[Naznaczony vs Kontroler]

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

[Naznaczony vs Kontroler]

Postprzez Geralt327 w 27 Cze 2015, 13:20

Witam :D
Jestem juz w przedmiesciach prypeci i jak zwykle sie z czyms zmagam.W martwym miescie jadąc obok jednego budynku cos zaczelo mi bujac ekranem{zgadywałem że to kontroler}.Wziąłm GP37 i poszedłem do budynku i zauwazylem go ale ze telepacja to zaczeło mi migac ekranem i dostałem od niego 2-3 razy.I od tego momętu ciągle mi miga ekran a na pasku swieci mi sie czaszka{to chyba od telepacji} na zielono,zalozylem artefakt który ma +15 do telepacji i dupa
No i tez barmanowi nie moge nic sprzedac{wszystko sie na czerwono swieci} HELP :wódka: :D
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Awatar użytkownika
Geralt327
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 29 Gru 2013, 20:30
Ostatnio był: 29 Lis 2015, 09:09
Miejscowość: Sarkofag
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -3

Reklamy Google

Re: [Naznaczony vs Kontroler]

Postprzez Mito w 27 Cze 2015, 14:22

Telepacja :tm:. Telepało cię? :suchar:

A tak na poważnie - próbowałeś wczytać wcześniejszy zapis? A może po prostu wczytaj zapis sprzed walki z Kontrolerem i pokonaj go bez wystawiania się na "ciosy".
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Geralt327.
Awatar użytkownika
Mito
Przewodnik

Posty: 939
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: Wczoraj, 00:28
Kozaki: 254

Re: [Naznaczony vs Kontroler]

Postprzez Stalkep w 27 Cze 2015, 16:19

Jeśli masz ten zapis to po prostu omiń ten budynek szerokim łukiem
Gdy nadeszło Gestapo, na budynki spadły bomby
Zamienił dziurawe palto na dwie kukurydzy kolby
Poczuł, że koniec to już tylko kwestia dni.
Gdy płonęło miasto ludzie z krzykiem umierali w nim...
Awatar użytkownika
Stalkep
Tropiciel

Posty: 253
Dołączenie: 29 Mar 2015, 23:43
Ostatnio był: 05 Sie 2017, 15:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 28

Re: [Naznaczony vs Kontroler]

Postprzez Geralt327 w 27 Cze 2015, 16:23

Wiem mnie też rozwala ta sytuacja z kontrolerem,tak mogę wczytać Save bo robie go zawsze po przejściu na mapę na wszelki wypadek.Ale może się tak zdążyć przypadkowo na innej mapie z nienacka i wtedy lipa,wiec czekam na dalsze propozycje :/
Poradzi ktoś co zrobić z tym barmanem? mam w wozie masę sprzętu i chce go na egzo wymienić ale nie da się,kupuje tylko tanie rzeczy na które ma kasę,a jak budżet przekroczy to nic nie idzie na pasek handlu
Awatar użytkownika
Geralt327
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 29 Gru 2013, 20:30
Ostatnio był: 29 Lis 2015, 09:09
Miejscowość: Sarkofag
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -3

Re: [Naznaczony vs Kontroler]

Postprzez PainChiller w 27 Cze 2015, 19:44

Proponuje tak - zabij sukinkota, zapisz tuż po zabiciu go, zrestartuj grę (jak możesz to nawet komputer) i wczytaj zapis po zabiciu go... miałem takie coś, że taki efekt był do zresetowania gry(tylko że wtedy walłem HARD RESET kompa :D)
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Weteran

Posty: 671
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: Dzisiaj, 09:07
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Ostrzeżenia: 1
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 158

Re: [Naznaczony vs Kontroler]

Postprzez Geralt327 w 28 Cze 2015, 17:40

No teraz to k.**a także porażka.Sacharow wysłał mnie do kolesia po skalibrowany hełm pszenicy a sam dał mi szmelc który nie działa,żeby dotrzeć do opuszczonej fabryki musiałem iść przez radar i tam info,, krytyczny poziom emisji psionicznych'' fuck logic :!: Odnoszę wrażenie ze sądzą iż mam God moda i to przeżyje bez szwanku nawet nie byłem w stanie ich zabić bo ekran miga jak przy kontrolerze :(
musiałem 10 wczytać bo kolo ciśnie mnie z RPG :lol:
teraz jestem w wiosce i jest coraz gorzej i do tego sieci się na zielono ta głupia kontrolka niewiadomo od czego :?: Grać się kurna nie da ::( lool Pomóżcie
Awatar użytkownika
Geralt327
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 29 Gru 2013, 20:30
Ostatnio był: 29 Lis 2015, 09:09
Miejscowość: Sarkofag
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -3

Re: [Naznaczony vs Kontroler]

Postprzez PainChiller w 28 Cze 2015, 18:15

Czy ty czytać umiesz? sacharow wyraźnie mówi iż hełm jest "NIESPRAWNY" i trzeba szybko iść po nowy... czasu starczy na przejście z jednego do drugiego końca mapy, a jeśli się sprężysz to nawet apteczki nie bedziesz użyc musiał :facepalm:


a monolit? wystarczy że (chyba) 2000Ru im zapłaisz i droga wolna... ale, jak biegas bezmyślnie i nawet nie czytasz krótkich dialogów, to nie mój problem.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Weteran

Posty: 671
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: Dzisiaj, 09:07
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Ostrzeżenia: 1
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 158

Re: [Naznaczony vs Kontroler]

Postprzez Geralt327 w 28 Cze 2015, 18:42

Płaci im się kasę? o_O Sorry ale ja poruszam się zawsze samochodem i do mnie na PDA nic nie przychodzi a jeśli oni coś gadają to jak ja jestem w aucie to nic nie mam takiego.Napisy czytałem bo ślepy nie jestem,ten drugi doktor twierdzi ze nieskalibrowany hełm mi pomógł :/ Nw czy napewno
#Edit
Monolitu nie da się ominąć,a kasy nie mam bo exo kupiłem
Awatar użytkownika
Geralt327
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 29 Gru 2013, 20:30
Ostatnio był: 29 Lis 2015, 09:09
Miejscowość: Sarkofag
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -3

Re: [Naznaczony vs Kontroler]

Postprzez Bykec w 21 Wrz 2017, 18:35

Spróbuj wpisać w konsoli g_god 1, włączy ci się god mode. Po włączeniu może ci przejść.
Pomogłem?
Tak? To kozak mile widziany.

Za ten post Bykec otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Józio.
Awatar użytkownika
Bykec
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 01 Lis 2014, 20:43
Ostatnio był: 12 Paź 2017, 22:47
Miejscowość: Ełk
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -1


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości

cron