[Spowiednik Zony]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Spowiednik Zony]

Postprzez Junx w 05 Paź 2013, 17:06

Image

Spowiednik Zony na postawie OGSM 1.8 CE

OPIS:
Mod na bazie wyśmienitego moda do Czystego Nieba OGSM 1.8 CE, który zostanie mocno rozszerzony. Mod będzie wydawany w kolejnych wersjach, coś na bazie SGM CoP.

Zmiany:

1. Obecnie gracz może:

- Przejść się po Podziemiach Prypeci
- Stoczyć walkę z nowymi unikatowymi monstrami,
- Zdjąć z zabitego wroga ulepszony pancerz,
- Swobodnie badać Zonę i wykonywać nieskończoną ilość zadań w freeplay,
- Odszukać unikatową broń albo tajne dokumenty z tajemnicami Zony,
- Poczuć wszystkie przeżycia głównego bohatera, zapisując je w eksperymentalnym PDA.

2. Nowa oprawa graficzna:

- Więcej niż 100 nowych modeli NPC,
- Przerobiony wewnątrz fabularny interface,
- Możliwość wyboru oprawy w stylu SoC,
- Efekty wzrokowe od krytycznego zranienia i oddziaływania psi-monstrów,
- Nowe ikonki i elementy HUD,
- Poprawione shadery i tekstury.

3. Poprawione dźwięki:

- Trzy warianty dynamicznej muzyki,
- Gra na gitarze i harmonijce ustnej,
- Poprawione udźwiękowienie monstrów, broni i różnych przedmiotów.

4. Dodano bardzo wiele nowych rzeczy jak np:

- Nowe mutanty (oczywiście te wycięte),
- Części ciała mutantów,
- Nowe pancerze,
- Nowe bronie,
- Śpiwór
- Dodano radio dzięki któremu możemy wzywać posiłki z frakcji,
- Dodano wiele nowych funkcji do PDA, dodatkowych opcji dialogowych oraz częściową modyfikację końcowego etapu gry

5. Co dodane w wersji 1.3

- Poprawione "połysk" tekstur drożnych
- Poprawione tekstury "błysków", ogniska itd.
- Poprawione modele broni
- Auto-Zapalanie ogniska przy podejściu do niego
- Propaganda Powinności (Znana z Baru w SoC)
- Fix obiektów + światła (pudełka, lampy itd.)
- Fix dla świecących oczu niektórych mutantów + całkowita niewidzialność Pijawki
- Odblokowana możliwości przenoszenia zwłok
- "Kiwanie" się broni podczas celowania
- Nowe dźwięki wystrzałów dla części broni (dźwięki z BF THX @ Fawkzy)
- Powiadomienia o śmierci Stalkerów
- Model Sidorowicza z SoC'a
- Zmiany w Konfigach broni jak skryptach (OGSM CS 1.8CE compilation fixes)



Screeny:
:

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image


Download

Wersja 1.3:
http://yadi.sk/d/uf32v4aiCNzwJ

Patch do wersji 1.3: http://yadi.sk/d/QkQx7E24DHB2t

- Uzupełnione braki językowe
- Poprawione błędy ze spaniem oraz braki
- Uzupełnione braki dźwiękowe z brakiem dźwięków wystrzałów
Ostatnio edytowany przez Junx 25 Lis 2013, 15:03, edytowano w sumie 7 razy
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell, reks, Eros.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Reklamy Google

Re: Spowiednik Zony

Postprzez Pangia w 05 Paź 2013, 17:38

Junx napisał(a):OPIS:
Mod na bazie wyśmienitego moda do Czystego Nieba OGSM 1.8 CE, który zostanie mocno rozszerzony.

Tośmy się dowiedzieli… A co masz w ogóle w planach? To ma być coś w formie dodatku do OGSM? Coś bardziej w stronę wojen frakcji jak TFW? A może nowa fabuła?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Spowiednik Zony

Postprzez Junx w 05 Paź 2013, 18:17

Na razie tyle, mod jest mocno we wczesnej ALFIE.


To chyba mówi jasno, ale napiszę co jest w planie:

- Nowe bronie + poprawa standardowych
- Optymalizacja gry
- Nowe particle
- Zmiany w kofigach oraz skryptach jak i dodanie nowych
- Zadania z SGM CS [jeśli wyjdą]
- Nowe zadania [które sam zrobię jeśli opanuje]
- Nowe mapy

Na razie tyle w planie jest.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: Spowiednik Zony

Postprzez Pangia w 05 Paź 2013, 19:37

O, i już jest jakiś konkret. Bo tak to każdy mógłby założyć sobie temat o tym, że robi moda, że jest we wczesnej alphie i znudzić się czytaniem configów po tygodniu. Chociaż w sumie wtedy byłby jakiś ruch :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Spowiednik Zony

Postprzez Junx w 05 Paź 2013, 20:15

Może i tak :P

na razie przechodzę sam OGSM w celu wyłapania błędów, potem zabieram się za modele broni, które już są dodane bo część wymaga poprawy.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: Spowiednik Zony

Postprzez Alchemik w 06 Paź 2013, 17:56

Mam dwa małe pytanka, odnośnie twojego modziwa.
-Mógłbyś chociaż uchylić rąbka tajemnicy co do map?
-Jak i czy w ogóle rozwiążesz problemy ze spawnem ( np. misja wybicia zombie w jantarze co 5 minut i tym podobne rzeczy).
PS: Już nie robisz TFW, mam rozumieć?
Alchemik
Weteran

Posty: 656
Dołączenie: 17 Lut 2010, 12:59
Ostatnio był: 09 Sie 2017, 22:09
Ulubiona broń: --
Kozaki: 207

Re: Spowiednik Zony

Postprzez StalkerCell w 06 Paź 2013, 18:31

Al - TFW nie robi Junx, tylko smoq2 :E . Co do moda, to fajnie się zapowiada, po planach oczywiście. Czekam na to modziwo. Tylko takie pytanie - będziesz coś grzebał we wojnach frakcji?

Za ten post StalkerCell otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Alchemik.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Spowiednik Zony

Postprzez Junx w 06 Paź 2013, 20:45

Ogólnie sprawa wygląda tak, co jest w planie do zrobienia na teraz:

* Jako, że podstawą jest OGSM w nie dawno (początek sierpnia) wyszedł patch do ów moda, który poprawia błędy z wersji 1.8 CE, które zostały zgłoszone przez innych graczy + dodane są nowi NPC oraz zadania, nie dużo (chyba 3), ale zawsze to coś
* Poprawa modeli broni - Podstawowe pistolety szczególnie bo animki są "be", będą nowe. Pewno wezmę z Shoker'a , tylko zobaczę, z którego CS czy CoP.
* Poprawa ikon amunicji - To już zrobiłem, ikony dałem nowe/stare bo są z różnych modów.
* Dodać nowe bronie - nie będzie całego arsenału broni, ale kto wie jeśli będę miał chęci...
* Jeśli się uda to mam w planie dodanie zadań (73) z SGM CS
* Optymalizacja gry - Tu temat jest szeroki jak Polska, ale skupmy się na konkretach:
1. Nowe oraz poprawione shadery - Gra stała się płynniejsza
2. Nowe Particle - Dodane z STALKER Particle Paradise 3
3. Optymalizacja błyskawic - Poniższy film wyjaśni, w prawym górnym jest ilość FPS


Jak widać ilość FPS'ów podczas "błysku" się zmniejszała i to drastycznie, mi się udało zoptymalizować ów "błyski" to stanu, że nie ma spadków FPS'ów. Udało się dzięki PP3, AF 1.3, poprawionne shadery oraz edycji user.ltx

Na razie to tyle z ogłoszeń parafialnych, przejdźmy do pytań użytkowników...

@ Alchemik:

Ad.1: Mogę, jeśli się uda będzie Radar, X-16,X-18 i może jeszcze jakaś
Ad.2: Misja wybicia Zombi co 5 minut "ustępuje" jeśli mnie pamięć nie myli po naprawie urządzenia na terenie fabryki, która posiada nowych "lokatorów". W samym OGSM jest to Kontroler, Chimera elektryczna, Snorki, Pijawka (chyba?) i oczywiście Zombi jest w Planie dodanie nowych mutantów (2), ale zobaczę gdzie będą.

@ StalkerCell:
Tylko takie pytanie - będziesz coś grzebał we wojnach frakcji?


Coś muszę zrobić z tym składem, dziś udało się o dziwo za drugim razem go przejąć, ale to jeszcze sprawdzę a poza tym to się okażę jeszcze. Napisz co masz konkretnie na myśli.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: Spowiednik Zony

Postprzez StalkerCell w 06 Paź 2013, 22:08

Junx - napisałeś, że Spowiednik Zony opiera się na OGSM 1.8 CE, a w nim cholernie zabugowana była wojna frakcji, to znaczy: wstępowałem np. do Powinności. Pierwsze oddziały ruszyły natychmiastowo na posterunki w Agropromie, przeszły nawet na Wysypisko, do Bariery i na tym się praktycznie skończyło. Oddziały nie raczyły ruszyć dupska i stały. Dopiero po zrobieniu takiego czegoś ruszyły:
1.Brałem misje od posterunku na Wysypisku, by przeszły do innego punktu.
2.Oddział przeszedł, to drugi oddział doszedł z Agropromu.
3.Robiłem tak cały czas, aż mogłem zaatakować Dolinę Mroku.

Wojny frakcji w vanilli były już bardzo zabugowane, a te w OGSM, to...

Jeżeli chcesz wycinać bronie z innych modów, to polecam ci Way to Pripyat - jest pod CoP, ale 99% broni wyciętej działa (sam wycinam do swojego moda). Jest w nim kilka skopanych animacji, ale poza tym jest "git".

Co do lokacji - Bar/Rostok będzie? Bardzo brakuje mi tej lokacji w CS, dodatkowo można ją zrobić jako więcej niż lokacje, np. miejsce, do którego chętnie przychodzą stalkerzy, miejsce gdzie Wolność i Powinność nie "zaciuka się" i tak dalej.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Spowiednik Zony

Postprzez Junx w 06 Paź 2013, 22:23

Zobaczę, ale patch, który wyszedł nie dawno poprawia masę błędów, ale nie miałem go okazji testować, więc nie wypowiem się, ale wojna frakcji powinna być poprawiona.

Bronie umiem wycinać a, że mam bogatą bibliotekę z modami, które mają mnóstwo nowych broni, więc o brak broni nie mam co się martwić ;)

Bar i Rostok się zobaczy.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: Spowiednik Zony

Postprzez StalkerCell w 11 Paź 2013, 18:19

Junx, mógłbyś wrzucić szczegółową rozpiskę wszystkich zmian, bądź zamierzanych modyfikacji, np. arsenał, jaki dodałeś, lub dodasz? Strasznie ciekawi mnie, czym gracze będą cieszyć się w "Spowiedniku Zony".
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Spowiednik Zony

Postprzez Junx w 20 Paź 2013, 15:45

@ StalkerCell: Tak wszystko napisać to nie da rady bo nie pamiętam wszystkiego, ale co pamiętam a co jest zrobione to napiszę w miarę szczegółowo:

Co jest już gotowe...

1. Tekstury - podstawowe nowych nie trzeba, nowe tekstury będą obniżać wydajność gry.
2. Nowa Pogoda - AF CS 1.3 wystarczy.
3. Nowe Particle - Mod "STALKER Particle Paradise 3"
4. Pancerze z OGSM - Dodam chyba jeszcze jeden i tyle w temacie.
5. Zadania - Na tą wersję SZ'y są dodane zadania z patcha do OGSM "OGSM_CS_1.8CE_compilation_fixes" oraz poprawiona fabuła, więc na razie wystarczy.
6. Kasa z martwych NPC'ów
7. Nowe/stare ikony


Co teraz robię...

1. Poprawa modeli broni - Teraz zmieniam modele podstawowych broni, jestem na AK-74U, który jeśli wyjdzie będzie posiadać dwa celowniki, kolimator oraz PSO, a jak nie to tylko kolimator. Jeśli nie uda poprawię każdą broń, będą wyjątki (SIG 550), ale to zobaczę jeszcze.
2. Braki w tekstach oraz poprawa braku linii dialogowych.
3. Nowe dźwięki dla broni


Co jest w planie...

1. Dodanie kilku(nastu) nowych broni - Mam z kilka dużych modów z broniami, więc mam w czym wybierać.
2. Dodanie nowych dźwięków otoczenia
4. Dodanie hełmów
5. Modyfikacja HUD'a oraz plecaka
6. Każda broń do obu slotów


Na razie to tyle, powyższe zmiany trochę czasu zajmą, więc do nowego roku bądź dłużej mam czas ;)




Edit: Jest dostępna wersja 1.0, więcej info w 1-szym poście.

PS. Prosiłbym i przeniesie do gotowych.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive StalkerCell.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości