LA:DC rękawiczki, animacje itd z buildów

LA:DC rękawiczki, animacje itd z buildów

Postprzez MajorDiegtiarov w 31 Maj 2017, 09:30

Wie ktoś może czy jest mod lub czy jest w produkcji takowy który przywraca wygląd rąk z starych buildów i animacje czyli tak na prawdę to wszystko co miało LA przed DC?
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 15 Sie 2023, 13:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Reklamy Google

Re: LA:DC rękawiczki, animacje itd z buildów

Postprzez Cromm Cruac w 31 Maj 2017, 15:00

Nie ma i pewnie nie będzie, bo nikomu się nie będzie chciało przerabiać starych buildowych rączek na CoP-owy format , którego używa LADaCo.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: LA:DC rękawiczki, animacje itd z buildów

Postprzez MajorDiegtiarov w 31 Maj 2017, 16:31

Cromm Cruac napisał(a):Nie ma i pewnie nie będzie, bo nikomu się nie będzie chciało przerabiać starych buildowych rączek na CoP-owy format , którego używa LADaCo.

To słabo w ogóle co Dezodorantom strzeliło do głowy, żeby dawać tam rzeczy z CoPa z tego, co pamiętam głównym celem LA było przywrócić Stalkera takim, jakim miał być, zanim GSC go wybebeszyło. Tym czasem LA teraz wygląda jak remake ShoCa na silniku CoPa.

Za ten post MajorDiegtiarov otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ZiomB, caleb59.
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 15 Sie 2023, 13:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: LA:DC rękawiczki, animacje itd z buildów

Postprzez HitFan w 31 Maj 2017, 21:45

Haha a najlepsze jest to, że wygląda jak SHoC na CoPie, ale zamiast wykorzystać silnik z CoP to się bawili w przenoszenie wszystkiego do SHoC.
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: LA:DC rękawiczki, animacje itd z buildów

Postprzez Cromm Cruac w 31 Maj 2017, 22:58

Bo LA powstawało od początku na silniku SoCa. Został on bardzo mocno zmodyfikowany jeszcze zanim pojawiły się w nim elementy CoPa. Nie mówiąc o tym, że dezowave miało wtedy tylko żródła silnika SoC. Potem jak już dostępny był kod źródłowy CoPa, pojawił się pomysł, żeby to wszystko przenieść na CoP. Ale okazało sie, że nakład pracy potrzebny do wprowadzenia tych wszystkich zmian do CoPa był o wiele większy niż przenoszenie rendererów i innych ficzerów z CoPa do SoCa.
M.in. dlatego wersja 'oryginalna' LA ma nr 1.3 a LADC 1.4, bo to coś pomiędzy SoC a CoP.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: LA:DC rękawiczki, animacje itd z buildów

Postprzez ZiomB w 01 Cze 2017, 00:44

Mogę w końcu otrzymać oficjalną odpowiedź od twórców dlaczego zdecydowali się porzucić buildowe ręce? Jest to jakiś niewygodny temat że jest cały czas pomijany?
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: LA:DC rękawiczki, animacje itd z buildów

Postprzez Cromm Cruac w 01 Cze 2017, 16:09

Z tego samego powodu, dla którego nie będzie (prawdopodobnie) moda przywracającego buildowe ręce, a który opisałem wyżej.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: LA:DC rękawiczki, animacje itd z buildów

Postprzez Grzbiet w 01 Cze 2017, 17:03

Niektórzy to naprawdę nie mają do czego się przyczepić, jakby głupia tekstura rąk była najważniejsza rzeczą w LA. Ja osobiście uważam za duży plus przeniesienia modeli, animacji i tekstur zależnych od włożonego przez nas wdzianka z silnika COP. Czuć pewien powiew świeżości, nie wygląda to tak tandetnie jak wcześniej. Ktoś powie "Ale przecież LA miało przywracać pierwotny koncept gry!111". Ludzie, nie wszystko co było w w koncepcjach, czy testowych wersjach gry można uznać za dobre. Bardzo duży plus dla twórców za to, że starają się dodać coś od siebie i za to że mod idzie z duchem czasu. :caleb:

Za ten post Grzbiet otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99, Cromm Cruac,
Negative MajorDiegtiarov.
Grzbiet
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 07 Maj 2017, 14:31
Ostatnio był: 28 Lut 2018, 01:16
Kozaki: 4

Re: LA:DC rękawiczki, animacje itd z buildów

Postprzez caleb59 w 01 Cze 2017, 18:20

A kim Wy jesteście by uznawać co było dobre a co nie - narzuciliście na chama własny koncept i tyle - nie dorabiaj ideologii...

LA miało być doszlifowaną wersją buildu 1935 a co się później stało to już inna para kaloszy, z perspektywy czasu może to i lepsze rozwiązanie ale całkowicie zrujnowało klimat starych buildów - to zrozumieją tylko osoby, które czekały kiedyś na stalkera z wypiekami na mordzie a nie nowoczesna "nawałacz", która przyszła do tego uniwersum z łapanki bo "gdzieś tam usłyszała o stalkerach" i dorabia ideologie co było gorsze, a co lepsze nie mając pojęcia o początkach i historii projektu i tym czym miał być...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |

Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ZiomB, MajorDiegtiarov.
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: LA:DC rękawiczki, animacje itd z buildów

Postprzez ZiomB w 01 Cze 2017, 18:23

Grzbiet napisał(a):jakby głupia tekstura rąk była najważniejsza rzeczą w LA

Ręce mam przez 99.9% czasu grania przed oczami, więc ja jednak uważam że ten element gry jest bardzo ważny.
Grzbiet napisał(a):Czuć pewien powiew świeżości

Nie czuje nic świeżego w hudzie z vanilliowego CoPa którego każdy grał.
Grzbiet napisał(a):że starają się dodać coś od siebie

Mieli gotowe buildowe animacje razem z customowymi pozycjami oraz chwianiem się na boki przy strafeowaniu (które też z resztą usunęli po którym tam patchu). Zamiast tego woleli wsadzić gotowy, istniejący już HUD.
Grzbiet napisał(a):Ale przecież LA miało przywracać pierwotny koncept gry!111

Nigdy nie zrozumiem czemu każdy olewa ten temat. LA miało przywrócić pierworodny koncept ale póki co wychodzi mu to bardzo słabo, może pora zmienić nazwę i opis modyfikacji na moddb gdyż niepotrzebnie tylko ludzi w błąd wprowadzacie?
Grzbiet napisał(a):nie wszystko co było w w koncepcjach, czy testowych wersjach gry można uznać za dobre

Ale co takiego było złego w buildowych rękach powiedz ty mi. Nikt o ich zmianę nie prosił, to samo tyczy się detektorów. Albo robicie Lost Alpha takie jakie powinno być, czyli na starym koncepcie, albo wdrażacie własną wizję, czyli rozwiązania "nowoczesne" które nijak się mają ze starym stalkerem a tym bardziej jego klimatem.
Widzę że LA próbowało zrobić po trochu tego i tego, a wyszła z tego kupa posypana lukrem.
Grzbiet napisał(a):starają się dodać coś od siebie

...porzucając gotowy, customowy HUD na rzecz już istniejącego, oklepanego HUDu.

Minusujcie sobie mnie ile chcecie, dla mnie Lost Alpha Director's Cut jest i będzie największym rozczarowaniem tego roku..

Za ten post ZiomB otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MajorDiegtiarov.
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: LA:DC rękawiczki, animacje itd z buildów

Postprzez Cromm Cruac w 01 Cze 2017, 18:31

Drogi @calebunio, ku*wa, wybacz ale dlaczego 'na chama'? Nikt nikomu nic nie narzucał.
Koncept był jaki był ale się z czasem zmienił. LA tworzy dezowave, dezowave taką decyzję kolektywnie podjęło. Kropka.

ZiomB napisał(a):
Grzbiet napisał(a):Ale przecież LA miało przywracać pierwotny koncept gry!111

Nigdy nie zrozumiem czemu każdy olewa ten temat.

Na ten temat wylano już morze literek. W skrócie - patrz wyżej.

ZiomB napisał(a):Albo robicie Lost Alpha takie jakie powinno być, czyli na starym koncepcie, albo wdrażacie własną wizję

A kimże ty jesteś i jakie masz prawo, żeby nam mówić co mamy robić? Wykupiłeś pakiet kontrolny w dezowave czy co?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99, Grzbiet.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: LA:DC rękawiczki, animacje itd z buildów

Postprzez Grzbiet w 01 Cze 2017, 19:41

caleb59 napisał(a):A kim Wy jesteście by uznawać co było dobre a co nie - narzuciliście na chama własny koncept i tyle - nie dorabiaj ideologii...

Chyba każdej przeciętnej osobie której pokazano by stare animacje/tekstury rąk, a "nowe" z COP'a, wybrała by własnie te z COP'a. Wyglądają ładniej, dynamiczniej, po prostu lepiej.

ZiomB napisał(a):Ręce mam przez 99.9% czasu grania przed oczami, więc ja jednak uważam że ten element gry jest bardzo ważny.

Akurat w LA jest masa innych rzeczy do których można by się przyczepić. Bądź co bądź nie jest to produkcja idealna, jednak największe kontrowersje wzbudzają rączki. Są tak bardzo ważne, że aż musiał o nich powstać nowy temat.

caleb59 napisał(a):LA miało być doszlifowaną wersją buildu 1935 a co się później stało to już inna para kaloszy, z perspektywy czasu może to i lepsze rozwiązanie ale całkowicie zrujnowało klimat starych buildów - to zrozumieją tylko osoby, które czekały kiedyś na stalkera z wypiekami na mordzie a nie nowoczesna "nawałacz", która przyszła do tego uniwersum z łapanki bo "gdzieś tam usłyszała o stalkerach" i dorabia ideologie co było gorsze, a co lepsze nie mając pojęcia o początkach i historii projektu i tym czym miał być...

Cóż, tak to bywa, że pierwotny koncept różni się od produktu końcowego. Czasem jest lepszy czasem gorszy. Ja mimo iż konto mam od niedawna, to jestem stałym bywalcem forum. Swój pierwszy kontakt ze Stalkerem miałem w 2007 roku, a dzieje LA śledzę od początku i nadal tego nie rozumiem. Być może wizja Stalkera jaką posiadasz od zawsze istniała jedynie w twojej wyobraźni i nawet gdyby gra wyszła w swojej planowanej formie, byłbyś zawiedzony. Twórcy często wiele obiecują, jednak nie wszystkie pomysły były do zrealizowania, miały sens, jak na przykład to, że NPC mógłby ukończyć grę przed nami czy fabuła. Mimo iż LA ideałem nie jest, to w mojej opinii ekipa Dezovave spisała się znakomicie i wątpię czy ktokolwiek mógłby zrobić to lepiej. Podejrzewam, że jeśli LA wyszłoby bardziej podobne do starych buildów, było by po prostu nudne. LA w obecnej formie wnosi masę nowych rzeczy, przez co ja jako osoba która grała w Stalkery wielokrotnie, wcale się przy nim nie nudzi.
Grzbiet
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 07 Maj 2017, 14:31
Ostatnio był: 28 Lut 2018, 01:16
Kozaki: 4

Następna

Powróć do Modyfikacje

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości