XRay Engine - BugTrap

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez footman stalker w 11 Lip 2014, 09:17

Wywaliłem na chwile plik user.ltx i dalej to samo tylko wydaje mi sie ze log sie zmienił
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M4/S3, 3411.00 mhz, 75-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 27305 files cached 31 archives, 5040Kb memory used.
Init FileSystem 2.002092 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
command line
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4017048 K], reserved[54380 K], committed[122812 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9018 K], process heap[821 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4082 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
! Cannot open script file [user.ltx]
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32768 kb, 2428 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:6758]: AMD Radeon HD 6670
* GPU driver: 8.17.10.1172
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 2757 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
stack trace:

Awatar użytkownika
footman stalker
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 24 Sty 2010, 14:24
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 04:17
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez scigacz1975 w 11 Lip 2014, 18:44

Spróbuj w menu ustawień zaawansowanych grafiki (jeżeli gra odpala do menu, jak nie to musisz ręcznie zmienić w user.ltx) opcję hbao na hdao (albo na odwrót - ma być odwrotnie niż jest)

Edit: tu masz mój user.ltx (z włączoną opcją hbao) - możesz spróbować odpalić na nim
http://www47.zippyshare.com/v/58820457/file.html
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez footman stalker w 12 Lip 2014, 00:44

Wydaje mi sie ze moj bład jest strasznie ciekawy ale nie poddaje sie tylko pracuje aż będą efekty.

Znalazłem włącznik i wyłacznik hbao off/on i żadna z tych obu form na program nie wpłyneła pozytywnie.

Dziekuje za starania w poszukiwaniu i rozwikłaniu problemu z którym sie borykasz, mam nadzieje ze przeczytane w przyszłosci te informacje komuś jeszcze sie przydadzą :E
Awatar użytkownika
footman stalker
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 24 Sty 2010, 14:24
Ostatnio był: 04 Sie 2014, 04:17
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Grzybek w 13 Paź 2014, 12:07

Panowie no szlag mnie trafi. Nie chciał chodzić na lapku bo jak powiedzieliście - za cienki. Więc zreanimowałem stacjonarny, bo po podjęciu "Ołowianego świtu" naszła mnie chęć pograć. Udało się odpalić po dłuższej walce, pograłem, i teraz znowu mi wybija do windy z tym cholernym bugtrapem gdy cisnę przez czerwony las po kompas. Gdy idę - spoko, wlazłem w anomalie które mnie troche zeszmaciły - spoko, ale gdy tylko próbuję strzelić lub gdy ktoś do mnie próbuje strzelić - windows.
Jakieś rady?

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M12/S0, 2010.00 mhz, 5-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 26146 files cached 28 archives, 4127Kb memory used.
Init FileSystem 1.595491 sec
'xrCore' build 3487, Aug 21 2008

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
refCount:m_pAdapter 1
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : hGame
[error]Function      : CEngineAPI::Initialize
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrEngine\EngineAPI.cpp
[error]Line          : 101
[error]Description   : Game DLL raised exception during loading or there is no game DLL at all
 

stack trace:

Awatar użytkownika
Grzybek
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 30 Mar 2013, 17:19
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 16:23
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez scigacz1975 w 13 Paź 2014, 16:28

Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Grzybek w 13 Paź 2014, 16:50

Niestety nadal strzał = wyjście do win.
W sumie to nawet wystarczy że podejdę bliżej pod ten tunel w czerwonym lesie i wyrzuca.
Coś czuję że chyba zbraknie mi nerwów do tej części, pominę ją i przejdę do Zewu.
Awatar użytkownika
Grzybek
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 30 Mar 2013, 17:19
Ostatnio był: 04 Lis 2014, 16:23
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez dominxD w 07 Gru 2014, 17:35

Witam, gra oryginalna z cda, wymagania laptop też spełnia bo gra śmigała fajnie

Kod: Zaznacz wszystko
 FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : WinMain
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrEngine\x_ray.cpp
[error]Line          : 810
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : stack overflow
 

stack trace:
Bydlę z pana, van de Meer! Image
Awatar użytkownika
dominxD
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 16 Mar 2014, 22:57
Ostatnio był: 14 Gru 2014, 16:24
Frakcja: Powinność
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez scigacz1975 w 07 Gru 2014, 17:50

To taki trochę inny błąd out of memory - tu znajdziesz zmodyfikowane pod obsługe 4gb ram pliki xrEngine.exe - https://sites.google.com/site/kingo64ss ... tched-exes - ściągnij dla Clear Sky i plik dla swojej wersji (chyba 1.5.10 WW) wrzuć do katalogu bin (nadpisz plik). Poza tym ustaw plik wymiany na min. 4096 - viewtopic.php?p=308833#p308833

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive dominxD.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez dominxD w 14 Gru 2014, 15:21

wielkie dzięki, Pomogło :E

- - -

witam znowu mam ten sam problem, może dodam że mam system win 8.1

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : WinMain
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrEngine\x_ray.cpp
[error]Line          : 810
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : stack overflow
 

stack trace:

Uwagi moderatora:

Zamiast dublować posty zedytuj istniejący i podbij temat. - Wheeljack
Bydlę z pana, van de Meer! Image
Awatar użytkownika
dominxD
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 16 Mar 2014, 22:57
Ostatnio był: 14 Gru 2014, 16:24
Frakcja: Powinność
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez Ziolo135 w 22 Gru 2014, 17:45

Witam Wszystkich.

Miałem problem z bugtrapem w Agropromie w bazie Stalkerów- frakcja Samotnik otóż problem pojawił się dopiero po paru dniach zwiedzania mapy i szukania artefaktów i podczas któregoś z kolei razu zbliżania się do bazy wywalało mnie do pulpitu i taki błąd w pliku logs mi wyskoczył:


FATAL ERROR

[error]Expression : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function : CPatrolPathManager::select_point
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line : 155
[error]Description : any vertex in patrol path [agr_stalker_leader_walk] is inaccessible for object [agr_stalker_base_leader]


Na tym forum nie znalazłem żadnego rozwiązania choć parę osób miało ten błąd więc poszukałem i znalazłem rozwiązanie na innej angielskiej stronie i działa patent.

Na tej stronie:
http://z4.invisionfree.com/STALKERRE/in ... wtopic=741
jest plik do pobrania i trzeba go jeszcze przerobić co jest też na tej samej stronie i działa.

Jeżeli link nie będzie działał lub zostanie usunięty to piszę instrukcję jak zrobić samemu poprawkę do gry:
1.Tworzysz folder "gamedata", w nim "configs", w nim "scripts", w nim "agroprom" i w nim plik o nazwie "stalker_leader.ltx".
2. W tym pliku wklejasz to:
[logic]
active = sleeper
level_spot = quest_npc

[sleeper]
path_main = agr_stalker_leader_walk
wakeable = true

3. Zapisujesz i cieszysz się grą :)

Jest mały haczyk w tym wszystkim- wcześniejsze save-y które nie powodowały błędu numer 155 teraz podczas ładowania w pobliżu bazy wywalały mnie do pulpitu i wyskakiwał błąd numer 180 więc jeżeli jest błąd numer 155 to wklejcie plik a jeżeli błąd 180 to usuńcie i po problemie.
Ziolo135
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 21 Gru 2014, 23:32
Ostatnio był: 22 Gru 2014, 17:48
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez slabystalker w 24 Sty 2015, 17:20

Panowie mój error wygląda tak.. :P jest za ciemny by to ogarnąc a Wy z kolei macie do tego dobre główki ;)
zna ktoś na to sposób ?



! [LUA][ERROR] ERROR: xr_logic: pstor_load_all: not registered type N 56 encountered

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:975: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
slabystalker
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 22 Sty 2015, 17:50
Ostatnio był: 25 Sty 2015, 00:19
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: IL 86
Kozaki: 0

Re: XRay Engine - BugTrap

Postprzez scigacz1975 w 24 Sty 2015, 17:27

W jakiej sytuacji się to dzieje, jaki mod (czy też na czystej grze), jaki patch, czy po wczytaniu gra dalej działa? Opisz to trochę bo na samym logu, zwłaszcza dotyczącym skryptów, można stracić w uj czasu i do niczego nie dojść. Z _g.script z tym błędem zazwyczaj związane jest jakieś zawirowanie w spawnie NPC, lub ich wyposażeniu. Często też pomaga wczytanie ostatniego save.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości