[Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez dorian w 06 Maj 2010, 10:10

Ver. 1.1.2.

Opis:
Mod gościa, który zrobił Stalker Complete 2009 do SCHOC.
W dużym skrócie: mocno podrasowana i estetyczna grafika, dźwięki i ogólna atmosfera gry. Wszystko ładnie wypolerowane, bez zmiany fabuły.
Ogólnie zmienia :
-grafikę,
-tekstury,
-dźwięki,
-muzykę, również przy ogniskach, TV, radia itp.,
-poprawione pewne bugi,
-dodany ironsight dla broni,
-prawdziwe nazwy broni,
-śpiwór,
-można przenosić mat. wybuchowe,
-szereg innych.

Więcej o modzie + filmik poglądowy: TUTAJ

Skriny : TU

Instalacja:
Zawiera instalator moda do Stalker Clear Sky.

Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Download:
TUTAJ

Autor moda nie podał na jakim paczu to działa (i jakiego kompa wymaga)..
EDIT:
Znalazłem w końcu, że wymaga on pacza 1.5.10.
Ostatnio edytowany przez dorian 06 Maj 2010, 18:12, edytowano w sumie 3 razy

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Reklamy Google

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez DzordzBuzs w 06 Maj 2010, 11:06

Wydaje mi sie ze wersja gry nie odgrywa znaczacej roli z uwagi na to ze zmiany sa głównie kosmetyczne teksury dzwieki a reszta to ltx'y chciaz moge sie mylic kuleje na modowaniu. Osobiscie smigam na wersji 1.5.10 i niema zadnych problemów, a ty cos dla leniwych którym niechce sie recznie instalowac moda wersja instal.exe

http://www.moddb.com/mods/clear-sky-com ... -complete1
Nie lubię Snorków...
Awatar użytkownika
DzordzBuzs
Stalker

Posty: 61
Dołączenie: 03 Gru 2009, 01:10
Ostatnio był: 01 Lut 2022, 00:52
Miejscowość: Gdzie kukółka mówi ja pie..... ?
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez dorian w 18 Maj 2010, 09:24

Dżordż.. j/w:
..zmiany sa głównie kosmetyczne teksury dzwieki..


Wcale, że nie. Zmiany są, i to nie kosmetyczne.
Przesiadłem sie jednak z RM 1.1 od Michu'a z powrotem na tego właśnie moda i zmiany są zaje*iste. Gram na Vista '32, DX 10, w opcjach moda ustawione wsio na maxa z Rozszerzonym FDL + DX 10 i jeśli chodzi o grafę i wygląd gry jest miód.
Wstępne skriny "at mienia" :

ImageImageImage
ImageImageImage

Mod zmienia grafikę wszystkiego w znacznym stopniu, w tym spluwy, pogodę, słoneczko, wygląd nieba, deszcz..dosłownie wszystko, w tym również dźwięki + dodaje swoje.
I pięknie jest. :E
Bardzo dużo daje zastosowany tutaj Panoramic Mod, czyli widoczne na horyzoncie masywy górskie. Scala to daną lokację, na której aktualnie jesteśmy i wręcz sprowadza ją do bardzo malowniczej krainy, którą aż chce się zwiedzać. Zwłaszcza na Bagnach. Ciąłem w grę i tak ładnie to wszystko mi wyglądało, że aż żal z nich było wyjść..
Bardzo fajny jest też śpiwór, z paskiem bezpieczeństwa spania. Im pasek bardziej czerwony, tym bardziej pewne jest, że się możemy nie obudzić. Raz tak na próbę wlazłem na nisko pochylone drzewo, zasnąłem i po przebudzeniu parę strzałów łapkami od Pijawek po buzi i po mnie było. Więc to działa.
W modzie mam możliwość wyjmowania spluw w obozach, dokładne celowanie bez efektu zbliżania przy tym (to sobie akurat sam zrobiłem), giwery są baaardzo celne = w zasadzie prawie 1 strzał = 1 trup, więc mocno trudno jest, minimalny hud, no i przede wszystkim wyłączenie celownika w opcjach u mnie gra zapamiętuje i go przy każdym ładowaniu gry od nowa brak :D .
Tyle, że tutaj jedna uwaga : trochę dodatkowo sam mieszałem w opcjach tego moda i nie wiem, czy on sam dodaje brak tego celownika i taką celną broń, czy jakieś mody dodatkowo wgrywałem - sory, ale po prostu nie pamiętam :facepalm: .
Wiem, że takie info już z dupy jest, ale efekt jest i jak komuś będzie zależało to mogę to sprawdzić.
Podsumowując, dla tych, dla których grafika i wygląd gry ma znaczenie moda zdecydowanie polecam.
P.S. + mają w miarę mocnego kompa..

EDIT:
To sprawdziłem. Do moda wgrałem dodatkowo :
XoBaR's Minimalist HUD (1.1)

Terrain Pack (v1.0)

weapon damage/accuracy and Ironsights (1.0)

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez impulse_101 w 26 Maj 2010, 14:09

Troche sie zawiodlem na tym modzie :( W porownaniu z wersja dla SoC wyglada to slabo a powinno byc zupelnie na odwrot. Complete dla SoC ma lepsze textury i klika innych dodanych elementow ktorych brak w CS (jak np brak mozliwosci podlaczenia granatnika do niektorych broni). Przeciez CS ma poprawiony xray z nowymi smaczkami i po wgraniu Complete'a powinno robic miazge ...a tu kicha. Sadze ze poprostu SoC byl modowany od podstaw i wymieniony w nim wiecej elementow niz w CS ktory nie wymagal az tak "generalnego remontu" oprawy graficznej, co jednak jest widoczne. Mam nadzieje ze nadchodzaca wersja Complete dla CoP bedzie bardziej szczegolowo przygotowana.
Image
Awatar użytkownika
impulse_101
Legenda

Posty: 1305
Dołączenie: 20 Sty 2009, 16:47
Ostatnio był: 08 Lut 2020, 16:44
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Viper 5
Kozaki: 275

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez djcycu w 27 Maj 2010, 00:10

Nie pobieram go nawet bo korzystam jedynie z OGSM i nie wiem czy w połączeniu nie będzie kolidować :) Póki co stwierdzam że rzeczywiście jest pięknie bo zona w sumie zmieniła się w inną maskę... Kałacha mogli lepszego dać ale to szczegół. Na tym forum to tylko ja chyba lubię broń jak nową ze sklepu :) Ciekawe natomiast było by przeniesienie tekstury z SoC kiedy to krótki kałach miał czarny chwyt przedni :) Taki z deka powrót do przeszłości i smaczek dla tych którzy grę poznali dopiero po zakupie :)
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez raziel210 w 19 Cze 2010, 15:11

Bardzo fajny mod, polecam :wink:
raziel210
Kot

Posty: 25
Dołączenie: 08 Cze 2010, 16:26
Ostatnio był: 13 Sie 2011, 12:21
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez specPL w 20 Cze 2010, 14:18

dla mnie ten mod to cienizna - grafika gorsza niż SoC, do tego wymagania podniesione niemiłosiernie co powoduje że mam pokaz klatek, a kompa mam mocnego. także odradzam
specPL
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:14
Ostatnio był: 26 Sie 2011, 22:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 7

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez dorian w 21 Cze 2010, 14:53

specPL, bardzo "ciekawe" rzeczy opowiadasz.. :facepalm:
Ja swojego kompa (jak w podpisie) nie uważam za mocarnego, tylko dość mocnego i u mnie ten mod + parę dodatkowo wgranych jw. idzie płynnie bez najmniejszego problemu. Skoro Ty masz mocnego kompa jak piszesz to powinno Ci śmigać. Jeśli masz pokaz slajdów to znaczy, że wcale nie jest taki mocny. A jeśli mocniejszy od mojego i klatkuje, to znaczy, że źle coś wgrałeś.
A, że mod wymagania ma..No ma, ale tylko dlatego, że komuś nie idzie nie można go uważać za cieniznę.
P.S.Możesz podać swoją konfigurację dla potomnych?

dorian
Wygnany z Zony

Posty: 1408
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:02
Ostatnio był: 11 Mar 2020, 20:52
Miejscowość: W-wa
Frakcja: Zombie
Kozaki: 244

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez specPL w 27 Cze 2010, 11:21

dorian napisał(a):specPL, bardzo "ciekawe" rzeczy opowiadasz.. :facepalm:
Ja swojego kompa (jak w podpisie) nie uważam za mocarnego, tylko dość mocnego i u mnie ten mod + parę dodatkowo wgranych jw. idzie płynnie bez najmniejszego problemu. Skoro Ty masz mocnego kompa jak piszesz to powinno Ci śmigać. Jeśli masz pokaz slajdów to znaczy, że wcale nie jest taki mocny. A jeśli mocniejszy od mojego i klatkuje, to znaczy, że źle coś wgrałeś.
A, że mod wymagania ma..No ma, ale tylko dlatego, że komuś nie idzie nie można go uważać za cieniznę.
P.S.Możesz podać swoją konfigurację dla potomnych?


nie to że mi nie idzie, tylko mówie że sie tnie. czyli konfiguracja jest godna epickiego :facepalm: poza tym jak ktoś tu już zauważył przede mną podobny mod do ShoC wygląda lepiej od tego do CS, i ja właśnie to miałem na myśli. póki co - GMod 3 for the win....może potem spróbuję OGSM, no ale jedno jest pewne- tego szajsu już się nie tknę :P
specPL
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 06 Cze 2010, 20:14
Ostatnio był: 26 Sie 2011, 22:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 7

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez Bambosz107 w 03 Lip 2010, 01:22

Nie mam pojęcia jak mogłem przeoczyć tego moda. Jest po prostu genialny! Oderwać się od niego nie mogę. Aktualnie bawię się ze spawnem (obsługa banalna - ESC+F1). Grafika przecudna, pomimo że gram na DX9 (a są god rays'y). Jeśli ktoś poszukuje czegoś nowego i ma bardzo mocnego kompa to ten mod jest dla niego (kompa bardzo bardzo mocnego, na GTX 260 fps ok. 20 w bazie czystego Nieba podczas świtu).
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez Rezorius w 05 Wrz 2010, 22:15

Zainstalowałem moda ale mi gra nie idzie! NIe czyta pliku fsgame.ltx po jego zmianie. Gdy przywróciłem oryginalny błąd pozostał. POMOCY!!! mam windows 7 64 bit
Rezorius
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 01 Lut 2010, 17:10
Ostatnio był: 07 Paź 2012, 10:21
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [Clear Sky Complete] czyli ładniej na bagnach

Postprzez MatrixSTR w 05 Wrz 2010, 22:21

ale jak to nie czyta? nie widzi go czy co? możliwe że coś zmieniłeś nie tak jak trzeba w razie czego masz mój plik (już zmieniony pod modyfikacje)
Kod: Zaznacz wszystko
$app_data_root$=true|false|C:\Documents and Settings\All Users\Dokumenty\STALKER-STCS\
;abbreviation           = recurs|notif|  root|                  add|        ext|            description
$arch_dir$              = false| false| $fs_root$
$game_arch_mp$          = false| false| $fs_root$|            mp\
$arch_dir_levels$       = false| false| $fs_root$|            levels\
$arch_dir_resources$    = false| false| $fs_root$|            resources\
$arch_dir_localization$ = false| false| $fs_root$|            localization\
$arch_dir_patches$      = false| true|  $fs_root$|            patches\
$game_data$             = true|  true|  $fs_root$|            gamedata\
$game_ai$               = true|  false| $game_data$|          ai\
$game_spawn$            = true|  false| $game_data$|          spawns\
$game_levels$           = true|  false| $game_data$|          levels\
$game_meshes$           = true|  true|  $game_data$|          meshes\|       *.ogf;*.omf|   Game Object files
$game_anims$            = true|  true|  $game_data$|          anims\|        *.anm;*.anms|  Animation files
$game_dm$               = true|  true|  $game_data$|          meshes\|       *.dm|          Detail Model files
$game_shaders$          = true|  true|  $game_data$|          shaders\
$game_sounds$           = true|  true|  $game_data$|          sounds\
$game_textures$         = true|  true|  $game_data$|          textures\
$game_config$           = true|  false| $game_data$|          configs\
$game_weathers$         = true|  false| $game_config$|        environment\weathers
$game_weather_effects$  = true|  false| $game_config$|        environment\weather_effects
$textures$              = true|  true|  $game_data$|          textures\
$level$                 = false| false| $game_levels$
$game_scripts$          = true|  false| $game_data$|          scripts\|      *.script|      Game script files
$logs$                  = true|  false| $app_data_root$|      logs\
$screenshots$           = true|  false| $app_data_root$|      screenshots\
$game_saves$            = true|  false| $app_data_root$|      savedgames\
$downloads$             = false| false| $app_data_root$
usuń zawrtość swojego, wklej to i zobacz czy będzie działać
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Następna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości