CryZone: Sector 23

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Kpuc w 15 Maj 2011, 17:04

Ciekawy jestem jak się ma ten mod z legalnością ? No przecież z gry stalker zaiwanili textury , modele , dźwięki ... plagiat ?

Co do samego moda który pojawił się w sieci dobre 10dni temu, jest to jedna mapa multi , dodajemy ja do gry do folderu mods i włączamy w menu . Trzeba mieć konto w crysis czyli oryginalna grę crysis aby grac w internecie , serwer cryzone jest ciągle niedostępny wiec zakładamy swój . Co do samej rozgrywki mamy do dyspozycji koło 7 nowych pukawek przytarganych z stalkera bez ich fizyki czyli strzela się dość dupnie jak to w crysis

Ponure textury zniszczonego świata które są przeniesione z stalkera nijak pasują do cukierkowego crysis'a wygląda to okropnie

Na dzień dzisiejszy odradzam w ogóle zajmowaniem się tą mapą do multi , ale czekam z niecierpliwością na to co widziałem na filmikach

Chodź mam spoko składaka nawet na średnich detalach i braku filtrowania gra co kilka chwil się tnie choć w sp dział na max jakości

http://oi51.tinypic.com/2qj8tuo.jpg
http://oi56.tinypic.com/2nqfya1.jpg
http://oi56.tinypic.com/2iibxif.jpg
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1810
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 19 Lut 2024, 21:21
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez aenwu w 15 Maj 2011, 17:33

@Kpuc ma racje mi ten mod nie pasuje do klimatu Stalkera i w ogóle co to za pomysł przenosić tę wspaniała grę na silnik graficzny Crysisa
CPU: AMD Phenom II X4 955 3.2Ghz
GPU: Ge Force 9600GT
Matherboards:Gigabyte Ga- 970A UD3
Ram: Corsair 6Gb
Mouse: Logitech MX 1000
aenwu
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 26 Lip 2007, 23:52
Ostatnio był: 14 Gru 2012, 23:43
Miejscowość: Zona
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 13

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez kis104 w 27 Maj 2011, 22:43

My ludzie normalni, kochający Stalkera nie za grafikę, a za wszystko inne od fabuły po dźwięk, nie potrzebujemy tego moda. Potrzebują go natomiast inni ludzie, którzy nie lubią gier z brzydką grafą (te 87 % ;P). I to do nich skierowany jest mod. Oczywiście ja należę do tych 13% :D
Prawdziwy Stalker powinien zrobić w życiu trzy rzeczy:
1.Zabić chimerę.
2.Przetrwać emisję.
3.Wypić 5 kozaków czasie krótszym niż 3 minuty.
Awatar użytkownika
kis104
Łowca

Posty: 425
Dołączenie: 31 Maj 2010, 18:56
Ostatnio był: 12 Paź 2020, 11:22
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez El Diablo w 27 Maj 2011, 22:57

kis104 napisał(a):My ludzie normalni, kochający Stalkera nie za grafikę, a za wszystko inne od fabuły po dźwięk, nie potrzebujemy tego moda. Potrzebują go natomiast inni ludzie, którzy nie lubią gier z brzydką grafą (te 87 % ;P). I to do nich skierowany jest mod. Oczywiście ja należę do tych 13% :D

Doooobreee!! :E A więc dobrze wiedzieć że nie jestem normalny bo ja chętnie tego moda ogram :) Jestem maniakalnym fanem STALKERa i gram od dnia kiedy SoC trafił po strzechy i właśnie dlatego i ten mod nie jest mi obojętny bo uwielbiam WSZYSTKO co ze Stalkiem związane i basta! :D
Image

Za ten post El Diablo otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive adam9609.
Awatar użytkownika
El Diablo
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 09 Gru 2008, 22:17
Ostatnio był: 05 Paź 2021, 14:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 53

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez kis104 w 27 Maj 2011, 23:20

Nie miałem na myśli tego, że fan Stalkera powinien nie wiadomo co robić, aby w tego moda nie grać ;P Chodzi mi o to, że do szcześcia nie potrzeba poprawienia grafiki. Ale do jego dopełnienia. Czyli można, ale nie trzeba. ;d
Prawdziwy Stalker powinien zrobić w życiu trzy rzeczy:
1.Zabić chimerę.
2.Przetrwać emisję.
3.Wypić 5 kozaków czasie krótszym niż 3 minuty.
Awatar użytkownika
kis104
Łowca

Posty: 425
Dołączenie: 31 Maj 2010, 18:56
Ostatnio był: 12 Paź 2020, 11:22
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 43

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Kpuc w 16 Lip 2011, 10:42

Pobierz
http://narod.ru/disk/19180917001/SOC_De ... p.exe.html << mod w jednym linku ;) Bez rejestracji na Rosyjskich forach.

http://depositfiles.com/en/files/pmc2zzjxb >> Skrót dopisaną komenda
http://depositfiles.com/en/files/i8mmjom2f >> Patch

Trochę wam ułatwię. W skrócie, postanowiłem napisać podręcznik instalacji dla tych, którzy jeszcze nie ogarniają i mini faq.

1) Zainstaluj mod z instalatora do np. D:/Games/Cryzone sector23 (katalog z gra crysis build 1.2)
2) Pobierz poprawkę i rozpakuj do folderu Crysis/bin32/64
3) W właściwościach skrótu gry Crysis.exe dodaj "-mod stalker_deadly_trails'' Uruchom gre z skrótu, naciśnij ~ (tylda) i wpisz map stalkerr (dwie litery" r ")
Graj !

FAQ
1.Po uruchomieniu instalatora widzimy "ten program działa tylko pod Windows XP .
Odp. We właściwościach pliku instalacyjnego zaznacz kompatybilny z Windows XP SP3 i uruchom jako administrator.

2.Czy gra będzie działać z polskim crysis'em ? Lub warhead ?
Odp. Prawdopodobnie tak , lecz maga wystąpić problemy z tekturami.

3. Co to tak naprawdę jest ?
Odp. Jest to prolog czyli jedna mapa Cordon.

4.Jak wzrosły wymagania ?
Odp. Nie zauważyłem jakoś znacznego spadku fps względem podstawki, trzeba przyznać ze gra jest ładnie zoptymalizowana.

Parę screenów:

http://img856.imageshack.us/img856/7088 ... 011230.jpg
http://img813.imageshack.us/img813/746/ ... 011243.jpg
http://img836.imageshack.us/img836/7428 ... 011300.jpg
http://img684.imageshack.us/img684/274/ ... 011345.jpg
http://img694.imageshack.us/img694/3445 ... 011402.jpg
http://img812.imageshack.us/img812/4766 ... 011538.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/3014/t ... 012106.jpg
http://img824.imageshack.us/img824/8227 ... 012241.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/7596 ... 012293.jpg
http://img34.imageshack.us/img34/4673/t ... 012351.jpg
http://img641.imageshack.us/img641/3396 ... 012398.jpg
http://img225.imageshack.us/img225/2043 ... 012433.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/9516 ... 012454.jpg
http://img29.imageshack.us/img29/199/tn ... 012511.jpg
http://img39.imageshack.us/img39/2474/t ... 013515.jpg
http://img94.imageshack.us/img94/2417/t ... 014397.jpg
http://img824.imageshack.us/img824/4103 ... 015575.jpg
http://img829.imageshack.us/img829/1845 ... 015588.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/4584 ... 016071.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/74/tnc ... 016332.jpg
http://img10.imageshack.us/img10/2191/t ... 016487.jpg
http://img6.imageshack.us/img6/7538/tnc ... 017156.jpg
http://img842.imageshack.us/img842/7020 ... 017298.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/5334 ... 017552.jpg
http://img577.imageshack.us/img577/7129 ... 018091.jpg
http://img687.imageshack.us/img687/9102 ... 018218.jpg
http://img30.imageshack.us/img30/4669/t ... 019090.jpg
http://img814.imageshack.us/img814/427/ ... 019106.jpg
http://img818.imageshack.us/img818/6669 ... 019179.jpg
http://img828.imageshack.us/img828/5824 ... 019252.jpg
http://img839.imageshack.us/img839/5721 ... 000460.jpg
http://img638.imageshack.us/img638/1827 ... 000490.jpg
http://img560.imageshack.us/img560/3500 ... 001219.jpg
http://img69.imageshack.us/img69/5994/t ... 011192.jpg

Screeny za dnia:
http://img62.imageshack.us/img62/5034/t ... 814152.jpg
http://img594.imageshack.us/img594/7226 ... 815023.jpg
http://img824.imageshack.us/img824/5086 ... 815555.jpg
http://img580.imageshack.us/img580/6194 ... 815569.jpg
http://img26.imageshack.us/img26/6356/t ... 816013.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/707/tn ... 808419.jpg
http://img845.imageshack.us/img845/6036 ... 808505.jpg
http://img88.imageshack.us/img88/811/tn ... 809020.jpg
http://img808.imageshack.us/img808/1451 ... 811075.jpg
http://img196.imageshack.us/img196/1026 ... 811149.jpg
http://img585.imageshack.us/img585/9848 ... 811228.jpg
http://img708.imageshack.us/img708/706/ ... 812334.jpg
http://img703.imageshack.us/img703/5503 ... 812440.jpg
http://img19.imageshack.us/img19/2327/t ... 813169.jpg
http://img834.imageshack.us/img834/571/ ... 813306.jpg
http://img593.imageshack.us/img593/5280 ... 813336.jpg
http://img231.imageshack.us/img231/8520 ... 813364.jpg
Niestety gra działa tylko na średnich detalach, przy maksymalnych mam czarny mrugający obraz, dlatego tez nie wygląda to tak pięknie.
Image
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1810
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 19 Lut 2024, 21:21
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez vandr w 27 Wrz 2011, 11:08

TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez bax20 w 27 Wrz 2011, 14:38

Nie jarają mnie takie mody, poza tym widać że są ogromne problemy z ai. Ale przynajmniej społeczność modderów ma zajęcie...
Intel Core i5 6300HQ 2300MHz | 12GB DDR4 2400Mhz | Nvidia GeForce GTX 960M 4GB | Kubuntu 19.04
Awatar użytkownika
bax20
Stalker

Posty: 132
Dołączenie: 30 Lis 2009, 21:07
Ostatnio był: 22 Lis 2022, 16:14
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 24

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Антони w 08 Paź 2011, 20:51

Wg. mnie S.T.A.L.K.E.R. jest dobry taki jaki jest, poza odwzorowaniem broni i jej zachowania... śmieszne też jest ,że np. nie można zabić bandyty za blachą na oko 1mm czy drewnianą skrzynką... głupi jest też system obrażeń, np. w tedy gdy do kogoś strzelamy i on się tak śmiesznie "kiwnie" czy coś to przez chwilę jest nieśmiertelny...(wiem bo nie raz wpakowałem celnie weń cały magazynek z ~~2metrów)
Żeby sensownie pograć trzeba grać na najwyższym poziomie bo zaś na innych "słabszych" poziomach trudności obrażenia zadawane nam są po prostu śmieszne...
mogli by modderzy zrobić coś z tym [sam bym zrobił ale się nie znam :( ] żeby w zonie żyło się ciężej ale realnie...





Приветствия для всех жителей Зоны! :wódka:
śpieszmy się kochać Polskę. Tak prędko umiera... :(
Image Image
Awatar użytkownika
Антони
Kot

Posty: 22
Dołączenie: 08 Paź 2011, 19:36
Ostatnio był: 01 Cze 2013, 19:18
Miejscowość: Iluzjozdroje
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 13

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez impulse_101 w 09 Paź 2011, 13:40

Problem z "uruchomieniem stalkera" na CryEngine jest taki ze trzeba robić modele i tekstury samemu ew. je w znacznym stopniu zmodyfikować. Próbowałem eksportować je z Xray'a ale wygląda to tragicznie i staje się bezcelowe..
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Bambosz107 w 04 Sty 2012, 16:52

Mod wygląda coraz lepiej, wypuścili wersję beta do pobrania: http://www.moddb.com/mods/cryzone-sector-23
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: S.T.A.L.K.E.R. mod na silniku CryEngine!

Postprzez Kontroler w 05 Sty 2012, 00:31

Awatar użytkownika
Kontroler
Ekspert

Posty: 780
Dołączenie: 11 Lis 2009, 21:29
Ostatnio był: 24 Paź 2022, 10:53
Miejscowość: Świebodzin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 131

PoprzedniaNastępna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości