[Władca Zony dla TFW]by kubekpop (update 19.4.2014)

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Czy ten dodatek był stabilny?

Tak - nie zauważyłem(/am) żadnych błędów spowodowanych tym dodatkiem
31
52%
Nie - ciągle powodował błędy
9
15%
Średnio - zaliczyłem(/am) 1 lub 2 wypady do pulpitu
20
33%
 
Razem głosów : 60

[Władca Zony dla TFW]by kubekpop (update 19.4.2014)

Postprzez kubekpop w 13 Maj 2011, 22:50

Witam. Chciałbym Wam przedstawić moją przeróbkę Władcy Zony. Teraz działa z TFW 3.8

Opis:

Jest wersja Władcy Zony przygotowana do pracy z TFW. Lista przedmiotów została uzupełniona o wszystkie bronie, kombinezony i rodzaje amunicji z TFW oraz cykle pogodowe z dodatku AtmosFear (tylko w pełnej wersji). Dodatkowo na liście znajdują się śpiwór, kłódka i plecak oraz nowe artefakty.

Zmiany względem poprzednich wersji:
- naprawiono problem z teleportacją
- dodano do listy cykle pogodowe z AtmosFear (tylko dla pełnej wersji TFW)
- naprawiono krytyczny błąd w wersji WZ dla TFW (pełnej) przy otwieraniu okna spawnu
- usunięto z listy spawnu niedziałające odnośniki (lista cały czas jest aktualizowana przy znajdowaniu błędów - jeśli jakiś zauważysz - pisz)
- dodano nowe artefakty do listy spawnu

Wymagania:

Modyfikacja wymaga zainstalowanej modyfikacji TFW 3.8! Można ją pobrać tutaj.

Instalacja:

Wrzuć folder gamedata do głównego folderu z grą i potwierdź zamianę plików
Nie jest wymagane rozpoczęcie nowej gry.

Deinstalacja:

Niestety jedynym sposobem na usunięcie dodatku jest usunięcie całej gamedaty
i przywrócenie kopii zapasowej czystego TFW, bądź jego ponowna instalacja. Zapisy stanu gry zrobione z tym dodatkiem już zawsze będą go wymagały.


Używanie:

Podczas gry wychodzimy do menu głównego i wciskamy F1. Wcześniej pod tym klawiszem było radio, które teraz jest pod F2.

Dodatkowe uwagi:

W razie błędów - pisać w tym temacie lub na PW. To samo tyczy się wygasłych linków.


Dotychczas napotkane błędy:
-najeżdżanie pojazdami na mutanty (możliwe, że także na ludzi)


Pobieranie:

Dla obu wersji TFW (w archiwum znajdują się obie wersje):

Dropbox, WZ dla TFW 3.8

W razie kłopotów proszę pisać, to naprawię, zanim pobierze to więcej osób...

Radzę najpierw przejść TFW bez spawnera, żeby autor TFW nie musiał naprawiać błędów, które powoduje ten dodatek. Jak raz przejdziecie, zdacie autorowi TFW relacje, czy jest OK, to zachęcam do pobierania i korzystania :wink:

Wątki powiązane:
Władca Zony CS 5.0
TFW 3.8

Specjalne podziękowania dla:
smoq2 - pomoc w naprawie teleportu - bez niego nigdy by nie działał, oraz oczywiście za TFW
Cromm Cruac - info o tym, jak dodać do listy pogody z AtmosFear - teraz możemy w pełni używać Władcy Zony, oraz za dodatek AtmosFear
PerrytPL - dodanie kombinezonów, hełmów i naprowadzenie mnie na niektóre błędy
Ostatnio edytowany przez kubekpop 19 Kwi 2014, 16:36, edytowano w sumie 59 razy

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Juraszka, mateszew, Misq675, PerrytPL, Eros, itanimulli, DimkaParszywiec.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [Władca Zony dla TFW 2.8.8]by Kubekpop

Postprzez Wheeljack w 13 Maj 2011, 23:22

viewtopic.php?f=48&t=6446 Zastosuj się, albo będzie warn.

Za ten post Wheeljack otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 13 Wrz 2023, 13:49
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [Władca Zony dla TFW 2.8.8]by Kubekpop

Postprzez Juraszka w 14 Maj 2011, 15:57

Człowieku...właśnie mnie załamałeś. Lada dzień miałem właśnie wrzucić Władce Zony pod TFW, ale bez aktualnej listy sprzętu, więc Twoja wersja jest lepsza :) masz kozaka!
Związki na odległość to ch*j, a czołgi same się nie zatankują, pamiętaj.
Wave

Zostawiasz wóz na parkingu pod Tesco i jedziesz do sąsiedniego miasta to ch*j wie co się z nim może stać.
Wave
Awatar użytkownika
Juraszka
Łowca

Posty: 492
Dołączenie: 21 Cze 2010, 11:08
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 16:06
Miejscowość: Gniezno
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 70

Re: [Władca Zony dla TFW 2.8.8]by Kubekpop

Postprzez Junx w 14 Maj 2011, 20:21

Testowałem ten dodatek i działa wszystko ok na wersji 1.5.10 spawn działa na wszystko ok.

Ale są problemy z teleportem ale to chyba jest normalne, że się nie da dość do Elektrowni i Limańska.
Oraz w Jantarze miałem coś takiego jak szedłem:

:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... clear sky\gamedata\scripts\tfwweapon_manager.script:162: C stack overflow


I mam jeszcze jedno pytanie czy da się dość jakoś "normalnie" do tych lokacji :?:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Władca Zony dla TFW 2.8.8]by Kubekpop

Postprzez kubekpop w 14 Maj 2011, 20:25

Do limańska i elektrowni nie da się, bo są to zabugowane tereny w zwykłym TFW, więc raczej to nie wina moda. Najlepiej wrzuć tutaj całego loga w spojlerze, dobra? Bo zawsze lepiej sprawdzić. Bo masz pewnie identyczny błąd co @nuclear_twister w wątku o TFW ( viewtopic.php?f=48&t=9412&p=164290#p164290 )
Ostatnio edytowany przez kubekpop, 14 Maj 2011, 20:38, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Władca Zony dla TFW 2.8.8]by Kubekpop

Postprzez Junx w 14 Maj 2011, 20:38

kubekpop napisał(a):Do limańska i elektrowni nie da się, bo są to zabugowane tereny w zwykłym TFW, więc raczej to nie wina moda, ale na wszelki wypadek wrzuć tutaj całego loga w spojlerze, dobra? Bo zawsze lepiej sprawdzić.



Ok odpalę grę i wyślę całego.
Teleport do Czerwonego Lasu (obrzeża Limańka )


:

* Detected CPU: GenuineIntel P4 family, F15/M3/S3, 2278.00 mhz, 123-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 29974 files cached 31 archives, 4576Kb memory used.
Init FileSystem 3.712114 sec
'xrCore' build 3795, Jun 25 2009

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
command line
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* [win32]: free[2028864 K], reserved[13772 K], committed[54452 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9471 K], process heap[1112 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[6163 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default) eax[0] efx[no] xram[no]
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx"...
[e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\configs\rspec_high.ltx] successfully loaded.
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:95C6]: ASUS AH3450 Series
* GPU driver: 6.14.10.6844
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
* Texture memory: 558 M
* DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* NVAPI is missing.
* Starting rendering as 2-GPU.
*** RESET [1273 ms]
"e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\bin\xrengine.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 129070 K
Buforowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time: 1595 ms
* [prefetch] memory: 0Kb
! Player name in registry is empty! (InstallUserName)
* phase time: 1699 ms
* phase cmem: 119988 K
SERWER: rozpoczynanie...
* phase time: 560 ms
* phase cmem: 107117 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 5 ms
* phase cmem: 107117 K
Wczytywanie zapisanej gry "junx_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 11716 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 24976 objects are successfully loaded
* Game junx_quicksave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-stcs\savedgames\junx_quicksave.sav' (49.164s)
* phase time: 49163 ms
* phase cmem: 171752 K
SERWER: łączenie...
* phase time: 184 ms
* phase cmem: 171751 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
* client : connection accepted - <>
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 171783 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 17 ms
* phase cmem: 171783 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 11651 ms
* phase cmem: 256940 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 1451 ms
* phase cmem: 257826 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65368 verts, 2042 Kb
* [Loading VB] 10019 verts, 313 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65513 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65509 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 50164 verts, 1567 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 38589 verts, 1205 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 762762 indices, 1489 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65500 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 1438 verts, 16 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 445203 indices, 869 Kb
* phase time: 4258 ms
* phase cmem: 257977 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 276 ms
* phase cmem: 262272 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 11590 v(20), 6100 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(226K), IB(35K)
* phase time: 145 ms
* phase cmem: 262288 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\levels\garbage\level.hom
* phase time: 51 ms
* phase cmem: 262517 K
Wczytywanie obiektów SI...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 262517 K
KLIENT: Odradzanie...
* phase time: 8 ms
* phase cmem: 262517 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1072, 239810 K
* t-report - lmap: 12, 12289 K
! Missing ogg-comment, file: e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\ambient\special\garbage_bandits_radio_1.ogg
* phase time: 23445 ms
* phase cmem: 294418 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 28 ms
* phase cmem: 294418 K
* [win32]: free[958704 K], reserved[198588 K], committed[939796 K]
* [ D3D ]: textures[275854 K]
* [x-ray]: crt heap[294418 K], process heap[368419 K], game lua[69387 K], render[119 K]
* [x-ray]: economy: strings[20174 K], smem[1084 K]
! Can't find texture 'wpn\wpn_pms'
* MEMORY USAGE: 369486 K
* End of synchronization A[1] R[1]
! Missing ogg-comment, file: e:\s.t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\sounds\ambient\special\depot_radio.ogg

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...clear sky\gamedata\scripts\bind_level_changer.script:42: attempt to index field 's_obj' (a nil value)


stack trace:
Ostatnio edytowany przez Junx, 14 Maj 2011, 20:47, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Władca Zony dla TFW 2.8.8]by Kubekpop

Postprzez kubekpop w 14 Maj 2011, 20:40

Ale tego z Jantaru, a nie z elektrowni lub limańska, bo tam nie można wejść nawet w zwykłym TFW. A jeżeli już cię w Jantarze nie wywali, to znaczy, że masz ten sam błąd, co inni - czyli losowe wypady z gry.
[EDIT]@Junx Zostaw to. Brakuje komentarza do jakiegoś pliku ogg. Nie da się uniknąć takich błędów, ponieważ samo TFW jest jeszcze dosyć niestabilne. Na pewno masz najnowszego patcha do TFW? ( 2.8.8 ) A teleport do innych miejsc, np. Wysypisko :arrow: Kordon działa?

[EDIT2]
:facepalm: Jakiego komentarza... Co ja napisałem... teleport po prostu nie działał.
Ostatnio edytowany przez kubekpop 03 Cze 2011, 14:32, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Władca Zony dla TFW 2.8.8]by Kubekpop

Postprzez Junx w 14 Maj 2011, 20:55

kubekpop napisał(a):Ale tego z Jantaru, a nie z elektrowni lub limańska, bo tam nie można wejść nawet w zwykłym TFW. A jeżeli już cię w Jantarze nie wywali, to znaczy, że masz ten sam błąd, co inni - czyli losowe wypady z gry.
[EDIT]@Junx Zostaw to. Brakuje komentarza do jakiegoś pliku ogg. Nie da się uniknąć takich błędów, ponieważ samo TFW jest jeszcze dosyć niestabilne. Na pewno masz najnowszego patcha do TFW? ( 2.8.8 ) A teleport do innych miejsc, np. Wysypisko :arrow: Kordon działa?


Tak mam tego najnowszego dam ci znać jak sprawdzę.
Jestem na wysypisku chciałem do Doliny mroku to był biały ekran i tyle ale żeby przejść do lokacji to nie było nic. Dopiero jak chciałem do jantaru to było żeby przejść.
Ostatnio edytowany przez Junx, 14 Maj 2011, 21:13, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Władca Zony dla TFW 2.8.8]by Kubekpop

Postprzez kubekpop w 14 Maj 2011, 21:11

Dobra, już nie trzeba. Cały teleport jest zepsuty ( nie mam pomysłu co to jest, występują 2 różne logi przy próbie teleportu np. z Wysypiska do Kordonu ). Teleport działa tylko w sposób Wysypisko, Punkt A do Wysypisko, Punkt B - teleport tylko wewnątrz danej lokacji. Spróbuję coś z tym zrobić, nie wiem, jeszcze raz wszystkie pliki połączę, czy co... Na razie staraj się go nie używać. Rozumiem, że wszystko inne działa? Już cię nie wywala podczas spaceru?
Jeśli uda mi się coś zrobić, to jutro wrzucę nową wersję.

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Władca Zony dla TFW 2.8.8]by Kubekpop

Postprzez Junx w 14 Maj 2011, 21:15

Tera już jest ok pewno taki standardowy błąd. Dobrze że zapis jest co 3 min :wink:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Władca Zony dla TFW 2.8.8]by Kubekpop

Postprzez kubekpop w 14 Maj 2011, 21:16

Raczej tak. Żeby ci nie było smutno, to masz : viewtopic.php?f=48&t=9412&p=164290#p164290 :)
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Władca Zony dla TFW 2.8.8]by Kubekpop

Postprzez Junx w 14 Maj 2011, 23:37

Teraz miałem coś takiego położyłem się spać i już nie wstałem. Wcześniej tego nie miałem może tak coś go napadło.

:

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line : 180
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:979: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)


Próbowałem jeszcze raz i dalej to samo, czyli po dodaniu już sobie nie pośpimy zostaje tylko przyspieszenie czasu.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości