War Groups

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

War Groups

Postprzez Archi w 13 Wrz 2016, 15:53

Hej, witam i pozdrawiam. Ostatnio w moje ręce trafiła kolejna perełka stworzona przez naszych braci z za wschodniego bloku. Mam tu na myśli, jak w tytule, War Groups. Jest to mobilna gra na androida, w której kierujemy wybraną frakcją ( dostępne są wszystkie, nawet zombie ). Naszym celem jest oczywiście całkowita dominacja i podbój Zony. Pytanie do waszej społeczności, oczywiście jeżeli ktoś grał:

1. Wrażenia czy słów kilka o grze ( możliwości rozwoju gry, update itd )
2. Cenne porady?
3. I najważniejsze polonizacja, ( ktoś, coś, gdzieś ? )

Nie będę ukrywać ale gra na ,,ślepo,, nie jest najlepsza.
Jeżeli ktoś będzie zainteresowany grą, link poniżej.
https://pdalife.ru/war-groups-android-a18849.html

Za ten post Archi otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Zero-1.
Awatar użytkownika
Archi
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 13 Wrz 2016, 13:18
Ostatnio był: 15 Wrz 2016, 10:23
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: War Groups - mobilna wersja The Factions War

Postprzez trolololo w 13 Wrz 2016, 17:42

Czy aplikacja jest w języku angielskim, czy tylko rosyjskim?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: War Groups - mobilna wersja The Factions War

Postprzez Archi w 13 Wrz 2016, 18:08

trolololo napisał(a):Czy aplikacja jest w języku angielskim, czy tylko rosyjskim?


Czysta cyrylica, a developerzy pomimo dużego odzewu polskiej społeczności fanów, nie bardzo się interesują tłumaczeniem.
Awatar użytkownika
Archi
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 13 Wrz 2016, 13:18
Ostatnio był: 15 Wrz 2016, 10:23
Frakcja: Najemnicy
Kozaki: 1

War Groups

Postprzez Dziku w 31 Mar 2017, 01:08

Tym razem nawet po angielsku!

https://play.google.com/store/apps/deta ... ItsWork.WG

Image

Image

Image



Są pewne rzeczy które mogły by być poprawione, ale mimo wszystko potrafi wciągnąć (jak na grę na telefonie). Może być ciekawie, bo pomysły na rozwijanie tego projektu cisną się same na usta.
Ostatnio edytowany przez Dziku 31 Mar 2017, 13:44, edytowano w sumie 2 razy
Zono moja, serce moje...

Za ten post Dziku otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive trolololo.
Awatar użytkownika
Dziku
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 24 Paź 2010, 20:37
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 19:40
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 32

Re: War Groups 3.0.1 (strategicznie o Zonie)

Postprzez trolololo w 31 Mar 2017, 08:46

Jak napisałeś że teraz po angielsku, to rzuciłem się na to od razu.
Muszę się jeszcze w to wgryźć, ale na razie wygląda bardzo fajnie. Taki klasyczny RTS w zonie. Mamy tu bazę, w której robimy różne składy - techników, zwiadowców, stalkerów, grupy szturmowe, i kilka charakterystycznych postaci, po kilka na każdą frakcę, np. Szramę dla najemników. Włączymy z innymi frakcjami, zajmujemy kolejne punkty, i.przejmujemy władzę nad zoną. Jest kilka nowych frakcji, Grzech, Osoznanie, i Ostatni dzień. Nie słyszałem nigdy o tym drugim. Gra jest całkiem spora, mamy mapę Zony, i pomniejsze sektory w których toczy się walka. A, mamy też mutanty, które latają po mapie, i wprowadzają taki element losowości. Są tu relacje, np. Najemnicy mają sojusz z Bandytami, i Wolnością, ale nie wydaje mi się żeby była tu jakaś dyplomacja. Audio dodaje klimatu Stalkera, mamy odgłosy charakterystyczne dla danej frakcji, a także mutantów, oraz audio. Także jest klimat.
Niestety, pewnie wiele rzeczy pominąłem, bo:
Przeszedłem niewystarczający samouczek.
Moich najemników zjadły psy, a bazę przejęła Powinność.

Co to za punkty, które mają symbole mechaników i kupców w grze?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Drugie wrażenie, jeszcze nie recenzja

Zgodnie z przypuszczeniami tamte punkty okazały się być miejscami gdzie można handlować, i ulepszać skład. Niemniej jest to trochę... źle zrobione. Gra nie zatrzymuje się, i po prostu nie ma na to czasu, chyba żeby sprzedać artefakt. No i nie jestem pewien czy zajęte punkty na pewno z czasem generują przychód. Po prostu zajmowanie punktów faktycznie daje nam nowe środki, ale nie zauważyłem przychodu w czasie, samego z siebie. Pieniądze dostajemy poza tym za handel, niszczenie legowisk potworów, i ich grup.
W ogóle ekonomia wydaje się być nieprzemyślana. Z pobojowisk można zbierać tylko trofea z mutantów, bez broni. Chyba że się mylę, i jakoś się da.
Jak przypuszczałem, uformowanie terenu nie ma najmniejszego znaczenia. Z jednej strony to rozumiem, bo gra ważyłaby dużo, no i trudno byłoby to zaprojektować, ale trochę mało to satysfakcjonujące jeśli budynki nie grają żadnej roli w obroni i ataku,
Nowe frakcje + mutanty są grywalne tylko po zakupie DLC, które dodaje jeszcze jakieś "duperele", co ciekawe grywalne są zombie.
Gra jest trochę niesprawieliwa, a chodzi mi tu o sam start. Wszystkie frakcje dostają od razu kilka składów, a my musimy sami je wyszkolić. To może wpędzić nas w dość niekomfortową sytuację, bo wróg zdoąrzył zając kilka punktów a my dopiero jeden...
No i przydałby się jakiś mniejszy poziom trudności dla początkujących, bo samouczek wyjaśnia jedynie ruch, przejmowanie i walkę.
Niemniej gra dalej wydaje się być naprawdę ciekawa...

Poprawka, podczas handlu gra się zatrzymuje.
Naprawdę można sporo zarobić na handlu trofeami. W grze jest także uproszczona dyplomacja, i zadania dla frakcji. Dla początkujących polecam ekologów na start.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: War Groups 3.0.1 (strategicznie o Zonie)

Postprzez Herezja w 31 Mar 2017, 13:01

Czy mi się wydaje czy ta gra jest tylko po rosyjsku?
Awatar użytkownika
Herezja
Łowca

Posty: 490
Dołączenie: 19 Sty 2014, 15:58
Ostatnio był: 17 Paź 2021, 13:05
Kozaki: 71

Re: War Groups 3.0.1 (strategicznie o Zonie)

Postprzez Dziku w 31 Mar 2017, 13:15

trolololo napisał(a):

1.
zajmowanie punktów faktycznie daje nam nowe środki


Możemy otrzymać jednorazową nagrodę, jeśli zajęty punkt jest na liście zadań.

2.
Pieniądze dostajemy poza tym za handel, niszczenie legowisk potworów, i ich grup.


Polecam na początku gry od razu zwerbować stalkerów i wysłanie ich do anomalii. Po umieszczeniu w.w, otwieramy ekwipunek oddziału a w nim stukamy dwukrotnie na detektor (ad1. To tyczy się wszystkich przedmiotów, ad2. Stalkerzy startują z darmowym detektorem) mała rada - możesz zaznaczyć aut. Leczenie co przy tym oddziale sie sprawdza. Zarobek z artów jest mocno godziwy, na dodatek można go oddać zaprzyjaźnionej bądź neutralnej frakcji w ramach zadania, co daje nam zarobek większy niż wartość autora u kupca.

3.
jeśli budynki nie grają żadnej roli w obronie


W grze występują emisje w dość regularnym odstępie czasu. Są bezlitosne i na początku trudno to wyłapać, ale gra zazwyczaj sygnalizuje nadejście emisji lekkim zaciemnieniem, a następnie rozjasnieniem ekranu. Gdy pojawia się komunikat, zazwyczaj jest już za późno, tak więc warto co jakiś czas zapisywać sobie bezpiecznie grę, bo po wczytaniu, emisja następuje w tym samym czasie.

Drugą możliwością budynków jest przeniesienie tam bazy, a co za tym idzie, stworzenie spawnpointa w innym punkcie, a co najważniejsze, w innym obszarze, co konieczne jest do w miarę sprawnego rozszerzania strefy wpływów (no chyba że nie przeszkadza Ci ciągłe dosylanie jednostek z Janowa do, na przykład, wysypiska ;p)

Ogółem mam wrażenie, że zdrowie ostrzeliwanych stormtrooperow w punkcie jest wolniej redukowane, ale jeszcze tego nie zbadałem dokładnie.


Gra pod wieloma względami zgrzyta, aie są to raczej kwestie techniczne, na przykład IMO, źle rozwiązane sterowanie. Również uważam, że początkowy balans jest lekko zaburzony, ale na najniższym poziomie grając Powinnoscią w Janowie, zauważyłem że po chwilowej, gwałtownej ekspansji, wróg jakby hamuje.

Wiele błędów zostało już poruszanych na 4PDA.ru gdzie znajduje się oficjalny temat poświęcony grze. Ogólnie jest to stosunkowo świeża wersja, która premierę miała na dniach więc nawet dla naszych sąsiadów (u których ta gra jest bardzo znana, o czym świadczą liczne lets's playe na yt) więc stawiam na to, że gra doczeka się licznych poprawek. Osobiście chciałem się skontaktować z twórcą gry, aby zaproponować pomoc przy polonizacji (co zresztą, podobno, jest już w planach razem z multiplayerem[!!!])

Mamy w Polsce jedną z najmocniejszych społeczności skupionych w okoł tego uniwersum, ale gra jeszcze jest mało znana. Gdybym z głupoty nie pobrał (bo postanowiłem, że będę grał choćby robiąc screeny do translatora) to nie odkryłbym, że jest już angielska lokalizacja. Myślę, że potencjał jest na tyle duży, a fanbase na tyle liczny i aktywny, że tytuł będzie się rozwijać w dobrym kierunku.

Stalker.pl, może jakiś patronacik? ;>

Herezja napisał(a):Czy mi się wydaje czy ta gra jest tylko po rosyjsku?


Opis na Google Play jest po rosyjsku, ale po włączeniu gry pokazuje się wybór języka
Zono moja, serce moje...
Awatar użytkownika
Dziku
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 24 Paź 2010, 20:37
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 19:40
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 32

Re: War Groups - mobilna wersja The Factions War

Postprzez Dziku w 31 Mar 2017, 13:49

Jest już wersja z angielską lokalizacją. Temat poruszyłem tutaj: viewtopic.php?f=14&t=26996&p=341737#p341737

Zachęcam do pobierania, ogrnia i podzielenia się wrażeniami ;)
Zono moja, serce moje...
Awatar użytkownika
Dziku
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 24 Paź 2010, 20:37
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 19:40
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 32

Re: War Groups 3.0.1 (Stalkerska strategia na androida)

Postprzez trolololo w 31 Mar 2017, 15:30

Właśnie mam problem z bazą. Zająłem całe Jezioro Jantar, i zaatakowałem najemników w Dziczy (Dwa oddziały Stalkerów, zwiadowcy, i oddział szturmowy robią swoje), i mam dwa problemy. Po pierwsze, umieściłem w punkcie techników, ale nie mogę założyć ani posterunku, ani bazy, chociaż mam prawie 4k. Po prostu jakby przycisk się nie wciskał.
No i po drugie, Stalkerzy zajęli punkt prowadzący na wysypisko. Chciałem go odkupić, ale chyba nie są zainteresowani. Czekam jak coś ich zje, bo nie mam ochoty wypowiadać im wojny.
No i jeszcze jedna kwestia, czyli Offline A-life. Czy jeśli nie ma nas na mapie to W OGÓLE nie ma żadnych ruchów? Bo jak wkroczyłem do Roztoka, to Powinność i Najemnicy dopiero zaczynali ekspansję. No i takie pytanko, czy w ogóle opłaca się zajmować punkty kontrolne, jeśli nie mamy ich w zadaniach, skoro nie dostajemy za to kasy? Powinny, według mnie, generować jakiś przychód, ale skoro tak nie ma, to możeby walić na bazę wroga, i potem resztę jego sił, nie?
A, i czy opłaca się ulepszać np. Pancerze? Bo wydaje się być trochę drogie to...
No i ostatnia kwestia, czy anomalie są w takich miejscach jak w oryginale, czy każdy punkt może nią być? Bo w Jantarze mamy na mapie oczywiście Bagno obok Laboratorium, które emituje gaz na mapie, a w Dziczy mamy ten Spalacz w tunelu, który robi iskry. Tam mam szukać?
Arty są drogie, wiem, znalazłem dwa u Zombie.
Czy zwiadowcy poruszają się szybciej/mają większy zasięg?

Najlepszy jest mimo wszystko, albo raczej jak zawsze, klimat. Jak widzę te zielone kropki strzelające do czerwonych, krzyczące te stalkerowe teksty, to mam przed oczami walkę jak w Stalkerze na komputerze...
Mogliby zrobić jeszcze że mutanty atakują się na takiej zasadzie jak w Stalkerze na PC, np. Psy walczą ze świniami, a pijawki jedzą prawie wszystko.
No i te mutanty są trochę-nie-tego. Jeśli nie będziemy ich ostrzeliwać uciekając, to wataha psów, i mięsaczy załatwi nam oddział szturmowy. A, i nie widziałem silniejszego monstra od watahy właśnie...
Na sam koniec mogli by dać, że jedna kropka, jeden żołnierz, a nie że cały oddział umiera na raz. Miałem taką sytuację że jedna kropla wlazla w sam środek wroga, bo wyprzedziła dowódcę, ale otworzyli do siebie ogniem dopiero wtedy, kiedy dowódca znalazł się w zasięgu.

A na wspomniane forum nawet nie wchodzę, bo nie umiem w rosyjski. ;)
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: War Groups 3.0.1 (Stalkerska strategia na androida)

Postprzez Dziku w 31 Mar 2017, 18:23

trolololo napisał(a):


nie mogę założyć ani posterunku, ani bazy


Ja też nie mogę założyć bazy w innym obszarze, najwidoczniej jest to jeden z błędów tej wersji. Co do posterunków nie miałem problemu. Pamiętaj, że zakłada się je po za punktami.

Stalkerzy zajęli punkt prowadzący na wysypisko.


Wyślij tam chłopaków i wybierz opcję "start capturing". Relacje się pogorszą, ale wojny nie będzie. Zresztą z jakiegoś powodu odkupienie punktu nie zalicza wykonania zadania. Jest to jeden z błędów które są opisywane na 4PDA.

Czy jeśli nie ma nas na mapie to W OGÓLE nie ma żadnych ruchów?


Nie ma, Bogu dzięki. Byłoby to nie do ogarnięcia.

czy w ogóle opłaca się zajmować punkty kontrolne


Ja to robię dla satysfakcji ;]

[...]Tam mam szukać?


Tam masz szukać ;)

Czy zwiadowcy poruszają się szybciej/mają większy zasięg?


Z tego co zauważyłem to tak, a na dodatek tylko zwiadowcy mogą odkrywać drogi do innych stref.

Trzeba będzie poczekać na poprawki, ale mimo wszystko i tak sprawia frajdę :D
Zono moja, serce moje...
Awatar użytkownika
Dziku
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 24 Paź 2010, 20:37
Ostatnio był: 07 Cze 2023, 19:40
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 32

Re: War Groups 3.0.1 (Stalkerska strategia na androida)

Postprzez trolololo w 31 Mar 2017, 20:19

A co robią te posterunki? Bo skoro nie da się na razie zakładać, to lipa. Można robić najazdy, i sześcioma oddziałami atakować od razu bazę wroga, który nie ma czasu na umocnienie się, ale satysfakcja to mniejsza.
No i szkoda że nie da się przyśpieszyć gry. Z bagien koło laboratorium nad Jantarem do samego labo biegnie się mniej niż pół minuty. W grze oddziały PRZEZ MUR potrafią iść dobre półtorej minuty. Jeśli walczymy na terenie, to jeszcze spoko, ale jak się po prostu chce poszukać artefaktów to człowiek może się poirytować. Co jest w Janowie to aż się boję.
Ciekawy błąd, wykupiłem tamten punkt od Stalkerów, ale dalej mam zadanie o zajęciu drogi na wysypisko.
No i gra jest bardzo wierna oryginałowi, do tego stopnia że można ją w taki sam sposób oszukać. Moja pierwsza emisja w grze, zaraz po moim drugim "raporcie" zmiotła mi połowę sił nad Jantarem, bo zlekceważyłem grzmot i błysk. Jednostki powinny automatycznie używać antybiotyków, no ale cóż. Aby się tego pozbyć, wystarczy przejść na inną mapę, i wrócić.
I co to jest to "Osoznanie"? Bo pierwszy raz o tym słyszę.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: War Groups 3.0.1 (Stalkerska strategia na androida)

Postprzez StriełokzPolski w 01 Kwi 2017, 08:47

Kolejne błędy?
gdy zaczynam nową grę wróg ma już przynajmniej jedną jednostkę...
wk****ia... bo zanim mi się zrobi przynajmniej zwiadowce - już ma 2 punkty...
oraz to że jak zaczynam jako
:

bandyta w ciemnej dolinie... mrocznej dolinie - jak zwał tak zwał.

to
:

powinność
może tam być a jak chce grać
:

powinnością
to nie :f

Tak przy okazji - jak zawrzeć sojusz z nwm... np bandytami? bo przycisk mam zablokowany nieważne co robię...
czy przejmuje ich bazę
czy punkt
czy nic nie robię
pomożecie?
Thenex
StriełokzPolski
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 16 Cze 2016, 15:31
Ostatnio był: 01 Sty 2019, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości