[SiGerous Mod Clear Sky] by GeJorge

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[SiGerous Mod Clear Sky] by GeJorge

Postprzez Bruce w 03 Sie 2013, 23:21

:

SiGerous Mod Clear Sky


Opis:
Buszując w otchłani forum STALKER Team natknąłem się na moda SiGerous pod Czyste Niebo. O modzie wiedziałem już dawno, ale nie przyszło mi do głowy wstawienie go tutaj. No więc tak - moda opiszę zbiórką kilku zdań, ponieważ mogłem w niego zagrać. Głównym celem autora (a nim jest Nikołaj Bołotow, lub GeJorge) było usunięcie bugów oraz oryginalność pomysłów. Dodatkowo poszerzona została ścieżka fabularna. W moda przyjemnie się gra, jest stabilny (przez trzy lokacje żadnego BugTrapa ani buga) a co ważniejsze - ma kilka naprawdę nowatorskich pomysłów (w końcu od czego są "ruskie" :E ?). Lista zmian:

Kod: Zaznacz wszystko
Zmieniona fabuła:
- Ilość dodanych guest-ów (73)
- Stworzono wielką ilość scen.
- Ogromna ilość nowych postaci.
- W nocy wszyscy NPC praktycznie nie widzą.
- Zmieniony HUD, z dodatkiem nowych funkcji.
- Uwzględniając różne innowacje, dodano menu z dodatkowymi nastawami moda, w którym można nastroić MOD wedle życzenia.
- Teraz po Emisji lub Zaćmieniu będą tworzyć się nowe artefakty, zawsze w różnych miejscach.
- Odblokowano huśtanie celownika
- Powiększony maksymalny przenoszony ciężar (było 60kg, jest 80kg).
- Nowe rodzaje broni, kombinezonów, artefaktów, leków, produktów, itd. Nową broń i kombinezony także można modyfikować.
- Teraz do każdego kalibru broni niezbędny jest odpowiedni tłumik.
- Zmieniono opis wszystkich broni i kombinezonów.
- Większe wsparcie ze strony sojuszników.
- Dodano nowe zjawisko - Zaćmienie.
- Możliwość całkowitego zdobycia Bagien, Kordonu, i Wysypiska.
- Wszystkie lokacje naszpikowane są nowymi sekretami i schowkami, jest ich naprawdę bardzo dużo.
- Nowe specjalizacje postaci: ochroniarz, selekcjoner, bankier, organizator grup szturmowych i handlarz.
- Poprawiono charakterystyki wszystkich rodzajów broni.
- Nowy typ artefaktów - kevlarowe płyty.
- Można przeprowadzać modernizację artefaktów.
- Za pomocą postaci typu "Bankier", można przeprowadzać duże ilości przeróżnych pieniężnych operacji.
- Pojawiła się możliwość przyjmowania zamówień na rzadkie towary.
- Nowy przedmiot - książka taktyki boju. Pozwala poznać określony rodzaj broni, z korzyścią dla maksymalnych efektów jej użycia.
- Poprawiono ceny u przewodników: jeżeli przewodnik jest z waszego ugrupowania, to podróż jest bezpłatna.
- W zakładce upgrade'ów dodano nowe udoskonalenia.
- Dodana adaptacja moda dla rozdzielczości 1440x900
- Dodana funkcja snu, lecz z innym podejściem do samej realizacji idei.
- Naprawiono liczne bugi i wyloty podstawki.
- Dodany głód, i jest możliwość wyłączenia go w menu moda.
- Zwiększona ilość mutantów.
- I wiele innych...


Działa na wersji Stalkera:
1.05.07 i nowszym

Instalacja:
Instalacja w formie instalatora. Gdy zainstalujesz wejdź do pliku fsgame.ltx i zmień:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|


Jeżeli dźwięki nie zgrywają się ze sobą, postąp zgodnie z tą instrukcją:
1. zainstalować grę STALKER - Czyste Niebo PL
2. zainstalować audio-fix do wersji PL pobrany spod linka:
ftp://ftp4.cdprojekt...udio_hotfix.zip
3. zainstalować patch 1.5.10 PL (na tym patchu polonizacja była testowana !) spod linka:
ftp://ftp4.cdprojekt..._patch_1510.zip
4. skopiować gamedatę moda (zawiera mod i polonizację w jednym!) do folderu z grą


Screeny:
Image
Image
Image

Download:
Spolszczona wersja przez ludzi ze STALKER Team
[img=http://narod.ru/disk/6156133001/SGM_CS_Setup_3_10.exe.html]Pa rusku[/img]
[img=http://pobieralnia.stalkerteam.pl/index.php?action=file_info&file_id=78]Polonizacja[/img]

Uwaga!
Aby pobrać spolszczoną wersję moda lub samą polonizację trzeba mieć konto na STALKER Team. Polonizacja waży więcej niż mod (mod 43,7MB, polonizacja 51,1MB).
Bruce
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 16 Lip 2013, 11:07
Ostatnio był: 19 Sie 2013, 21:03
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: Sigerous Mod - Pytanie

Postprzez Adam w 03 Sie 2013, 23:24

Eeee Sigerous Mod na Czyste Niebo?! :o
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Sigerous Mod - Pytanie

Postprzez M3Fis70 w 03 Sie 2013, 23:30

@Adam
Ten mod istnieje, niestety jest na drugim końcu zony.
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: Sigerous Mod - Pytanie

Postprzez Adam w 03 Sie 2013, 23:32

Ło matko, pierwszy raz słyszałem o takim modzie na CSa. Dlatego trochę się zdziwiłem :)
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Re: Sigerous Mod - Pytanie

Postprzez Bruce w 04 Sie 2013, 00:22

Widzę że nie trafiłem na te forum co trzeba :E .
Bruce
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 16 Lip 2013, 11:07
Ostatnio był: 19 Sie 2013, 21:03
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 2

Re: Sigerous Mod - Pytanie

Postprzez M3Fis70 w 04 Sie 2013, 00:37

A gdzie mój :wódka: :mad:

Uwagi moderatora:

kozak whore?...
Dobry mutant, to martwy mutant.
Tajne zaszyfrowane inforamcje
:

Kovek to ciągle pauka
Awatar użytkownika
M3Fis70
Weteran

Posty: 652
Dołączenie: 08 Kwi 2010, 20:34
Ostatnio był: 23 Lip 2019, 10:04
Miejscowość: Brzydgoszcz/Posen
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 76

Re: Sigerous Mod - Pytanie

Postprzez Bruce w 07 Sie 2013, 19:58

Pograłem trochę i muszę stwierdzić że póki co mod jest więcej niż dobry. Nowe nagrody za zadania sprawiają że jest jakiś sens je wykonywać.

A z uzbrojeniem/pancerzem to trzeba grać na tzw. "czuja". Choć w Jantarze znalazłem jakiś eksperymentalny Egzo za 110k rubli co sprawiło że wybór pancerza stał się nadzwyczaj oczywisty ;) . Ale wciąż wojny frakcji zabijają Stalkera ;..., za jajca na płocie powiesić kogoś kto to wykonywał.
Bruce
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 16 Lip 2013, 11:07
Ostatnio był: 19 Sie 2013, 21:03
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 2

[SiGerous Mod Clear Sky] by GeJorge

Postprzez StalkerCell w 28 Paź 2013, 18:19

:

SiGerous Mod Clear Sky


Opis:
Buszując w otchłani forum STALKER Team natknąłem się na moda SiGerous pod Czyste Niebo. O modzie wiedziałem już dawno, ale nie przyszło mi do głowy wstawienie go tutaj. No więc tak - moda opiszę zbiórką kilku zdań, ponieważ mogłem w niego zagrać. Głównym celem autora (a nim jest Nikołaj Bołotow, lub GeJorge) było usunięcie bugów oraz oryginalność pomysłów. Dodatkowo poszerzona została ścieżka fabularna. W moda przyjemnie się gra, jest stabilny (przez trzy lokacje żadnego BugTrapa ani buga) a co ważniejsze - ma kilka naprawdę nowatorskich pomysłów (w końcu od czego są "ruskie" :E ?). Lista zmian:

Kod: Zaznacz wszystko
Zmieniona fabuła:
- Ilość dodanych guest-ów (73)
- Stworzono wielką ilość scen.
- Ogromna ilość nowych postaci.
- W nocy wszyscy NPC praktycznie nie widzą.
- Zmieniony HUD, z dodatkiem nowych funkcji.
- Uwzględniając różne innowacje, dodano menu z dodatkowymi nastawami moda, w którym można nastroić MOD wedle życzenia.
- Teraz po Emisji lub Zaćmieniu będą tworzyć się nowe artefakty, zawsze w różnych miejscach.
- Odblokowano huśtanie celownika
- Powiększony maksymalny przenoszony ciężar (było 60kg, jest 80kg).
- Nowe rodzaje broni, kombinezonów, artefaktów, leków, produktów, itd. Nową broń i kombinezony także można modyfikować.
- Teraz do każdego kalibru broni niezbędny jest odpowiedni tłumik.
- Zmieniono opis wszystkich broni i kombinezonów.
- Większe wsparcie ze strony sojuszników.
- Dodano nowe zjawisko - Zaćmienie.
- Możliwość całkowitego zdobycia Bagien, Kordonu, i Wysypiska.
- Wszystkie lokacje naszpikowane są nowymi sekretami i schowkami, jest ich naprawdę bardzo dużo.
- Nowe specjalizacje postaci: ochroniarz, selekcjoner, bankier, organizator grup szturmowych i handlarz.
- Poprawiono charakterystyki wszystkich rodzajów broni.
- Nowy typ artefaktów - kevlarowe płyty.
- Można przeprowadzać modernizację artefaktów.
- Za pomocą postaci typu "Bankier", można przeprowadzać duże ilości przeróżnych pieniężnych operacji.
- Pojawiła się możliwość przyjmowania zamówień na rzadkie towary.
- Nowy przedmiot - książka taktyki boju. Pozwala poznać określony rodzaj broni, z korzyścią dla maksymalnych efektów jej użycia.
- Poprawiono ceny u przewodników: jeżeli przewodnik jest z waszego ugrupowania, to podróż jest bezpłatna.
- W zakładce upgrade'ów dodano nowe udoskonalenia.
- Dodana adaptacja moda dla rozdzielczości 1440x900
- Dodana funkcja snu, lecz z innym podejściem do samej realizacji idei.
- Naprawiono liczne bugi i wyloty podstawki.
- Dodany głód, i jest możliwość wyłączenia go w menu moda.
- Zwiększona ilość mutantów.
- I wiele innych...


Działa na wersji Stalkera:
1.05.07 i nowszym

Instalacja:
Instalacja w formie instalatora. Gdy zainstalujesz wejdź do pliku fsgame.ltx i zmień:
$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|


Jeżeli dźwięki nie zgrywają się ze sobą, postąp zgodnie z tą instrukcją:
1. zainstalować grę STALKER - Czyste Niebo PL
2. zainstalować audio-fix do wersji PL pobrany spod linka:
ftp://ftp4.cdprojekt...udio_hotfix.zip
3. zainstalować patch 1.5.10 PL (na tym patchu polonizacja była testowana !) spod linka:
ftp://ftp4.cdprojekt..._patch_1510.zip
4. skopiować gamedatę moda (zawiera mod i polonizację w jednym!) do folderu z grą


Screeny:
Image
Image
Image

Download:
Spolszczona wersja przez ludzi ze STALKER Team
[img=http://narod.ru/disk/6156133001/SGM_CS_Setup_3_10.exe.html]Pa rusku[/img]
[img=http://pobieralnia.stalkerteam.pl/index.php?action=file_info&file_id=78]Polonizacja[/img]

Uwaga!
Aby pobrać spolszczoną wersję moda lub samą polonizację trzeba mieć konto na STALKER Team. Polonizacja waży więcej niż mod (mod 43,7MB, polonizacja 51,1MB).

Za ten post StalkerCell otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive apg2312.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: [SiGerous Mod Clear Sky] by GeJorge

Postprzez apg2312 w 28 Paź 2013, 20:30

StalkerCell napisał(a):
Uwaga!
Aby pobrać spolszczoną wersję moda lub samą polonizację trzeba mieć konto na STALKER Team. Polonizacja waży więcej niż mod (mod 43,7MB, polonizacja 51,1MB).


To nie tak :P A wystarczyło sprawdzić :P

wersja PL: (jest to wersja FULL PL - to znaczy jest to gotowa gamedata z pełną wersją moda i polonizacją w jednym. Wystarczy wrzucić po rozpakowaniu do folderu z grą i odpalić grę)


http://stalkerteam.pl/topic/2581-stalker-sigerous-mod-cs/
I have no right to ask this of any of you... but will you follow me...one last time ?
Awatar użytkownika
apg2312
Tropiciel

Posty: 322
Dołączenie: 28 Wrz 2009, 21:41
Ostatnio był: 18 Wrz 2019, 08:49
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 76

Re: [SiGerous Mod Clear Sky] by GeJorge

Postprzez StalkerCell w 28 Paź 2013, 21:42

@apg - wiem o tym :P . Wczoraj pobierałem ruską wersję (bez polonizacji), która ważyła 43,7MB, później do-pobrałem spolszczenie o wadze 51,1MB.
Awatar użytkownika
StalkerCell
Weteran

Posty: 575
Dołączenie: 17 Lut 2013, 17:06
Ostatnio był: 06 Kwi 2021, 01:46
Miejscowość: Paniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 57

Re: Sigerous Mod - Pytanie

Postprzez Susłow w 22 Gru 2013, 19:50

Mam problem z ikonami przedmiotów, wszystko do siebie nie pasuje ( za miast karabinu mam albo puste pole albo 3 apteczki), pomoże mi ktoś? :wódka:
Awatar użytkownika
Susłow
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 12 Sie 2013, 16:15
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 21:16
Miejscowość: Zaton
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 0

Re: Sigerous Mod - Pytanie

Postprzez Gorianov w 23 Gru 2013, 22:11

@Susłow
Pobierałeś moda w wersji oryginalnej (RUS) czy spolszczoną która zawiera wszelkie fixy ?
Spróbuj pokombinować z rozdzielczością.
@Bruce
Na stalker team jest dużo więcej modów o których wiele graczy nie słyszało (w tym wiele spolszczonych), tak więc tam zapraszam.
Zaś tutaj czas się już dawno temu zatrzymał i nic nowego nie zobaczysz.

Za ten post Gorianov otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Susłow, apg2312.
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 41

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 2 gości