Problem z wejściem na serwy

Kolejka dla wszystkich! Nikt nie będzie pił sam! Krzyczał głośno Łysy dosiadając się do ogniska.

Problem z wejściem na serwy

Postprzez ŁuKaSz w 25 Gru 2009, 20:04

Witam
Ostatnio stwierdziłem że zobaczę jak to jest grać na Multi...
Wchodzę na multi wybieram serwer (pierwszy lepszy) pokazuje mi " KLIENT: łączenie z ....." i w tym momencie wywala mnie z powrotem do menu głównego i tak za każdym razem:(
Gre mam oryginalną a wersja to 1.5.10 wie ktoś co jest nie tak?

Pozdrawiam
ŁuKaSz
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 12 Gru 2009, 20:09
Ostatnio był: 05 Sie 2016, 23:28
Miejscowość: Poznań
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Problem z wejściem na serwy

Postprzez Adriano47 w 25 Gru 2009, 21:09

Sprawdz czy posiadasz mody,następnie wybierz serwer sprawdzony chociażby "delta no ekzo".
Awatar użytkownika
Adriano47
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 16 Paź 2009, 18:40
Ostatnio był: 12 Kwi 2012, 00:11
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 0

Re: Problem z wejściem na serwy

Postprzez ŁuKaSz w 25 Gru 2009, 21:53

Adriano47 napisał(a):Sprawdz czy posiadasz mody,następnie wybierz serwer sprawdzony chociażby "delta no ekzo".


Co do modów nie mam zainstalowanych żadnych a co do serwera to jedyne co znalazłem to Delta clan i i tak nie mogę wejść.
Pomyślałem że to może coś z tym całym gamespy ale gdy je włączyłem to widzi wszystkie inne gry ale nie stalkera:(
ŁuKaSz
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 12 Gru 2009, 20:09
Ostatnio był: 05 Sie 2016, 23:28
Miejscowość: Poznań
Kozaki: 0

Re: Problem z wejściem na serwy

Postprzez Adriano47 w 25 Gru 2009, 23:46

Jeżeli nikt tu Ci nie pomoże pisz mi na PW popytam u kumpli z klanów za granicą i coś poradzimy.pozdro
Awatar użytkownika
Adriano47
Kot

Posty: 47
Dołączenie: 16 Paź 2009, 18:40
Ostatnio był: 12 Kwi 2012, 00:11
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 0

Re: Problem z wejściem na serwy

Postprzez ICEMAN_ w 29 Gru 2009, 15:59

Na poczatek wylacz:
1. windowsowa zapore
2. firewalla jesli masz
3. antywirusa

korzytasz z routera?
ICEMAN_
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 29 Gru 2009, 15:53
Ostatnio był: 13 Sty 2010, 11:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: Problem z wejściem na serwy

Postprzez ŁuKaSz w 29 Gru 2009, 17:18

ICEMAN_ napisał(a):Na poczatek wylacz:
1. windowsowa zapore
2. firewalla jesli masz
3. antywirusa

korzytasz z routera?


Zapore wyłączyłem firewalla nie posiadam (no chyba że jest jakis systemowy o którym nie mam pojęcia) a antywirusa też nie mam bo strasznie muli mi kompa
ŁuKaSz
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 12 Gru 2009, 20:09
Ostatnio był: 05 Sie 2016, 23:28
Miejscowość: Poznań
Kozaki: 0

Re: Problem z wejściem na serwy

Postprzez Darth ReX w 29 Gru 2009, 17:27

Panowie, zapora i firewall to to samo... Windows XP z SP2 zyskał wbudowanego firewalla.
Wyrzuca cię bez błędu?
Poza tym, po wyrzuceniu otwórz konsolę i tam poszukaj błędów - screen będzie przydatny.
Być może w multi też tworzy się log, warto zatem zajrzeć tu: Dokumenty udostępnione/STALKER-SHOC/logs - przydałaby się zawartość pliku tekstowego.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Re: Problem z wejściem na serwy

Postprzez ŁuKaSz w 29 Gru 2009, 18:41

Tak..wywala mnie bez błędu. A co do tego pliku tekstowego to mam wkleić tu całą zawartość tego pliku czy od któregoś momentu???
ŁuKaSz
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 12 Gru 2009, 20:09
Ostatnio był: 05 Sie 2016, 23:28
Miejscowość: Poznań
Kozaki: 0

Re: Problem z wejściem na serwy

Postprzez Darth ReX w 29 Gru 2009, 18:56

Jak masz linijkę FATAL ERROR (ale to mało prawdopodobne, że taka będzie) to od tej linijki. W innym wypadku walnij całość, tylko otaguj to spojlerem.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Re: Problem z wejściem na serwy

Postprzez ŁuKaSz w 29 Gru 2009, 19:36

Znalazłem tylko to....
:

* Detected CPU: GenuineIntel P4 family, F15/M4/S3, 3000.00 mhz, 113-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
FS: 29653 files cached, 4860Kb memory used.
Init FileSystem 0.940076 sec
'xrCore' build 2947, Feb 27 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2039432 K], reserved[9288 K], committed[48368 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[6635 K], process heap[164 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[989 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia ]
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command: r__dtex_range
! Unknown command: r__ssa_glod_end
! Unknown command: r__ssa_glod_start
! Unknown command: r__wallmark_ttl
! Unknown command: rs_detail
! Unknown command: rs_skeleton_update
! Unknown command: vid_bpp
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: actualDeviceName for [Generic Hardware] is [Generic Hardware]
SOUND: OpenAL: actualDeviceName for [Generic Software] is [Generic Software]
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:954F]: ATI Radeon HD 4350
* GPU driver: 6.14.10.6912
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 1004 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1448x1086
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
"d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 83131 K
* [win32]: free[1873096 K], reserved[30908 K], committed[193084 K]
* [ D3D ]: textures[7638 K]
* [x-ray]: crt heap[83131 K], process heap[9712 K], game lua[2106 K], engine lua[214 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[723 K], smem[0 K]
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time: 7597 ms
* [prefetch] memory: 67376Kb
* phase time: 7716 ms
* phase cmem: 139968 K
* [win32]: free[1565680 K], reserved[87056 K], committed[444352 K]
* [ D3D ]: textures[139645 K]
* [x-ray]: crt heap[139968 K], process heap[204467 K], game lua[2106 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1374 K], smem[28221 K]
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 292 ms
* phase cmem: 126533 K
* [win32]: free[1582184 K], reserved[89084 K], committed[425820 K]
* [ D3D ]: textures[136637 K]
* [x-ray]: crt heap[126533 K], process heap[201126 K], game lua[2308 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1394 K], smem[28221 K]
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 128 ms
* phase cmem: 126533 K
* [win32]: free[1580800 K], reserved[89084 K], committed[427204 K]
* [ D3D ]: textures[136637 K]
* [x-ray]: crt heap[126533 K], process heap[201126 K], game lua[2308 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1394 K], smem[28221 K]
Wczytywanie zapisanej gry "administrator_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 8591 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 19019 objects are successfully loaded
* Game administrator_quicksave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\administrator_quicksave.sav' (4.465s)
* phase time: 4464 ms
* phase cmem: 156246 K
* [win32]: free[1556972 K], reserved[66052 K], committed[474064 K]
* [ D3D ]: textures[136637 K]
* [x-ray]: crt heap[156246 K], process heap[201126 K], game lua[19643 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3989 K], smem[28221 K]
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 179 ms
* phase cmem: 156246 K
* [win32]: free[1556908 K], reserved[66036 K], committed[474144 K]
* [ D3D ]: textures[136701 K]
* [x-ray]: crt heap[156246 K], process heap[201191 K], game lua[19686 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3989 K], smem[28221 K]
KLIENT: Łączenie z localhost...
Player not found
* client : connection accepted - <>
* phase time: 167 ms
* phase cmem: 160608 K
* [win32]: free[1556908 K], reserved[61656 K], committed[478524 K]
* [ D3D ]: textures[136701 K]
* [x-ray]: crt heap[160608 K], process heap[201191 K], game lua[19694 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3988 K], smem[28221 K]
Otwieranie strumienia...
* phase time: 163 ms
* phase cmem: 160608 K
* [win32]: free[1554284 K], reserved[61656 K], committed[481148 K]
* [ D3D ]: textures[136701 K]
* [x-ray]: crt heap[160608 K], process heap[201191 K], game lua[19694 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3988 K], smem[28221 K]
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 1901 ms
* phase cmem: 181363 K
* [win32]: free[1533540 K], reserved[61656 K], committed[501892 K]
* [ D3D ]: textures[136701 K]
* [x-ray]: crt heap[181363 K], process heap[201191 K], game lua[19694 K], engine lua[263 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3988 K], smem[28221 K]
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 595 ms
* phase cmem: 182259 K
* [win32]: free[1532704 K], reserved[62448 K], committed[501936 K]
* [ D3D ]: textures[136701 K]
* [x-ray]: crt heap[182259 K], process heap[201230 K], game lua[19694 K], engine lua[190 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4002 K], smem[28221 K]
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65514 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65495 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 42548 verts, 1329 Kb
* [Loading VB] 12436 verts, 388 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 955236 indices, 1865 Kb
* phase time: 248 ms
* phase cmem: 182266 K
* [win32]: free[1488508 K], reserved[62056 K], committed[546524 K]
* [ D3D ]: textures[136701 K]
* [x-ray]: crt heap[182266 K], process heap[245777 K], game lua[19694 K], engine lua[190 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4002 K], smem[28221 K]
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 224 ms
* phase cmem: 183403 K
* [win32]: free[1488508 K], reserved[60928 K], committed[547652 K]
* [ D3D ]: textures[136701 K]
* [x-ray]: crt heap[183403 K], process heap[245779 K], game lua[19694 K], engine lua[190 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4002 K], smem[28221 K]
Wczytywanie detali...
* phase time: 158 ms
* phase cmem: 183403 K
* [win32]: free[1488508 K], reserved[60928 K], committed[547652 K]
* [ D3D ]: textures[136701 K]
* [x-ray]: crt heap[183403 K], process heap[245779 K], game lua[19694 K], engine lua[190 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4002 K], smem[28221 K]
Wczytywanie stref i portali...
WARNING: Occlusion map 'd:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l12u_sarcofag\level.hom' not found.
* phase time: 159 ms
* phase cmem: 183441 K
* [win32]: free[1488508 K], reserved[60888 K], committed[547692 K]
* [ D3D ]: textures[136701 K]
* [x-ray]: crt heap[183441 K], process heap[245779 K], game lua[19694 K], engine lua[190 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4002 K], smem[28221 K]
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l12u_sarcofag_musics'...
* phase time: 167 ms
* phase cmem: 183503 K
* [win32]: free[1491132 K], reserved[60840 K], committed[545116 K]
* [ D3D ]: textures[136701 K]
* [x-ray]: crt heap[183503 K], process heap[245779 K], game lua[19694 K], engine lua[190 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4001 K], smem[28221 K]
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 665 ms
* phase cmem: 184200 K
* [win32]: free[1491132 K], reserved[60076 K], committed[545880 K]
* [ D3D ]: textures[136701 K]
* [x-ray]: crt heap[184200 K], process heap[245780 K], game lua[19698 K], engine lua[190 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4004 K], smem[28221 K]
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 701, 188097 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 590 ms
* phase cmem: 184200 K
* [win32]: free[1446636 K], reserved[39560 K], committed[610892 K]
* [ D3D ]: textures[198338 K]
* [x-ray]: crt heap[184200 K], process heap[310573 K], game lua[19698 K], engine lua[190 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4003 K], smem[28221 K]
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 187 ms
* phase cmem: 184190 K
* [win32]: free[1446636 K], reserved[39536 K], committed[610916 K]
* [ D3D ]: textures[198338 K]
* [x-ray]: crt heap[184190 K], process heap[310573 K], game lua[19698 K], engine lua[190 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4003 K], smem[28221 K]
* MEMORY USAGE: 191191 K
- Disconnect
- Destroying level
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
DestroySingleton::RefCounter: 0
Input: 1
Config-file [c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] saved successfully
Destroying Direct3D...
* RM_Dump: textures : 0
* RM_Dump: rtargets : 0
* RM_Dump: rtargetsc : 0
* RM_Dump: vs : 0
* RM_Dump: ps : 0
* RM_Dump: dcl : 0
* RM_Dump: states : 0
* RM_Dump: tex_list : 0
* RM_Dump: matrices : 0
* RM_Dump: lst_constants: 0
* RM_Dump: v_passes : 0
* RM_Dump: v_elements: 0
* RM_Dump: v_shaders : 0
refCount:pBaseZB 1
refCount:pBaseRT 1
DeviceREF: 1
ŁuKaSz
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 12 Gru 2009, 20:09
Ostatnio był: 05 Sie 2016, 23:28
Miejscowość: Poznań
Kozaki: 0

Re: Problem z wejściem na serwy

Postprzez Darth ReX w 29 Gru 2009, 20:05

:|
Na temat multiplayera nic tam nie ma, spróbuj ewentualnie zainstalować grę od nowa, ale nie dam głowy, że to coś da.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2050
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 05 Mar 2024, 23:52
Kozaki: 224

Re: Problem z wejściem na serwy

Postprzez ŁuKaSz w 29 Gru 2009, 20:28

Wrzuciłbym screen konsoli ale sęk w tym że nie wiem gdzie te screen'y znaleźć:-(
ŁuKaSz
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 12 Gru 2009, 20:09
Ostatnio był: 05 Sie 2016, 23:28
Miejscowość: Poznań
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Multiplayer

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości