[R.E.B.O.R.N.] (O.D.R.O.D.Z.O.N.Y.) Duplikat 7.62

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: R.E.B.O.R.N Doppelganger (Sobowtór)

Postprzez Decimus76 w 11 Cze 2015, 22:08

No, mapa jakaś taka mała się wydaje 0.o Ale serio, dlaczego są 2 Kordony i Wysypiska? Tylko, że różnią się kolorem z tego, co widzę. A i gdzie jest Dead City, bo wydaje mi się, że jest zamazane, czyli tak jakby go nie było! :|
A i 2 pytanie - czy gra ma duże wymagania systemowe, czy po prostu słaba optymalizacja? ;] Jak działa u was?
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

Reklamy Google

Re: R.E.B.O.R.N Doppelganger (Sobowtór)

Postprzez smok61 w 12 Cze 2015, 05:34

Mapa w grze jest spora, po maksymalnym zmniejszeniu nie mieści się na monitorze i trzeba ją przewijać. Tak jak pisałem wcześniej w modzie są równoległe rzeczywistości i wiele lokacji jest podwójnych, z CS i SoC. Świetne rozwiązanie, dotąd nie spotykane w Stalkerze.
Co do wymagań systemowych, to jestem nimi bardzo zaskoczony. Kompa mam kiepskiego, Solianka ledwo mi "szła" na niskich ustawieniach i statycznym oświetleniu. Ten mod (ponad 2 razy większy od Solianki) działa mi bez problemu na średnich ustawieniach i dynamicznym oświetleniu. Jest świetnie zoptymalizowany, a to przecież dopiero beta do testów.
Bez wątpienia jest to dla mnie najlepszy mod do Stalkera w jaki grałem!

Spolszczenie zaczniemy dopiero po pojawieniu się wersji finalnej. Teraz co pewien czas pojawiają się aktualizacje, niektóre wymagające nowej gry.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem

Za ten post smok61 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Decimus76, apg2312.
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: R.E.B.O.R.N Doppelganger (Sobowtór)

Postprzez smok61 w 08 Sie 2015, 13:46

Jak widać na załączonym obrazku ten mod rozkłada inne na łopatki.
Ranking 08. 2015

Image
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem

Za ten post smok61 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Decimus76, kondotierfred.
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: R.E.B.O.R.N Doppelganger (Sobowtór)

Postprzez kondotierfred w 22 Sie 2015, 17:35

Ponieważ ten mod jest już trzecią częścią z tej serii, ci którzy nie grali w jego poprzedniki, mogą mieć problemy ze zrozumieniem nie tylko początkowej sceny moda, ale i z dalszą wielowątkową rozgrywką.
Pomocne w tym może być pojaśnienie od LukaXXI, znalezione na rus stronie tego moda, którego tłumaczenie jest poniżej.
:

No i minęło już wiele miesięcy od daty wydania gry.
Liczba odsłon tematu przekroczyła 100000, a dla większości graczy nadal niejasne są splątane wątki naszej gry. Tymczasem fabuła nowej części, jest pokręcona mocniej od poprzednich części. Er nigdy nie wyjawiał, a raczej nie opisywał tego, co zrobił w fabule gry. Zazwyczaj, miał jedną odpowiedź - zagraj i się przekonaj. Oczywiście, wiele można się dowiedzieć, grzebiąc w zasobach gry, ale gdy znajdziesz się w zonach Odrodzonego, zaczyna się jakaś magia. I aby nie zaplątać się w niekończące się tajemnice, trzeba spróbować poskładać doświadczenie randki z Sobowtórami.



Na pierwszej lokacji gry, w Bunkrze Radaru, Szrama otrzymuje pierwsze zadanie – zebrać 6 dokumentów z laboratoriów Świadomości-Z, znajdujących się teraz w Zonie, w wyniku czy to zdrada, czy jakichś wewnętrznych porachunków tej organizacji. Nazwijmy to pierwszą linią scenariusza

Na drugim miejscu, które nazywa się Leszym krajem, otrzymujemy drugie zadanie - Znaleźć wszystkie przejścia w zmienionej z'ONIE. Jest to druga nić fabuły. Obie w momencie wyjścia GG z Leszego kraju, przechodzą do "ukrytych" zadań, czyli o nich nie wspomina się w PDA, choć nie wolno o nich zapomnieć.
Oprócz tych zadań jest ważna nić fabuły, która w rzeczywistości kieruje Szramą w momencie pojawienia się obok Zarki na rozległych przestrzeniach Rozdwojonych zon. Dlatego pamiętajmy, co działo się w pierwszej części nowej historii Zony, która ukazała się pod tytułem "Artefakty śmierci"(2010) i w "Inną drogą"(2011).

W obu grach jest jednakowy finał. Zona, która uzyskuje świadomość w wyniku dziwnego zbiegu okoliczności, wie, że następna potężna emisja sprowokuje Świadomość-Z do tego, aby usunąć tę jej nową właściwość. Więc zamyka tę swoją świadomość w trzech najpotężniejszych artefaktach i prosi Szramę, aby ożywił ją później, za pomocą kilku kluczowych i legendarnych postaci Zony Wyobcowania. Wydarzenia kończyły się w dziwnej anomalii na końcu mostu Preobrażyńskiego, na Zatonie, gdzie znaleźli się Zarka i Szrama. Właśnie, tutaj trzeba zaznaczyć dla nas wszystkich to, że istnieje podstawowy imperatyw naszych działań w Zonie - naszym zadaniem jest strzec Trzech artefaktów, otrzymanych od Zony i mieć na oku ludzi, potrzebnych do jej odrodzenia.

Od czasów pierwszej części zdarzeń "Odrodzonego" wiemy, że istnieją potężne organizacje, które chcą czegoś, diametralnie przeciwnego:
Straż Czas stara się nie dopuścić do odrodzenia świadomości Zony, a ich antagoniści - organizacja "Niepomszczeni", z tajemniczą Zarką na czele, chcą przeciwnego. Z tą linią gry, nigdzie nie zaznaczoną dialogami, spotykamy się po raz pierwszy w rozmowie ze Striełokiem, którego za strzelaninę w Barze w którym niedawno rozmieściła się Powinność, osadzono w areszcie.

Tu widzimy i ciasny splot zupełnie nowej fabuły REBORN'a z kontekstem wydarzeń oryginalnego STALKER'a, a mianowicie z fabułą Cienia Czarnobyla, w którym widzimy ten obraz, który tworzą nasze działania w Zonie Odrodzonego.
To my pomagamy Powinności z Agropromu przenieść się do Baru i zbieramy ich rozproszone oddziały w głębi Zony (spotykamy i Zulusa, jednego z bohaterów ZP). To my pomagamy zbudować bazę Wolności na Magazynach, pod przywództwem Łukasza.

To my tworzymy tu rzeczywistość z Cienia Czarnobyla... Ale! Fabuła gry ukazuje nam, że wszystko jest o wiele trudniejsze, niż w scenariuszu oryginalnego STALKER'a.
W odróżnieniu od tamtych prostych scen, tu rzeczywistość jest wielowarstwowa. W efekcie działania GG i stalkerów ciągle rodzą się nowe rzeczywistości. I oczywiście, wydarzenia wynikające z powstania punktów rozwidlenia rzeczywistości Ziemi, są najbardziej miarodajne.
Na przykład, swoimi działaniami otwieramy zupełnie nowy wątek historii. Tę, w której kierownictwu III Rzeszy zostały przedstawione niezbite dowody ich klęski w II WŚ. W wyniku czego urodziła się równoległa rzeczywistość, w której ZSRR i Niemcy zawarły z nim w 1941 roku, odrębny traktat pokojowy i przywrócono pakt o nieagresji. Wtedy Niemcy mogły skierować całą potęgę Wehrmachtu na Anglię. W maju 1942 roku Wielka Brytania była przez nich pokonana, tak samo jak i reszta Europy. Stany zjednoczone, pozostając w samotności i realnie oceniając równowagę sił, wykonały sprytny ruch, aby uniknąć bezpośredniej interwencji Japonii i Niemczech. To jednak nie doprowadziły do pożądanych rezultatów. Po kolejnych wyborach do władzy doszli amerykańscy naziści. Prezydentem USA został Gerhard Kunze, lider " Związku niemiecko-amerykańskiego".
Na koniec, po II WŚ, dolar nie stał się światową walutą. Zamiast niego pojawił się reichrubel rosyjsko-niemieckiego banku, językiem komunikacji międzynarodowej stał się niemiecki, a w kosmos polecieli nie ZSRR i amerykanie, a ZSRR i Niemcy. W celu utrzymania pokoju, we wszystkich problematycznych miejscach zostały stworzone przez połączone siły zbrojne FRN, składające się z wojsk Wehrmachtu i NKWD.

W wyniku wieloletnich badań zony, stało się jasne, że rozszerza się nie tylko geograficznie, ale i dotyka coraz głębszych pokładów czasu, a nawet rośnie w alternatywnych rzeczywistościach. O tym ze Szramą mówi niemiecki uczony WERNHER na Topielach. Tu zaczynamy rozumieć naturę powstania legendy o Błotnym Doktorze. Okazuje się, że on jest tak zagadkowy i nieuchwytny, z tego względu, że przenika do naszej rzeczywistości z alternatywnej, a "przyciągają" go tu wydarzenia, które wymagają jego interwencji.

Ale wróćmy do pierwszego zadania naszych nowych przygód w Zonie – to zbieranie dokumentów zaginionego oddziału Monolitu. Jak je zbierać? Pamiętamy, że przechodząc grę "Stalker: Czyste niebo" widzieliśmy trupy poległych wyznawców Monolitu w najbardziej nieoczekiwanych miejscach. Wyjaśnienia tego w grze Czyste niebo nie znajdziemy, ale znajdujemy w tym modzie. Oto ona - związek czasu i scenariusza. Niedopracowany wątek gry "Stalker CzN", autor moda - Er, rozwinął w logicznie zakończoną historię. Więc pamiętając, gdzie można zobaczyć ciała żołnierzy Monolitu, zbieramy sześć dokumentów. Przy czym dwa z nich znajdują się na Bagnach i znaleźć je można tylko zmieniając rzeczywistość na Martwym Kordonie, robiąc taką samą zmianę, z powodu której znajdujemy się w alternatywnej rzeczywistości, opisanej powyżej, gdzie rządzą wojska FRN. Tam znajdujemy i Bagiennego doktora, postaci potrzebnej dla odrodzenia świadomości Zony, (bo on też jest jej legendą) i oprócz niego, dwa brakujące dokumentu projektu "Psi-pięść".
Jak tylko wszystkie sześć dokumentów znajdzie się u nas w plecaku, pojawia się komunikat, że zadanie zostało wykonane i dokumenty należy oddać przedstawicielowi Świadomości-Z. I wtedy mamy wplecienie jeszcze jednej fabuły – to zmartwychwstanie tych osób, które powinny brać udział w rytuale zmartwychwstania świadomości Zony.

W trakcie wykonywania questa "Zmartwychwstanie przyjaciela i sprzymierzeńca Striełoka – Kła" stajemy się posiadaczami kilku kart dostępu do właściwej kryjówki grupy Striełoka, która znajduje się nie w podziemiach Agropromu (schowek-zmyłka), a na Radarze, chronionym ciągłym psi-promieniowaniem przed bezmyślnie wałęsającymi się stalkerami.

Historia przejścia ujawniła tutaj najbardziej wierny sposób przygotowania się do tego zadania: Udając się do kryjówki Striełoka na Radarze, trzeba mieć przy sobie wszystkie sześć dokumentów projektu "Psi-pięść". Biorąc wszystko, co ważne w kryjówce można przejść przez teleport, który tam się znajduje, na trzecim poziome bunkra Świadomości-Z, gdzie nas cierpliwie czeka przezroczysty przedstawiciel tej tajemniczej organizacji. Dając mu dokumenty, dowiadujemy się wiele ciekawych rzeczy. Na przykład, o eksperymentach na temat emisji i o tym, co prowadzi do ich powstania.

Linia ożywiania postaci jest dość prosta. Pierwszego spotykamy art-hunter Lukę. Infoskaner nas informuje o konieczności jego ożywienia. O Kle (zabitego przez nas we wcześniejszej alternatywnej rzeczywistości) i Duchu, poległym pod Jantarem, informuje nas Striełok. Po zmartwychwstaniu, te postacie znikną, aż do spotkania w kolejnej części moda.

Bagienny doktor, w czasie niejasnej rozmowy na Topielach, też znika (czekamy na ulyw trzeciego dnia i opuszczamy Topiele). U nas pozostaje niewykonane drugie "ukryte" zadanie, zaznaczyć na mapie wszystkie przejścia w nowej Zonie. Jest jasne, że rozliczyć to zadanie trzeba dokładnie u tego Fejka, który go wydał. Czyli - w Leszym kraju. tego Fejka wcale nie obchodzi to, że w trakcie naszych przygód spotykamy kilka jego sobowtórów.
Do czasu zaznaczenia wszystkich przejść, Fejk rozmawiać nie chce.
Z doświadczenia przejścia staje się jasne, że trzeba koniecznie udać się od "Strażników mapy" i własnoręcznie otworzyć najbardziej odległe przejścia w alternatywnych pętlach czasu. Po tym, jak nam się to uda, Fejk przypomina nam, że byłoby pożądane, aby spotkać się z najbardziej legendarnym STALKER'em, a jak wiemy, jest nim Striełok.

Niczego nie podejrzewając wracamy do Baru i tu... nas spotyka największy szok. Spotyka nas PRAWDZIWY Striełok i mówi, że Striełok do obrazu którego jesteśmy przyzwyczajeni - TO NIE TEN!

Tutaj oficjalnie kończy się pierwsza część gry "Rozdwojeni".
Można jeszcze, spotykając prawdziwego Striełoka nie rozmawiać z nim, a udać się na rozgrywki freepleya. Zdobywać Zonę, na przykład w zastępstwie FRN, lub wykonywać questy najemnika. Można kontynuować wykonywanie zadania Sacharowa, aby ten nadal przywrócił nam pamięć. Podczas gdy linia Sacharowa zatrzymuje się na tym, jak ten dziwak od nas zażądał trzy miliony, mózgi kontrolerów, które bezmyślnie sprzedawaliśmy w ciągu całej gry, a także rzadkie oczy Zgrozy (Strzygi?)... W grze jest masa postaci, spotkanie z którymi przewiduje się w drugiej części Rozdwojonych. To i Olga i Walerian, Wilk i Leśniczy, i Fejk i Czapka, i Zarka i Askold i Ket i Wrózka, i Kot i Broda... I w świetle niespodzianek od Striełoka, wszystkie te przyszłe spotkania oferują nam zupełnie niepojęte, do takiego finału, zwroty akcji.

lukaXXI


Przyjemnej gry :).

Za ten post kondotierfred otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive smok61.
Awatar użytkownika
kondotierfred
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 08 Cze 2011, 21:31
Ostatnio był: 20 Cze 2023, 18:48
Kozaki: 25

Re: R.E.B.O.R.N. (O.D.R.O.D.Z.O.N.Y.) Duplikat 7.62

Postprzez smok61 w 31 Sie 2015, 17:16

Zakończyliśmy spolszczenie. Link w temacie moda.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem

Za ten post smok61 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Trikster, Plaargath.
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: R.E.B.O.R.N. (O.D.R.O.D.Z.O.N.Y.) Duplikat 7.62

Postprzez Tajemniczy w 01 Wrz 2015, 09:46

Z tego co widzę rozmiar moda to aż 19 GB. Ile mniej-więcej czasu się on ściąga na dysk?
Awatar użytkownika
Tajemniczy
Monolit

Posty: 2188
Dołączenie: 13 Sie 2010, 20:48
Ostatnio był: 14 Cze 2021, 19:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 517

Re: R.E.B.O.R.N. (O.D.R.O.D.Z.O.N.Y.) Duplikat 7.62

Postprzez smok61 w 01 Wrz 2015, 09:56

19 GB ma po wypakowaniu. Do pobrania jest około 7G B. Czas pobierania zależy od szybkości Twojego łącza.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: R.E.B.O.R.N Doppelganger (Sobowtór)

Postprzez ZiomB w 01 Wrz 2015, 16:28

kondotierfred napisał(a):Ponieważ ten mod jest już trzecią częścią z tej serii...

Jak się nazywają i gdzie mogę znaleźć poprzednie części?
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: R.E.B.O.R.N. (O.D.R.O.D.Z.O.N.Y.) Duplikat 7.62

Postprzez smok61 w 01 Wrz 2015, 17:09

1. S.T.A.L.K.E.R. ReBorn (Odrodzony) Część pierwsza - Artefakty śmierci
Tytuł oryginalny:
S.T.A.L.K.E.R.: - ReBorn (Возрожденный), Часть первая - Артефакты смерти
Rok wydania: 2011
Strona moda - http://www.reborn-stalker.ws/forum/19-7-1

2. 2. ReBorn 2.52 - Inną Drogą (Другой путь)
Rok wydania: 2012
Strona moda - http://www.reborn-stalker.ws/forum/19-418-1

To są strony domowe moda. Można je znaleźć też na innych forach o Stalkerze.

Te wcześniejsze mody nie powaliły mnie na kolana, tak jak ten co tu wstawiłem.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem

Za ten post smok61 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ZiomB.
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: R.E.B.O.R.N. (O.D.R.O.D.Z.O.N.Y.) Duplikat 7.62

Postprzez kondotierfred w 02 Wrz 2015, 12:49

Gwoli ścisłości.
Aby nie mieć problemów ze zrozumieniem bardzo fantastycznego scenariusza Duplikat 7.62, oraz nie być zaskoczonym niektórymi rozwiązaniami rozgrywki, niespotykanymi w innych modach, wskazanym byłoby jednak zagrać w te dwa poprzedniki.
Oba prowadzą do takiego samego finału, ale jak mówi podtytuł drugiego, prowadzi nas Inną drogą niż Artefakty śmierci.
Ponadto, oba dają nam możliwość przed rozpoczęciem rozgrywki, wyboru ugrupowania w jakim nasz GG zacznie rozgrywkę. Od tego zależy miejsce startu gry, a przez to samo linii rozgrywki.
A sam scenariusz tych modów, również jest nietuzinkowy. To losy Odrodzonego Szramy, po końcowej emisji na CEA, która była skutkiem zabicia samego siebie jako Striełoka. Ten błąd teraz trzeba naprawić.
Mod Duplikat 7.62 zachowuje ciągłość scenariusza z poprzednikami, więc dla nie znających ich zakończenia, początkowa scena na estakadzie, dziwna Zarka i nagłe przeniesienie po dialogu do jakichś podziemi jest niejasna.

Dla mniej odpornych nerwowo, został zrobiony mod na bazie Artefaktów śmierci.
To: Глобальный мод "Reborn FF" mod Reborn FF.


http://www.stalkermods.ru/load/chistoe_ ... 2-1-0-1548

Jest to nic innego, jak "złagodzona" wersja. W niej możemy poznać początek scenariusza i niespotykane bez czitów możliwości GG, bez "gryzienia klawiatury". Ale te możliwości GG=Odrodzonego, przysparzają też pewnych trudności i wymagają zaradności w grze.
Tym, którzy na tyle znają język rosyjski, aby zagrać w wersję oryginalną, polecam te mody ich uwadze.
Do pomocy w przejściu, możemy korzystać z wszystkiego, co zostało zrobione dla Artefaktów śmierci (Reborn 2.50)

Za ten post kondotierfred otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive smok61.
Awatar użytkownika
kondotierfred
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 08 Cze 2011, 21:31
Ostatnio był: 20 Cze 2023, 18:48
Kozaki: 25

Re: R.E.B.O.R.N. (O.D.R.O.D.Z.O.N.Y.) Duplikat 7.62

Postprzez kondotierfred w 24 Wrz 2015, 11:46

Czy ktoś już gra w tego moda?
Jeśli tak, proszę o ocenę i opis odczuć z gry.
W #1 jest najnowszy fix i skorelowane z nim spolszczenie.
Będzie kolejna, scenariuszowo zgodna część tego moda. Kto gra, już teraz znajdzie teleport do kolejnej części.
Awatar użytkownika
kondotierfred
Tropiciel

Posty: 215
Dołączenie: 08 Cze 2011, 21:31
Ostatnio był: 20 Cze 2023, 18:48
Kozaki: 25

Re: R.E.B.O.R.N. (O.D.R.O.D.Z.O.N.Y.) Duplikat 7.62

Postprzez Blooder w 31 Sty 2016, 19:26

Narodnaja Soljanka do Czystego Nieba. Muszę przyznać że zagrałbym w tego moda, gdyby nie te 19 Gb(ech, starzeje się a łącze słabnie ;) )
Blooder
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 01 Sty 2014, 17:12
Ostatnio był: 27 Lut 2019, 16:14
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 11

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości