[ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: mam problem z pobraniem

Postprzez Adam w 09 Kwi 2014, 12:25

Opisz dokładniej problem? Co wyskakuje? Co się ogólnie dzieje?
Image
Image
Awatar użytkownika
Adam
Redaktor

Posty: 2524
Dołączenie: 27 Gru 2007, 12:13
Ostatnio był: 20 Wrz 2023, 17:49
Miejscowość: Kutno
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 393

Reklamy Google

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez canter0 w 17 Kwi 2014, 22:36

Witam , mógłbym prosić o save na początku gry już po momencie crashy w bazie monolitu ? Jeżeli znalazł by się dobroczyńca proszę o wysłanie go na email [email protected] . Dokładnie po problemie cytowanym na dole. Z góry dziękuję.

"1) W początkowych fazach gry, w lokacjach Sarkofag, Czarnobyl-1, Czarnobyl-2 i w Bunkrze Sterowania mogą pojawić się nieoczekiwane wyloty na pulpit. Mogą one skutkować zapisem loga błędu podobnym do tych:
[error]Arguments: LUA error: ...0.4\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\new_dialog.script:114: attempt to index local 'actor' (a nil value)
[error]Arguments : LUA error: ... edition\shoc\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
Zdarzyć się może również wylot bez jakiejkolwiek informacji w pliku „xray_”. Sytuacja jest o tyle niekomfortowa, że ma miejsce „efekt domina” – uszkodzone zostaje kilka save’ów w danej lokacji. Rozwiązaniem jest wczytanie ostatniego save’a z poprzedniej lokacji i dalej gra powinna pójść bez kłopotu. Po przejściu z Sarkofagu do Czarnobyla-2 i dalej do Prypeci problemy ustają. "
canter0
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 17 Kwi 2014, 22:32
Ostatnio był: 18 Kwi 2014, 09:19
Frakcja: Zombie
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Dredziu w 20 Kwi 2014, 22:20

Siemka ludziska. No więc mam problem z Monolem , nie ważne jak zapisze grę < Save przez Konsole czy z menu > to po wczytaniu takiego save'u gre mi wywala i ukazuje się moim oczętom X-Dziad ... ray. Ale ! Żeby było śmieszniej auto save działają , lecz gra nie robi ich za często ani na zawołanie < to by było zbyt piękne ;-; > więc grać się nie da i jest taka przysłowiowa du*a... Tak czy siak HELP :|

A tu dla zainteresowanych logs
< Z tego co widze to : Sterowania mogą pojawić się nieoczekiwane wyloty na pulpit. Mogą one skutkować zapisem loga błędu podobnym do tych:
[error]Arguments: LUA error: ...0.4\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\new_dialog.script:114: attempt to index local 'actor' (a nil value)
[error]Arguments : LUA error: ... edition\shoc\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil - o tu jest taki sam jak mój błąd , tylko że co ma to wspólnego z seva'mi ? Mam grać bez zapisów aż przejdę do prypeci ? A może wg to nie ustanie ... >
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
Wpadnij jeszcze kiedyś do mnie , może będę miał więcej wódki do wypicia i towaru do ojarania ! ~ Gandzia
Image
Dredziu
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 20 Kwi 2014, 21:50
Ostatnio był: 23 Kwi 2014, 01:13
Miejscowość: Jamajka
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez PainChiller w 30 Kwi 2014, 11:06

Moja Ocena Moda to 3/10

W ten mod Nie da się grać...
Co to za zabawa być "tepnięty" na strych z dwoma gośćmi co zabijają jednym strzałem w stope, nawet jeśli ustawiłem
w configu nakładke kuloodporną 9999% (miałem dosyć) :facepalm:
a na dodatek uwalnianie ducha pod ostrzałem "fantomów" którzy go zabiją na 1 strzał chociażby z 1km...

jeśli ktoś lubi zabawe w "Próbuj do usranej śmierci" to ok. ale ja syzyf nie jestem
osobiście nie polecam.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez WujekJar w 04 Maj 2014, 20:05

Stalkerzy Pomóżcie Mam BugTrapa wersja ta sama na której jest mod, a oto treść

XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "C:\Program Files (x86)\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Shadow of Chernobyl\bin\xrCore.dll" at 0023:00E47D15, xrDebug::backend()+165 byte(s)
WujekJar
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 23 Lis 2013, 17:53
Ostatnio był: 07 Gru 2014, 22:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -5

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 04 Maj 2014, 20:15

Pomarańczowa ramka u góry strony.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez WujekJar w 04 Maj 2014, 20:32

Mam podać loga? Prosze
Kod: Zaznacz wszystko
Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M11/S2, 2800.00 mhz, 8-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 33958 files cached, 6300Kb memory used.
Init FileSystem 2.596093 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4034332 K], reserved[59088 K], committed[100820 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[10056 K], process heap[790 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3361 K], smem[0 K]
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 65538 kb, 7609 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:640]: NVIDIA GeForce 9500 GT
* GPU driver: 9.18.13.1106
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1258 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=50
load time=109 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\terrapack-empty_noise_l.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\terrapack-empty_noise_r.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [89 ms]
"c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 108564 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    10585 ms
* [prefetch] memory:  86281Kb
* phase time: 10644 ms
* phase cmem: 192522 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 174 ms
* phase cmem: 192747 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 9 ms
* phase cmem: 192747 K
Wczytywanie zapisanej gry "filip_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 7093 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 10380 objects are successfully loaded
* Game filip_autosave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\filip_autosave.sav' (2.350s)
* phase time: 2349 ms
* phase cmem: 245845 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 62 ms
* phase cmem: 245845 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
Player not found
* client : connection accepted - <>
* phase time: 30 ms
* phase cmem: 245869 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 245869 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 5647 ms
* phase cmem: 320348 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 647 ms
* phase cmem: 321370 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 64443 verts, 2013 Kb
* [Loading VB] 63891 verts, 1996 Kb
* [Loading VB] 10511 verts, 328 Kb
* [Loading VB] 65521 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65516 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65512 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65499 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65521 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65523 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65518 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65471 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 3714 verts, 116 Kb
* [Loading VB] 65523 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 34492 verts, 1077 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 537219 indices, 1049 Kb
* phase time: 1083 ms
* phase cmem: 321615 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 1876 ms
* phase cmem: 323728 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 124 ms
* phase cmem: 323787 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l12_stancia_2\level.hom
* phase time: 30 ms
* phase cmem: 323982 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l12_stancia_2_musics'...
* phase time: 71 ms
* phase cmem: 324291 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\interface\inv_attach_addon.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  c:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\interface\inv_detach_addon.ogg
* phase time: 978 ms
* phase cmem: 327433 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 843, 178390 K
* t-report - lmap: 18, 18434 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 2922 ms
* phase cmem: 327433 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 23 ms
* phase cmem: 327433 K
* [win32]: free[3107740 K], reserved[111568 K], committed[974932 K]
* [ D3D ]: textures[196824 K]
* [x-ray]: crt heap[327433 K], process heap[8606 K], game lua[15313 K], engine lua[253 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[4807 K], smem[26946 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\bind_stalker.script:538: attempt to concatenate field '?' (a nil value)

Uwagi moderatora:

Używaj tagu [code]!
WujekJar
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 23 Lis 2013, 17:53
Ostatnio był: 07 Gru 2014, 22:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -5

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 04 Maj 2014, 22:03

W którym momencie gry jesteś?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez WujekJar w 04 Maj 2014, 22:11

Wyeliminuj Niewiernych z Elektrowni ale kij z tym bo nie moge wczytać bo jest bug trap
WujekJar
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 23 Lis 2013, 17:53
Ostatnio był: 07 Gru 2014, 22:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -5

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 04 Maj 2014, 22:42

Przeczytałeś pierwszą stronę tematu? Jest napisane, że należy robić zapasowe sejwy bo etap Prypeć-Elektrownia to etap, który lubi wywalać grę. Trzeba wczytywać wszystkie dostępne sejwy.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez WujekJar w 05 Maj 2014, 14:23

Nie pomogło
WujekJar
Stalker

Posty: 55
Dołączenie: 23 Lis 2013, 17:53
Ostatnio był: 07 Gru 2014, 22:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -5

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Tario w 06 Maj 2014, 16:38

Można liczyć na reupload plików patcha? i configa z pierwszej strony?
Image
Awatar użytkownika
Tario
Kot

Posty: 27
Dołączenie: 10 Wrz 2013, 17:12
Ostatnio był: 21 Lut 2015, 13:37
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości