[TUTORIAL] Instalacja Modyfikacji

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[TUTORIAL] Instalacja Modyfikacji

Postprzez Crisu w 07 Wrz 2008, 18:09

A więc... Jakie manewry wykonać by mod mógł działać? To proste...

1. Przede wszystkim musimy znaleźć plik "fs_game.ltx" znajdujący się w lokalizacji Czystego Nieba.
U mnie przykładowo "D:\Gry\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky".

2. Edytujemy plik, najlepiej za pomocą nieskomplikowanego notatnika.

3. Widzimy linijki z dziwnym tekstem. Wygląda to następująco:
Kod: Zaznacz wszystko
$app_data_root$=true|false|C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-STCS\
;abbreviation           = recurs|notif|  root|                  add|        ext|            description
$arch_dir$              = false| false| $fs_root$
$game_arch_mp$          = false| false| $fs_root$|            mp\
$arch_dir_levels$       = false| false| $fs_root$|            levels\
$arch_dir_resources$    = false| false| $fs_root$|            resources\
$arch_dir_localization$ = false| false| $fs_root$|            localization\
$arch_dir_patches$      = false| true|  $fs_root$|            patches\
$game_data$             = false| true|  $fs_root$|            gamedata\
$game_ai$               = true|  false| $game_data$|          ai\
$game_spawn$            = true|  false| $game_data$|          spawns\
$game_levels$           = true|  false| $game_data$|          levels\
$game_meshes$           = true|  true|  $game_data$|          meshes\|       *.ogf;*.omf|   Game Object files
$game_anims$            = true|  true|  $game_data$|          anims\|        *.anm;*.anms|  Animation files
$game_dm$               = true|  true|  $game_data$|          meshes\|       *.dm|          Detail Model files
$game_shaders$          = true|  true|  $game_data$|          shaders\
$game_sounds$           = true|  true|  $game_data$|          sounds\
$game_textures$         = true|  true|  $game_data$|          textures\
$game_config$           = true|  false| $game_data$|          configs\
$game_weathers$         = true|  false| $game_config$|        environment\weathers
$game_weather_effects$  = true|  false| $game_config$|        environment\weather_effects
$textures$              = true|  true|  $game_data$|          textures\
$level$                 = false| false| $game_levels$
$game_scripts$          = true|  false| $game_data$|          scripts\|      *.script|      Game script files
$logs$                  = true|  false| $app_data_root$|      logs\
$screenshots$           = true|  false| $app_data_root$|      screenshots\
$game_saves$            = true|  false| $app_data_root$|      savedgames\
$downloads$             = false| false| $app_data_root$


4. A więc... Linijkę:

    $game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata\

Zamieniamy na:

    $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata\

5. Zamykamy i zapisujemy. W lokalizacji gry tworzymy folder "gamedata" i tam właśnie wrzucamy gotowe mody.

- - -

Pozdrawiam, Crisu.
"Дай мне мой респект, не больше не меньше."

Za ten post Crisu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Bolson.
Awatar użytkownika
Crisu
Legenda

Posty: 1402
Dołączenie: 05 Paź 2007, 20:16
Ostatnio był: 26 Sty 2017, 10:51
Kozaki: 47

Reklamy Google

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 4 gości