[Arsenal mod CS]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez kubekpop w 02 Wrz 2013, 17:42

Zwykłym notatnikiem. Teraz pracuję nad dodatkami do mojego innego moda, na to mam mniej czasu, postaram się w weekend coś z tym zrobić, powinna podmiana plików pomóc, muszę skompletować wszystkie mody źródłowe...
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez tytan900 w 06 Wrz 2013, 17:08

ogarnij ten mod w miarę szybko żeby już wszystkie bronie działały i nie było problemu z lunetą :/
tam jest kilka broni których nie widzę w grze xm8 ak47 jak zrobić by były w grze ?
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez StalkerCell w 08 Wrz 2013, 19:12

@tytan900 - tak się po prostu nie da. Sam robię moda, wycinając bronie z innych - taki głupi Steyr AUG A1 z Drogi do Prypeci nie ma żadnych animek, musiałem zastąpić je z IL86. Przy przeładowaniu magazynek pozostaje tam gdzie był, GG nie "naciąga" tam gdzie powinien. Wtedy trzeba zrobić nowe animacje, tak, żeby wszystko grało i hulało. Tak więc powinniśmy życzyć powodzenia, a nie napierać, bo gdy się człowiek cieszy, to się diabeł cieszy :)

EDIT.
Do tego dochodzą lunety, (w pliku scope_16, scope i ui_ingame trzeba definiować wycinki) ikonki, ustalanie współrzędnych, dodawanie itemków do handlarzy no i najważniejsze - życie osobiste :) .

Za ten post StalkerCell otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tytan900.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez tytan900 w 08 Wrz 2013, 20:27

A spoko nie wiedziałem że to tyle roboty zajmuje jak już tworzysz bronie to jak znajdziesz anzio 20mm to daj do gry bo uwielbiam dużo kalibrowe snajperki i powodzenia w pracy i łap kozaka :)
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez StalkerCell w 09 Wrz 2013, 18:19

Mój mod to Zone Cell Mod, jest o nim topic, ale kochany Kowunio zamknął, bo myślał, że tylko teksturę menu zmieniłem :caleb:. Już bym wrzucił info o dodanych broniach i hełmach, ale nie mogę, bo jak? :(
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez SkullDagger w 09 Wrz 2013, 19:53

A to PW ciężko napisać mu? I czemu od razu nie napisałeś w temacie.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez tytan900 w 17 Wrz 2013, 16:31

czy mod będzie kontynuowany
Intel c2d e8400 (3.0x2 6mb) - Nvidia geforce 9600gt - ASUS P5KPL-AM - 3gb ddr2
Awatar użytkownika
tytan900
Stalker

Posty: 52
Dołączenie: 02 Wrz 2013, 11:13
Ostatnio był: 23 Lut 2014, 00:52
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: -8

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez RadekNioch w 20 Lut 2014, 14:24

Może troszeczkę odkop, ale cóż.

Czy ktoś z Was próbował łączyć Arsenala z modem Complete? Spróbowałem zrobić coś takiego, ale wywala mi do pulpitu z bugtrapem przy nowej grze. Być może jeden z modów jest skrajnie nieprzyjazny dla innych, ale nie wiem czy podjąć się zdobycia Complete z innego miejsca i połączenia ponownie.

Według loga:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrGame\player_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [mp5_idle_bore]
Awatar użytkownika
RadekNioch
Łowca

Posty: 438
Dołączenie: 28 Lip 2013, 06:31
Ostatnio był: 12 Maj 2019, 01:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 55

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez Pangia w 20 Lut 2014, 17:43

Zdaje się, że animacje są poupychane również po plikach kombinezonów (a na pewno również innych broni), a Complete chyba parę ubranek dodaje (nie grałem, więc pytam). Więc być może nie da się zmergować obu modów, bo nie będzie z tego większego zysku.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive RadekNioch.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez DARTHARD w 12 Lip 2014, 00:55

Cześć.Mam małe pytanie jak zmienić by Szrama był śmiertelny (bo ja go mam nieśmiertelnego) i żeby jego zbroje miały oryginalną wytrzymałość.Bo na przykład startowa zbrujka jest w h.j wytrzymała.Prosze o szybką odpowiedzi. :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:
DARTHARD
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 08 Lip 2014, 21:58
Ostatnio był: 06 Lis 2017, 22:43
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: -1

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez Kosma w 15 Lip 2014, 14:02

Gdy będziesz miał śmiertelnego i umrzesz, to wywali Ci bugtrapa, więc lepiej nie ryzykować?
Image

Nic nie warte znajomości, po czasie tracą wartość
u mnie z ludźmi jak z rapem - nie ilość tylko jakość.


Image
Awatar użytkownika
Kosma
Stalker

Posty: 109
Dołączenie: 04 Cze 2014, 17:30
Ostatnio był: 20 Wrz 2014, 21:38
Miejscowość: Tak, chcę mieć w profilu
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 13

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez DARTHARD w 15 Lip 2014, 14:06

W takim razie ten mod nie ma za bardzo sensu.
DARTHARD
Kot

Posty: 49
Dołączenie: 08 Lip 2014, 21:58
Ostatnio był: 06 Lis 2017, 22:43
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Bulldog 6
Kozaki: -1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości