[Arsenal mod CS]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Arsenal mod CS]

Postprzez kubekpop w 26 Mar 2012, 19:09

Arsenal Mod v1.3a


Pragnę Wam zaprezentować kompilację broni do CS. Oto, co się znajduje w paczce:
:

Kod: Zaznacz wszystko
crowbar

tesak

gaz

gd_chem

apb

gp100

satana

vihr

p90

bizon

m4a1

fn_fal

scar

famas

ak_mongol

fy71

mk14

xm8

hk417

rpk74

marauder1010

striker



vepr12

m3super90

rem_870

saiga

sv98

m110

de_lisle

wa2000

awm

m82

pkm_tactik

rpk_tactik

m134

m60

m249

mgl

m79

ptrd

flamer



NIE WSZYSTKIE JESZCZE SĄ, PRACUJĘ NAD TYM!


Temat uzupełnię o screeny i szczegółowe info, jak będę miał czas.


DOWNLOAD (v1.3a):
https://www.dropbox.com/s/to2v8805tu87s ... STCS13a.7z

Działa na wersji 1.5.10
Instalacja:
Katalog "gamedata" wrzucić do katalogu z grą. W trakcie gry wyjdź do menu i kliknij F1.

Autorzy:
-kubekpop - kompilacja, poprawki itp.
-r_populik - przenoszenie ikon i określanie współrzędnych
-scigacz1975 - poprawka ikon+brakujące tekstury

Błędy i rozwiązania:
Ostatnio edytowany przez kubekpop 17 Sie 2013, 01:24, edytowano w sumie 10 razy

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive fliso888, GhostRider44, Junx, bloodrise, SkullDagger, Damianox, I_mati_I.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez Rumcajs93 w 10 Kwi 2012, 17:42

Jeżeli kolega wciąż pracuje nad arsenal modem do Czystego Nieba to polecam obejrzeć PreSky 0.3
Tam jest dodany Karabin maszynowy M249 SAW pod nabój 5.56x45.
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez kubekpop w 08 Maj 2012, 18:57

Prace wznowione. Oto moja struktura katalogu weapons:

http://up.oblivionlost.pl/images/446545 ... 976485.jpg

Dodam jeszcze kilka broni z SGMów, SMRTERów, Call of Duty weapons mod packów i innych dziwnych rzeczy, przygotuję to do działania i gotowe. Mam tego DSOTE już dość, Arsenala zresztą też. Ale jak obiecałem, że coś zrobię, to zrobię :P

Poszukuję kogoś obeznanego w broniach (wygląd) i potrafiącego ustalać współrzędne ikon broni w ui_icon_equipment, i chętnego do pomocy, do robienia tego, co napisałem. Ktoś taki byłby jako współautor modyfikacji. Sam nie dam rady zrobić tego z podejścia, a porównywanie każdego osobno może wykończyć. Chętnych proszę o kontakt na PW.
Ostatnio edytowany przez KoweK, 04 Maj 2012, 23:27, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez Junx w 08 Maj 2012, 21:15

Ja bym to mógł wykonać bo już mam w tym doświadczenie, ale sam wznowiłem pracę nad Autumn Rose, ale w wolnej chwile jestem do usług i mogę Ci wytłumaczyć co do czego bo to nie jest trudne tylko czasochłonne.

A tu jest tutek: viewtopic.php?f=68&t=14301
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez kubekpop w 19 Maj 2012, 12:02

Nie to mam na myśli. Szukam jakiegoś "współpracownika", który by się tym zajmował. Sam to umiem, ale dopasowanie ikony do broni łatwe nie jest, gdy nie znam takiej broni. Muszę porównywać configi i ui_icony. Ja bym się zajmował portowaniem całości oprócz ikon, a ta osoba by ikony przenosiła. Na razie mam jednego ochotnika (r_populik). @Junx - jeżeli współpraca z r_populik się uda, nie będę musiał Ci zawracać głowy ;) Dopracuj swojego moda :)

[EDIT]
Prace trwają :) Wraz z r_populik zaczynamy przystosowywać moda do działania. Pliki uporządkowane, modele, dźwięki i tekstury przygotowane. Niestety na razie bez możliwości ulepszania broni. Powoduje to błędy... Na razie chcemy mieć działającą "bazę".
Oto nasz plik weapons_new.ltx:
:

Kod: Zaznacz wszystko
;created by kubekpop
;;;
;Last update: 18.05.2012 22:04 - upgrades removed;
;;;
;;;;;
;To have new upgrades you need to prepare them by yourself;
;;;;;
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;INCLUDES
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

#include "w_crowbar.ltx"

#include "w_tesak.ltx"

#include "w_gaz.ltx"

#include "w_gd_chem.ltx"

#include "w_apb.ltx"

#include "w_gp100.ltx"

#include "w_satana.ltx"

#include "w_vihr.ltx"

#include "w_p90.ltx"

#include "w_bizon.ltx"

#include "w_m4a1.ltx"

#include "w_fn_fal.ltx"

#include "w_scar.ltx"

#include "w_famas.ltx"

#include "w_ak_mongol.ltx"

#include "w_fy71.ltx"

#include "w_mk14.ltx"

;#include "w_fs2000.ltx" - some problems (duplicate section [??])

#include "w_xm8.ltx"

#include "w_hk417.ltx"

#include "w_rpk74.ltx"

#include "w_marauder1010.ltx"

#include "w_striker.ltx"

#include "w_toz34_ńlip.ltx"

#include "w_vepr12.ltx"

#include "w_m3super90.ltx"

#include "w_rem_870.ltx"

;#include "w_bm16_full.ltx" - some problems (missing section or what - don't remember)

#include "w_saiga.ltx"

#include "w_sv98.ltx"

#include "w_m110.ltx"

#include "w_de_lisle.ltx"

#include "w_wa2000.ltx"

#include "w_awm.ltx"

#include "w_m82.ltx"

#include "w_pkm_tactik.ltx"

#include "w_rpk_tactik.ltx"

#include "w_m134.ltx"

#include "w_m60.ltx"

#include "w_m249.ltx"

#include "w_mgl.ltx"

#include "w_m79.ltx"

#include "w_ptrd.ltx"

#include "w_pzrk.ltx"

#include "w_flamer.ltx"

#include "w_broken_fake.ltx"

#include "ammo\_ammo_main.ltx"

#include "ammo\_ammo_grnds.ltx"

#include "ammo\_ammo_expl.ltx"

#include "ammo\_ammo_fake.ltx"

#include "ammo\_ammo_addons.ltx"


;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;AMMO
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[ammo_7.62x51_nato]:identity_immunities,default_weapon_params
GroupControlSection   = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn         = "weapons\ammo\ammo_7.62x51" ; option for Level Editor
class         = AMMO
cform           = skeleton
visual          = dynamics\weapons\wpn_ammo\ammo_762x51.ogf
description      = ammo-7.62x51_descr
$prefetch       = 64
cost         = 400
box_size      = 20
inv_name      = ammo-7.62x51
inv_name_short   = ammo-7.62x51_s
inv_weight      = .23
inv_grid_width      = 2
inv_grid_height      = 1
inv_grid_x         = 12
inv_grid_y         = 40
k_dist         = 1
k_disp         = 1
k_hit         = 0.95
k_impulse      = 1
k_pierce      = 0.8
k_ap         = 0.85
impair         = 1
buck_shot      = 1
tracer         = on
wm_size         = 0.05
explosive      = off

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
;SCOPES
;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

[wpn_addon_scope_bl]:identity_immunities
GroupControlSection   = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn         = "weapons\addons\scope" ; option for Level Editor
class         = WP_SCOPE
cform           = skeleton
visual          = dynamics\weapons\wpn_m1891\puscope.ogf
$prefetch       = 32
description      = st_addon_scope_descr_bl
cost         = 1200
holder_range_modifier   = 1.2
holder_fov_modifier      = 0.3
inv_name      = st_addon_scope_bl
inv_name_short   = st_addon_scope_bl
inv_weight      = .2
inv_grid_width      = 2
inv_grid_height      = 1
inv_grid_x         = 5
inv_grid_y         = 20
scope_texture      = wpn_crosshair_findot
scope_zoom_factor   = 30      ;ĎŃÎ-1 2X

A oto nasz ui_icon_equipment:
Image

Za ten post kubekpop otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cfaniak216.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez LSkiper w 19 Maj 2012, 12:08

co bym radził dodać :
M4A1 SOPMOD
AA-12(wygląda jak karabin ale to jest shotgun automatyczny samopowtarzalny)
RPSK
skorpion
uzi
m249 SAW
MSI B450A Pro MAX/Ryzen 7 5800X3D/MSI Radeon RX 6700XT/32GB DDR4 3600MHz/2TB WD Blue + 2TB SSD/Logitech MX Master/W10/Cooler Master MWE Gold V2 750W
Samsung Galaxy S22 Ultra
Awatar użytkownika
LSkiper
Tropiciel

Posty: 318
Dołączenie: 19 Gru 2011, 23:27
Ostatnio był: 24 Lut 2023, 18:51
Miejscowość: Zadupie za Poznaniem
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez kubekpop w 19 Maj 2012, 12:13

M4A1 jest, M249 też. Na resztę popatrzę, ale nie wiem, jak to będzie. Przeczytaj ten plik, co dałem w spoiler, tam masz listę broni.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez Rumcajs93 w 19 Maj 2012, 14:19

Człowieku, skąd ty wziąłeś rakietnice i te karabiny przeciwpancerne już nie mówiąc o jakimś kałachu w bull-up'ie :D
Ja Tu Tylko Sprzątam
:

Swierzbią Paluszki. Co ??
Awatar użytkownika
Rumcajs93
Łowca

Posty: 514
Dołączenie: 22 Lip 2011, 19:32
Ostatnio był: 19 Lut 2023, 12:57
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 86

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez kubekpop w 19 Maj 2012, 14:23

Nie wiem :D Wycinałem dużo z różnych modów, a ikony dawał r_populik, więc ufam mu :) Nie wiem, czy te bronie są :D
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez r_populik w 19 Maj 2012, 19:11

Ja ikony dawałem do tych ltx-ów, które mi kubekpop podsyłał. A co zostanie w finalnej wersji moda - to już sprawa autora.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez SkullDagger w 19 Maj 2012, 19:51

Jeśli to przyspieszy prace to ja napisze że czekam zniecierpliwieniem na to modziwo:)


Jeżelibym teraz sciągnął tego arsa to co bym już miał w grze?
To co w pierwszym poscie? dzwięki itp by już tez były?:)
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Re: [Arsenal mod CS]

Postprzez r_populik w 19 Maj 2012, 20:12

Image
Jak widać, wszystko działa, aczkolwiek wymaga szlifowania.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 6 gości