Dark Souls

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Re: Dark Souls

Postprzez Omnibus w 10 Lip 2016, 22:38

Na mnie pewnie też ten urok zadziałał, jeśli chodzi o dwójkę.
Nie mogę powiedzieć, doskonale rozumiem upodobanie konstrukcji gry z DSI, jest zdecydowanie ambitniejsze niż dwójkowe, co wcale nie oznacza dla mnie, że tamto z kolei było złe.Aczkolwiek niektóre rzeczy w DSII naprawdę średnio pasują do konwencji, nawet po mojemu. Pal licho aztecką Shulvę, przynajmniej jest pod względem samej rozrywki fajna, ale taka Tseldora, czy lokacja ze smokami na końcu która naprawdę nie wpisuje się dla mnie w klimat, wprowadzając heroic-fantazyjność do gry. Projekty lokacji są nierówne niestety.
Ja tam jednak do wielu miejsc wracałem i z kolei większość z tego co-gdzie-i-jak kojarzę. Sprawa osobista.
W DSII podku*wia niemiłosiernie ubytek wrogów na przestrzeni czasu. Rozwiązanie idiotyczne, ciężko to dla mnie obronić z jakiegokolwiek punktu widzenia.
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 533
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 24 Wrz 2017, 19:46
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 150

Reklamy Google

Re: Dark Souls

Postprzez caleb59 w 11 Lip 2016, 09:46

W DSII podku*wia niemiłosiernie ubytek wrogów na przestrzeni czasu. Rozwiązanie idiotyczne, ciężko to dla mnie obronić z jakiegokolwiek punktu widzenia.

To przez casuali, którzy jęczeli o respawn przeciwników, na szczęście w 3 jest znowu po staremu!

Co do samej 2 - inny reżyser, inny koncept, inne podejście i wyszło co wyszło - moim zdaniem biedy nie ma ale również tęskniłem za tym mrokiem z 1, który w pewien sposób wraca w 3...
Na pewno 2 zostawiła trwały ślad w uniwersum i nie zostanie zapomniana a cała historia króla i 3 Koron by przełamać klątwę nieumarłych robi robotę...
Image
| i7-2600K 3.40GHz | 16GB DDR3 RAM | GTX 970 OC 4GB GDDR5 RAM | Windows 10 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2402
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: Wczoraj, 22:01
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 562

Re: Dark Souls

Postprzez Omnibus w 11 Lip 2016, 10:11

Tylko caleb nie wiem w jaki sposób to pomaga komukolwiek, w tym casualom. Jeżeli jako kompletny noobek chcesz się nauczyć metodą prób i błędów jak grać w soulsy, to nie nauczysz się pokonywać trudnego przeciwnika, jeśli Ci go gra zniknie. tym bardziej, że w większości przypadków on wróci kiedyś. Skutek odwrotny od zamierzonego.
Z kolei kiedy już wrośniesz w grę, i chcesz np. coś wyfarmić, to musisz dołączać do kompani czempionów. 20% więcej zdrowia dla wszystkiego i silniejsze ataki here. bo tylko oni blokują tą idiotyczną mechanikę.
To już tak pomijajac fakt, że fakt, że mi gra coś znikła urąga mej dumie :u3:

A jeśli chodzi o fabułę dwójki, to nom. Razem z tym co dodano w DLCach to historia jest naprawdę poważna i "duża".
Awatar użytkownika
Omnibus
Łowca

Posty: 533
Dołączenie: 20 Lut 2013, 09:07
Ostatnio był: 24 Wrz 2017, 19:46
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 150

Re: Dark Souls

Postprzez caleb59 w 06 Wrz 2016, 18:32


---------------

---------------

---------------
Image
| i7-2600K 3.40GHz | 16GB DDR3 RAM | GTX 970 OC 4GB GDDR5 RAM | Windows 10 Pro x64 |

Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imienny.
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2402
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: Wczoraj, 22:01
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 562

Re: Dark Souls

Postprzez Dżuz w 24 Wrz 2017, 14:26

No dobra, skończyłem trzecią część tych całych Mrocznych Dusz to coś powiem o samej grze. Dwójkę olałem ciepłym moczem gdyż kompletnie mnie nie urzeka jak tak na nią patrzę na YT na przykład. W trójce natomiast spodobała mi się jedna lokacja to sobie sprawiłem jak była okazja :P

:

DS3 to w sumie taka odświeżona i bardziej dopracowana pierwsza odsłona serii i nawet część postaci czy lokacji albo się powtarza w jakoś tam odmienionej formie, albo nawiązuje do tego co było wcześniej. I nawet ja jestem w stanie to zauważyć, mimo że kompletnie się w samym świecie DS nie orientuję :E :u3:

I to chyba sama budowa tychże lokacji najbardziej mi się podoba w grze, bo ogólnie więcej jest ciekawych i złożonych aren w porównaniu do części pierwszej, gdzie tak naprawdę całe trzy miejsca zrobiły na mnie jakieś tam wrażenie swoją konstrukcją. Tu, oprócz dość generycznych podziemi czy katakumb na poziomie niemal srObliviona, reszta lokacji jest już o wiele ciekawsza, z masą skrótów i labiryntów. I estetycznie też jest lepiej, w pomieszczeniach jest więcej szczegółów, a bardziej otwarte przestrzenie też dużo lepiej prezentują się estetycznie, np. ruiny z leżącymi tu i ówdzie jesiennymi liśćmi są nawet urokliwe :P Ale i tak moim faworytem jest Undead Settlement przypominające powieści grozy E.A. Poe i "Listę siedmiorga" Frosta (nie wiem czemu, ale z tym mi się kojarzy :E ) i finałowa walka z wielkim drzewem toczonym przez klątwę, czy jakoś tak po polsku :suchar:

Poza tym to dalej głównie młócenie różnej maści przeciwników i to drugi najlepszy element tej serii - jak ktoś chce się trochę powkurwiać i poćwiczyć klikanie myszką albo tłamszenie pada, to jest świetna okazja. Same walki ogólnie nie są jakieś wybitnie wymagające i przeciwnicy są dość dobrze zbalansowani, że tak powiem. Są wyzwaniem, ale można ich łatwo rozpracować i mieć satysfakcję po ich pokonaniu. Jak ktoś już liznął pierwszej części to tu nie powinien być zaskoczony. Poza dwiema walkami gdzie wzywałem pomoc w postaci drugiego gracza (co w sumie niekoniecznie jest ułatwieniem bo boss ma więcej HP), reszta jest na odpowiednim poziomie trudności. Niestety np. w walce z tzw. Bezimiennym Królem, największym przeciwnikiem jest tak naprawdę beznadziejna praca kamery, która od trzech części kuleje z powodu swojej toporności i nie ma co tych małych skośnookich chujków usprawiedliwiać, bo to jest po prostu dramat :E :caleb: A potyczka z Lothrikiem i jego brackim w sumie jest do ogarnięcia samemu, ale wyjątkowo jest za dużo biegania do samej areny, które jest zwyczajną stratą czasu :P

Bo akurat checkpointy a.k.a. ogniska w tej serii są prawie optymalnie rozlokowane (z małymi wyjątkami) i nie trzeba aż tak bardzo tracić czasu biegając bezsensownie między przeciwnikami, z którymi walka w pewnym momencie i tak nie ma powodu. Tak że akurat tutaj plus dla twórców. Również mechanika umożliwiająca zawezwanie ducha jakiejś postaci czy innego gracza została zmieniona i nie ma potrzeby odprawiania 29138176 rytuałów, żeby kogoś przyzwać, więc znowu plus. A reszta zmiana jakoś niespecjalnie jest dla mnie istotna, mimo że coś by się jeszcze znalazło.

Podsumowując powiem, że nawet niezła gra, lepsza chyba od części pierwszej moim zdaniem. Z ładniejszym światem i znowu bardzo nastrojową muzyką, która świetnie pasuje do klimatu lokacji. Jak DLC potanieją do rozsądnej ceny to może się z nimi zmierzę, bo na razie zajmę się czymś co ma bardziej tętniący życiem świat i sensowny ciąg wydarzeń bez jakichś hipsterskich udziwnień z Kraju Kwitnącej Wiśni, który dobry jest w produkcji samochodów albo tabletów graficznych, a nie tworzeniu ciekawych historii w grach, które to przypominają opowieści z mchu i paproci :tm: :caleb: Bo nie oszukujmy się, ale świat DS posklejany jest z różnych lokacji wypełnionych przeciwnikami i sporadycznym, najczęściej mrukliwym bohaterem, który ma dziwny zwyczaj kwitowania zdania mało sensownym chichotem :u3:

Amen :suchar:
W8.1 x64 / i5-4670 / MSI GeForce GTX 970 GAMING 4GB / 8 GB DDR 3 / SSD Samsung 850 Pro 256GB Image
atikabubu Dżuz to morrofag z 10 letnim stażem Image

Za ten post Dżuz otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imienny.
Awatar użytkownika
Dżuz
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 11 Lut 2011, 19:08
Ostatnio był: Dzisiaj, 12:03
Miejscowość: Frogville
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 245

Poprzednia

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości

cron