciekawsza, kiedy każdy stalker będzie się martwił o ilość posiadanej amunicji, ale równocześnie miał świadomość, że nawet ostatni pocisk może przesądzić o jego życiu, lub śmierci.
Awatar użytkownika
paintball_0
Legenda

Posty: 1285
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 15:12
Ostatnio był: 30 Sty 2017, 23:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 184

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez caleb59 w 29 Lis 2010, 15:47

Nowe screeny:

Image Image Image
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez BJ Blazkowicz w 29 Lis 2010, 17:13

Jak się tak patrzy na te screeny to ma się wrażenie że to ciągle jedne i te same.

Ati: Screeny z pustych map. Pasjonujące, po prostu niesamowita wartka akcja że o spontaniczności nie wspomnę.
Ostatnio edytowany przez BJ Blazkowicz, 29 Lis 2010, 17:21, edytowano w sumie 1 raz
Image
Voiton laulut soi ainiaan!

Za ten post BJ Blazkowicz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MatrixSTR.
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez atikabubu w 29 Lis 2010, 17:16

A ja mam więcej :P!

Image Image
Image Image
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez djcycu w 29 Lis 2010, 20:27

Ładne, ładne :) Wygląda whuj dobrze bo nie widać w końcu tego mroku :) Rzucił mi się w oko generator w tym jednym screenie. Czy to o tym mówił Dez? Że pojawi się więcej takich generatorów dla pobudzenia wyobraźni? Oby tylko nie wrzucili ich do Kordonu :P
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Lost Alpha] by dez0wave

Postprzez ViS w 29 Lis 2010, 23:27

Z tego co pisał kiedyś Dez, to te generatory pojawią się również w Darkscape i chyba w Yantarze. O kordonie nic nie wspomniał ;)
Wolno mi być dumnym z tego co w narodzie jest wielkie
i choć na wschodzie pozostały tylko kamienne orły, chłodne płyty nagrobne polskich bohaterów, rodacy którym udało się przeżyć prześladowania i nie skapitulować,
wolno mi żywić nadzieję, że czasy Wielkiej Polski jeszcze powrócą...

LEOPOLIS
SEMPER FIDELIS TIBI POLONIAE
Awatar użytkownika
ViS
Tropiciel

Posty: 302
Dołączenie: 15 Lut 2010, 20:19
Ostatnio był: 31 Maj 2017, 22:43
Miejscowość: Dzikie Pola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

PoprzedniaNastępna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość