Wywiad z Sharpem [6 pazdziernika 06]

Wania żeni się z Zombie! Łapówki oficjalnym środkiem płatniczym! Nowości mogą być przytłaczające.

Wywiad z Sharpem [6 pazdziernika 06]

Postprzez LPKorn3324 w 07 Paź 2006, 13:14

http://pc.ign.com/articles/737/737610p1.html

pod linkiem macie wywiad z sharpem (thx UCRC).

w sumie to nie ma tam jakis szokujacych nowych wiadomosci w wielkim skrócie- wg sharpa najwiekszym czynnikiem odrózniajacym gre od reszty tytulów jest klimat i oczywiscie miejsce w jakim rozgrywa sie akcja ; o AI- z balansowano je pomiedzy realistyka, a po prostu frajda. Na koniec Dean napisal, iz czasami trzeba z czegos zrezygnowac stad wywalanie z gry snu i jedzenia, które ponoc nie bylo do niczego konieczne. A i jeszcze w sprawie skryptowanai podano przyklad ukonczenia glównego zadania przez innego stalkera niz my- wlasnie takie ywdarzenia zostaly uproszczone i wprowadzon o skrypty
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Postprzez Touchdown w 07 Paź 2006, 15:54

Dean Sharpe napisał(a):(...) sleeping and eating were cut.


Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez mons w 07 Paź 2006, 16:07

mi tam to nieprzeszkadza:) jak mialy by komplikowac rozgrywke to po co to komu:)

Touchdown napisał(a):Image Image Image Image

LOL :D
Image
Awatar użytkownika
mons
Łowca

Posty: 485
Dołączenie: 26 Wrz 2005, 18:49
Ostatnio był: 26 Kwi 2011, 17:43
Miejscowość: Stolica
Kozaki: 1

Postprzez Pabcio w 07 Paź 2006, 20:28

Jasna pipa. Jedzenie wycieli... To teraz mutanty bedzie sie omijac, bo szkoda na nie kul bedzie :mad: Atakowac bedzie sie jedynie wtedy, jak same zaatakuja :| Mala rzecz, a wku*wia. Ech...
Awatar użytkownika
Pabcio
Łowca

Posty: 446
Dołączenie: 21 Maj 2005, 15:00
Ostatnio był: 19 Wrz 2017, 23:11
Kozaki: 2

Postprzez Touchdown w 07 Paź 2006, 20:40

Wiec tak...

Sharpe w wywiadzie mówi, ze silnik zostal stworzony na przestrzeni ostatniego roku. W tym samym czasie Don Reba twierdzi, ze silnik byl juz gotowy od ponad roku, zadne zmiany nie byly w nim poczynione od wielu miesiecy.

Sharpe mówi (na E3, teraz w tym wywiadzie), ze jedzenie usunieto. Ale Don Reba i Oleg twierdza, ze nie usunieto.

Poza tym na E3 Sharpe powiedzial, ze jest w GSC, by pomóc im skonczyc stalkera. Ale w wywiadzie dla o-l twierdzi, ze jego obecnosc ma na celu utrzymanie kontaktu pomiedzy GSC i THQ.

Teraz juz nic nie wiem, kazdy mówi co innego, Sharpe zmienia swoje zdanie...

Ech, no i genialny wprost fragment:

IGN: Jest tyle efpeesów. Co sprawia, ze stalker jest inny?
Dean Sharpe: Nie wiem czy jest cos takiego, co sprawiloby, ze stalker naprawde by sie wyróznial. (...)
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez ThreeZ w 07 Paź 2006, 20:45

Najwazniejsza jest wiara w powodzenie projektu...

Oleg & spólka maja ta wiare.

Sharpe - jak widac - nie! :D
Awatar użytkownika
ThreeZ
Tropiciel

Posty: 315
Dołączenie: 07 Maj 2005, 15:21
Ostatnio był: 02 Sie 2014, 15:01
Miejscowość: Rybnik
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Postprzez mons w 07 Paź 2006, 20:54

Co za róznica czy jesz, czy uzywasz apteczki - efekt taki sam :) ...

Touchdown napisał(a):IGN: Jest tyle efpeesów. Co sprawia, ze stalker jest inny?
Dean Sharpe: Nie wiem czy jest cos takiego, co sprawiloby, ze stalker naprawde by sie wyróznial. (...)

LOL2 :D
Image
Awatar użytkownika
mons
Łowca

Posty: 485
Dołączenie: 26 Wrz 2005, 18:49
Ostatnio był: 26 Kwi 2011, 17:43
Miejscowość: Stolica
Kozaki: 1

Postprzez LPKorn3324 w 07 Paź 2006, 21:49

mons napisał(a):Co za róznica czy jesz, czy uzywasz apteczki - efekt taki sam :) ...

Touchdown napisał(a):IGN: Jest tyle efpeesów. Co sprawia, ze stalker jest inny?
Dean Sharpe: Nie wiem czy jest cos takiego, co sprawiloby, ze stalker naprawde by sie wyróznial. (...)

LOL2 :D


nie zamierzam go tlumaczyc ale facet ma troche racji pod tym wzgledem. fps jest jak fps glówne zalozenie i logika gry jest taka sama to pozostale okreslone elementy (o których to wspomnial) nadaja odpowiedni i unikatowy dla danego tytulu ksztalt.
Awatar użytkownika
LPKorn3324
Retired

Posty: 647
Dołączenie: 23 Kwi 2005, 13:46
Ostatnio był: 01 Lis 2014, 14:04
Miejscowość: Poznan
Kozaki: 0

Postprzez Touchdown w 08 Paź 2006, 00:25

mons
Otóz jest róznica, bo nie chodzi o regeneracje zdrowia poprzez jedzenie, tylko o glód, który musisz zaspokoic, by przezyc (innymi slowy, nie jest zwiazany z odniesionymi obrazeniami).

Jasniej, prosze z tymi lolami, bo nie wiem co masz na mysli. :)

LPKorn3324
Prawda. Tylko, ze to nie dobrze. Twórcy nie próbuja byc innowacyjni, jada po utartych schematach i oto skutek - wszystkie efpeesy sa blizniaczo podobne. Dziwi mnie takie przedstawianie stalkera jako standardowego efpeesa z klimatem i realistycznym polem dzialania, tak jakby rozgrywka byla sprawa drugoplanowa, a przeciez juz samo A-Life to bardzo powazna zmiana, losowe questy, to nie sa cechy zwyklego efpeesa z ponurym klimatem.

A tak w ogóle to zawsze jak czytam wypowiedzi tego goscia, to mam wrazenie, ze gada, ale sam nie wie za bardzo o czym i bez zadnych konkretów. Silnik, usuniete elementy, jego wlasna rola, AI (cos tam niby powiedzial, ale rezultat jest taki, ze i tak nie wiadomo o co dokladnie chodzi, a tylko zamieszanie wprowadza).
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Postprzez B.O.B.E.K w 08 Paź 2006, 13:57

Po jaka cholere wycieli spanie i jedzenie!!! To bardzo duzo zmienia! Nie bedzie mozna zaatakowac spiacego stalkera, spotkac polujacego bloodsuckera, szukanie kryjówek (w których mozna by bylo sie przespac) stanie sie bezsensowne, nie bedzie mozna wkradac sie do baz w nocy. Symulacja zycia bez tego to kicz! Czy to takie trudne? Jezeli sa w stanie zrobic tak genialne AI w którym przeciwnik oszacowywuje swoje szanse w walce, gdy slyszy dzwieki walki dochodzace z pomieszczenia nie wchodzi tam na slepo, chowa sie za róznymi objektami. To czym dla nich jest zaprogramowanie tak prostego atrubutu jak potrzeba snu i jedzenia! Jezeli sharp ma racje i rzeczywiscie wycieli jedzenie i sen to naprawde bede rozczarowany! PS. oby kiedys pojawil sie mod (stworzony przez graczy) dodajacy wyciete mozliwosci to by sie programisci z GSC najedli wstydu :mad:
Fallout forever!!!
Awatar użytkownika
B.O.B.E.K
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 25 Sie 2005, 11:42
Ostatnio był: 22 Sty 2007, 19:31
Kozaki: 0

Postprzez Pabcio w 08 Paź 2006, 14:17

That's right, B.O.B.E.K. Ja lubie gry, w których nie trzeba ciagle przec to przodu, tylko mozna sie rozejzec bardziej, poszukac alternatywnych wyjsc, pochodzic troche, pomartwic sie o swoje cztery litery (nie to, zebym byl egoista :)) i ewentualnie o druzyne, jesli taka wystepuje. Niby nowe zalozenia nie psuja wszystkiego, ale skradanie, czy nawet kradziez w Stalkerze bylo by mile widziane. Mozna by bylo pomeczyc sie, zeby zdobyc lepsza bron od wojska, które przysnelo i od razu miec lepszy start w grze.

Dlatego tez Fallout króluje :P
Awatar użytkownika
Pabcio
Łowca

Posty: 446
Dołączenie: 21 Maj 2005, 15:00
Ostatnio był: 19 Wrz 2017, 23:11
Kozaki: 2

Postprzez Touchdown w 08 Paź 2006, 14:47

Nie sadze, zeby eliminacja snu miala jakikolwiek wplyw na A-Life. Zwierzeta nadal spia i poluja, tylko gracz nie. Nie wiem jak z NPC.
Awatar użytkownika
Touchdown
Retired

Posty: 1060
Dołączenie: 07 Maj 2005, 14:01
Ostatnio był: 29 Maj 2015, 17:06
Kozaki: 26

Następna

Powróć do Aktualności

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości