[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Co sądzisz o Lost Alpha DC?

Przewyższyło oczekiwania
50
44%
No jest dobre, ale szału ni ma
41
36%
LA to kupa
15
13%
Nie mam zdania
7
6%
 
Razem głosów : 113

[Lost Alpha] by dez0wave - Download, dyskusja

Postprzez KoweK w 28 Sty 2009, 16:40

OGŁOSZENIE ADMINISTRACYJNE:
TEMAT
NIE SŁUŻY DO ZGŁASZANIA BŁĘDÓW, OD TEGO JEST DZIAŁ
>PYTANIA I ODPOWIEDZI<


Image

Ekipa od Priboi Story tworzy nowego moda... I to nie byle jakiego. Mod przywróci mapy, których w grze nie zobaczyliśmy...! a były na starych trailerach! Mówię tutaj o np. Dead City, Generators... Również w nowej wersji będą mapy z oryginalnej, pełnej wersji S.T.A.L.K.E.R.'a.
Aktualnie jest to mod na którego czekam tak bardzo, jak kiedyś na S.T.A.L.K.E.R.'a. Mam nadzieję, że w końcu będzie to czymś, czym miał być Stalker od dawna- nieokrojoną, wspaniałą grą.

Oto trailery przedstawiające rozgrywkę, poziomy i nowe rozwiązania usunięte przez GSC, a przez twórców moda przywrócone:
Poziom Dead City
Poziom Generators
Poziom Garbage
Interfejs (Artefakty)
Zmiana podczas trzymania śrubki (tak jak było w Stalker:OL).
Interakcja z lampami v1
Interakcja z lampami v2
Interakcja z lampami v3
Searchlights
Kamery (!)
Auta
Cordon

LA JUŻ JEST.
Aktualna wersja 1.4007 wraz z instrukcją instalacji do pobrania: TUTAJ!

SDK:
LostAlpha SDK 2.6 beta
LA SDK Add-on 1


OFICJALNA STRONA WWW:
http://www.moddb.com/mods/lost-alpha

FAQ
KLIK:

Pytanie: Czy tworzycie Lost Alpha na silniku Call of Pripyat?
Odpowiedź: Nie. :)

P: Czemu nie?
O: Ok, pozwólcie że wyjaśnię. Przeniesienie wyglądu leveli nie byłoby trudne, tylko trochę kompilacji i roboty z narzędziami. Jednak przeniesienie i debugowanie wszystkich bajerów które zrobiliśmy byłoby naprawdę trudne i mogłoby potrwać ponad rok. Mówię, że tylko ci przenoszą się na engine CoP, którzy nie mają wiele do stracenia na tej operacji. Za dużo zrobiliśmy na silniku CoP i mamy dużo do stracenia.

Poza tym, obiecaliśmy naszym fanom że będziemy się trzymać silnika SoC... plus, jest on bliższy starym wersjom, nawet jeśli niektóre rzeczy są nieobecne, to inne ciągle tam są ale nie mogły by być zrobione na nowym silniku.

Więc podsumowując: nie przechodzimy na CS ani CoP z powodu postępów jakie poczyniliśmy na SoC. Gdybyśmy byli gdzieś na 20-30% projektu moglibyśmy się zastanowić ale ponad 80% to kompletne samobójstwo. Teraz mam nadzieję że jest to jasne dla wszystkich.

P: Czy użyjecie czegoś z CoP?
O: Może parę modeli, tekstur etc.

P: Co z fabułą? Czy jest gotowa?
O: Nie cała, i nie jest jeszcze w grze.

P: Co możecie o niej powiedzieć?
O: To tajemnica. W skrócie - jest o pierwszej wyprawie Strieloka do centrum Zony.

P: Czy możecie powiedzieć coś więcej o waszej fabule?
O: Nie. Nie powiemy nic aż do premiery.

P: Czy potrzebujecie beta testerów?
O: Nie.

P: Nie potrafię robić modów, ale i tak chcę wam pomóc, co mogę zrobić?
O: Możesz nam podarować dotację. Każdy, kto to zrobi może nam wysłać opis postaci z imieniem, krótką biografią i listą sprzętu, jaką chciałby zobaczyć w grze. te osoby zostaną także zamieszczone w creditsach. Po więcej informacji, wyślij nam PW lub maila.

P: Chciąłbym zobaczyć swojego questa w grze. Czy moglibyście ...?
O: Oczywiście, możesz go zrobić po premierze LA. Jeśli myślisz że twój pomysł jest tak fajny że MUSIMY dołączyć go - prosimy napisać nam PW i zobaczymy.

P: Czy zrobicie jakieś sekrety?
O: Tak. Jeśli graliście w Priboi Story, wiecie że lubimy sekrety. :)

P: Co z fizyką?
O: Będzie "bardziej realistyczna", z ragdollem ze starszych buildów.

P: Czy HUD będzie taki jak w SoC?
O: Ciągle nie wiemy. Chcielibyśmy by był podobny do starego. Możemy popełnić błedy.

P: Będziemy mogli zabijać ptaki?
O: Tak.

P: Czy zmienicie położenie latarki?
O: Nie

P: Przerobicię mapę globalną?
O: Tak oczywiście. Ale nie mówmy o tym do premiery :)

P: Zostawiliście jakieś poziony z SoC?
O: Nie. :)

P: Jak będzie wyglądać spanie? Przez śpiwór czy plecak?
O: Będzą śpiwory, bo to szybki i wygodny sposób i bardziej realistyczny niż przycisk. Oczywiście będą też strefy spania, ponieważ podobał nam się pomysł z CoP.

P: Czy dodacie "Panoramic Mod by Argus"?
O: Nie sądzę. Ale jestem pewien, że któś go później doda.

P: Czy dodacie możliwość rozmowy przez PDA jak w alphie 1935?
O: Nie wiem, ale zróbmy z tego niespodziankę.

P: Dodacie nowe bronie?
O: Tak. Będą 3 nowe - P90, PKM i Mosin stworzone przez Gosuke, oraz 3 różńe pistolety stworzone przez nas.

P: Będą wojny frakcji?
O: Nie.

P: Dodacie jakieś nowe frakcje?
O: Grzech aka Mroczni stalkerzy, są wymagani do fabuły.

P: Dodacie system ulepszeń taki jak W CS?
O: Coś w tym stylu.

P: Będą detektory do szukania artefaktów
O: Tak, ale będą tylko pomocą w strefach anomalii.

P: Ile mod będzie "ważył"?
O: Około 5-6 GB. Jeśli go spakujemy, będzie o wiele mniejszy, nie potrzebujemy wielu tekstur z SoC więc je usunęliśmy (kilka miesięcy temu mod ważył 8-9GB).

P: Podczas jakiej pory roku będzie rozgrywać się gra?
O: Latem.

P: Jak będą wyglądały rośliny?
O: Tak jak na starych screenach. Zielone, ale wysuszone poziomy będą zawierać wysuszoną trawę i nawet jesli dana mapa będzie zawierała pewne obszary, gdzie drzewa sa martwe wtedy i trawa będzie wysuszona obok nich.

P: Jeśli jakieś nowe buildy wyciękną do internetu to, co zrobicie?
O: Każdy nowy build jaki wycieka trochę nas "podniszcza", ale w sumie spędzamy z grą zbyt wiele czasu, by się tak łatwo poddawać.

P: Dodacie szczury?
O: Tak.

P: Przywrócicie stare mutany?
O: Tak, ale tylko te, które zostały w plikach gry.

P: Na jakim patchu mod będzie działał?
O: 1.0004

P: Będą patrole wojska?
O: Blisko krańców Zony - tak.

P: Czy dotacie do gry żółtego karła?
O: Próbowaliśmy, ale wygląda on bardziej zabawnie niż fajnie, wiec raczej nie..

P: Jakich ulepszeń broni możemy się spodziewać?
O: Balistyka będzie jak najbardziej zbliżona do prawdziwej. Ale nie spodziewaj się hardcore'a, ponieważ 99% graczy chce się poprostu dobrze bawić. Wygląda na to, że będą to zaawansowane bronie z Priboi Story, ale na pewno będzie kilkanaście ulepszeń specjalnie pod LA po jego wydaniu.

P: Będą emisje? Jeśli tak, to jak będą wyglądały?
O: Będą losowe emisje. Będziecie musieli ukryć się przed nimi w specjalnych miejscach, które będą zanznaczone na mapie, gdy emisja się zacznie. Nie będą dawały stu procentowej ochrony, ale będzie wam łatwiej przetrwać. NPC też będą się chować jeśli znajdą kryjówkę. Jśli nie, będą biegać spanikowani albo zaatakują inną kryjówkę. Ptaki spadną na ziemię (tak jak w Priboy Story), anomalie oszaleją i będą atakować obozy... Pod ziemią też będą emisje nazwane przez nas "podziemne emisje". Nic więcej nie możemy powiedzieć.

P: Który HUD będzie w finalnej wersji?
O: HUD jest zmieniany cały czas. Nie możemy powiedzieć, który wybierzemy. Ale będzie możliwość wybory naszego HUDa i bety.

P: NPC będą omijać anomalie?
O: Użyjemy stref anomalii, które były starym pomysłem GSC. Przywrócili je w Czystym Niebie. Użyjemy bardzo podobnej metody. NPC będą próbowali je omijać, ale każdy popełnia błęd, więc jest bardzo możliwe, że jakiś stalker wejdzie w anomalię i zginie. :)

P:Czy NPC będą unikać uderzeń/kolizji o dynamiczne obiekty?
O: Wszystkie dynamiczne spawnowane obiekty są widoczne dla AI, ale dlaczego mają oni dla przykładu iść dookoła drewnianej skrzyni? Po prostu przepchną/odrzucą ją dalej tak, jak Ty sam byś postąpił. Dynamiczne obiekty nie są ciężkie, więc nie blokują ruchów AI (wyjątkiem są niektóre drzwi).

P: Czy użyjecie zedytowanych plików .dll z moda Zenobian by używać nowego trybu przybliżania przez niektóre bronie?
O: Nie.

P: Dodacie wycięte animacje?
O: Tak, ale tylko te, które będą pasowały do gameplaya i będą wyglądały dobrze.

P: Zostawicie Sidorovicza?
O: Oczywiście, że tak.

P: Jakiego typu tekstur użyjecie w LA?
O: Użyjemy tylko niezbednych tekstur dla poziomów, które już teraz ważą około 1GB. Użyjemy też tekstur broni oraz niektórych tekstur NPC i potworów z wydań beta i to tyle. Gracz będzie mógł zadecydować i samemu wybrać ulubioną paczkę tekstur. Nie chcemy narzucać nikomu naszej woli (także podejmując tą decyzję oszczędzamy na wielkości moda).

P: Co z pogodą?
O: Użyjemy tekstur nieba ze starych buildów i nieużytych w SoC. Użytkownik będzie mógł wybrać pogodę podczas instalacji, lub w grze za pomocą komendy sv_setweather. Będzie kilka wersji. (2003,2004,SWO). Wersja z 2003 r. będzie używać statycznych tekstur. Wersja z 2004 będzie używać cylklu 24H. SWO będzie używać renderów DX9. To będzie specjalna wersja SWO stworzona dla LA.

P: Których tekstur broni użyjecie?
O: Użyjemy tych ze starych buildów i naszych własnych.

P: Co z rosyjską wersją LA?
O: Jeden z członków z naszego teamu jest z Ukrainy i zna rosyjski, :)) Zrobi wersję rosyjską przed wydaniem moda.

P: Co z grafiką?
O: Statyczne oświetlenie będzie rozszerzone, ale nie za bardzo. Dynamiczne nie będzie zmienione. Użyjemy pogody z SWO dla DX9. Dla DX8 użyjemy starych cyklów pogodowych.

P: Użyjecie Dead City z Alphy 1935?
O: Nie. Użyjemy własnej mapy, która była tworzona od kwietnia 2008 do września 2009. Wstawimy również trochę easter eggów. :)

P: Którą wersję Wysypiska zobaczymy w LA?
O: Użyjemy tej z Alphy 1935 jako wersji bazowej, ale musieliśmy poprawić jej geometrię i bugi oraz musieliśmy dodać trochę nowych rzeczy jak wraki pojazdów, więcej roślinności i wiele więcej.

P: Dodacie jakieś nowe mapy, których nigdy nie było w stalkerze?
O: Będzie jedna mapa niespodzianka, jeśli zdołamy ją zrobić.

P: Mapa Radar zawiera leśne obszary oraz góry przeróżnych śmieci?
O: Obydwa. Sprawdź nasze ostatnie obrazki (screeny) na stronie moddb.

P: Którą wersję Jantaru użyjecie?
O: Tą z alphy 1935 z wieloma zmianami. Poprawiona geometria, dodana woda, nowe rośliny, dodane bunkry i wiele więcej. :)

P: Co z Darkscape?
O: Jedna z naszych najlepszych map. Jest ogromna, może nawet za duża, ale silnik łatwo ją udźwignie. Właśnie ją wypełniamy. :) Zawiera wielką kopalnię, kilka wiosek, przystanek autobusowy i bardzo długie dorgi.

P: "Chernobyl NPP" jest dużą mapą, czy ją zmniejszyliście?
O: Jest jedną z największych lokacji z wieloma zmianami. Jesteśmy pewni, że gracze ją polubią.

P: Będziemy mogli dolączać do frakcji?
O: Nie mogę nic o tym powiedzieć. Dalej pracujemy nad fabułą.

P: Dodacie samochody?
O: Tak. Trzeba będzie kupić je u handlarzy. Zapomnij o losowo zrespawnowanych pojazdach w grze. Jest to raczej nierealistyczne. Jeśli byłby tam jakiś działający samochód, to bandyci by go szybko zabrali. :)

P: Dodacie paliwo do samochodów?
O: Tak. Dodaliśmy je bardzo dawno pracując nad Priboi Story.

P: Dodacie bazy frakcji?
O: Jesteśmy w trakcie. :) Wielu stalkerów będzie spać w starych budynkach... dolina mroku Zawierać bazę monolitu i bandytów. Nie mogę więcej powiedzieć. :)

P: Czy przywrócicie "trzęsienie" się broni w rękach jak w CS?
O: To niemożliwe bez edycji silnika. Ale kto wie...

P: Co z dźwiękami?
O: Użyjemy wiele niewykorzystanych i wyciętych dźwięków. Będą tworzyć oldschoolową atmosferę w świecie stalkera.

P: Co z menu głównym? Dodacie nowe?
O: Będzie takie jak w buildzie z 2005 roku ze zmianami, ale możesz zobaczyć je na naszym ostatnim wideo lub na moddb.com :)

P: Zmienicie celownik w broniach na okrągły z kropką w środku?
O: Tak. Ale jeśli ktoś nie będzie chciał go używać, zostawimy też standardowy.

Autorzy: The Witcher, atikabubu, caleb59, xKoweKx
Ostatnio edytowany przez KoweK, 25 Mar 2009, 20:06, edytowano w sumie 1 raz
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Soczek, atikabubu, stalker417, dienonych, Kontroler, McSayerPL, apg2312, STALKIER998, astro919, Gregorius, MisterMagister, zeus123123.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Reklamy Google

Re: Back To The Roots of Oblivion Lost - Alpha Lost.

Postprzez Crisu w 28 Sty 2009, 16:45

To mnie zaskoczyli. ^^
Jeszcze kilka dni temu w SB podawałem cytat dez0dora - mówił on o tym, że może wypuszczą moda w styczniu bieżącego roku, a jak widać jedyne co mamy to kilka nagrań...
Zabawne. xD
Rozumiem, że to kupa roboty, ale dez0wave robi się jak GSC.
Zapewniają, obiecują... I i tak słowo nie jest dotrzymane.

Jednak to czego w tej chwili dokonują to osiągnięcie wprost nie do uwierzenia.
Bo czyż najnowszy Priboi nie będzie mógł być uznany za godną kontynuację Stalkera...?
Nie jest to zwykły mod... To mod Chiquity.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: Back To The Roots of Oblivion Lost - Alpha Lost.

Postprzez Michu w 28 Sty 2009, 17:16

Wspaniałą rzeczą jest to co oni robią, niech się GSC schowa :/ :/... Oni próbują przywrócić to co (GSC) schrzanili, więc hmm. Świetna sprawa a z nowymi levelami, bajerami, pustką... :D. Mam nadzieję że zrobią dużo zadań i porządną fabułę, oraz przyczajone mutanty, i TRUDNĄ GRĘ!. Mam nadzieję że wszyscy starzy wyjadacze stalkera zadowolą się tym... i nie będzie to tylko kilka levelów po których będziemy się kręcić bez sensu, tylko na prawdę dobra fabuła. Liczę na nich i mogę poczekać ten rok, półtorej. Ten mod robi kilka osób a nie studio składające się z 500 osób :P.

Dez0 RLZ
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Re: Back To The Roots of Oblivion Lost - Alpha Lost.

Postprzez foxh0und w 28 Sty 2009, 17:27

.Cristo? napisał(a):To mnie zaskoczyli. ^^
Jeszcze kilka dni temu w SB podawałem cytat dez0dora - mówił on o tym, że może wypuszczą moda w styczniu bieżącego roku, a jak widać jedyne co mamy to kilka nagrań...
Zabawne. xD
Rozumiem, że to kupa roboty, ale dez0wave robi się jak GSC.
Zapewniają, obiecują... I i tak słowo nie jest dotrzymane.
Ale to jest zupełnie inny osobny mod, priboi 1.2 czy jak mu tam ma ;) wysjść koło lutego a co do tego to nie podawali żadnej daty oprócz jak podał xKoweKx koniec 2009. Link na MODDB Rok czy więcej mi to nie robi rożnicy żeby tylko nie spieprzyli tego jak GSC ale o to chyba się nie ma co martwić w końcu nie robią tego na czas.
Experience without theory is blind, but theory without experience is mere intellectual play.
Awatar użytkownika
foxh0und
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 14 Sty 2008, 22:00
Ostatnio był: 27 Kwi 2014, 00:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 3

Re: Back To The Roots of Oblivion Lost - Alpha Lost.

Postprzez Raven422 w 28 Sty 2009, 17:32

Ej, Michu, nie pier****, że wyjadacze się ucieszą...a co z lajtowymi graczami którzy NIE CHCĄ trudnej gry, chcą grę w którą będzie się fajnie grało. Ja należe do graczy w stalkera którzy nie chcą utrudniaczy, tylko fajnego, ciekawego InnOwacyjnego (hehe xD). Już nie offtopując, mam wielkie nadzieje co do tego moda, już szykuje miejsce na dysku... Najbardziej podoba mi się ficzer z tą walizką na arty. Mam nadzieje, ze będzie tam duuuuużo nowych rzeczy od których zawróci się nam w głowie :). Tylko ile ten mod będzie ważył, 4 nowe levele...jestem pewien że coś koło 1GB lub więcej...:/.


EDIT: Ahh..fox szybszy ^^.
Awatar użytkownika
Raven422
Tropiciel

Posty: 304
Dołączenie: 21 Cze 2008, 19:20
Ostatnio był: 28 Wrz 2016, 13:35
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 20

Re: Back To The Roots of Oblivion Lost - Alpha Lost.

Postprzez Crisu w 28 Sty 2009, 17:39

*foxh0und:

Tak, rozumiem i nie chcę się wykłócać...
Jednak ponad rok temu zapytałem dez0dora na ich forum wprost i konkretnie - kiedy planują wydanie Priboi'a 2.0... Ujął to w ten sposób, że planują wypuścić go za miesiąc, aczkolwiek najprawdopodobniejsze będzie to, że jednak wyrobią się dopiero po 4 miesiącach.
Tak samo jest z BTTR. Parę dni temu cytowałem jego własne słowa. Styczeń 2oo9. Tymczasem widzimy jak jest. Zachciało się wielkiego projektu Priboi Story 2.0, który przemienił się w jeszcze większe przedsięwzięcie...

Oczywiście nie neguję decyzji dez0wave wręcz przeciwnie - bardzo dobrze, że przykładają się do pracy i nie chcę spierd*lić tego jak GSC spieprzyło Stalkera. Dają sobie wiele czasu, ale już teraz da się wywnioskować stwierdzenie, że BTTR będzie na prawdę godny. Panowie z dez0 dokonali cudu - dosłownie. Wykorzystali X-Ray'a w taki sposób, że sami robole z GSC nie mogą równać się z umiejętnościami tak nieprzeciętnego teamu.

- - -

*Raven:

Pamiętaj, że zawsze można wybrać poziom trudności. xD
Hmm, 4 nowe poziomy? Zdaje mi się, że w tym czasie wpadnie im jakiś nowy pomysł i na czterech połaciach skażonego, klimatycznego terenu się nie skończy.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: Back To The Roots of Oblivion Lost - Alpha Lost.

Postprzez KoweK w 28 Sty 2009, 17:41

foxh0und napisał(a): Ale to jest zupełnie inny osobny mod, priboi 1.2 czy jak mu tam ma ;) wysjść koło lutego a co do tego to nie podawali żadnej daty oprócz jak podał xKoweKx koniec 2009.

To nie jest Proboi 1.2
Dex0wave odpowiadał do komentarzy i napisał "Q4 2009 or early 2010".

Link do news'a z linka, którego podał foxh0und:
http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/ne ... ry-update7

Kordon wygląda niesamowicie klimatycznie *.*

Fajnie byłoby gdyby dodatkowo przywrócili celownik ze starych trailerów. Zamiast celownika, jaki jest w oryginalnym SoC'u mogliby dać kropkę z kółkiem :)
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ganz.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Back To The Roots of Oblivion Lost - Alpha Lost.

Postprzez Raven422 w 28 Sty 2009, 17:42

Ha! Czyli da się robić wielkie mody w stalku, podobnie jak w HL2. Ale by były yaya jakby PS 2.0 podzieliłby los Red Orchestry i zaczeliby go sprzedawać sklepach jako oddzielny produkt ;)...

EDIT: Nah, wyścigi w pisaniu postów ;)?

EDIT 2 : Kowek, co ci z tym celownikiem? xD. To jest klapa xD. Wg. mnie byłby to wielki błąd :).

Nie usuwa się wpisów administracji Raven, pamiętaj ;] - Michu
Awatar użytkownika
Raven422
Tropiciel

Posty: 304
Dołączenie: 21 Cze 2008, 19:20
Ostatnio był: 28 Wrz 2016, 13:35
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 20

Re: Back To The Roots of Oblivion Lost - Alpha Lost.

Postprzez Crisu w 28 Sty 2009, 17:45

*Kowek:

Faktycznie, Kordon zapowiada się zacnie, jednak widzisz... Mamy przed sobą roczek czekania. Z pewnością zaskoczą nas czymś jeszcze bardziej pozytywnym. ^^ Co do celownika... Dobra pomysła, natomiast ja byłbym za wyborem. Celowniczek dynamiczny - stockowy, statyczne kółko z kropeczką lub najzwyklejszy biały piksel z OL. ^^

*Raven: Czy wiesz, że Priboi Story prezentowany był bodajrze w jakimś czasopiśmie...? ^^
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Re: Back To The Roots of Oblivion Lost - Alpha Lost.

Postprzez KoweK w 28 Sty 2009, 17:48

.Cristo? napisał(a):*Raven: Czy wiesz, że Priboi Story prezentowany był bodajrze w jakimś czasopiśmie...? ^^

A dokładniej to w niemieckim GAMESTAR 2008/11 :)
KLIK

@Raven:

Bo taki celownik był na starych trailerach, i w starych wersjach gry. Więc to podstawa przywrócić to! :P
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: Back To The Roots of Oblivion Lost - Alpha Lost.

Postprzez Raven422 w 28 Sty 2009, 17:53

Ej, co to za tłumaczenie "bo tak trzeba", bo był i musi być teraz!". Takie tłumaczenie jest "z dópy fziente", ja tam myślałem, że Dez0 doda to co fajne i funkcjonalne. Nowe levele-owszem, ale na Boga, nie chce tu żywej alphy bo ona TEZ MIAŁA BŁĘDY I I NIEDOCIĄGNIĘCIA!!!!!!!!!!

EDIT: Nah, szkoda, że nie było tego w CDA...
Awatar użytkownika
Raven422
Tropiciel

Posty: 304
Dołączenie: 21 Cze 2008, 19:20
Ostatnio był: 28 Wrz 2016, 13:35
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 20

Re: Back To The Roots of Oblivion Lost - Alpha Lost.

Postprzez Michu w 28 Sty 2009, 17:57

Błędy i niedociągnięcia... a co Ty myślisz że oni to robią z tymi błędami ? :D. MI jako celownik pasowała by pół-przeźroczysta kropka, trochę większa od zwyczajnego piksela, takie coś jest w OL 2.2 :]
Fajnie gdyby udało im się ten mod wypuścić na rynek w pudełkach np po 15zł (znaleźć wydawcę czy coś...), ciekawe jakie miny by wtedy miało GSC. Ale kurcze, GSC pewnie już nie raz lookało na tego moda, szkoda że nie mogą im w czymś pomóc... udostępnienie jakichś alph, projektów czy coś...
Awatar użytkownika
Michu
Very Important Stalker

Posty: 1556
Dołączenie: 10 Lip 2007, 00:34
Ostatnio był: 10 Paź 2023, 16:11
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 131

Następna

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości