Edycja broni w multiplayer oraz używanie modów na swoim serw

Kolejka dla wszystkich! Nikt nie będzie pił sam! Krzyczał głośno Łysy dosiadając się do ogniska.

Edycja broni w multiplayer oraz używanie modów na swoim serw

Postprzez rkosa w 14 Maj 2011, 20:52

Edycja ustawień broni,kasy,kombinezonu itp.. przy zakladaniu własnego serwera i z możliwością grania z modami singleplayer(teoretycznie).[na tymże serwerze]

wrzucasz plik gamedata [moda]


edytujesz plik fsgame-standardowo[gamedata z false na true] i plik [$game_arch_mp$ = false|na true] i zapisujesz zmiany.Możesz teraz edytować ustawienia broni,kasy,kombinezonu
w folderze gamedata/configs/mp/weapons_mp [parametry broni]
gamedata/configs/mp/mp_actor [parametry gracza],aresztę w zależności jaką rozgrywkę chcecie pliki
gamedata/configs/mp/artefacthunt_game
gamedata/configs/mp/capturetheartefact_game
gamedata/configs/mp/deathmatch_game
gamedata/configs/mp/gamedataconfigsmp

I tak stworzysz swój serwer ze swoimi parametrami.
Aby mozna było używać modów na tym serwerze [ także przez wszystkich graczy] w pliku gamedata/configs/mp/anticheat_active_params usunąć wszystkie parametry a zostawić tylko nagłówki w nawiasach.Nie wiem czy zadziała taki serwer [chodzi o granie z modami dla wszystkich],ale można spróbować.Każdy z graczy z modem musi edytować plik fsgame[$game_arch_mp$ = false|na true].


Można by było się wbijać na serwery z modami,tylko że serwery cię wyrzucą jako cheatera,właśnie przez ten plik [gamedata/configs/mp/anticheat_active_params] w ktorym sa orginalne ustawienia.

Oczywiście przed edycją plikow zróbcie ich kopię.


Opracowanie by rkosa
rkosa
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 14 Maj 2011, 20:25
Ostatnio był: 26 Wrz 2011, 20:59
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Reklamy Google

Powróć do Multiplayer

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości