[Refreshed Mod]by Blooder Team

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Refreshed Mod]by Blooder Team

Postprzez Blooder w 17 Sty 2016, 17:36

REFRESHED MOD

Witam. Chciałbym przedstawić wam mojego nowego moda. Mod ten ma na celu odświeżenie stalkera oraz drobne jego utrudnienie przez co zechce nam się spowrotem w niego grać. Oto lista zmian:
- wycięte mutanty(kot,burer,chimera,zombie; niestety nie ma izloma :( )
- handlarze zawsze mają pancerze frakcji do których należą( nawet egzo :E )
- nowe(np. egzo najemników) oraz stare (pancerz monolitu,najemników) kombinezony
- nowy spawn nowych mutantów ( najwięcej respi się na Jantarze)
- trochę utrudniona rozgrywka( miejscami nawet ułatwiona ;) )
- helikoptery w kordonie!( niestety nie strzelają :( , może poprawi to jakiś patch który wydam)
- nie widać żółtej ikony granatu kiedy ktoś rzuca nim
- frakcja ,,Grzech" zamiast Renegatów
- freeplay na końcu gry

Instalacja
Skopiuj folder gamedata do katalogu ze S.T.A.L.K.E.R.'em.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Screeny
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Podziękowania
Licho11- dawałeś wiele wspaniałych pomysłów oraz to że wykonałeś wiele pracy, za co ci dziękuje
Kinaq2- za pomoc oraz wsparcie w najtrudniejszych chwilach

Download
http://adf.ly/1ZGlxe
lub
https://yadi.sk/d/Kyklbf2rnCCCv

Uwagi autorów
:

-jeżeli chcecie kupić egzoszkielety najemników i monolitu radze zajrzeć do pustelnika
-jest to pierwsza wersja moda więc błędy i bugi mogą się zdarzać


Czekam na komentarze
Ostatnio edytowany przez Blooder, 10 Kwi 2016, 10:56, edytowano w sumie 1 raz

Za ten post Blooder otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx, trolololo, GajgerW.
Blooder
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 01 Sty 2014, 17:12
Ostatnio był: 27 Lut 2019, 16:14
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 11

Reklamy Google

Re: [Refreshed Mod]by Blooder Team

Postprzez ZiomB w 17 Sty 2016, 17:57

Wszystko ładnie pięknie... no ale jakby nie patrzeć to twój mod nie wprowadza niczego nowego co żaden mod już nie wprowadził. Nie widzę potrzeby instalacji twojego moda gdyż mogę zainstalować inny który zawiera wszystko co tutaj dałeś oraz wiele więcej.
Blooder napisał(a):trochę utrudniona rozgrywka( miejscami nawet ułatwiona

Co przez to rozumiesz? "Utrudniona rozgrywka" to bardzo ogólne pojęcie.
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [Refreshed Mod]by Blooder Team

Postprzez Blooder w 17 Sty 2016, 18:12

Chodzi o to, że na niektórych regionach(dotąd bezpiecznych) spawnią się potężniejsze mutanty( np. na samym początku pod wieżą spotkamy dziki ale także dwa pseudogiganty.
Blooder
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 01 Sty 2014, 17:12
Ostatnio był: 27 Lut 2019, 16:14
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 11

Re: [Refreshed Mod]by Blooder Team

Postprzez GajgerW w 18 Sty 2016, 22:55

Działaj dalej Kolego :wódka:

:)
MISERY 2.2.1 100/100

:

попутного ветра :)
Awatar użytkownika
GajgerW
Stalker

Posty: 137
Dołączenie: 22 Gru 2011, 01:11
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 02:37
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 49

Re: [Refreshed Mod]by Blooder Team

Postprzez Gruzin w 19 Sty 2016, 18:19

Pierwsze koty za płoty :) powodzenia
Nie marnuj amunicji stalkier a ?
Gruzin
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 30 Gru 2014, 20:07
Ostatnio był: 20 Gru 2016, 12:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0


Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości