Coś co zwiększa udźwig?

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: Coś co zwiększa udźwig?

Postprzez marlus w 14 Lip 2014, 21:48

hyh zapomniałem o katalogu gamedata :P Dzięki działa :)
marlus
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 14 Lip 2014, 20:48
Ostatnio był: 25 Lip 2014, 21:02
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Coś co zwiększa udźwig?

Postprzez stvari w 17 Paź 2014, 03:11

Dzień dobry

Jest to mój pierwszy post na tym forum i na początek chciałbym się przywitać, a zatem witajcie. :)

Zaznaczam, że w dziedzinie gier nie jestem zbyt zaawansowany, więc jeśli źle coś zrozumiałem z poprzednich postów i mój problem jest spowodowany moimi błędami (a pewnie tak właśnie jest) to bądźcie dla mnie wyrozumiali ;)

Ja również chciałem podnieść nośność Naznaczonego, więc rozpakowałem pliki gamedata.db, następnie dokonałem w plikach (system.ltx oraz actor.ltx) odpowiednich zmian; problem jednak w tym, że chyba robię coś źle, ponieważ kiedy chcę w menu gry (gra startuje normalnie) wejść w opcje gra się zamyka i "wywala" mnie do pulpitu i pokazuje się BugTrap...
Powtarza się to zarówno zaraz po stracie gry (przed tą rysunkową animacją) jak i później (np. po przebudzeniu się u Sidorowicza). Dodam, iż Stalker osiąga pożądany udźwig.
Oto log z BugTrapa:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i3-3217U CPU @ 1.80GHz [GenuineIntel], F6/M10/S9, 1796.00 mhz, 28-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 52981 files cached, 9251Kb memory used.
Init FileSystem 4.230009 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5630, Jul  5 2014

EH: 00805548CA869E992625B2B99EC003D6

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-SHOC\ in registry
* [win32]: free[4048932 K], reserved[29748 K], committed[115560 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[18455 K], process heap[18455 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7369 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices DirectSound Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is DirectSound Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. DirectSound Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r2_ssao'
~ Valid arguments: st_opt_off/st_opt_low/st_opt_medium/st_opt_high
[c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'snd_device'
~ Valid arguments: DirectSound Software
[c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is DirectSound Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:8086]-[device:166]: Intel(R) HD Graphics 4000
* GPU driver: 10.18.10.3368
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1783 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 32
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1034
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 2048x1536
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_distort
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
Script debugger succesfully restarted.
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader effects_gradient_p
compiling shader ecb_fx_gradient
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3786712 K], reserved[69748 K], committed[337780 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: crt heap[132708 K], process heap[132708 K], game lua[3473 K], render[254 K]
* [x-ray]: economy: strings[6957 K], smem[0 K]
"c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\bins\xr_3da.exe" -external -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 142459 K
* phase time: 161 ms
* phase cmem: 135298 K
$ LA_DBG:[4540] Game_Start: Engine v1.3003(<NOT_arg!>) , Game: <nil>v1.0.gold(140326)
* Log file has been saved successfully!
* phase time: 1640 ms
* phase cmem: 141227 K
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 141227 K
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 23329 spawn points are successfully loaded
$ LA_DBG:[4540] Game_Init: Ver=[1.3003] Build=[5529] MemUsage=[15778.664]kB
$ LA_DBG:[4540] GameTime=[07:40:00] Map(19)=[la01_escape]
* Log file has been saved successfully!
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 34563 objects are successfully saved
* Writing Store...
$ LA_DBG:[4540] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[4540] save_storehouse: size=[3]/[34]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[4540] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Game all.sav is successfully saved to file 'c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\all.sav'
* New game is successfully created!
* phase time: 24963 ms
* phase cmem: 198087 K
* phase time: 38 ms
* phase cmem: 198252 K
* client : connection accepted - <>
* phase time: 45 ms
* phase cmem: 198301 K
* phase time: 19 ms
* phase cmem: 198301 K
* phase time: 5869 ms
* phase cmem: 286464 K
compiling shader effects_glow_p
compiling shader ecb_fx_generic
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader add_point
compiling shader vert_point
compiling shader add_spot
compiling shader vert_spot
compiling shader vert_l
compiling shader vert_l
compiling shader vert_dt
compiling shader vert_dt
compiling shader simple
compiling shader simple
compiling shader simple_point
compiling shader simple_spot
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader wmark
compiling shader wmark_point
compiling shader wmark_spot
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap
compiling shader lmap
compiling shader lmap_point
compiling shader lmap_spot
compiling shader lmap_l
compiling shader lmap_l
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_point
compiling shader impl_spot
compiling shader impl_l
compiling shader impl_l
compiling shader water
compiling shader water
compiling shader waterd
compiling shader waterd
compiling shader tree_s_dt
compiling shader tree_s
compiling shader tree_s_point
compiling shader tree_s_spot
compiling shader tree_w
compiling shader tree_w_point
compiling shader tree_w_spot
compiling shader tree_w_dt
compiling shader avg4
* phase time: 1017 ms
* phase cmem: 291809 K
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65494 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 49231 verts, 1538 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 63245 verts, 1976 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 22280 verts, 696 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 496983 indices, 970 Kb
* phase time: 1076 ms
* phase cmem: 386908 K
* phase time: 93 ms
* phase cmem: 391496 K
compiling shader detail
compiling shader detail_wave
compiling shader detail_still
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 62098 v(20), 40565 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(1212K), IB(237K)
* phase time: 177 ms
* phase cmem: 393017 K
* Loading HOM: c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\levels\la01_escape\level.hom
* phase time: 38 ms
* phase cmem: 393268 K
* phase time: 466 ms
* phase cmem: 393638 K
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 67 ms
* phase cmem: 409818 K
* t-report - base: 1279, 536318 K
* t-report - lmap: 58, 59399 K
* phase time: 37921 ms
* phase cmem: 1031194 K
* phase time: 56 ms
* phase cmem: 1031194 K
* [win32]: free[2804284 K], reserved[76660 K], committed[1313296 K]
* [ D3D ]: textures[607839 K]
* [x-ray]: crt heap[1031194 K], process heap[1031194 K], game lua[37646 K], render[294 K]
* [x-ray]: economy: strings[15705 K], smem[0 K]
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_2
* Log file has been saved successfully!
$ LA_DBG:[78353] la_ammo:ar:Build_Tables:Exluded:Ammo=[ammo_5.7x28_ap],box_size=NIL:<Warning!>
* Log file has been saved successfully!
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader model_def_lqs_1
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader model_def_lqs_0
compiling shader model_env_hq_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_distort4glass_2
compiling shader model_def_lqs_2
! item [encyclopedy_mutant_zombieg_general] not found!!
! item [encyclopedy_mutant_fracture_general] not found!!
! item [encyclopedy_mutant_chimera_general] not found!!
* MEMORY USAGE: 1193982 K
* End of synchronization A[1] R[1]
compiling shader yuv2rgb
intro_start intro_game
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[2452456 K], reserved[86876 K], committed[1654908 K]
* [ D3D ]: textures[675297 K]
* [x-ray]: crt heap[1193415 K], process heap[1193415 K], game lua[41936 K], render[1789 K]
* [x-ray]: economy: strings[11425 K], smem[8422 K]
$ LA_DBG:[187780] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_preset
$ LA_DBG:[187780] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_renderer
$ LA_DBG:[187780] ui_mm_opt_video:InitControls:<cap_renderer
$ LA_DBG:[187780] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video_preset
$ LA_DBG:[187780] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video
$ LA_DBG:[187780] ui_mm_opt_main:UpdateControls:?video
$ LA_DBG:[187780] ui_mm_opt_main:UpdateControls:<video
! [LUA] SCRIPT RUNTIME ERROR
! [LUA] ... - lost alpha\gamedata\scripts\ui_mm_opt_main.script:110: attempt to call global 'xrRender_test_r2_hw' (a nil value)
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : script_engine.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... - lost alpha\gamedata\scripts\ui_mm_opt_main.script:110: attempt to call global 'xrRender_test_r2_hw' (a nil value)
 

stack trace:

0023:72F0463F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:66282FF5 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
0023:66265E48 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
0023:6627D7A3 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()


Oczywiście mam zainstalowany patch 1.3003

Nie wiem co robię źle... Może czegoś nie zrozumiałem w poprzednich postach i te pliki po rozpakowaniu umieściłem w złym miejscu?
Zrobiłem wcześniej screeny folderu, a zatem jeśli problem jest związany ze złym umieszczeniem przeze mnie plików w folderze to może ktoś wytłumaczy mi "łopatologicznie" gdzie mam umieścić pliki po rozpakowaniu i zmienieniu wartości udźwigu...

Tak wygląda folder główny po zainstalowaniu gry oraz trzeciego patcha:
Image
To jest folder z rozpakowanymi plikami gamedata.db:
Image
stvari
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 22 Wrz 2014, 02:06
Ostatnio był: 17 Paź 2014, 03:18
Kozaki: 0

Re: Coś co zwiększa udźwig?

Postprzez Cortezz w 14 Lut 2015, 21:01

Ponawiam pytanie kolegi wyżej :D
Cortezz
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 14 Lut 2015, 20:42
Ostatnio był: 17 Lut 2015, 15:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: -1

Re: Coś co zwiększa udźwig?

Postprzez gomezvader1 w 04 Cze 2015, 23:18

apg2312 napisał(a):Zmiana udźwigu GG:
gamedata/config/system.ltx
oraz
gamedata/config/creatures/actor.ltx

Podwyższenie udźwigu kombinezonu:
gamedata/config/misc/items/outfit.ltx



Jak niby zmienić te pliki skoro w plikach gry nie ma ani pliku system, ani actor, ani outfit?
gomezvader1
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 04 Cze 2015, 23:16
Ostatnio był: 18 Cze 2015, 19:10
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: Coś co zwiększa udźwig?

Postprzez HitFan w 04 Cze 2015, 23:29

Wypakować gamedatę najpierw
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: Coś co zwiększa udźwig?

Postprzez doomer77 w 04 Cze 2015, 23:31

Musisz te pliki wypakować. Poczytaj tutaj a potem tutaj.
Awatar użytkownika
doomer77
Tropiciel

Posty: 328
Dołączenie: 08 Sty 2015, 21:03
Ostatnio był: 11 Lis 2022, 11:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 69

Re: Coś co zwiększa udźwig?

Postprzez Geralt327 w 27 Cze 2015, 16:46

Kup lub znajdź samochód :D Ja też odkąd znalazłem jeepa w mrocznym wąwozie poprostu się z nim nie rozstaje,pozatym szybko się dociera w niektóre miejsca a do bagażnika możesz ładować ile chcesz.Takim sposobem mam masę ak,trs,svd tez mk2,beczki z ropą xD i co mi potrzebne to biorę spokojnie także polecam ci ten sposób bo jedyne czego to wymaga to tankowanie paliwa i naprawa jeśli się zepsuje ;)
Awatar użytkownika
Geralt327
Stalker

Posty: 80
Dołączenie: 29 Gru 2013, 20:30
Ostatnio był: 29 Lis 2015, 09:09
Miejscowość: Sarkofag
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: -3

Re: Coś co zwiększa udźwig?

Postprzez Naznaczony76PL w 19 Sty 2017, 14:56

Witam.Poszukuje moda do Call Of Chernobyl na zwiekszenie udzwigu,czy jest on może dostepny,,jesli tak bardzo bym prosił o jego podesłanie.Pozdrawiam.
Naznaczony76PL
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 06 Gru 2016, 20:53
Ostatnio był: 02 Kwi 2017, 09:36
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Poprzednia

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości