[Hybrid]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Hybrid]

Postprzez Junx w 01 Lis 2015, 00:26

Hybrid

Jest to modyfikacja, która pozwala grać bezproblemowo i poprawia wygląd Zony oraz cieszyć się jeszcze lepiej naszym kochanym Czystym Niebem.



Lista zmian:

Wygląd:
- Nowa Pogoda (STWC)

- Nowe Particle (PP3 CS)

- Nowe tekstury z moda MYSTERY (w formie addonu)

- Dodany efekt "mokrych" tekstur z CoP



Wydajność:

- Optymalizacja silnika i skryptów

- Naprawa błędów jak i uzupełnienie braków w pliku all.spawn



Rozgrywka:

- Naprawiona Wojna Frakcji na Bagnach (teraz trzeba przejąć 4 posterunki przed atakiem na główną bazę)

- Stalkerzy wkraczają na Wysypisko i przejmują Skład

- Nowe modele dla NPC, teraz każdy pancerz inaczej wygląd, dzięki modowi - Variation Mod 1.41

- Dodany FreePlay po ukończeniu gry

- Usunięte teleporty z Limańska (duże spadki fps'ów)



Broń:

- Dodany mod, Arsenal Weapons, STCS Weapon Pack 2.6



Ogólne zmiany:

- Nowy HUD

- Naprawa drobnych błędów



Screeny:
:

Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image Image


DOWNLOAD:

Mod - http://www.moddb.com/mods/hybrid1/downloads/hybrid-10

Addon z teksturami - http://www.moddb.com/mods/hybrid1/addon ... -to-hybrid



Mod w języku angielskim z racji wydania moda na forum ogólnoświatowym.
Ostatnio edytowany przez Junx, 01 Lis 2015, 04:02, edytowano w sumie 1 raz
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super

Za ten post Junx otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Plaargath.
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Reklamy Google

Re: [Hybrid]

Postprzez Plaargath w 01 Lis 2015, 03:10

"Nowy plecak" - masz na myśli layout menu inva czy tam jakieś fikuśne funkcjonalności się pojawiły?
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234

Re: [Hybrid]

Postprzez Junx w 01 Lis 2015, 04:03

Zapomniałem to wywalić z notatek jak pisałem :facepalm: , już poprawione a plecaka nie ma bo się popsuł, ale naprawię czy czasie.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [Hybrid]

Postprzez Plaargath w 01 Lis 2015, 14:16

Spoko :D Ale uchyl trochę rąbka tajemnicy - o co loto z tym plecakiem, bardzo mnie to zaintrygowało!
Od dawna marzy mi się konkretna przeróbka inva, ale do tej pory nie wpadłem na to, jak to technicznie ugryźć w X-Ray'u.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234

Re: [Hybrid]

Postprzez Junx w 01 Lis 2015, 16:57

Plecak będzie jako schowek i podnoszony jak w OP-2, ale muszę to mocno "ugryźć" bo to robota w skryptach.

A samo okno ekwipunku teraz tak wygląda:

Image

Oczywiście to będzie w wersji 1.1, ale nie działa jak w TFW i CoP, ale już można chociaż mieć dwie bronie :P

Do tego dojdzie MOŻE slot na nóż (tu mam pomysł jak to można ciekawie wykorzystać) i jeśli się uda to hełmy dodam, ale pewno z CoP'a dodam bo w TFW to mocno połączone ze skryptami jest.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości