[Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Junx w 24 Paź 2012, 20:47

Mod pozwala na zdejmowanie pancerzy z martwych NPC. W modzie ponadto:

- Zegarek pod mini mapką
- Kasa z martwych NPC
- Zmienione ikony przedmiotów
- Dodane pancerze nie dostępne w podstawowej wersji gry, od pancerzy CS do Exoszkieletów.
- Dynamiczny Hud

Screen:
Image

Instalacja:
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Działa na wersji Stalkera: 1.5.10

Autorem opisów do pancerzy jest @ Metek58 .

Download:
http://uploading.com/files/get/834fbd9c ... r%2BMod.7z

Patch:
http://uploading.com/files/get/b36118c9 ... %2BJunx.7z
Ostatnio edytowany przez Junx 10 Gru 2012, 22:19, edytowano w sumie 2 razy
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive DJ[Zone], Kieł, Tajemniczy, smichal74, Diegtiarov.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Reklamy Google

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Kieł w 25 Paź 2012, 06:32

Ciekawe czy działa z FC. Sprawdzi ktoś bo ja obecnie nie mam dostępu do Stalker-a[Resecik]
WTF?This is Sparta
Awatar użytkownika
Kieł
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 01 Sty 2012, 00:30
Ostatnio był: 29 Sty 2015, 21:09
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez TesterMods w 28 Paź 2012, 09:31

Świetny mod, zero Bugtrapów.
Poda ktoś cały spis nowych kombinezonów? :)

TesterMods
Wygnany z Zony

Posty: 42
Dołączenie: 03 Wrz 2012, 17:23
Ostatnio był: 12 Kwi 2014, 17:40
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: -12

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Trep w 28 Paź 2012, 15:05

Czy ten mod będzie się crashować jak mam jeszcze Complete mod ?
Nie lubisz ciasteczek? Więc jak możemy się przyjaźnić skoro nie lubisz ciasteczek?
Awatar użytkownika
Trep
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 04 Gru 2011, 20:24
Ostatnio był: 29 Mar 2013, 14:39
Miejscowość: Polish
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Junx w 28 Paź 2012, 16:29

@ Trep: Nie wiem, nie mam Complete, więc ciężko mi powiedzieć, ale bez edycji plików się nie obędzie.

@ TesterMods: Napiszę ci w skrócie jakie są dodane.

- 1x dla CS
- 4 lub 6 Exo
- 1x dla Wolności
- 2x Płaszcze
- 1x dla Najemników
- 2x Sevy
- 1x dla Wojska

@ Kieł: Będzie działał z FC, ale dodałem do swego moda i nie mam "oddzielnie" pakietu IMM + FC, ale powiem, że będzie działać ogólnie.
Ostatnio edytowany przez Junx, 28 Paź 2012, 20:06, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive TesterMods, Kieł.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez TesterMods w 28 Paź 2012, 19:23

Junx napisał(a):
@ Kieł: Nie wiem czy będzie działał z FC, coś tam się bawiłem, ale dodałem do swego moda i nie mam "oddzielnie" pakietu IMM + FC, ale powiem, że będzie działać ogólnie.


Na pewno nie będzie działać. Dziś próbowałem i zbyt dużo plików się gryzie.

TesterMods
Wygnany z Zony

Posty: 42
Dołączenie: 03 Wrz 2012, 17:23
Ostatnio był: 12 Kwi 2014, 17:40
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: -12

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Junx w 28 Paź 2012, 20:03

Ojj Panie nie zakładaj się :) Ja u siebie do swego moda oba połączyłem i dobrze ze sobą działają ;)
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Trep w 28 Paź 2012, 20:16

Wszystko będzie działało jak się poprawnie mody złączy.
Nie lubisz ciasteczek? Więc jak możemy się przyjaźnić skoro nie lubisz ciasteczek?
Awatar użytkownika
Trep
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 04 Gru 2011, 20:24
Ostatnio był: 29 Mar 2013, 14:39
Miejscowość: Polish
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 7

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Kieł w 29 Paź 2012, 07:02

Z FC działa już próbowałem.... tyle że opcja F2[tworzenie odziałów,itp.] nie działa.
WTF?This is Sparta
Awatar użytkownika
Kieł
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 01 Sty 2012, 00:30
Ostatnio był: 29 Sty 2015, 21:09
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez TesterMods w 29 Paź 2012, 16:58

Junx napisał(a):Ojj Panie nie zakładaj się :) Ja u siebie do swego moda oba połączyłem i dobrze ze sobą działają ;)


Wrzuciłbyś? Całość tworzyła by nowy Mega Mod.

TesterMods
Wygnany z Zony

Posty: 42
Dołączenie: 03 Wrz 2012, 17:23
Ostatnio był: 12 Kwi 2014, 17:40
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: -12

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez woocash20 w 13 Lis 2012, 01:03

Według mnie ciekawy mod aczlkolwiek w moim przypadku na wersji 1.5.10 co chwilę wyskakują BugTrapy :(
Kod błędu : xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "K:\STALKER CZYSTE NIEBO\bin\xrCore.dll" at 0023:1001B944, xrDebug::backend()+164 byte(s)
Ogólnie nie da się grać bo bez przerwy wyskakują błędy.
Foxconn G31MX-2 Pentium Dual Core E5200 @ 3.00 GHz Thermaltake Contac 29 BP Goodram 3 GB ddr2 800 MHz Palit 9500gt 1GB ddr2 @ Accelero L2 Plus
Awatar użytkownika
woocash20
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 27 Lis 2009, 23:09
Ostatnio był: 22 Cze 2015, 12:42
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 1

Re: [Intellectual Marauder Mod], czyli zdejmij sobie pancerz

Postprzez Junx w 13 Lis 2012, 09:16

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości