[Spowiednik Zony]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Spowiednik Zony]

Postprzez Ninja12 w 21 Lip 2014, 19:08

No i po sprawie :-) Musiałem się mocno cofnąć w grze i zadania w dolinie mroku zaskoczyły. Nadal nie wiem co mogło być przyczyną ale teraz to mam gdzieś. Oby tylko to się nie powtórzyło. Pangia po tym co napisałeś zastanawiam się czy warto dalej grać w tego moda. Trochę mi czasu zajęło naprawianie odgłosów broni i na początku modzik wydawał się ciekawy ale zaczyna ziać nudą. Fajnie by było gdyby pokazała się nowa wersja lub przynajmniej patch. Po kilkukrotnym przejściu TFW (z własnymi poprawkami) miło jest zagrać w coś innego ;-)
Linux Mint 13, Athlon 6000+, 4Gb ram, GF9600fx
Ninja12
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 05 Kwi 2013, 18:49
Ostatnio był: 22 Kwi 2020, 17:12
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [Spowiednik Zony]

Postprzez Pangia w 21 Lip 2014, 19:26

Znaczy wiesz, mod dodaje freeplaya i trochę dodatkowych zadań, więc pewnie jest później co robić. Co do fabuły to jest przynajmniej minimalnie dalej pociągnięta, bo po załatwieniu Strieloka dostajesz zadanie pokazania Gaussa (właściwie działka EM1) Susłowowi, handlarzowi Czystego Nieba, poza tym są dodane podziemia Prypeci (niestety, przeraźliwie puste, jest tam tylko parę mutantów, w tym pijawka, której dalej nie da się zabić podczas niewidzialności, więc powodzenia, gdy tak jak ja będziesz przeciążony i z jedną bronią). Poza tym jest sporo nowych broni (głównie przy zwłokach), ale ciężko trochę o amunicję do nich, bo handlarze niekoniecznie mają ją na sprzedaż. No i przede wszystkim ciężko je znaleźć, bo są przy zwłokach rozsianych po mapach, a nie są używane przez NPC. Pamiętam tylko, że przy jakichś zwłokach w Magazynach Wojskowych był jakiś inny AK i chyba Five-seveN też gdzieś był tam do znalezienia.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Spowiednik Zony]

Postprzez Ninja12 w 21 Lip 2014, 21:18

Jedna pijawka terminator już mi wystarczy by te cholery omijać z daleka :-) co do broni to znalazłem już kilka do których ciężko z amunicją i je po prostu wywaliłem bo wolę mieć w plecaku zapas amunicji niż broń na ozdobę. To że przy zwłokach można znaleźć ciekawą broń to wyczaiłem zaraz na początku gry. Z modem czy bez to i tak biedny nasz Stalker dźwiga ile może ;-) To jak z pamięcią ram w naszych PC -ile by nie było to zawsze mało ;-)
Linux Mint 13, Athlon 6000+, 4Gb ram, GF9600fx
Ninja12
Kot

Posty: 17
Dołączenie: 05 Kwi 2013, 18:49
Ostatnio był: 22 Kwi 2020, 17:12
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Re: [Spowiednik Zony]

Postprzez adam9609 w 30 Lis 2014, 17:32

Jak odblokować by technicy mogli mi full pancerze ulepszać ?
"Co tam? Ciągle żyjesz. Super..."
Awatar użytkownika
adam9609
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 26 Gru 2011, 14:24
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 19:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Spowiednik Zony]

Postprzez Junx w 01 Gru 2014, 17:45

Jakiś mod był na to, ale nie pamiętam jaki. Projekt porzuciłem już dawno, przesiadałem się na coś konkretnego - http://www.moddb.com/mods/hybrid1
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Spowiednik Zony]

Postprzez adam9609 w 02 Gru 2014, 16:45

Ale chciałbym skończyć najpierw grę na tym modzie :)

Czy ten mod, do którego mnie wysłałeś, jest na tej samej podstawie co SZ ? Np. HUDy kombinezonów :)

No i szacunek za te HUDy, w tym modzie, jak i za całokształt. Pozdrawiam. :)
"Co tam? Ciągle żyjesz. Super..."
Awatar użytkownika
adam9609
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 26 Gru 2011, 14:24
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 19:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Spowiednik Zony]

Postprzez Junx w 02 Gru 2014, 17:11

Nie. Hybrid jest robiony od podstaw.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Spowiednik Zony]

Postprzez adam9609 w 02 Gru 2014, 17:31

Czyli brak szczegółowych HUDów, i tych wszystkich kombinezonów ? :/
"Co tam? Ciągle żyjesz. Super..."
Awatar użytkownika
adam9609
Stalker

Posty: 63
Dołączenie: 26 Gru 2011, 14:24
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 19:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 0

Re: [Spowiednik Zony]

Postprzez Junx w 02 Gru 2014, 19:29

Tak, planuje wydać na dniach wersje podstawową Hybrid'a więc sam zobaczysz co i jak.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

[PYTANIE] Czyste niebo + Spowiednik 1.3 Dziwny Bug

Postprzez Major N w 03 Sty 2016, 16:28

Witam. Posiadam Stalkera czyste niebo (1.5.10 )razem z modem spowiednik zony 1.3
Jestem na etepie kordon/wysypisko od początku towarzyszy mi ciągły odgłos wystrzału broni (wiem to brzmi dziwinie ) ale dosłownie dokoła nie ma ani żywej duszy a ciągle słychać wystrzały i nagle bugtrap .

Log buga
http://zapodaj.net/ab1e479f4983a.png.html
:

Chroń Mnie Mój Panie, Bo z Frontu Dziś Nie Wracam.
Awatar użytkownika
Major N
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 28 Sty 2012, 12:47
Ostatnio był: 24 Kwi 2016, 18:16
Miejscowość: bdg
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: Czyste niebo + Spowiednik 1.3 Dziwny Bug

Postprzez Blooder w 06 Lut 2016, 14:16

Podaj loga normalnie stosując się do tego tematu.
Blooder
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 01 Sty 2014, 17:12
Ostatnio był: 27 Lut 2019, 16:14
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 11

Re: [Spowiednik Zony]

Postprzez blacho w 29 Lut 2016, 00:08

Odkop Roku!
Jak pchnąć fabułę dalej w akcji znalezienia PDA KŁA na wysypisku tuż po powrocie z Doliny Mroku.
Brak Cutscenki w podziemiach i jak wezmie się przedmioty w tym PDA to nic dalej nie ma na temat dalszego grania co robić itp.
Po prostu biorę PDA i dalej nic,a i ten filmik został celowo usunięty z gry ?
Uważaj bo życiowy parkiet bywa śliski
blacho
Stalker

Posty: 65
Dołączenie: 22 Lip 2010, 15:16
Ostatnio był: 09 Gru 2016, 00:02
Miejscowość: Radom
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: -19

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości