1.0006-modyfikacja i błędy

Gra w brydża stała się nudna odkąd Łysy wpadł do Galarety. Iwan wciąż dochodził do siebie po Karuzeli.

1.0006-modyfikacja i błędy

Postprzez Stalciok* w 08 Lis 2009, 11:02

Chciałem zrobić serwer, który zawierał by modyfikacje broni, lub pancerzy, czy innych rzeczy, ale kiedy go tworzę nie może się ze mną nikt połączyć i ja także nie mogę wejść na pozostałe serwery. Modyfikacje rzecz jasna działają poprawnie, co nie zmienia faktu, że są zbędne. Czy jest na to jakiś sposób, aby każdy mógł wejść na taki modyfikowany serwer ?
Podobnie działają mi mapy pobrane z internetu- kiedy je wypakowuję, to wszystko działa, ale nikt się na serwer nie dostaje, a ja nie mogę wejść na cudze.


Z tego co wiem są serwery, które zawierają inne mapy niż domyślne- czyli mają albo zrobione, albo pobrane mapy. Z tymi serwerami, z kolei nie posiadając pliku gamedata mogę się normalnie łączyć ( choć w ustawieniach domyślnych mapy nie posiadam ).


Druga rzecz- ściągnąłem patcha 1.0006 i gram obecnie na tej wersji. Nie wiem czemu, ale patch ten ma więcej błędów niż 1.0005.

Przede wszystkim każda rozgrywka w dowolnym trybie jest automatycznie wyłączana przez okno - x-ray engine bugtrap. Żadna rozgrywka na ustalony czas nie może dojść do końca, bo serwer pada i wyskakuje ten błąd. Grając z kolei na 1.0005 nie było czegoś takiego- każdy mecz kończył się i można było poprowadzić nowy.
Wie ktoś jak temu zaradzić ?
Stalciok*
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 21 Sie 2009, 23:55
Ostatnio był: 23 Gru 2010, 19:07
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: 1.0006-modyfikacja i błędy

Postprzez pelcu w 24 Gru 2009, 02:54

jesli chodzi o blad polaczenia to ty masz inne parametry oni NIE i to w tym przeszkadza po prostu musisz miec stalkera bez ZADNYCH modow. a nie masz moze linka do patcha 1.006 jak masz odp na moje konto
Image - Nadzieja na lepszego S.T.A.L.K.E.R.'A
89% graczy uważa że najważniejsza jest grafika.
Jeśli należysz do tych 11% wklej to do podpisu.

pelcu
Wygnany z Zony

Posty: 7
Dołączenie: 15 Paź 2009, 12:19
Ostatnio był: 04 Sie 2010, 17:09
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: 1.0006-modyfikacja i błędy

Postprzez Stalciok* w 19 Sty 2010, 16:47

No więc mam stalkera bez modów i mimo to na niektórych serwerach są zmienione pewne rzeczy- np większa ilość pieniędzy na starcie, inne mapy- jak np : laboratorium x18, x16, x10, Kordon, Wysypisko, Prypeć, Bar, Arena u Arniego, magazyny Wojskowe i wiele innych.

Chciałbym się ewentualnie dowiedzieć jak można pobrać takie jak wymieniłem mapy i móc je wybrać w grze- aby nie pojawiał się problem z brakiem połączenia z powodu tego iż są modyfikacje.

Sam niczego nie modyfikowałem i mimo wszystko grałem na mapie Bar, lub na Arenie.
Stalciok*
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 21 Sie 2009, 23:55
Ostatnio był: 23 Gru 2010, 19:07
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: 1.0006-modyfikacja i błędy

Postprzez cerb w 08 Mar 2010, 00:02

Oni nie mają nowych , pobranych map - oni mają zmodyfikowane mapy singleplayerowe. Do tego na każdej mapie mogą edytować (może o czymś zapomnę): pieniądze na starcie ,anomalie ,niewidzialne ściany na mapach, punkty respawnu graczy i artefaktów ,punkty baz ,czas po którym znikają pozostawione bronie i plecaki.
Także ,oni chyba nie mają żądnych modyfikacji ,tylko robią coś takiego ,że podłączającemu się graczowi wgrywa się mapa singleplayerowa(którą on już ma) z pewnymi parametrami (które żadnych zmian w gamedata u podłączającego się nie wymagają).

Co do modyfikacji broni czy pancerzy z tym się nigdy nie spotkałem. Myślę ,że w tej kwestii musiałbyś zrobić własnego patcha ,a potem inni musieliby od ciebie go ściągnąć.
cerb
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 25 Sie 2009, 04:30
Ostatnio był: 18 Cze 2012, 01:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: 1.0006-modyfikacja i błędy

Postprzez Stalciok* w 20 Paź 2010, 21:46

No i tu mam pytanie- w jaki sposób mogę zrobić taki serwer, gdzie edytuję te parametry- pieniądze na starcie, itp i ustalę mapę. Chciałem na przykład zrobić serwer z mapką areny- nazwa "BAR", ale nie wiem jak. Chcę zrobić serwer z tą mapką, tak aby ludzie się po prostu podłączali i grali- nie musieli niczego ściągać.

Po pobraniu kilku map z internetu- na przykład wysypisko, Prypeć, itp- stawiam serwer- publiczny i nikt się nie łączy dosyć długo. Wie ktoś, dlaczego tak się dzieje?
Stalciok*
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 21 Sie 2009, 23:55
Ostatnio był: 23 Gru 2010, 19:07
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: 1.0006-modyfikacja i błędy

Postprzez cerb w 25 Paź 2010, 15:19

Też mnie to interesuje ,ale na razie mam już problem z postawieniem serwera z normalną mapą...

Jeżeli znasz niemiecki ,to może znajdziesz odpowiedź na tym forum: http://twt-clan.dreipage2.de/index.html

Po pobraniu kilku map z internetu- na przykład wysypisko, Prypeć, itp- stawiam serwer- publiczny i nikt się nie łączy dosyć długo. Wie ktoś, dlaczego tak się dzieje?


Na początku sprawdź ,czy Twój serwer jest widoczny na stronie http://www.game-monitor.com/GameSearch/ ... ER_SC.html
cerb
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 25 Sie 2009, 04:30
Ostatnio był: 18 Cze 2012, 01:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: 1.0006-modyfikacja i błędy

Postprzez Stalciok* w 27 Paź 2010, 14:35

Nie jest widoczny. Co mam zrobić w tej sytuacji ??
Stalciok*
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 21 Sie 2009, 23:55
Ostatnio był: 23 Gru 2010, 19:07
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: 1.0006-modyfikacja i błędy

Postprzez cerb w 29 Paź 2010, 23:21

A masz publiczne IP?

Żeby sprawdzić ,czy masz publiczne IP wchodzisz na stronie typu http://www.ipchecking.com/ i sprawdzasz czy to to samo IP ,co w cmd->ipconfig . Jeśli się różnią ,to prawdopodobnie masz prywatne IP ,więc Twój serwer będzie niewidoczny w sieci.
cerb
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 25 Sie 2009, 04:30
Ostatnio był: 18 Cze 2012, 01:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: 1.0006-modyfikacja i błędy

Postprzez Stalciok* w 17 Gru 2010, 18:22

cerb napisał(a):Oni nie mają nowych , pobranych map - oni mają zmodyfikowane mapy singleplayerowe. Do tego na każdej mapie mogą edytować (może o czymś zapomnę): pieniądze na starcie ,anomalie ,niewidzialne ściany na mapach, punkty respawnu graczy i artefaktów ,punkty baz ,czas po którym znikają pozostawione bronie i plecaki.


No i tu mam właśnie pytanie- w jaki sposób mogę te mapy zmodyfikować- wedle tego co podałeś. Ewentualnie byłoby dobrze, gdyby ktoś podał stronę, gdzie można te singleplayerowe mapy (już przez kogoś zmodyfikowane) pobrać i co trzeba by było po tym pobraniu wykonać, aby te mapy mogły zaistnieć na serwerze.

Prosiłbym też ewentualnie o jakieś tutoriale, lub opisy, które wyjaśniają w jaki sposób można przygotować pod multiplayer mapę singleplayerową.
Stalciok*
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 21 Sie 2009, 23:55
Ostatnio był: 23 Gru 2010, 19:07
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: 1.0006-modyfikacja i błędy

Postprzez cerb w 19 Gru 2010, 11:21

http://twt-clan.dreipage2.de/mapdownload_38145015.html

Spróbuj tu. Ale nie wiem ,czy któreś z nich to modyfikacje map SP.
cerb
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 25 Sie 2009, 04:30
Ostatnio był: 18 Cze 2012, 01:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: 1.0006-modyfikacja i błędy

Postprzez Stalciok* w 23 Gru 2010, 19:04

Raczej żadne z nich nie są singleplayerowymi mapami. Najlepiej będzie samemu wykonać modyfikację singleplayerowej mapy- tak aby działała pod multiplayer. Tutaj mam kilka pytań do tych, co potrafią coś takiego zrobić.

1 pytanie- W jaki sposób oczyścić taką mapę- to jest usunąć z niej wszystko co było w trybie single player i następnie rozpocząć na niej spawnowanie. Które pliki należy wykasować, lub przerobić, aby mapa była pusta ?

2 pytanie- Czego potrzebuję, aby wprowadzić spawny artefaktów, graczy, bazy najemników i wolności na takiej mapie. Na pewno potrzebny jest jakiś spawner- tylko nie wiem który byłby najlepszy.

3 pytanie- Jak już ustalę spawny i wyczyszczę mapę- w jaki sposób taką mapę wprowadzić do multiplayera. Zakładam, że powinna być w pliku mod- tam gdzie jest mapa "mp.military2"- czyli powinna mieć ten sam format pliku co i mapa mp.military2.

Jeśli ktoś ma jakieś informacje na ten temat, to proszę o pomoc.
Stalciok*
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 21 Sie 2009, 23:55
Ostatnio był: 23 Gru 2010, 19:07
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0


Powróć do Multiplayer

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość