[S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Tfw - przywrócenie miotaczy granatów

Postprzez WariorAN w 13 Mar 2017, 01:21

Witam

Map pytanie, czy można w jakiś sposób przywrócić absurdalne rzucanie przez przeciwników granatów ( ohhhh yea Masochist level activated) gdyż zawsze lubiłem jak spadał na mnie niespodziewany deszcz granatów które lądują pod moimi nogami a ja muszę jak najszybciej ruszać dupe żeby nie zginąć :D Prosił bym o pomoc w przywróceniu tego.

Jak zły dział to prosze o przeniesienie go ponieważ niezyt się orientuje
Awatar użytkownika
WariorAN
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 25 Kwi 2014, 13:08
Ostatnio był: 03 Lut 2019, 13:03
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Junx w 26 Mar 2017, 02:36

Jakby ktoś chciał, to na moddb jest dostępny Patch 3 - http://www.moddb.com/mods/stalker-clear ... ar-patch-3

Zawartości nie znam.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez trolololo w 26 Mar 2017, 11:11

To zrobione przez Smoqa, czy jakiegoś randoma?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Diegtiarov w 26 Mar 2017, 13:26

Z tego co widać to repo werejewa - tego od Warfare dla CoC - przerobione przez jakiegoś randoma.

Najistotniejsze zmiany to to, że nie trzeba czekać tygodnia zanim zostanie się przypisanym do Samotników oraz ekspansje frakcji nie zresetują się po przyłączeniu się do jednej z nich.

Patch Notes:
Kod: Zaznacz wszystko
-- Balance changes
- AI stalkers regenerate health at a decreased rate; they no longer insta-heal.
- All enemies such as cats now give experience when killed by the player.
- Changed the default faction war settings to make the game a little harder.
- Player no longer spawns with medical supplies as they can be found at any and all faction bases.

-- General changes
- Replaced the Clear Sky introduction video with one more fitting.

-- Item changes
- Boar hooves and flesh eyes are no longer edible - not even sure why this was a thing.
- Disabled the inventory weapon slot swapper as it occasionally caused CTDs.
- Tushkanos are no longer lootless, tushkano meat can be harvested after they have been killed.

-- Interface changes
- A clock is now shown under the minimap displaying the current time.
- Lowered the enemy health indicator so it doesn't hide underneath the clock.
- Restored the Clear Sky loading screens and loading screen background.
- Restored the Clear Sky inventory screen, but with a slight modification for headgear.

-- Localisation changes
- Added missing text for the attachable scope. (ENG)
- Added missing text for the sleeping bag interface. (ENG)
- Added missing text for portable radio control interface. (ENG)
- Added missing text for special trader dialogue and missions. (ENG)
- Changed and corrected a surname for stalkers, it no longer starts with a greater than sign. (ENG)
- Changed and corrected explosive ammo descriptions and names, they can now be told apart from regular ammo. (ENG)
- Changed and corrected item descriptions and names, such as the "merceneary" PDA. (ENG)
- Changed and corrected loner radio chatter, mainly just grammar and spelling errors. (ENG)
- Changed and corrected loner radio messages, they no longer "stell" items or get attacked by boards. (ENG)
- Changed and corrected the introduction dialogue with the loner squad commander. (ENG)
- Changed the default player faction name to 'Loner' to represent their non-affiliation at the start. (ENG)
- Changed the initial quest title to be more informative than just 'RUN!'. (ENG)

-- Mission changes
- Prevented becoming a loner from cancelling the 'Join a faction' missions - there's no longer a deadline.
- Prevented factions and their controlled territory resetting to their default states upon the player joining one.

-- Optional changes
- Added an optional mini-mod which enables tracers on all weapons, looks better in-game than it sounds.
- Added an optional mini-mod which gives the player the Saiga shotgun at start, for those who want to try out the new toy.
- Added an optional mini-mod which includes a version of xrGame.dll which changes the default FOV to 90. (Steam) (1.5.10)
- Added an optional mini-mod which re-enables the weapon slot swapper - for those who want it back.

-- Texture changes
- Added an outline to all inventory icons to hide their jaggies and make them look tidier.
- Added missing textures for rotten 'Orex' and 'Tina' trees.
- Changed cat tail inventory icon to a a lighter brown to differentiate them from dog tails.
- Changed controller brains to a purple-ish colour to differentiate them from chimera brains.
- Changed pseudogiant hand to a pink-ish colour to differentiate from them burer hands.
- Restored the original Clear Sky texture for the AK-74u.

-- Weapon changes
- Added the Saiga 12 shotgun; available late-game but also from stashes and random loners deciding to sell it.
- An upgrade for the Mosin Nagant now increases accuracy instead of decreasing recoil as the description implies.
- An upgrade for the TRG-2 now increases accuracy instead of decreasing recoil as the description implies.
- Decreased the zoom factor for the PSG-1, it is now equivalent to 150% the zoom of the attachable optical scope.
- Decreased the zoom factor the the TRG-2, it is now equivalent to 120% the zoom of the attachable optical scope.

Za ten post Diegtiarov otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, trolololo.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 26 Mar 2017, 14:42

Poza tym, że gra nie resetuje zdobytych terytoriów przez frakcje po dołączeniu gracza do jednej z nich to nie ma tam niczego, czego nikt nie potrafiłby sobie samemu zrobić (a i pewnie to z frakcjami byłoby łatwe do usunięcia, tylko że jakoś nigdy mi to nie przeszkadzało) albo czego smoq sam wcześniej nie poprawił. Ponadto zupełnie nie rozumiem tego:
- Prevented becoming a loner from cancelling the 'Join a faction' missions - there's no longer a deadline.

Przecież gracz stawał się samotnikiem po zdobyciu 1500 XP i możliwości wybrania pierwszej dodatkowej umiejętności, nigdy nie było żadnego ograniczenia czasowego dla dołączenia do frakcji. O czym ten gość pie*doli? :u3:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Diegtiarov w 26 Mar 2017, 14:52

Kiedy gracz był kompletnie pasywny to następowało to po tygodniu. Pamiętam, że sam kiedyś to sprawdzałem.
Awatar użytkownika
Diegtiarov
Stalker

Posty: 99
Dołączenie: 30 Maj 2010, 16:36
Ostatnio był: 23 Sie 2020, 16:53
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Pangia w 26 Mar 2017, 16:10

Aaaaaaaaaaaaaaa czekaj, czekaj, teraz sobie przypominam, że coś takiego było. No ale tak czy tak to miało to sporo sensu, bo fizycznie nie robi to różnicy czy jesteś stricte samotnikiem, czy nie, a dzięki temu zabiegowi :u3: miałeś zniżki u handlarzy. Także jest to naprawianie nieistniejącego problemu. :u3:
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Major_Degtyarev w 29 Kwi 2017, 12:11

Witam i bardzo proszę o pomoc. Zainstalowałem wczoraj tego moda bez jakichkolwiek problemów, gra działa normalnie, nie wywala do pulpitu ale niestety bardzo wolno mi działa podczas grania w szczególności podczas strzelania i biegania, jest to bardzo kłopotliwe w szczególności podczas walki bo strzelanie jest spowolnione przez co przeciwnicy mają większe szanse, zdarza się też że w danym momencie gra zatrzyma się ale po chwili działa ponownie. Wie ktoś co może być tego przyczyną ? Ja podejrzewam że przyczyną problemu jest karta graficzna, niedawno poprzednia uległa awarii, mój obecny model karty to Intel(R) G33/G31 Express Chipset Family może jednak przyczyną jest coś innego, wie ktoś również jak poradzić sobie z tym problemem ?
Awatar użytkownika
Major_Degtyarev
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 07 Wrz 2014, 14:17
Ostatnio był: 29 Mar 2021, 18:44
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez StriełokzPolski w 29 Kwi 2017, 13:40

Daj se mniejsze ustawienia grafiki, może zadziała ;d
Thenex
StriełokzPolski
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 16 Cze 2016, 15:31
Ostatnio był: 01 Sty 2019, 18:55
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Major_Degtyarev w 29 Kwi 2017, 18:33

Wziąłem mniejsze ustawienia i niewiele to pomogło, a i zapomniałem powiedzieć że Patcha 1.5.10 zainstalowałem oczywiście.
Awatar użytkownika
Major_Degtyarev
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 07 Wrz 2014, 14:17
Ostatnio był: 29 Mar 2021, 18:44
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Józio w 29 Kwi 2017, 18:40

A wyłączyłeś oświetlenie dynamiczne?
JESTEM PEDAŁEM
Awatar użytkownika
Józio
Tropiciel

Posty: 334
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 23 Lut 2024, 23:56
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 105

Re: [S.T.A.L.K.E.R: The Faction War]

Postprzez Major_Degtyarev w 29 Kwi 2017, 19:50

No właśnie wyłączyłem oświetlenie dynamiczne ale problemu to nie rozwiązało.
Awatar użytkownika
Major_Degtyarev
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 07 Wrz 2014, 14:17
Ostatnio był: 29 Mar 2021, 18:44
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

PoprzedniaNastępna

Powróć do Czyste Niebo

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości