[ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez WujekJar w 07 Maj 2014, 16:37

Robienie Save nic nie pomogło !
WujekJar
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 23 Lis 2013, 17:53
Ostatnio był: 07 Gru 2014, 22:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -5

Reklamy Google

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez onaion1989 w 11 Maj 2014, 12:42

Witam, szukam spawner`a dla ukrytych ścieżek dzięki za pomoc
Awatar użytkownika
onaion1989
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 18 Paź 2013, 05:58
Ostatnio był: 27 Wrz 2020, 22:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Aleksiej w 08 Lip 2014, 17:43

Witam serdecznie, otóż mam problem ze znalezieniem części instrukcji miniguna na wysypisku. Wiem z poradnika i postów innych forumowiczów że znajduje się ona we wschodniej części lokacji, w lasku z dużą ilością anomalii oraz mutantów typu: psy i połamańce. Niestety kręcąc się po okolicy przez 1.5 h nie udało mi się znaleźć trupa z cenną zawartością. Obawiam się że mój problem może być spowodowany po prostu błędem gry np (wpadnięciem trupa pod teksturę) ale oczywiście nie wykluczam swojego gapiostwa. Tutaj następuje prośba: Czy ktoś kto znalazł już ten dokument mógłby udzielić wskazówek jak go odszukać. Być może poratowałby nawet screen'em. Co prawda ktoś już go wstawiał, niestety link wygasł. Z góry serdeczne dzięki.
Pozdrawiam,
Aleksiej

EDIT:

Na innej stronie znalazłem screen'a:

Image

Natomiast u mnie trupa w tym miejscu nie ma:

ss_alex_07-13-14_12-16-01_(l02_garbage).jpg


Misję od Popatowa oczywiście wziąłem.
Nie chcę zaczynać od nowa... Panowie bracia pomóżcie mi coś zrobić z tym fantem, bardzo mi zależy na tym minigunie.
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
Ostatnio edytowany przez Aleksiej, 13 Lip 2014, 16:02, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Aleksiej
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 08 Lip 2014, 16:46
Ostatnio był: 27 Sie 2014, 22:34
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Kontrolijor w 10 Lip 2014, 08:47

Witam,
mam takie pytanko, jestem już dość daleko w fabule i dobry sprzęt też posiadam, wiele artefaktów zebrałem nie jednego wroga mego ustrzeliłem, dzikom wiele kopyt uciąłem. Jednak będąc jeszcze w monolicie miałem zadanie które polegało na pomocy Diakowi, jednak oddziału którego miałem znaleźć nie znalazłem, teraz Diak gryzie piach, nie z mojej ręki, oddziału jak nie znalazłem tak pozostało, a zadanie ciągle mi męczy PDA. Nie można by tego zadania jakoś wyłączyć lub dezaktywować?
Z góry dzięki
Pozdro :D
Ko... ko...kontriolijor- czyli cały sens Zewu Prypeci w jednym słowie...
Awatar użytkownika
Kontrolijor
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 13 Maj 2014, 12:43
Ostatnio był: 09 Lut 2015, 00:03
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Kacper777 w 28 Sie 2014, 20:48

Vandr

Wersja gry wyższa niż 1.0004? Jak tak to se nie pograsz.



Pathetic_Ripper

Działa z wersją S.T.A.L.K.E.R. Cień Czarnobyla 1.0004!



Ja znalazłem takie rozwiązanie zaproponowane przez pewnego gracza, ale nie wiem czy to zadziała.

1. Zainstaluj Stalkera
2. Wyjdź z gry
3. Na pulpicie naciśnij START- uruchom- wpisujesz regedit- klikasz HKEY_LOCAL_MACHINE- SOFTWARE- GSC Game World- STALKER- SHOC- InstalVers i zmieniasz z 10006 na np. 10001
4. Pobierasz i instalujesz patcha 1.0004

Gdy instalowałem patcha 1.0004 (z płyty dołączonej do gry) pod koniec instalacji wyskoczył mi błąd i kliknąłem na nim ok i pokazało mi się że instalacja patcha 1.0004 zakończyła się pomyślnie czy jakoś tak, więc odpalam grę i dolnym rogu napisane jest, że wersja gry to 1.0006, a w tym folderze co jest podany w punkcie 3 napisane jest, że mam grę w wersji 1.0004, więc w jakiej ja mam wersji grę???
Koniec cytatu.


Próbował ktoś tego rozwiązania? Czy jest ono skuteczne? Z góry dzięki za pomoc.
Kacper777


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Mito w 28 Sie 2014, 21:48

@Up: Działa. Ale próbowałem tylko na Inferno ABC. I właśnie też na Zewie Monolitu: Ukryte ścieżki.
Co rodzi jedno pytanie ode mnie: Po powyższym rozwiązaniu kompatybilności nie jestem w stanie wczytać ŻADNEGO zapisu oprócz autosave.
No i jeszcze jest opcja dialogowa "Masz jakieś ciekawe informacje?", która zawsze powoduje crash (przynajmniej w Sarkofagu)...
Innych błędów nie zauważyłem.

Log:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M2/S2, 2210.00 mhz, 70-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 33770 files cached, 5611Kb memory used.
Init FileSystem 1.662366 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2031248 K], reserved[13196 K], committed[52644 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[9372 K], process heap[612 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3361 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
! Unknown command:  bemsg
Executing config-script "d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
! Unknown command:  mm_net_filter_battleye
! Unknown command:  mm_net_use_battleye
! Unknown command:  net_compressor_enabled
! Unknown command:  net_compressor_gather_stats
! Unknown command:  sv_dump_online_statistics_period
[c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:68B8]: ATI Radeon HD 5700 Series
* GPU driver: 6.14.10.7280
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1100 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=50
load time=66 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_ui_base.xml] returns [amk_ui_base.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_razgruzka.xml] returns [ui_razgruzka.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\terrapack-empty_noise_l.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\terrapack-empty_noise_r.ogg
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [637 ms]
"d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 75139 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    5136 ms
* [prefetch] memory:  86258Kb
* phase time: 5162 ms
* phase cmem: 159057 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 82 ms
* phase cmem: 159281 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 27 ms
* phase cmem: 159281 K
Wczytywanie zapisanej gry "ja_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 7093 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 10302 objects are successfully loaded
[16-9] get_xml_name for[map_spots.xml] returns [map_spots.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_escape.xml] returns [map_spots_escape.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_garbage.xml] returns [map_spots_garbage.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_agroprom.xml] returns [map_spots_agroprom.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_darkvalley.xml] returns [map_spots_darkvalley.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_bar.xml] returns [map_spots_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_military.xml] returns [map_spots_military.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_radar.xml] returns [map_spots_radar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_mp.xml] returns [map_spots_mp.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_relations.xml] returns [map_spots_relations.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_lchangers.xml] returns [map_spots_lchangers.xml]
* Game ja_autosave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\ja_autosave.sav' (1.894s)
* phase time: 1875 ms
* phase cmem: 212623 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 212623 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
Player not found
* client : connection accepted - <>
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 212648 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 212648 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 5896 ms
* phase cmem: 287127 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 413 ms
* phase cmem: 288067 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 64443 verts, 2013 Kb
* [Loading VB] 63891 verts, 1996 Kb
* [Loading VB] 10511 verts, 328 Kb
* [Loading VB] 65521 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65512 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65499 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65521 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65523 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65518 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65471 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 3714 verts, 116 Kb
* [Loading VB] 65523 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 34492 verts, 1077 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 537219 indices, 1049 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 59450 verts, 696 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1037157 indices, 2025 Kb
* phase time: 181 ms
* phase cmem: 288322 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 1084 ms
* phase cmem: 292048 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 61 ms
* phase cmem: 292106 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l12_stancia_2\level.hom
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 292285 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l12_stancia_2_musics'...
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 292611 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
[16-9] get_xml_name for[maingame.xml] returns [maingame_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[zone_map.xml] returns [zone_map_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[car_panel.xml] returns [car_panel_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[motion_icon.xml] returns [motion_icon_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[messages_window.xml] returns [messages_window.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_custom_msgs.xml] returns [ui_custom_msgs.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_item.xml] returns [inventory_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\interface\inv_attach_addon.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\interface\inv_detach_addon.ogg
[16-9] get_xml_name for[pda.xml] returns [pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_map.xml] returns [pda_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_contacts_new.xml] returns [pda_contacts_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[events_new.xml] returns [events_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[news.xml] returns [news.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[encyclopedia.xml] returns [encyclopedia.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_dialog_character.xml] returns [pda_dialog_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking.xml] returns [stalkers_ranking.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking_character.xml] returns [stalkers_ranking_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[job_item.xml] returns [job_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[talk.xml] returns [talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade.xml] returns [trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_item.xml] returns [trade_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_new.xml] returns [carbody_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_item.xml] returns [carbody_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
* phase time: 352 ms
* phase cmem: 296107 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1397, 561523 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 1042 ms
* phase cmem: 296107 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 14 ms
* phase cmem: 296107 K
* [win32]: free[784908 K], reserved[109576 K], committed[1202604 K]
* [ D3D ]: textures[571764 K]
* [x-ray]: crt heap[296107 K], process heap[790749 K], game lua[15385 K], engine lua[228 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4799 K], smem[26946 K]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
! Missing ogg-comment, file:  d:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\characters_voice\scenario\bandits\trade_mono.ogg
* MEMORY USAGE: 273255 K
~ save
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 10337 objects are successfully saved
* Game Ja_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\ja_quicksave.sav'
* phase time: 110 ms
* phase cmem: 268141 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 268141 K
Wczytywanie zapisanej gry "ja_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 7093 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 10337 objects are successfully loaded
* Game ja_quicksave is successfully loaded from file 'c:\documents and settings\all users\dokumenty\stalker-shoc\savedgames\ja_quicksave.sav' (1.923s)
* phase time: 1922 ms
* phase cmem: 299541 K
SERVER: Łączenie...
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 299541 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 11 ms
* phase cmem: 299541 K
* [win32]: free[726788 K], reserved[103152 K], committed[1267148 K]
* [ D3D ]: textures[578389 K]
* [x-ray]: crt heap[299541 K], process heap[798621 K], game lua[15255 K], engine lua[229 K], render[1364 K]
* [x-ray]: economy: strings[4792 K], smem[26932 K]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
 

stack trace:

Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image

Za ten post Mito otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Kuskus w 30 Sie 2014, 11:15

Witam wszystkich po długiej nieobecności. Otóż postanowiłem sobie pograć w tego moda i mam następujący problem;

Stalker 1.006 ExtraKlasyka
Downgrade zrobiony przez podmianę plików (z działu download)

Gra się odpala i hula do czasu:
Wczytywanie savów powoduje wylot do pulpitu z logiem z pierwszego postu.

Na razie jestem na samym początku, zabijam snorki i ide do Merwina. I tu powinna mi się załadować kolejna lokacja, a tym czasem po ekranach ładowania wylatuje do pulpitu z komunikatem że XR_3DA przestał działać. Log pusty.

Czy miał ktoś podobny problem?
"The only thing we should be afraid of is FEAR"
Awatar użytkownika
Kuskus
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 19 Sty 2012, 22:25
Ostatnio był: 02 Paź 2014, 19:47
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 8

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Lego w 30 Sie 2014, 18:21

Wina przywracanego patcha z 1.0006.
Awatar użytkownika
Lego
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 27 Sie 2014, 13:37
Ostatnio był: 27 Cze 2017, 07:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 1

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Sov_Maiar w 04 Paź 2014, 02:33

Jako, że moja postać wchodzi w "god mode" i chcę się pobawić w maksymalizację dobrym ułożeniem artefaktów, potrzebuję wiedzy na ten 1 temat.

Jakie wartości są prawdziwe?

Czy z opisu pancerza czy z opisu odporności po założeniu danego?

Jeżeli wziąć dane po założeniu, zwykły egzoszkielet lepszy, jeżeli od opisu, to ten Monolitu wygrywa.

Image

Image
Awatar użytkownika
Sov_Maiar
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 09 Lip 2010, 20:02
Ostatnio był: 05 Lip 2021, 02:39
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 22

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Pangia w 04 Paź 2014, 14:48

Te po założeniu. Te z opisu są sztywno wpisane właśnie w opis pancerza, możesz nawet w opisie skórzanej kurtki podać, że ma 150% odporności na wszystko :P
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Sov_Maiar.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Sov_Maiar w 05 Paź 2014, 17:30

Ktoś wie, jak serce kontrolera nazywa się w plikach gry?
Chce sobie dodać ten artefakt do jakiegoś handlarza, a że mod jest tak skonstruowany, że cudem zdobycie jest 1, a co dopiero większej ilości, to muszę się do tego "uciec".

I podobnie jeżeli ktoś zna nazwę na Grozę, to też może powiedzieć. (tu powinno być łatwiejsze, bo to z podstawki).
Awatar użytkownika
Sov_Maiar
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 09 Lip 2010, 20:02
Ostatnio był: 05 Lip 2021, 02:39
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 22

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 05 Paź 2014, 17:48

Grozę masz wpn_groza a Serce Kontrolera to af_caterpillar
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Sov_Maiar.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości