Half-Life

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Half-Life

Postprzez Touchdown w 08 Kwi 2006, 09:13

Image


Niewiele sie dzieje w swiecie stalkera, wiec moze cos dla rozrywki.

Na forum jest sporo fanów HL2, wiec informuje (tych co jeszcze o tym nie wiedza), ze powstal niedawno profesjonalny Speedrun tejze gry, wykonany przez Half-Life 2 done Quick team. Wiecej komentarzy chyba nie trzeba; triki zastosowane w tym runie sa imponujace (i zgodne z regulaminem SDA), podobnie jak czas: 1:36:57 (38 minut szybciej niz poprzedni SR). Nie przegapcie ani sekundy. ;)

PS: Wazna sprawa. Chcialbym, zeby, w miare mozliwosci nie pojawialy sie tu teksty typu "Eee, to bez sensu, zadnej przyjemnosci z gry". Speedruny sa po to, zeby pokazac jak szybko mozna gre ukonczyc (i wykorzystywac jej bledy), a nie zeby zaglebiac sie w fabule itp.

http://speeddemosarchive.com/HalfLife2.html

HL2DQ rozlozony na czesci pierwsze:

1. Point Insertion - 04:49
2. "A Red Letter Day" - 07:44
3. Route Kanal - 05:35
4. Water Hazard - 10:05
5. Black Mesa East - 12:21
6. "We don't go to Ravenholm..." - 04:26
7. Highway 17 - 02:29
8. Sandtraps - 04:11
9. Nova Prospekt - 01:46
10. Entanglement - 20:35
11. Anticitizen One - 06:46
12. "Follow Freeman!" - 04:51
13. Our Benefactors - 04:33
14. Dark Energy - 06:34
Ostatnio edytowany przez Touchdown 01 Gru 2006, 16:25, edytowano w sumie 4 razy
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Reklamy Google

Postprzez Soviet w 08 Kwi 2006, 15:30

7. Highway 17 - 02:29

Ja 5 minut spedzilem bawiac sie samym dzwigiem, a co dopiero 2:29 na caly etap :)
r u avin a giggle m8? LA nie będzie.
Image
Awatar użytkownika
Soviet
Very Important Stalker

Posty: 2736
Dołączenie: 07 Maj 2005, 13:41
Ostatnio był: 30 Sty 2023, 16:16
Miejscowość: Wow
Kozaki: 787

Postprzez Touchdown w 09 Kwi 2006, 12:11

Soviet, tak naprawde, to dzwig jest w tym speedrunie pominiety... po co sobie nim zawracac gitare? ;):D [przynajmniej tak mysla goscie z HL2DQ]

W ogóle to kilka czasów nie oddaje rzeczywistosci, np. 2, 5, 10, 13. Jest sporo sekwencji, których nie da sie pominac.

BTW: Ravenholm jest niesamowity. Po nieco ponad minucie gosc jest juz w kopalniach. :shock:
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez ST4LK3R w 09 Kwi 2006, 13:21

Touchdown napisał(a):tak naprawde, to dzwig jest w tym speedrunie pominiety... po co sobie nim zawracac gitare? ;):D [przynajmniej tak mysla goscie z HL2DQ]


No to ciekawe...Musze to zobaczyc...Jak mogli pominac mój ulubiony dzwig :D Ja w zyciu zadnej gry nie przechodzilem na czas :D Lubie sie duuuzo rozgladac.Tak wlasnie robie m.in.w Oblivionie - jeszcze zadnego quest'a nie ukonczylem, a mape przeszedlem z 3 razy :D Ale speedrun'y rzadza sie innymi prawami ;)
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez Wazkez w 30 Maj 2006, 17:07

Polski zespól D.I.P.R.I.P. zaprezentowal pierwszy trailer DIPRIP - mod do HalfLife2 - który byl pokazywany na konferencji CESCG (Central European Seminar on Computer Graphics for students) i spotkal sie z bardzo pozytywnym przyjeciem. Prace nad modem przebiegaja sprawnie. Oto galeria screenow. Niedlugo na stronie powinny pojawic sie screeny nowego modelu pojazdu.
Trailer mozna sciagnac ze strony w dziale media: www.diprip.com
Intel Core 2 Duo E4300@ 3.0GHz 1.4V| Asus P5KC | 2x1 GB DDR2 (PC2 6400)dual |Gigabyte GF8800 GT 512MB| HDD:Samsung SP2504(250GB) | Chieftec 450W |755DFX
Awatar użytkownika
Wazkez
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 08 Lis 2005, 15:54
Ostatnio był: 06 Cze 2011, 23:26
Miejscowość: Bytom
Kozaki: 0

Postprzez ST4LK3R w 30 Maj 2006, 18:33

Wazkez napisał(a):Polski zespól D.I.P.R.I.P. zaprezentowal pierwszy trailer DIPRIP - mod do HalfLife2 - który byl pokazywany na konferencji CESCG (Central European Seminar on Computer Graphics for students) i spotkal sie z bardzo pozytywnym przyjeciem. Prace nad modem przebiegaja sprawnie. Oto galeria screenow. Niedlugo na stronie powinny pojawic sie screeny nowego modelu pojazdu.
Trailer mozna sciagnac ze strony w dziale media: www.diprip.com


Mialem okazje pare miesiecy temu juz to ogladac...Ciekawie wyglada, nie powiem... :)
AMD FX-8350 @4500 | Gigabyte GA-970A-UD3 | 2x 4GB DDR3 1600 Kingston | Gigabyte GF 660 OC | OCZ Vertex 4 SSD | OCZ ModXStream Pro 600W | Iiyama E2407HDS | Windows 7 Pro.

Canon EOS 550D | LG 4X HD | Fiat Stilo 2007 MultiJet 150 KM.
Awatar użytkownika
ST4LK3R
Retired

Posty: 1309
Dołączenie: 28 Lip 2005, 15:35
Ostatnio był: 17 Sty 2024, 12:18
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Kozaki: 9

Postprzez Touchdown w 30 Maj 2006, 19:40

To ten trailer, co zaczyna sie od tego jak przy spokojnej muzyczce gosc jedzie sobie maluchem? :) Rozwalka szykuje sie porzadna, chociaz mnie pewnie to ominie, bo za motoryzacyjnymi grami/modami nie przepadam. Ale fajnie, ze rodzimi twórcy sa deceniani.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez ThreeZ w 01 Cze 2006, 10:48

Wracajac do tematu. Obejrzalem wczoraj caluski SpeedRun. I moge powiedziec tylko jedno: masakra. Po pierwsze niesamowite sa patenty na przyspieszenie gry (chocby "pukanie" NPCów w glowe ;)), a po drugie to, w jaki sposób Source na to wszystko reaguje. Ani razu zwiechy, lub bledu! Niektórzy producenci powinni brac przyklad z Valve... ;)
Awatar użytkownika
ThreeZ
Tropiciel

Posty: 315
Dołączenie: 07 Maj 2005, 15:21
Ostatnio był: 02 Sie 2014, 15:01
Miejscowość: Rybnik
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez limak122 w 01 Cze 2006, 15:13

Ogólnie H-L2 jest swietna gra (zwlaszcza hmmm... wogóle na serio wszystkie etapy sa swietne), mnóstwo modów no i oczywiscie CSS :D. Jutro kupuje dodatek.
Awatar użytkownika
limak122
Łowca

Posty: 461
Dołączenie: 05 Lis 2005, 19:49
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 14:28
Miejscowość: City17
Kozaki: 1

Postprzez Touchdown w 01 Cze 2006, 16:19

limak122 napisał(a):(...) wogóle na serio wszystkie etapy sa swietne (...)


A niech szlag trafi Entanglement. Kto to w ogóle wymyslil? Nie dosc, ze nudne to jak flaki z olejem to jeszcze te elementy ala Painkiller (o tu, tu masz sie bronic przed nieskonczona iloscia przeciwników, az do ciebie przyjde) mnie dobijaly (nie to, ze byly jakos specjalnie trudne, ale tak mnie wybijaly z rytmu, ze...). Takie sztuczne przedluzanie, ot wpadasz, wszystkie drzwi sie zamykaja i bron sie.

Ep1, owszem, zakupie, ale czy tak samo bedzie z Ep2, 3, itd. to sie jeszcze okaze, czy warto. A StarWars-Life: Episode One The New Hope juz ma u mnie duzego minusa, zobaczymy, czy to tylko powierzchowna ocena.
Ostatnio edytowany przez Touchdown, 06 Cze 2006, 15:42, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez ThreeZ w 02 Cze 2006, 11:03

Jesu...Najbardziej irytujacy etap HL2 - caluskie Nova Prospekt! Szlag mnie trafia jak mam to przechodzic. Za to za Ravenholm dalbym Oscara. Kiedy zobaczylem swiatlo na koncu tunelu (po przejsciu calego Ravenholm) NAPRAWDE czulem ulge. ;D A czarne headcraby, które toksynami zbijaly Ci zycie do 1 punktu do dzis snia mi sie w moich koszmarach. :)
Awatar użytkownika
ThreeZ
Tropiciel

Posty: 315
Dołączenie: 07 Maj 2005, 15:21
Ostatnio był: 02 Sie 2014, 15:01
Miejscowość: Rybnik
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez Touchdown w 02 Cze 2006, 12:23

Ravenholm stal sie dla mnie znacznie przyjemniejszy, gdy odkrylem jak ladnie mozna wszystko siekac pilami, hakami, itp. wyrzucanymi z GravityGuna. Motyw ze "swiatelkiem w tunelu" byl naprawde swietny.

Nova Prospekt mi sie podobalo, tylko Entaglement bylo zwalone. Skoro juz o tym, to do najlepszych poziomów zaliczylbym H!Way17 + Sandtraps i wieksza czesc Anticitizen One + Follow Freeman.

Najgorsze to ofkors Entanglement (chociaz mozna zrobic fajny numer, za kazdym razem zabierac ze soba wiezyczki, a nie zostawiac ich z tylu; dzieki temu przy obronie portalu mozna miec nie 3 tylko bodajze 8 sztuk :)). Our Benefactors... ciezko powiedziec. Taki nijaki ten finalny etap, osobiscie wolalem Xen z jedynki.

Ogólnie boli fakt bardzo wielu usunietych rzeczy z HL2. Zwykly gracz nie zauwazy, ale naprawde z finalnej wersji wycieto cala mase broni, przeciwników, etapów. Najbardziej mi szkoda fabuly, która miala byc znacznie mroczniejsza. Dla zainteresowanych (i znajacych ang) art o cieciach z HL2 (zeby nie bylo, ze tylko ze stalkera cos usuwaja).
Ostatnio edytowany przez Touchdown, 06 Cze 2006, 15:42, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Następna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości