[ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Sov_Maiar w 07 Paź 2014, 12:13

X-16 i następne problemy.
Gdzie jest magiczny plecak z recepturami? Poradnik mówi jakoby mógł lewitować, właśnie przeskoczyłem całe x-16 trzy razy i nic.
Amulet z x-16. Przeczytałem, że jest ponoć w podziemiach, ale gdzie? Jedyny trup, jakiego tam widzę to z planem miniguna.
Spawn przewodników losowy czy jest jasno ustawiony po rozmowie z Tropicielem na ich temat? Jeżeli tak, to zna ktoś dokładne miejsca ich spawnów?

Edit:
Ewentualnie vandr możesz podać mi nazwę tego mhm, dokumentu (odpowiedzialnego za kilka recepturek odnośnie artefaktu smok) skoro tak dobrze ogarniasz? Chociaż nie wiem czy quest item będzie można dać na sprzedaż NPC'owi, ale kompletnie tego znaleźć nie mogę i nie widzę innej opcji obecnie.

Edit2:
Znalazłem medialion. Ten, kto go tam położył nie ma serca, ale okej, jeden problem z głowy. To zostały mi do znalezienia recepturki smoka i ew. przewodniki.

Edit3:
Podobnie receptura z x18, totalnie poza moimi zdolnościami by to znaleźć. Uh.
Awatar użytkownika
Sov_Maiar
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 09 Lip 2010, 20:02
Ostatnio był: 05 Lip 2021, 02:39
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 22

Reklamy Google

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Sov_Maiar w 08 Paź 2014, 15:52

Na samym starcie zapytam, zna ktoś piosenkę, która jest odpalona podczas ataku najemników na południe Baru, w końcowym etapie gry?

Ufff, skończyłem. Moje 4 podejście*. Zrobiłem prawie, że kompletne 100% wykonując wszystkie questy, zdobywając wszystkie** unikatowe artefakty, receptury i bronie. Zajęło mi to około 75h. Zrobiłem 500 "stałych" savów, a licząc z quicksave'ami, byłoby to lekką reką z 3 tysiące. Jeżeli ktoś by potrzebował JAKIEGOKOLWIEK save, to mogę spokojnie upnąć.

Tak czy siak, najlepszy mod do jakiejkolwiek części stalkerów. Całkowicie poza konkurencją. Teraz zagram w Misery, ale biorąc pod uwagę, że owe nie wywraca fabuły całkowicie dookoła, to pewnie leipiej nie ocenię. Już nigdy nie zagram w moda/vanillę SoC'a, która ma oryginalną historię. Masa, ale to ogromna masa zadań i różnych dziwności/ciekawostek naprawdę sprawa miłe wrażenie.

Ale są oczywiście wady:
-Rady od zleceniodawców są paskudne. Często tak naprawdę zmuszają do przeszukiwania CAŁEGO danego terytorium, to ostatecznie i tak szukałem na forum lepszych wskazówek.
-Brak balansu artefaktowego. Na początku najbardziej boli fakt, nie posiadania żadnego z bonusem do wytrzymałości, przez co musiałem użyc pewnego exploitu by kupić od doktora +20 energetyków i nigdy nie być zmuszonym do biegania truchtem.
-Poziom trudności jako rollercoster. Na początku walki z Fantomami czy 1 wojskowym zwiadem w okolicach Czernobyla to czysta SIEKA, 1 seria wystrzałów, podczas których się nie schowamy, load. Potem powoli powoli coraz lepsza odporność, aż dochodzimy do kompletnej nieśmiertelności, nawet można biegać za fantomami i rżnąć ich z noża.
-Skoro już mamy takie możliwości, do kurki nędzy, dawać miliardy przeciwników pod koniec! Wyposażyłem się w miniguna, poszedłem do Prypeci... i jedyne co było fajne to 20-30 połamańców. A tak to normalny spawn. Sporo Fantomów było przy wejściu do Sarkofagu, ale wszyscy stali w wejściu więc można było im headshota za headshotem. Jak nie godzimy się na ostateczną propozycję, i tak czy siak koniec bez rozpierduchy. (a spodziewałem się ogromnej walki podczas jakiejś super-rozpierz emisji).
-Dostępność miniguna/amuletu. Wszystko się wiąże z wszystkim, i tak naprawdę wszystkie te super-rzeczy dostajemy w 1 momencie. Niby-wada ale fajnie jakby był większy sandbox i jeżeli np. po 1 wizycie w Barze byśmy chcieli zdobyć Amulet, to droga wolna, poskacz po lokacjach i go miej, podobnie jak z minigunem. Obecnie jest to niemożliwe.

Zalety:
-Masa artefaktów, możliwość ulepszania ich. Bardzo rpgowego, ale fajne. Jest ta chęc do zdobywania recepturek, danych artefaktów i ulepszania ich, piękna sprawa.
-Ekwipunek czyli MASA nowych broni, pancerzy i 2 super detektory. Jest tu też pewna wada, ponieważ od SAMIUTKIEGO początku używałem fn2000 i wintoreza (FN dropnięte z skrzykni w Czernobylu, Wintorez po zabiciu Charona). No słabo, te bronie były naprawdę mega, jak Groza strzelająca amunicją gausa czy taki szybkostrzelny niebieski automat... ale i tak nic z tego nie używałem. Pod sam koniec mój ekwipunek z FN2000 i Wintoreza przeszedł na ulepszonego Wintoreza z skrytki, karabin Gausa i miniguna. Meh. Można było to lepiej rozwiązać.
-To o czym już wspomniałem, ale znajdźki, czyli szukanie mapy do schowka/receptur/części do miniguna. Bardzo fajny rpgowy element.
-Ogółem całokształt. Dowalanie tu fantomów, tam innych przeciwników. Ciągle jest coś do roboty, ciągle jest gdzie biegać, co zabijać, ulepszać artefakciki i tak dalej.

Co sobie sam zmodowałem:
-Ruble. Od początku gry miałem wymarzone bronie + pancerze (exo i exo monolitu). Jako że po setkach godzin grania w stalkery nienawidzę nosić sprzętu na sprzedaż, nieskończone ruble były głównie po to, bym zawsze mógł sobie naprawić pancerz.
-Udźwig. Moje 2 bronie + amunicja i już miałem 70-80 na 90 zajęte. Uh.
-Exo monolitu. Pod ostatnie 7h zacząłęm biegać z exo monolitu, ale on ma gorsze i to duże gorsze staty niż zwykły, mimo iż jest warty 2x wiecej, ma lepszy noktowizor jak i opis wskazuje, że naprawdę oferuje nie wiadomo jaką odporność. Tak więc wziąłem staty z zwykłego exo i trochę sobie ulepszyłem.
-Serca kontrolera. Jako że znalazłem z około 5-9 spotów na owe, a zdobyłem cały 1, to sobie kilka wymodowałem, bo kompletna porażka z brakiem możliwości ich zdobycia.

Image

Image

Główny (bez broni) schowek:

Image

Pajączki są mega creepy! Za 1 razem wchodzę swobodnie po drabinie, słyszę jakieś brzyczenie, patrzę w górę i spier... trzymam go na dystans ale coś uderza mnie w plecy. Odwracam się a tam następny! Od razu poszedł load. Drugie spotkanie to od razu z wyciągnietym granatnikiem, ale i tak ciężko było utrzymać dystans. Brr! Poźniej zaskoczyły mnie jeszcze raz przed Sarkofagiem, bo już w samym Sarkofagu spodziewałem się czegoś takiego. Tak czy siak znalazlem fajne rozwiązanie zwane minigunem. Jedyna broń, która potrafi ich zabić konkretną serią, bo tak wszystko mnie zawodziło, nawet ulepszony wintorez czy granatnik.

Image

Podczas około 30-40 prób gdy próbowałem zabić pierwsze Fantomy (a podczas tej próby nie zabiłem Kameleona i nie miałem kochanego Wała, i musiałem się męczyć zwykłym natowskim karabinkiem) udało mi się fajnie popsuć grę.

Image
Image

Przy okazji, Fantomy to takie niezłe bydlaki, że mając nawet 80-90% nakładki kuulodopronej, i tak są w stanie nas zabić jedną serią z Wała. Tutaj ciekawy efekt, ja zabiłęm headshotem go, a on mnie.

Image

*:
1, gdy był jeszcze sam zew monolitu. Bardzo słaba stabilność, kosmiczny brak balansu i ta dziwność odstraszyły mnie.
2, już z ukrytymi ścieżkami z rok temu, zirytował mnie fakt niemożliwości zdobycia serca kontrolera + jakiś jeszcze.
3, przed samym skończeniem, doszedłem do Doliny Mroku i nagle stwierdziłem, że zacznę od nowa ale "lepiej" + fakt, że zabiłem Kamelona bez zdobycia receptury mnie zirytował.

**(Wyjątkiem są receptury z x16 i x18 + zdobyłem tylko jeden artefakt przewodnik, ale i tak to nie robiło już różnicy.)
Awatar użytkownika
Sov_Maiar
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 09 Lip 2010, 20:02
Ostatnio był: 05 Lip 2021, 02:39
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 22

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Sov_Maiar w 09 Paź 2014, 00:33

Wiem, że ten mod ma czasy popularności za soba, ale dla wszystkich przyszłych graczy napisałem co nieco, by nie musieli się trudzić, jak nie będą chcieli. Gdy ja czegoś nie wiedziałem to czesto uzywałem opcji szukaj, tutaj wszystko w 1 miejscu.

Co warto zachować:
-Rubinowa bateryjka, 3 oczy poltergeista, 3 dłonie burera i 3 ogony kotów. Do głównego zadania pod koniec gry.
-Kombinezon SEVA najemników i Groza, w idealnym stanie. Potrzebne dość szybko, więc pierwsze takie znaleziska warto zachować. Ewentualnie taki pancerz sprzedaje Barman, a Grozę można zdobyć od wojskowych stalkerów, którzy losow spawnią się na przejściu między Magazynami Wojskowymi a Barem. (w obu lokacjach) Ewentualnie można zabić nożem 1 powinnościowca (nie powinna nam się obniżyć reputacja, ani spaść status friendy jeżeli umiejętnie to zrobimy)
-2 kule ogniste by ułatwić sobie jedno zadanie (znacznik na marychę od Sacharowa) i 4 następne kule ogniste by dostać opcjonalną broń. (snajperka od Dena po otrzymaniu zadania na eliminację naukowców)
-2 złote kotlety by otrzymać recepturę od Fanatyka
-2 błony albo 2 kryształy (by Sidor wysłał przesyłkę Salomona)
-2 łzy chimery (by otworzyło się nam przejście miedzy Radarem i Doliną Mroku, dzięki Kablowi)
-1 mika, 1 kryształ, 1 złota rybka, 1 dusza, 1 rubinowa spręzyna, 1 błysk (by zdobyć najlepszy detektor anomalii pokazujący jej typ, wymagany też zniszczony od trupa naukowca Monolitu w x-18)
-Szturmowy Abakan (można zdobyć jako nagroda od Powinności albo w garażach z spalaczami w Dolinie Mroku, gdzie leży w 1/2 dole)

Sposób na konserwy/energetyki na początku gry:
By zdobyć na początku konserwy dla jednego z żołnierzy Monolitu można wykonać prosty trick. Idziemy do Doktora, kupujemy kilka konserw, zapisujemy grę, wczytujemy, jego inwentarz jest ponownie pełny, znowu możemy kupić konserwy. W ten sam sposób możemy kupić praktycznie nieograniczoną ilość energetyków, by móc z ich użyciem sprintować zanim uda nam się uzyskać odpowiedni artefakt.

Bronie:
-Niszcząc losowe skrzynki na terenie Czernobyla (tył, gdzie rezyduje Salomon) można wydropić G36 lub FN200. Klasyczne save/load.
-Po otrzymaniu zadania na zabicie Ducha możemy po prostu zabić Charona i zdobyć wcześnie Wintoreza, Charon i tak nie pojawi się już w grze.
-Wał z optyką. Po tym jak przestaniemy bratać się z Monolitem możemy pójść do bazy Monolitu w Prypeci, zejść do podziemnej części, zabić Machona a on posiada ową broń.

Serce kontrolera:
Najtrudniejszy do zdobycia art, gdyż często się buguje, ale potrzeba ich całkiem sporo. Tam, gdzie jest pole psioniczne (całkiem bez powodu) powinien być i ten artefakt (wymagany detektor Krugłova)
-1 serce dla Kurgłova by wykonać zadanie
-1 serce dla Kruglova by dostać ulepszony detektor anomalii (tier 2, pokazujący anomalie na mapie)
-1 serce dla Wykładowcy, potrzebne do zadania.
-x serc dla Krugłova, by otrzymywać od niego artefakty. (losowo, można stosować save/load by otrzymać chciany)

Pomocne info:
-3 skrzynka dla Salomon znajduje się tutaj, a by sie tutaj dostać wchodzimy do 1 teleportu, wchodzimy po 2 drabinach i jesteśmy:
https://lh4.googleusercontent.com/-hS3i ... 1280/1.jpg
https://lh3.googleusercontent.com/-PWxE ... 1280/2.jpg
-Tutaj skrzynka z konserwami (wchodzimy, idziemy na lewo, są drzwi i schodki, skrzynka jest pod schodkami):
https://lh5.googleusercontent.com/-fbup ... 1280/7.jpg
-Dynamit dla Ducha znajduje się w głównej bazie Monolit w Prypeci, na scenie teatru/kina blisko dziwnego posągu/monumentu.
-Dojście do Sztukmistrza i teleportu. Jeżeli chcemy wrócić wchodzimy w ten róg (ale można też biec lewą częścią mapy poza samą Prypecią, wejść do Czernobyla i się wrócić jeżeli nie chcemy walczyć)
https://lh3.googleusercontent.com/-7mUQ ... 1280/4.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-mrbX ... 1280/5.jpg
https://lh4.googleusercontent.com/-vC4- ... 1280/6.jpg
-PDA Czółna dla Kutwy znajduje się w tunelu z elektro w Dziczy.
-Dane z informacjami dla Kabla z bazy Wolności znajdują się na we wschodniej części, w małej przybudówce na torach, blisko amonali elektro.
-3 pendrive Cezara - wszystkie obok siebie, jeden leży w znisczonym śmietniku, ale jak znajdziemy jeden reszta powinna być łatwa do zdobycia)
-3 hełmy ochrone dla Zwierzoboja - przed wejściem na terytorium kompleksu X-16 (patrząc na ośrodek, nie na zewnątrz) w Jantarze kierujemy się na prawo (kierunek północ na mapie), 2 leżą za garażami a 1 w betonowym kręgu)
-5 worków mąki dla Piekarza:
Z tego co pamiętam to jeden jest w piwnicy domu z przejściem na ATP, drugi w drewnianej szopie niedaleko białego mikrobusu, trzeci za transformatorownią, czwarty w zielonym domku z rozwalonym dachem a piąty w drewnianym domku na prawo od wejścia do wioski.

-3 dyski z Wysypiska. Najgorszy opis świata. Wychodzimy z baru. Patrzymy w prawo. Idziemy bokiem mapy i penetrujemy każdą dolinkę. Dyski powinny być "luźno" przy jednym z krzaczku.

Momenty, gdy zostajemy okradzeni:
-Gdy buntujemy się Monolitowi i idziemy 2 raz do bunkru sterowania. (gdy opuszczamy Sarkofag i idziemy w stronę bunkru sterowania)
-Po spotkaniu z Sztukmistrzem.
-Gdy Krugłov mówi nam, że powinniśmy pójść przez Dzicz. Po przejściu przez tunel spalaczy.

+ trochę ulepszone dotychczasowe porady:

Mapa:
1) Po zadaniu od Kniazia by uregulować dług, bierzemy dług na siebie a jegomość daje nam część mapy. Znajduje się w centrum Wysypiska.
2) Gdy odbijamy kuriera w Dolinie Mroku i eliminujemy bandytów na polecenie Woronima na terenie fabryki, jeden z bandytów ma mapę.
3) Gdy przenosimy karabiny do Pietrenki na polecenie Biesa, w pobliżu przejścia do Doliny Mroku (na Wysypisku) spawnują się najemnicy i jeden z nich ma mapę.
4) U Majora w Kordonie, który pojawia się po zadaniu z Waregiem.
5) Podczas likwidacji zbuntowanych naukowców w Dolinie Mroku na polecenie doktorków z Jantaru jeden z najemników ma mapę.
6) Gdy Krugłow mówi nam, że lepiej byśmy przeszli przez Dzicz, gdyż panoszy się tam jakas szajka. Owa szajka okrada z nas ekwipunek, ale jeden z nich ma mapę.
7) Jeden z najemników, atakujących Kła gdy ten pojawi się 1 raz w Magazynach Wojskowych.
8) W podziemiach x18 w rękach najemnika.

Amulet:
1) Zadanie z zabiciem złodzieja na Radarze.
2) Wioska Pijawek. W jednym z domów jest wejście do piwnicy zablokowane drewnem i wybuchową beczką. Tam właśnie znajduje się amulet. Łatwe do pominięcia.
3) Trup w Prypeci. Hotel. Na daszku łączącym dwa budynki. Najlepiej dostać się przez okno. (wymagane jest posiadanie misji na minigun)
https://lh6.googleusercontent.com/-1pxj ... 1280/3.jpg
4) X-16, gdy wskakujemy do dziury by opuścić x16 ale jeszcze nie zmieniła się nam lokacja. Leży "luźno" i znajduje się dokładnie w miejscu, gdzie spadamy, jeszcze przed loadem do ogólnego poziomu Jantaru (czyli pomniejszych podziemi).
5) Schowek Siemieckiego.
6) Po zabiciu Sztukmistrza. Nie do pominięcia.

Jeżeli posiadamy 4 i 8 część można kupić u Kabla położenie schowka za 1 kryształową Duszę Bengala.

Receptury
1)„Stalowy Kulebiak” - podczas 1 lub 2 spotkania z Salomonem powinien tam być leżący samotnik. Kameleon. Pomóc mu apteczką zamiast zabijać a da nam recepturę.
2) „Brylantowy Kulebiak” - w sarkofagu, w sali gdzie jest Monolit. Po wejściu drabiną po lewej części pomieszczenia.
3) „Kwaśny Jeżozwierz” - w x-10 w Radarze. Między kontenerami jest plecak.
4) Symbion - x16 (?)
5) 4 receptury odnośnie artefaktu Smok - x18 (?)

Za ten post Sov_Maiar otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Imienny, utak3r.
Awatar użytkownika
Sov_Maiar
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 09 Lip 2010, 20:02
Ostatnio był: 05 Lip 2021, 02:39
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 22

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez ziuto w 22 Paź 2014, 14:26

gdzie w x-16 znajduję się część miniguna ?? przeszedłem całe laboratorium i nic nie znalazłem
Awatar użytkownika
ziuto
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 04 Gru 2010, 21:51
Ostatnio był: 24 Lut 2021, 03:19
Miejscowość: Płock
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: -2

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Sov_Maiar w 29 Paź 2014, 18:33

Jak już przejdziesz calutki etap laboratorium i wskoczysz do podziemi.
Po ekranie ładowania zamiast iść do przodu, spójrz do tyłu i tam będzie trup.
Awatar użytkownika
Sov_Maiar
Stalker

Posty: 66
Dołączenie: 09 Lip 2010, 20:02
Ostatnio był: 05 Lip 2021, 02:39
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 22

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez trolololo w 22 Gru 2014, 17:09

Chyba w sarkofagu zrespił mi się burer i co chwila ciska we mnie beczkami, czy tak ma być?
@edit nieważne
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Kacper777 w 23 Gru 2014, 16:54

Wziąłem zadanie od Machona chyba na przyniesienie konserw ale mimo przeczytania podpowiedzi i tak dalej za uja nie wiem gdzie one są. Jestem już po uratowaniu Ducha przez monolitkami. Czy to zadanie mi w końcu zniknie, a jeśli nie to czy da się ukończyć grę z tym zadaniem niewykonanym? Można po prostu zabić Machona, czy będzie potrzebny w czymś dalej?
Kacper777


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez scigacz1975 w 23 Gru 2014, 17:11

Z tego co kojarzę to w Zewie respią się w kilku miejscach, poszukaj w ruinach gastronoma, tego który jest z lewej jak wychodzisz ze stadionu, poza tym na klatkach schodowych w tym i w tym drugim co jest po prawej stronie.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Kacper777 w 23 Gru 2014, 20:09

Pytanie za milion. Czy w Zewie można zdobyć jakoś Wintara? Czy mogę zabić Charona i mu zabrać czy będzie on potrzebny w fabule?
Kacper777


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Pangia w 23 Gru 2014, 20:38

-Po otrzymaniu zadania na zabicie Ducha możemy po prostu zabić Charona i zdobyć wcześnie Wintoreza, Charon i tak nie pojawi się już w grze.

I to na tej k♥rwa stronie.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Sov_Maiar.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Kacper777 w 27 Gru 2014, 23:30

Ale pompa. Dałem rannemu wrogiemu monolitianinowi apteczkę i zmienił się w mojego przyjaciela :omatko: , i strzelał do monolitian, a ja chowałem się za jego plecami. Nagle wyświetlił się na czerwono, odwrócił i mnie zastrzelił :?:

Edit
Da się jakoś ominąć opłatę dla bandytów za wchodzenie do Baru? Próbowałem na różne sposoby. Zabijałem trzech strażników po kolei, jakoś ślepi byli i nie zmieniali nastawienia na wrogie, ale ci w głębi Baru już tak (za to, że nie zapłaciłem czy zabiłem ich ziomków :?: ). Strzelałem też z Grawiguna i anomalie ich zabijały, ale wtedy byli wrodzy ci wewnątrz Baru (bo żem nie zapłacił, a poza tym po kolejnym odwiedzeniu lokacji anomalie znikały i pojawiali się nowi bandyci zastępujący tamtych). Wiem, że nie wszystko da się ominąć, ale czasem mozna wykiwać system jak się kombinuje, dlatego się pytam. Znalazł ktoś jakiś sprytny sposób na niepłacenie bandytom? Poza zabijaniem rzecz jasna ;)
Kacper777


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez tom3kb w 28 Gru 2014, 09:46

Wykonałeś zadanie dla szefa bandytów w Barze? Strzelba dla Kniazia o ilę się nie mylę.
Ja po nim mogłem wchodzić bez płacenia. Co prawda jak się koło wartowników przechodzi to słychać dialog ale nie atakują.
Wciąż w rozmowie mają też kwestie żeby im płacić ;) pazerni są.
Ale można śmiało przechodzić bez opłaty.

Co prawda ja grałem w Tajne Ścieżki 2 rozwiniętą wersję tego moda ale qwesty pewnie te początkowe albo nawet większość są takie same.
Ps. Pamiętam, że szczególnie na początku moda nie należało leczyć Monolitu bo mogły być problemy w questach ale to chyba na początku jak sami byliśmy Monoliciarzem.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt48 oraz 4 gości