[S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 14 Lut 2011, 16:16

Opis:
Kolejna moja kompilacja mająca urozmaicić trochę rozgrywkę.
Jak nazwa wskazuje położyłem nacisk na dobrą zabawę.


Mody dodane:


:

- Dynamiczna pogoda czyli Atmosfear - rewelacja, noce ciemne i to bardzo, jak leje to też się ściemnia, jak burza to prawie jak wieczór, ale za to jak słońce to aż się chce patrzeć na ZONĘ. Możemy zacząć w trakcie burzy, ale równie dobrze będzie piękny poranek

- Wszyscy mechanicy mogą robić upgrade bez konieczności przyniesienia pendrivea ale zadanie pozostało. Poza tym ulepszenia nie wykluczają się. Upgrade-owi mogą zostać poddane również dodane bronie i kombinezony. Zmieniony system upgrade - teraz naprawdę opłaca się ulepszać.

- Sleep Bag - czyli śpiwór po polsku.

- Trader mod mojego sumptu - inne zaopatrzenie, większy wybór, frakcyjni handlarze sprzedają przedmioty swoich frakcji, żeby jednak nie było zbyt łatwo, prawdopodobieństwo "trafienia" w moment kiedy handlarz ma coś interesującego zostało ograniczone do 20% - czyli mamy szansę 1/5 żeby w bazie CS kupić ich Exo czy lepszą broń.

- Dynamic Hud - dzięki @Dymitr Izotop - czyli po prostu patrzymy z wnętrza maski. Dodatkowo ten mod dodaje efekt parowania szkieł przy oddechu czy zaczerwienienia ekranu przy postrzale

- Wycięte mutanty - z Basix

- Fraction Commander

- Kilka nowych broni

- 4 nowe kombinezony -SP99 i SP99M Ekologów + Exo powinności i Exo CS. Dodatkowo zmieniony kombinezon kota.

- Totalny re-skin grafik - od otoczenia, poprzez broń, kombinezony, na wyglądzie menu kończąc plus zmiana w UI - tzw cle-an UI czyli że widzimy otoczenie przy otwartym inwentory.

- Ponieważ wielu graczy twierdzi że Stalker jest za łatwy postanowiłem go trochę utrudnić:
NPC strzelają celniej i z ponad dwukrotnie większej odległości, broń ma lepsze parametry ale NPC mają zmieniony config obrażeń więc, o ile strzał w głowę kończy sprawę, to już tułów niekoniecznie, chyba że z shotguna - ale działa to w obie strony. Granaty zwykłe i do granatników są mordercze, więc lepiej uważać, bo nawet w dobrym exo można od jednego wybuchu do "św. Pietra na krupniok". Parametry obrażeń postaci również są realniejsze, wiec nie da się jak czołg przed siebie.

- troszeczkę zmienione parametry bohatera

- inny config broni używanej przez stalkerów. Stalkerzy używają teraz więcej ak74 również z tłumikami czy celownikami

- zmienione odgłosy otoczenia i broni. Cichsze tłumiki oraz dodatkowo bez błysku.

- kompletny user.ltx z ustawieniami dla Atmosfear - wkleić do:
C:UsersPublicDocumentsSTALKER-STCS dla Vista i win7
C:documents and settingsall usersdokumentySTALKER-STCS dla XP

- spolszczenie kinowe(tekstowe) wszystkie głosy są "pa ruski"

- kilka innych pierdół



CS Fun v.2:

Zmiany
:

- Kilka w pełni funkcjonalnych u NPC modeli broni z Arsenal CS autorstwa @kubekpop
- kilka nowych pancerzy - m.in. najemników
- poprawiona ekonomia
- poprawione AI - można wreszcie użyć optymalnie snajperki, czy cicho załatwić gościa z broni wyposażonej w tłumik. NPC w nocy reagują inaczej niż w dzień - przyda się noktowizja dla lubiących skradanki
- mod standardowo w wersji LIGHT - dodatkowe tekstury z Absolute w osobnej paczce. Ewentualnie sami możecie sobie dograć odpowiadającą wam wersję Absolute czy inne.
- dodatkowa opcja Sniper Mode - dla tych co lubią kampić z lunetą. Opcja ta zwiększa zasięg widzenia i odległość spawnu NPC/mutków - opis w archiwum


Gameplay v.2
:






Screeny:


:

Image
Image
Image
Image
Image
Image


mod posiada spolszczenie kinowe (głosy bohaterów są po rusku, polski jest tekst)

Działa na wersji Stalkera: 1.5.10


Instalacja:
Archiwum spakowane programem 7zip do pobrania "stąd".
Klikacie prawym na .001 i dajecie w 7zip "wypakuj pliki"

Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|


Download:


ŻEBY BYŁO WSZYSTKO JASNE

Ok po kolei.
1 - wypakowujesz moda i wklejasz gamedatę do katalogu ze stalkerem - Czasami należy w opcjach folderów zaznaczyć (dla win XP) lub odznaczyć (dla Vista/win7) opcję pokaż rozszerzenia znanych typów plików - po to żeby 7zip prawidłowo widział party archiwum. Klikamy prawym klawiszem myszki na part *.001 i dajemy w 7zip wypakuj. Pozostałych partów nie ruszacie - same powinny się rozpakować. W razie problemów proszę o PW.
2 - edytujesz fsgame.ltx
3 - wklejasz plik user.ltx z głównego moda do:
C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS dla windows XP
C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS dla VISTA/win7
4 - do skrótu gry dodajesz parametr -noprefetch - jak to zrobić:
prawy klik na skrót do gry - na dole właściwości - wyświetlą się parametry skrótu - znajdujesz ścieżkę uruchomienia gry (element docelowy) która wygląda tak:

Kod: Zaznacz wszystko
"X:S.T.A.L.K.E.R. - Czyste Niebo PL\bin\xrEngine.exe" -noprefetch

i po xrEngine.exe dodajesz tak jak u mnie w/w parametr -noprefetch (pamiętaj że po cudzysłowie)
odpalasz nową grę i śmiga.

UWAGA - przy pierwszym wyjściu na bagna jest mały błąd tzn. nie widać broni i celownika. Należy zapisać grę i wyjść do windy. Po ponownym odpaleniu i wczytaniu save-a problem znika i później już nie występuje.


W RAZIE JAKICHKOLWIEK BŁĘDÓW ZANIM ZADASZ PYTANIE ZAPOZNAJ SIĘ Z TYM POSTEM - http://www.forum.stalker.com.pl/forum/v ... 68&t=16567


CZEKAM NA WASZE OPINIE


download patch - Jak komuś przeszkadza Hud z wnętrza maski - wypakować i nadpisać gamedatę
Ostatnio edytowany przez scigacz1975 27 Sty 2016, 21:36, edytowano w sumie 45 razy

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Igi07, nismoztune, SkullDagger, apg2312, battleduty3, Koniak.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun Mod] scigacz1975

Postprzez mateszew w 14 Lut 2011, 17:42

Nom instaluje czyste niebo i dam relację,bo z opisu ciekawy :wink:
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun Mod] scigacz1975

Postprzez qcyk0015 w 14 Lut 2011, 19:22

Pytanie, zadziała mi, gdy mam moda OGSM 1.6?
Awatar użytkownika
qcyk0015
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 16 Kwi 2010, 20:57
Ostatnio był: 22 Kwi 2016, 19:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 18

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun Mod] scigacz1975

Postprzez scigacz1975 w 14 Lut 2011, 19:30

Za dużo rzeczy z OGSM będzie Ci się gryzło.
Moja propozycja taka:

1 - przenosisz gamedata, user.ltx i katalog savegame z OGSM do powiedzmy nowy katalog.
2 - wrzucasz mój mod do katalogu CS-a. Zobaczysz czy Ci pasuje a potem po trochu możesz próbować dorzucać co tam potrzebujesz z OGSM-a.
Ja tak łączę modyfikacje. Trochę się powkur**asz, ale za to jak wyjdzie to "satysfakcja gwarantowana".

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Connor.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun Mod] scigacz1975

Postprzez mateszew w 14 Lut 2011, 20:35

hmm niewidzialne bronie mam włączone pokaż broń :mad:
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun Mod] scigacz1975

Postprzez scigacz1975 w 14 Lut 2011, 20:43

Chyba Faction commander powoduje taki błąd przy pierwszym wyjściu na bagna. Nie wiem jak to usunąć.
Sposób jest taki że zapisujesz grę, wychodzisz. Odpalasz od nowa, wczytujesz i wszystko gra. Dalej już będzie normalnie.
A tak w ogóle to wrzuciłem również mod pozwalający używać broni w bazach.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun Mod] scigacz1975

Postprzez mateszew w 14 Lut 2011, 21:02

Dziwne zabiłem się i próbowałem wczytac autosave tuż po rozpoczęciu gry(po pierwszej rozmowie z lebiediewiem po wstaniu z łózka) i bug tyle,że w logu nic nie ma :-/

Hmm piszesz coś o nowych broniach ja zauważyłem tylko wyciszoną grozę :?:


Wszystko fajnie ale co z tym bugiem :E
Ostatnio edytowany przez mateszew, 14 Lut 2011, 21:16, edytowano w sumie 1 raz
i3 3rd
660
8gb
ssd
Awatar użytkownika
mateszew
Tropiciel

Posty: 231
Dołączenie: 09 Paź 2009, 19:54
Ostatnio był: 10 Cze 2017, 16:04
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 5

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun Mod] scigacz1975

Postprzez scigacz1975 w 20 Lut 2011, 02:38

Na starcie od handlarza dostajesz specjalnego abakana. Grozy są w sumie 3 - wyciszona, 5.45mm o zmniejszonym zużyciu i 5.56mm z celownikiem. Oprócz tego są jeszcze różne wersje AK74 i AK74u, 2 LR300 i G36. Są to bronie z Basixa. Część dostępna jest tylko ze spawnera z menu głównego klawiszem F1 - są czytelnie opisane. Ważne jest skopiowanie user.ltx który dodałem - są w nim ustawienia zalecane przez @CromCruac-a do Atmosfear. No i mod ma od cholery dodatkowej grafiki więc parametr -noprefetch obowiązkowy.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez damian15 w 25 Kwi 2011, 16:22

Trochę odświeżę temat.
Czy ten mod zadziała mi na patchu 1.5.04?
Czy nie będzie się ciął i wolno ładował np ( 15 min ) miałem tak przy TFW dopłóki nie zmniejszyłem ustawień grafy.
Moje obecne:
- Pełne oświetlenie dynamiczne.
- Ustawienia jakości normalne
- Rożdzielczość chyba 1024x800.

Prosze o szybką odpowiedż oczywiście w nagrode :wódka:
Awatar użytkownika
damian15
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 29 Paź 2010, 14:42
Ostatnio był: 02 Lip 2014, 16:44
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez scigacz1975 w 25 Kwi 2011, 17:26

Laduje się normalnie. Zawiera pełną paczkę grafiki @CrommCruaca + Atmosfear więc dobrze by było żebyś miał ze 2GB ramu i 4096 VirtualMemory. Gram na full detalach DX9 1024x768 i jedyny problem to czasami przycina się na kilka sekund ze ściemnieniem ekranu ale mój komp jest już trochę leciwy. Nie powoduje to jednak bugtrapa. (Ma zmodyfikowane pliki prefetch i to jest chyba przyczyną) Co do patcha to nie dam 100%. Możesz spróbować.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive damian15.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez damian15 w 11 Maj 2011, 15:45

Dzięki wielkie spróbujemy a jak obiecałem :wódka: dla ciebie. :E

Za ten post damian15 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cfaniak216.
Awatar użytkownika
damian15
Kot

Posty: 36
Dołączenie: 29 Paź 2010, 14:42
Ostatnio był: 02 Lip 2014, 16:44
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. CS Fun] kompilacja

Postprzez Igi07 w 25 Sie 2011, 09:41

Słuchaj Ścigacz mam pytanie, czy te nowe mutanty są od razu na wszystkich mapach, czy raczej z umiarem? Chcę wiedzieć bo twoje kompilacje są zaje***te, a nielubię gdy już na bagnach można spotkać chimerę :wink: . Proszę o szybką odpowiedź :) .

Pozdrawiam!
Awatar użytkownika
Igi07
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 26 Lip 2011, 10:21
Ostatnio był: 09 Sty 2017, 22:58
Miejscowość: Poznań - miasto hau - hau
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 8

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości