CryZone: Sector 23

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez KoweK w 05 Sty 2012, 00:51

Przesadzony head-bobbing. Wygląda to średnio. Wg mnie nie czuć klimatu S.T.A.L.K.E.R.a i wygląda to strasznie sztucznie. Nadal preferuję X-Raya. Mimo to będę śledził prace nad modem i zobaczymy, czy wersja finalna będzie wyglądać lepiej - w co, szczerze mówiąc, wątpię.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Gizbarus w 05 Sty 2012, 11:39

Dołączam się do opinii Kowka, a do tego nie pasuje mi wybór broni - jak w zwyczajnym fpsie... :| Przecież o to w Stalkerze chodziło - żeby używać tylko broni głównej/bocznej, ewentualnie wchodzić na wariata do plecaka, żeby ją zmienić. Tu mamy wszystko grzecznie pod kółeczkiem myszy :-/ Do tego kąt widzenia broni - nie pasuje mi po prostu. No, wiadomo, wszystko do dopracowania... Albo wygląd anomalii - że co proszę...? :facepalm:

W każdym razie - chyba jednak wolę X-ray, mimo jego awaryjności. Przynajmniej grafika pasuje klimatem.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 10:07
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez meJKu w 05 Sty 2012, 12:06

Wygląda świetnie jak na ten etap prac. Jeszcze długa droga przed nimi ale projekt już teraz zapowiada się obiecująco, ciekawe co GSC na to ; ) Nie mam zamiaru narzekać jak inni na silnik bo to tylko fanowski projekt, chociaż mimo to wygląda dobrze. X-ray to stary dziad, pod względem użytkowania gorszy od silnika Source, tylko cieszyć się, że takie projekty powstają na takich silnikach i, że ludzie maja chęci coś takiego tworzyć.
Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 680
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 07 Mar 2024, 17:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez bax20 w 05 Sty 2012, 13:51

To że X-Ray jest już dosyć stary to fakt, ale w wersji 1.6 nie jest taki zły. Source, ma tylko lepszą optymalizację od Ray'a, pod każdym innym elementem leży i kwiczy. X-Ray to dobry silnik, mało który potrafi generować dynamiczną pogodę, a w tamtych czasach potrafił to chyba jedynie Morrowind...
Intel Core i5 6300HQ 2300MHz | 12GB DDR4 2400Mhz | Nvidia GeForce GTX 960M 4GB | Kubuntu 19.04
Awatar użytkownika
bax20
Stalker

Posty: 132
Dołączenie: 30 Lis 2009, 21:07
Ostatnio był: 22 Lis 2022, 16:14
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 24

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez vandr w 05 Sty 2012, 15:02

Podoba mi się oświetlenie oraz zarośla. Kiwanie głową- bleh. Animacje broni oraz sam sposób ich wybierania- bleh...Wszystko dzieje się tak "szybko", niczym ruchy cyborga.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez impulse_101 w 05 Sty 2012, 15:59

Przecież to jest mod do gry a nie stalker robiony na enginie. Cześć efektów, animacji i ustawię jest wziętych z bibliotek SDK crysisa takich jak ambient pogody, efekt anomalii (zapożyczony z statku obcych) czy animacje broni, odgłosy... nawet pijawka ma nanosuitowego cloak :E Do tego dochodzą kanciaste modele z pikselowatymi teksturami x-raya co w połączeniu daje nam dość kiczowaty obraz :E Ale należy pamiętać ze to jest robota fanów a nie profesjonalnego studia gdzie zostaną użyte nowe modele i animacje odpowiadające współczesnym standardom.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Kudkudak w 05 Sty 2012, 16:11

O kurde, ale szlam. Niby polepszyli grafikę, ale ja tego nie widzę - już lepiej wygląda MISERY. Skończy się jak z Morroblivionem zapewne :D. Wybuchy też mi się nie podobają, zbyt mało efektowne, a obszar wygląda jak dżungla - to nie S.T.A.L.K.E.R. tylko FarCry jakiś. Ja tam czekam na inne modzidła, to jest jakieś dziwne i obce. Bleh. Kiedy się wspina po drabince jest jeszcze błąd tekstury. Może i marudzę, ale wg. mnie mod jest skazany na niepowodzenie.
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez KoweK w 05 Sty 2012, 16:15

Bo to jest Crysis, a ty chyba myślisz, że to mod do S.T.A.L.K.E.R.a. :E Przynajmniej tak z Twojej wypowiedzi wnioskuję.

:arrowd: Czytanie ze zrozumieniem kuleje, eh...
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack

Za ten post KoweK otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak.
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Kudkudak w 05 Sty 2012, 16:18

:arrowu: Naprawdę? Co Ty nie powiesz.
Heh, więc zrobili szit i tak. Crysis był szitem, jest i będzie zapewne - nie wiem jak Wam ale mnie nie pociąga strzelanie ufoludkom w głowy; grę ratuje jedynie bajeczna grafika i dżungla, całkiem ładnie zrobiona. Ogólnie gra z GSC nie nadaje się na silniku Crysisa - S.T.A.L.K.E.R. ma być szary, nie jasny i kolorowy. Koniec kropka. Mod się nie uda. To co napisałem wyżej może się poukładać do tego ;).
EDIT: nie przeczytałem dobrze tematu ze zrozumieniem.
Ostatnio edytowany przez Kudkudak 06 Sty 2012, 11:57, edytowano w sumie 4 razy
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Junx w 05 Sty 2012, 22:03

Dla mnie, Stalker na innym silniku to już nie Stalker. Wyglądać ma brzydko i ponuro a nie kolorowo jak gry z USA i podobne do nich.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez djcycu w 03 Maj 2012, 12:13

Czepiacie się... W zonie dzisiaj też jest kolorowo i świeci zielenią :P Co wy myślicie? Że słońce nie świeci tam jasno bo promieniowanie jest? Mnie się ten cały mod na Crysisie podoba. Ma to swój klimat tylko trzeba kochać naturę a nie ciemności. Twierdzicie że jak jest ciemno to jest klimatyczniej? Z czego to wynika? Bo mnie się wydaje że z tego iż gówno widać i połowę świata gry obrazuje sama wyobraźnia... Widziałem piękny gameplay z kordonu bodaj. To co widziałem na Crysisowskim silniku mnie urzekło. W końcu zobaczyłem dziką, zarośniętą i tajemniczą zonę niczym ze slajdów z CoP...

PS: Najbardziej śmieszy mnie to że psioczycie teraz na to a jeszcze do niedawna na X-Ray jaki to on ujowy... Jak by nie było to wielu zawsze jest niezadowolonych i im źle. Nie podoba się? To portki na dupsko, plecak, żarcie do niego i idźcie do lasu czy po łąkach połazić. Może to się w końcu komuś spodoba.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez meJKu w 19 Maj 2012, 22:14

Awatar użytkownika
meJKu
Weteran

Posty: 680
Dołączenie: 04 Gru 2007, 22:21
Ostatnio był: 07 Mar 2024, 17:41
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 111

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości