Wylot do pulpitu podczas ładowania mapy/Nowej gry

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Wylot do pulpitu podczas ładowania mapy/Nowej gry

Postprzez LSkiper w 29 Lip 2016, 10:30

Witam ludzi i podludzi :tm: problem jest następujący: Chciałem w końcu przejść LA, więc zainstalowałem sobie LA tak jak bozia kazała, wszystkie patche, polonizacje w odpowiedniej kolejności, a jak zaczynam nową grę (Bo sejwów nie mam z oczywistych względów.) to jakieś 2-3 sekundy i LA się zawiesza i dupa. A że ch*ja się znam na logach, to zwracam się o pomoc do was.

Log poniżej, komp w sygnaturce, gra odpalana z SSD

Kod: Zaznacz wszystko
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
! item [forg_dolg_wounded2] not found!!
! item [forg_dolg_wounded1] not found!!
* 23557 spawn points are successfully loaded
! item [forg_dolg_wounded2] not found!!
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : !(i->used_ai_locations()) || (i->m_tNodeID != u32(-1))
[error]Function      : CALifeSimulatorBase::create
[error]File          : alife_simulator_base.cpp
[error]Line          : 207
[error]Description   : Invalid vertex for object
[error]Arguments     : forg_dolg_wounded2
 

stack trace:

0023:61A24793 xrCore.dll, xrDebug::fail()
0023:5C68A065 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:5C943E74 xrGame.dll, CDialogHolder::`vftable'()
0023:5C943EE8 xrGame.dll, CDialogHolder::`vftable'()


Standardowo kozaczek za pomoc.
MSI B450A Pro MAX/Ryzen 7 5800X3D/MSI Radeon RX 6700XT/32GB DDR4 3600MHz/2TB WD Blue + 2TB SSD/Logitech MX Master/W10/Cooler Master MWE Gold V2 750W
Samsung Galaxy S22 Ultra
Awatar użytkownika
LSkiper
Tropiciel

Posty: 318
Dołączenie: 19 Gru 2011, 23:27
Ostatnio był: 24 Lut 2023, 18:51
Miejscowość: Zadupie za Poznaniem
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Reklamy Google

Re: Wylot do pulpitu podczas ładowania mapy/Nowej gry

Postprzez caleb59 w 29 Lip 2016, 10:47

To przez polonizację - zainstaluj wszystko jeszcze raz na czysto ale nie instaluj polonizacji, instaluj tylko patcha 1.3003, uruchamiaj grę jako administrator...
Aby zmienić ustawienia gry i uruchomić ją jako administrator w systemie Windows Vista, Windows 7, Windows 8 lub Windows 10, wykonaj następujące czynności:
Kliknij prawym przyciskiem myszy skrót do gry na Pulpicie.
Wybierz „Właściwości”.
Kliknij zakładkę „Zgodność” i zaznacz znajdujące się w części „Poziom uprawnień” okienko „Uruchom ten program jako administrator”.
Kliknij „Zastosuj” i „OK”.
Kiedy wykonasz powyższe czynności, uruchom ponownie grę.
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: Wylot do pulpitu podczas ładowania mapy/Nowej gry

Postprzez MacArni w 30 Lip 2017, 12:43

Siema. Też mam error podczas ładowania nowej gry. Jedyne to co zmodyfikowałem to system.ltx i actor.ltx wypakowałem te pliki z gamedata.db0 i umieściłem w folderze gamedata/config dla pliku system.ltx i gamedata/config/creatures dla pliku actor.ltx

Czy jest możliwość zmodyfikowania gry bez żadnych błędów?? Żeby wszystko działało.


Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AMD FX(tm)-8350 Eight-Core Processor [AuthenticAMD], F15/M2/S0, 4018.00 mhz, 71-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3, SSE4.1, SSE4.2
* CPU cores/threads: 8/8

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 56732 files cached, 8488Kb memory used.
Init FileSystem 1.357032 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 6659, Apr 30 2017

EH: 29559D66C7F69B7F792BA93DDE5739D4

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Loading DLL: xrRender_R4.dll
Executing config-script "user.ltx"...
[f:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Unable to find InstallUserName entry in registry
* [win32]: free[4011372 K], reserved[73988 K], committed[108880 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[24737 K], process heap[24737 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[10316 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, spec. 1.1 (default)
2. Generic Software on Creative (Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio), spec. 1.1
3. Generic Software on Wzmacniacz (VIA High Definition Audio), spec. 1.1
4. Generic Software on MG248-0 (NVIDIA High Definition Audio), spec. 1.1
5. Generic Software on PHL 234E5-8 (NVIDIA High Definition Audio), spec. 1.1
6. Generic Software on Cyfrowe urządzenie audio (S/PDIF) (Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio), spec. 1.1
7. Generic Software on SPDIF Interface (TX1) (VIA High Definition Audio), spec. 1.1
8. Generic Software on SPDIF Interface (TX0) (VIA High Definition Audio), spec. 1.1
Executing config-script "f:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[f:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "f:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
[f:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "f:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[f:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
! Unknown command:  r2_sun_far
[f:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software on Creative (Sound Blaster X-Fi Xtreme Audio)
* SOUND: EAX extension: present
* SOUND: EAX deferred: present
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1C03]: NVIDIA GeForce GTX 1060 6GB
* GPU driver: 22.21.13.8494
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1631 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1292
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 2048x2048
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_distort
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
Script debugger succesfully restarted.
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader effects_gradient_p
compiling shader ecb_fx_gradient
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[3740792 K], reserved[90972 K], committed[362476 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: crt heap[147648 K], process heap[147648 K], game lua[3508 K], render[287 K]
* [x-ray]: economy: strings[9896 K], smem[0 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : Xr_ini.cpp
[error]Line          : 514
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'actor_hud_05'
 

stack trace:

0023:6321470F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:62EBA16F xrLua.dll, lua_gettable()
0023:62EBA88D xrLua.dll, lua_type()
0023:62F7644B xrRender_R1.dll
0023:62EBAA00 xrLua.dll, lua_remove()
MacArni
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 30 Lip 2017, 12:23
Ostatnio był: 05 Sie 2017, 21:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: Wylot do pulpitu podczas ładowania mapy/Nowej gry

Postprzez Cromm Cruac w 30 Lip 2017, 23:24

MacArni napisał(a):...wypakowałem te pliki z gamedata.db0...

No i temu masz wylot. Musisz wypakować wszystkie gamedata.db*. Nowsze wersje tych plików są w następnych gamedatach.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MacArni.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości