Bugtrap przy uruchomieniu gry

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Bugtrap przy uruchomieniu gry

Postprzez kpv8 w 19 Kwi 2016, 20:18

Otóż mam problem. Zawsze gdy próbuję uruchomić Stalkera Lost Alpha wyskakuję bugtrap z tym błędem:

Engine error. Last line in stack trace:
CtfImeProcessCicHotkey()+32553 byte(s) C:\WINDOWS\SYSTEM32\MSCTF.dll

Reinstall nie pomaga, nie wiem co robić
Moja wersja gry to: 1.3003

A oto log:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Pentium(R) CPU G3240 @ 3.10GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 3091.00 mhz, 25-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53496 files cached, 8875Kb memory used.
Init FileSystem 1.246506 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5630, Jul  5 2014

EH: 00805548CA869E992625B2B99EC003D6

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find InstallUserName entry in registry
* [win32]: free[4033260 K], reserved[45984 K], committed[114996 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[18208 K], process heap[18208 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7380 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices DirectSound Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is DirectSound Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. DirectSound Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
[c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'snd_device'
~ Valid arguments: DirectSound Software
[c:\program files (x86)\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is DirectSound Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
stack trace:

0023:75DAC659 MSCTF.dll, CtfImeProcessCicHotkey()
0023:75DB1255 MSCTF.dll, CtfImeProcessCicHotkey()
0023:75DB37BE MSCTF.dll, CtfImeProcessCicHotkey()
0023:75DAA449 MSCTF.dll, CtfImeProcessCicHotkey()
0023:75DAA172 MSCTF.dll, CtfImeProcessCicHotkey()
0023:75DA65E6 MSCTF.dll, CtfImeProcessCicHotkey()
0023:75D9FE4C MSCTF.dll, CtfImeAssociateFocus()
0023:76B1354E IMM32.DLL, ImmSetActiveContext()
0023:76B58F49 USER32.dll, IsThreadDesktopComposited()
0023:76B58D92 USER32.dll, IsThreadDesktopComposited()
0023:76B5824A USER32.dll, IsThreadDesktopComposited()
0023:76B58125 USER32.dll, IsThreadDesktopComposited()
0023:76B784F3 USER32.dll, SetManipulationInputTarget()
0023:76B56C40 USER32.dll, CallWindowProcW()
0023:76B56820 USER32.dll, DispatchMessageW()
0023:76B5D169 USER32.dll, PeekMessageW()
0023:77BE8E56 ntdll.dll, KiUserCallbackDispatcher()
0023:76B76B8C USER32.dll, InflateRect()
0023:76B5469E USER32.dll, GetWindowRect()
0023:76B784F3 USER32.dll, SetManipulationInputTarget()
0023:76B56C40 USER32.dll, CallWindowProcW()
0023:76B56820 USER32.dll, DispatchMessageW()
0023:76B5D169 USER32.dll, PeekMessageW()
0023:77BE8E56 ntdll.dll, KiUserCallbackDispatcher()
kpv8
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 19 Kwi 2016, 20:04
Ostatnio był: 25 Kwi 2016, 21:09
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Bugtrap przy uruchomieniu gry

Postprzez trolololo w 19 Kwi 2016, 20:31

Ten log jest niewłaściwy.
A czy próbowałeś uruchomić jako administrator? I czy nie instalowałeś LA do gamedaty, bądź folderu z innym stalkerem? (LA to osobna gra, instaluje się gdzie indziej niż reszta STALKERÓW)
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: Bugtrap przy uruchomieniu gry

Postprzez kpv8 w 19 Kwi 2016, 20:34

Właśnie uruchamiam jako administrator, i mam zainstalowanego oddzielnie
kpv8
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 19 Kwi 2016, 20:04
Ostatnio był: 25 Kwi 2016, 21:09
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: Bugtrap przy uruchomieniu gry

Postprzez kpv8 w 20 Kwi 2016, 09:35

Naprawiłem, wystarczyło uruchomić w trybie zgodności z Windows XP SP3
kpv8
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 19 Kwi 2016, 20:04
Ostatnio był: 25 Kwi 2016, 21:09
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: Bugtrap przy uruchomieniu gry

Postprzez Finidan w 26 Gru 2016, 14:07

Ja mam to samo i mogę tylko uruchomić przez win xp ale przez to STRASZNIE długo gra się wczytuje, zapisuje, wchodzi do menu przez co odechciewa się grać. :(.
Instalowałem grę + patch + spolszczenie + całą zawartość folderów(codeki etc), otwieram grę jako administrator.
Komp parametry procek i5-4670k, karta graficzna nvidia 770 2gb, 16 gb ramu, gra zainstalowana ssd.
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM) i5-4670K CPU @ 3.40GHz [GenuineIntel], F6/M12/S3, 3397.00 mhz, 22-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU threads: 4

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53598 files cached, 7850Kb memory used.
Init FileSystem 0.753009 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5630, Jul  5 2014

EH: 00805548CA869E992625B2B99EC003D6

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find Software\GSC Game World\STALKER-SHOC\ in registry
* [win32]: free[4018312 K], reserved[49584 K], committed[126344 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[18424 K], process heap[18424 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7380 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices DirectSound Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is DirectSound Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. DirectSound Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
[f:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is DirectSound Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
stack trace:

0023:76869909 MSCTF.dll, CtfImeDispatchDefImeMessage()
0023:76862C98 MSCTF.dll, CtfImeDispatchDefImeMessage()
0023:76873CDD MSCTF.dll, CtfImeDispatchDefImeMessage()
0023:7687586E MSCTF.dll, CtfImeAssociateFocus()
0023:756E2806 IMM32.DLL, ImmSetActiveContext()
0023:76D91C82 USER32.dll, GetDesktopWindow()
0023:76D91AD1 USER32.dll, GetDesktopWindow()
0023:76D8F54A USER32.dll, DispatchMessageW()
0023:76D8F426 USER32.dll, DispatchMessageW()
0023:76DAD2B3 USER32.dll, SetManipulationInputTarget()
0023:76D8E88A USER32.dll, DispatchMessageW()
0023:76D8E4C0 USER32.dll, DispatchMessageW()
0023:76D98B09 USER32.dll, MsgWaitForMultipleObjectsEx()
0023:773A08C6 ntdll.dll, KiUserCallbackDispatcher()
0023:76DAA92D USER32.dll, SetRect()
0023:76D8F825 USER32.dll, DispatchMessageW()
0023:76DAD2B3 USER32.dll, SetManipulationInputTarget()
0023:76D8E88A USER32.dll, DispatchMessageW()
0023:76D8E4C0 USER32.dll, DispatchMessageW()
0023:76D98B09 USER32.dll, MsgWaitForMultipleObjectsEx()
0023:773A08C6 ntdll.dll, KiUserCallbackDispatcher()
0023:001616C6 XR_3DA.exe, CApplication::CApplication()
0023:0015FF82 XR_3DA.exe, shared_motions::id()
0023:753362C4 KERNEL32.DLL, BaseThreadInitThunk()
0023:77390FD9 ntdll.dll, RtlSubscribeWnfStateChangeNotification()
0023:77390FA4 ntdll.dll, RtlSubscribeWnfStateChangeNotification()
Finidan
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 25 Gru 2016, 23:48
Ostatnio był: 27 Gru 2016, 16:10
Kozaki: 0

Re: Bugtrap przy uruchomieniu gry

Postprzez Mito w 26 Gru 2016, 22:10

Tryb zgodności z Win XP ma to do siebie, że często powoduje takie problemy z ładowaniem. A uruchamiasz w zgodności z XP SP3, czy z czymś innym?

To jest log zapisany tuż po crashu gry?
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: Bugtrap przy uruchomieniu gry

Postprzez Finidan w 27 Gru 2016, 14:55

Teraz mam windows 10. Ten log jest z crasha, kiedy próbuje odpalić grę ze zgodnością z windows 8, 7. Stalkera mogę odpalić aby bugtrap nie wyskoczył tylko ze zgodnością z win xp, ale to potrafi nawet po 30 min się ładować 1 mapa. Gdy przechodzę np do drugiej mapy to kolejne 30 min, a czasami chyba się wiesza podczas ładowania. Najlepsze jest to, że komputer nie używa nawet 1/4 swojej mocy :(. Widziałem jak na YT ludzie grają bez kosmicznego długiego ładowania na win 10.
Finidan
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 25 Gru 2016, 23:48
Ostatnio był: 27 Gru 2016, 16:10
Kozaki: 0

Re: Bugtrap przy uruchomieniu gry

Postprzez caleb59 w 27 Gru 2016, 15:05

Żadna zgodność ze starszymi Windowsami nie jest potrzebna, ostatnio grałem w Cień Czarnobyla na Steamie + mod AA 2.1 i normalnie, bez problemu gra się włączała na Windows 10, co do Lost Alphy to wymagane było tylko uruchamianie jako administrator...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Bugtrap przy uruchomieniu gry

Postprzez Finidan w 27 Gru 2016, 15:28

Nie wiem dlaczego tak jest ale ręce już mi opadają. Przeszukałem polskie i angielskie fora i nie mam pojęcia jak rozwiązać ten problem. Nie wiem dlaczego mam tego bugtrapa. Wrzucam też screeny co się dzieje jak uruchamiam grę w trybie zgodności w win 7.
Image
Image
Finidan
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 25 Gru 2016, 23:48
Ostatnio był: 27 Gru 2016, 16:10
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości