[LA]Problem z wejściem w Options

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: [LA]Problem z wejściem w Options

Postprzez Cromm Cruac w 29 Kwi 2014, 12:21

Otwórz user.ltx notatnikiem i poszukaj linii 'renderer renderer_rX' (gdzie X to 1,2 lub 3).
Zmień na 'renderer renderer_r1' i zapisz plik.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [LA]Problem z wejściem w Options

Postprzez Kudkudak w 29 Kwi 2014, 18:23

Mam ustawiony właśnie renderer 1 bez ingerencji w plik :D I nadal zdycham po kliknięciu w Options.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: [LA]Problem z wejściem w Options

Postprzez Suchy1 w 11 Lut 2017, 11:55

Siema też borykam sie z tym problemem mam win 7 32 bit pobralem alphe z moddb patch 1.3003 zainstalowany i inne tez direct xvid itp zainstalowane uac wylaczone antywirus tez jestem adminem i gdy chce wejsc w opcje wyskakuje mi bug trap nie wspominając tez o bug trapie gdy chce nowa gre rozpocząc
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2160 @ 1.80GHz [GenuineIntel], F6/M15/S13, 3194.00 mhz, 73-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53493 files cached, 8084Kb memory used.
Init FileSystem 3.831732 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5630, Jul  5 2014

EH: 00805548CA869E992625B2B99EC003D6

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-SHOC\ in registry
* [win32]: free[1989632 K], reserved[21496 K], committed[85960 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[16298 K], process heap[16298 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7368 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices DirectSound Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is DirectSound Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. DirectSound Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r2_ssao'
~ Valid arguments: st_opt_off/st_opt_low/st_opt_medium/st_opt_high
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'snd_device'
~ Valid arguments: DirectSound Software
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is DirectSound Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:CA3]: NVIDIA GeForce GT 240
* GPU driver: 9.18.13.4192
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1228 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1034
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1600x1200
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_distort
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
Script debugger succesfully restarted.
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader effects_gradient_p
compiling shader ecb_fx_gradient
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[1758732 K], reserved[38576 K], committed[299780 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: crt heap[117524 K], process heap[117524 K], game lua[3472 K], render[254 K]
* [x-ray]: economy: strings[6957 K], smem[0 K]
$ LA_DBG:[17706] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_preset
$ LA_DBG:[17706] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_renderer
$ LA_DBG:[17706] ui_mm_opt_video:InitControls:<cap_renderer
$ LA_DBG:[17706] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video_preset
$ LA_DBG:[17706] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video
$ LA_DBG:[17706] ui_mm_opt_main:UpdateControls:?video
$ LA_DBG:[17706] ui_mm_opt_main:UpdateControls:<video
! [LUA] SCRIPT RUNTIME ERROR
! [LUA] ... - lost alpha\gamedata\scripts\ui_mm_opt_main.script:110: attempt to call global 'xrRender_test_r2_hw' (a nil value)
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : script_engine.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... - lost alpha\gamedata\scripts\ui_mm_opt_main.script:110: attempt to call global 'xrRender_test_r2_hw' (a nil value)
 

stack trace:

001B:60CF463F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
001B:5CCD2FF5 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
001B:5CCB5E48 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
001B:5CCCD7A3 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
Awatar użytkownika
Suchy1
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 05 Maj 2014, 10:46
Ostatnio był: 11 Lut 2017, 11:59
Miejscowość: okolice Bydgoszczy
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: -1

Poprzednia

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości