[Temat Martwy] :P

[Temat Martwy] :P

Postprzez PainChiller w 19 Maj 2015, 16:07

XXX

Możecie Usunąć Adminy/Moderatory :) . Nie będzie tego :P
Ostatnio edytowany przez PainChiller 02 Lut 2017, 15:07, edytowano w sumie 2 razy
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.

Za ten post PainChiller otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Jeffrey.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Reklamy Google

Re: [You Are Chimera] - potrzebna pomoc do tworzenia moda.

Postprzez Poldzer w 19 Maj 2015, 19:11

Zamiast energetyka krew w szklance/puszcze. Model zostaw na razie. Proste configi pangia poza modderami ogarnia.

Edit:
Tak to głupi pomysł, ale nie da sie zamienić modeli GG i chimery zmieniając odpowiednio nazwy i jakieś tam Configi?
Ostatnio edytowany przez Poldzer, 19 Maj 2015, 19:18, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1014
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 06 Sty 2023, 13:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: [You Are Chimera] - potrzebna pomoc do tworzenia moda.

Postprzez Jeffrey w 19 Maj 2015, 19:12

Według mnie trochę dziwny pomysł ale kto co lubi. Załóżmy że uda ci się samemu zmienić teksturę gracza na mutanta. Pozostają jeszcze animacje: ataku, skoku, kucnięcia itd. Ale dam ci :wódka: na zachętę. Chętnie bym tak sobie pograł :E
Awatar użytkownika
Jeffrey
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 13 Maj 2015, 10:34
Ostatnio był: 31 Maj 2015, 11:40
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: -1

Re: [You Are Chimera] - potrzebna pomoc do tworzenia moda.

Postprzez PainChiller w 19 Maj 2015, 19:43

poldzer napisał(a):Proste configi pangia poza modderami ogarnia.


Proste configi to sprawa zamknięta. mod prawie działą. wszyscy cię nie lubiejom, (tylko chimery, oraz mięsacze, dziki, psy[te słabe] które uciekają[morale ustawione na 0]

praktycznie tylko tekstury, animacje... i model gracza :P
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [You Are Chimera] - potrzebna pomoc do tworzenia moda.

Postprzez Plaargath w 20 Maj 2015, 00:18

PainChiller napisał(a):pisać co myślicie


OK, to tak na szybko całkiem:
Jeśli chcesz zrobić z tego "typowy" sandbox bez żadnej propozycji dla gracza - Pain Chillerze i Chimero Sabo nie idźcie tą drogą.

Jeśli nie chcesz, żeby to był tylko eksperyment na kwadrans dla gracza zastanowiłbym się nad całą resztą niż - przyznaję, ciekawymi - pomysłami szczegółowymi.
Pomyślałbym najpierw na zasadzie - jeśli pisałbym opka na temat chimery, jaką treść, jaką historię chciałbym przekazać? Jakie doświadczenie nakreślić, zgłębić, co to ma mówić o Zonie, o życiu w niej (bo ewidentnie takie drzwi tu otwierasz), jaką część własnego człowieczeństwa gracz ma w chimerze ulokować na czas rozgrywki? Jakiego rodzaju rozrywka / refleksja ma towarzyszyć graczowi, jak będzie nadupiał legendarnym drapieżnikiem - trzeba go neico uczłowieczyć, pozwolić się graczowi na postaci zawiesić. Inaczej krewa - wszyscy gracze, którzy nie są "sadystami" szukającymi bezmyślnej jatki zagrają raz, może dwa razy, co cierpliwsi dotrą do granic mechaniki i szlus, klapa, koniec oferty, nakład wyczerpany.

Zbadaj, co się dzieje w Twoim serduchu, kiedy zajawiasz się na te pomysły szczegółowe, co to jest, co pociąga, co uważasz za warte rozwinięcia, co kusi, a co przestrasza. (Nie ma jak budowanie dramaturgii na parach przeciwieństw!)

Na marginesie: osobiście - na szybko of cuz - pomyślałem o umiejscowieniu np. gracza w kontekście "ja być zwierzę u siebie, zły człowiek przyszedł, strzela do mnie i mojego potomstwa, narusza NASZ porządek" - coś, co złapie troszeczkę za serce, wzbogaci okrutnie jednostronny obraz chimery, z jakim w univeersum się raczej spotykamy. Od razu też można - jako że stalker bezwstydnie wykorzystuje wątki pseudoewolucyjne - pobawić się w detronizowanie homo sapiens. Albo pójść w kierunku quasi-sima łańcucha pokarmowego - masz za zadanie zdominować łańcuch, co wymaga a) ekspansji b) zabijania ludzi c) unikania zagrożeń d) dbania o zasoby, zabezpiecznia ich - między innymi nie za szybkie zabijanie, wprowadzasz do tego choróbska, przerabiasz mechanikę emisji itd itp. OK, kończę snuć, bo nie to raczej Ci potrzebne.

Wracając do wątku - kiedy na te i tego typu pytania sobie odpowiesz, zastanowiłbym się, jak to przenieść na gejplej. Jak gracz się ma z postacią identyfikować, jakie chcesz, żeby miał motywacje, jakie cele kreujesz, jakie wykluczasz, jaki rozwój zakładasz? Co ma być jednostką gejpleja, jaki odpowiednik szeroko pojętego levela (bo mapy zostaną, jakie są, ale niemal cała reszta ma się zmienić), co wprowadzić w typowo XRayowych dłubankach, co zastąpi atrakcyjne funkcjonalności baz, handlu, questów, frakcji, reputacji, dialogów.
Sądzę, że jeśli mod ma dać tylko możliwość szybkiego krwawego odwetu na wirtualnych ludzikach, będzie klapą - no może nie klapą, ale krótkim cukiereczkiem, który de facto nie karmi.

EDIT:
Po chwili namysłu ten pomysł spodobał mi się jeszcze bardziej. Można zacząć grę od pokazania questa na ubicie chimery od strony tejże chimery - tak zawiązuje się akcja. Wprowadzić jakieś ciekawe mechaniki wynikające z tego, że chimera ma dwie głowy - zrobić konflikt wewnętrzny postaci (na jakichś mechanikach), którym trzeba będzie zarządzać. Każda głowa daje inne perki i tak dalej. Zrobić ładny system feedbacku - im skuteczniejsza bowiem chimera, tym więcej stalkerów weźmie zlecenia na jej zabicie. No..., ten pomysł ma fantastyczny potencjał. Jako modder chętnie bym w konkretnej ekipie z tym pomysłem popracował. Rok, dwa i coś bardzo sensownego, a przede wszystkim świeżego i twórczego można by wyszponicić.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.

Za ten post Plaargath otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Universal, Kudkudak.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234

Re: [You Are Chimera] - potrzebna pomoc do tworzenia moda.

Postprzez PainChiller w 20 Maj 2015, 09:51

XXX

Możecie Usunąć Adminy/Moderatory :) . Nie będzie tego :P
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190


Powróć do Modyfikacje

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości