[Arsenal mod CS]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez mnich02 w 18 Cze 2013, 17:30

Ja również mam problem z brakiem tekstury podczas celowania przez lunetę prosił bym o jak najszybszą odpowiedź z góry dziękuje :)
Awatar użytkownika
mnich02
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 11 Lis 2010, 19:42
Ostatnio był: 11 Wrz 2014, 23:34
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez marsic w 26 Lip 2013, 14:38

Witam.
Dysponuje ktoś linkiem do najnowszej wersji AM? Link w pierwszym poście nie działa już :(
marsic
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 25 Gru 2008, 18:03
Ostatnio był: 07 Sie 2013, 18:15
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez RymuFanatyk w 27 Lip 2013, 14:32

Witam. Podczas granie w agropromie (poprzez użycie teleportu) chciałem przeteleportować się na wysypisko wyskoczył oto taki bugtrap
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [pm_idle_bore]

Mimo że usunąłem katalog /meshes/dynamics/weapons/wpn_spas12 przez który z bagien nie mogłem przechodzić do kordonu. Mam jeszcze bugtrapy związane z broniami w najbliższym czasie wstawie je tutaj

EDIT:
Mam logi z broniami (każdy crash występuje gdy wyciągam broń)

HK417

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [lr300_idle_bore]


M3

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 742
[error]Description   : application is aborting


M4A1

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [lr300_idle_bore]


Remington870

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 742
[error]Description   : application is aborting


Saiga

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [saiga_idle_bore]


SV98

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [trg_holster]


HK416

Kod: Zaznacz wszystko
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [lr300_idle_bore]


Te bronie bynajmniej u mnie powodują crashe nie wiem jak u innych. Pozdrawiam

Za ten post RymuFanatyk otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
Awatar użytkownika
RymuFanatyk
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Lip 2013, 14:26
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 16:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez StalkerCell w 27 Lip 2013, 17:13

Tam gdzie masz w Description motion not found, prawdopodobnie nie masz animacji tych broni (motion not found - nie można znaleźć ruchu), a application is aborting, czyli animacja/ruch jest czymś przerywany.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez marsic w 27 Lip 2013, 17:29

RymuFanatyk, mógłbym dokładnie napisać jak udało Ci się wyjść z Bagien do Kordonu? Bo z tego samego powodu co Ty nie mogę się tam dostać. A dokładnie przez pistolet PM, czyli Makarow. Próbowałem też usuwać
"(...)\Stalker - Clear Sky\gamedata\meshes\dynamics\weapons\wpn_pm", ale bez tego nawet gra nie rusza.
Wypakowałem też całą zawartość gry i podmieniłem w tym PMie na oryginały - wysypuje się przy próbie przejścia do Kordonu.
Wiele kombinacji z tym zrobiłem i wszystko na nic.
Które pliki i skąd dokładnie trzeba wywalić żeby ten Makarow się zrobił Waniliowy? Bo chyba nie wystarczy wywalić powyższego...

EDIT:
Albo może ma ktoś starszą wersję Arsenal Moda, z której ponoć wystarczy te pliki podmienić? W całym internecie nie ma :/
marsic
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 25 Gru 2008, 18:03
Ostatnio był: 07 Sie 2013, 18:15
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez RymuFanatyk w 27 Lip 2013, 17:43

Okazało się że jednak nie mogę przejść do kordonu. Wcześniej tak myślałem bo podczas przechodzenia do kordonu jak i do agropromu miałem crasha, a po wyrzuceniu tego katalogu nie wchodziłem wogóle do kordonu. Dopiero wędrówka do kordonu uświadomiła mnie że usunięcie tego folderu wpłynęło na działanie agropromu i jantaru :/ Jak tam z magazynami wojskowymi i dalszymi lokalizacjami jeszcze niewiem. Mój błąd bo opierałem się tylko na przypuszczeniach
Awatar użytkownika
RymuFanatyk
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Lip 2013, 14:26
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 16:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez marsic w 27 Lip 2013, 17:49

A ja sobie poradziłem. Wprawdzie półśrodkiem, ale zawsze.
Wywaliłem wszystko dotyczące PMa. Configi i te pliki od animacji. Rezultat jest taki, że PM teraz jest waniliowy, ale to akurat mi nie przeszkadza. Bardziej mnie niepokoją crashe przy broniach dodanych w modzie, bo waniliowych wersji w grze przecież nie ma.
Mam nadzieję, że autorzy nie zaprzestali pracy nad tym modem, bo dodany szpej jest po prostu zarąbisty...

edit:
No pięknie. Lunety celownicze nie działają. Ktoś o tym wspominał. Następna rzecz, którą trzeba przywrócić do domeślnej. Jak tak dalej pójdzie, to cały mod się zrobi waniliowy :P
marsic
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 25 Gru 2008, 18:03
Ostatnio był: 07 Sie 2013, 18:15
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez kubekpop w 17 Sie 2013, 01:26

Wszyscy, którzy mają jakieś problemy niech sprawdzą, jaką mają wersję (1.2 czy obecną 1.3a). Zapomniałem odświeżyć linku :facepalm: i od 5 miesięcy nowsza wersja grzeje się u mnie na dropboxie. @marsic, z tego, co kojarzę, Tobie dawałem świeży link na PW, więc przyjrzę się tym błędom...
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez RymuFanatyk w 17 Sie 2013, 01:34

@kubekpop za niedługo jak skończę robić opisy do broni będzie potrzebne kolejne odświeżanie :) Za chwilę ściągnę tego odświeżonego i sprawdzę czy będą działać wszystkie bronie
Awatar użytkownika
RymuFanatyk
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Lip 2013, 14:26
Ostatnio był: 30 Sie 2013, 16:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 6

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez djcycu w 17 Sie 2013, 10:16

Co to jest w ogóle za rozwiązanie by wywalać pliki z moda bo mamy buga? :facepalm: Przecież w logu wyraźnie pisze czego brakuje. Jak w waniliowym SWD włączymy możliwość sprintu to wywali nam loga z brakiem animacji sprintu. Wystarczy dopisać linijkę ze sprintem a jako animację dopisać już istniejącą np. zwykłego biegu. W tym wypadku wywaliło loga gdzie pisze BORE czyli nuda jak nasz stalker wyjmuje magazynek i go ogląda. Wnioskuję że brakować może tej animacji w modelu więc bierzemy plik LTX broni, szukamy linijek z animacjami i odnajdujemy:
Kod: Zaznacz wszystko
anm_bore                  = lr300_idle_bore

Skoro log mówi o braku to zamieniamy całość na linijkę:
Kod: Zaznacz wszystko
anm_bore                  = lr300_idle

Dzięki temu nasza postać zamiast wyjmować magazynek i się nudzić będzie trzymać broń w ręce przez cały czas niczym zaraz po wyjęciu. Nie powinno też raczyć nas błędami. Czynność powtórzyć w innych broniach i sprawdzić czy działa. Robiłem to wielokrotnie i zawsze się udawało przy tym typie logu.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop, RymuFanatyk, HitFan.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez kubekpop w 17 Sie 2013, 14:43

To juz wiem, dlaczego ten błąd występuje. Zapomniałem o tej opcji w grze i sprawdzałem broń tylko ją wyjmując, strzelając i przeładowując... Wielkie dzięki za wskazówkę ;)

Edit
Właśnie zajrzałem w pliki, i config od lr300 ma wpisane animacje od hk416, więc model też może takie mieć, więc postaram się usunąć lr300 i model, albo coś innego wymyślę, żeby nic nie kolidowało ze sobą.

Edit2
Należy wywalić /configs/weapons/w_lr300.ltx oraz /meshes/dynamics/weapons/wpn_lr300 i powinno działać. M3 mi działa bez problemu... Remington działa, z saigą działa sposób od djcycu. Większy problem może być z SV98, bo brakuje jakiejś animki, której nie mogę zlokalizować, może zadziała przypisanie innej...

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tytan900.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez tytan900 w 02 Wrz 2013, 16:03

mam pytanie :?: kiedy będzie uaktualniona modyfikacja i ktoś rozwiązał problem z sv98 za pomoc dzięki ;)
czym otwieracie logi bo chyba programu nie mam :(
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości