[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez lothar_20 w 30 Lip 2017, 08:02

Czy są szanse na samą pogode z AA2 dla SOC? próbowałem wyciągnąć pliki pogodowe (configi, textury, sounds i level_weathers.script) ale wywala CTD o treści:

[error]Expression : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line : 87
[error]Description : XML node not found
[error]Arguments : global_wnd
lothar_20
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 11 Paź 2014, 08:48
Ostatnio był: 21 Sty 2018, 22:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 30 Lip 2017, 23:27

Wyciągnij także ten gdzie występuje sekcja global_wnd. I tak do skutku.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez lothar_20 w 02 Sie 2017, 23:37

Cromm Cruac napisał(a):Wyciągnij także ten gdzie występuje sekcja global_wnd. I tak do skutku.



no tak zrobiłem i działa ale i tak nie jestem zadowolony bo to bardzo jesienna pogoda robiona specjalnie pod AA.

Cromm Cruac dlaczego nie zrobiłeś Atmosfear dla SHOC? :( trylogia jest niekompletna :(
wybaczcie ten lekki offtopic ale jedna rzecz mnie zastanawia... mistrzu, jak się robi aby na horyzoncie było widać elektrownie? nie jest ona narysowana na texturze nieba, nic nie widzę w gimpie.
o tym mowie: Image
lothar_20
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 11 Paź 2014, 08:48
Ostatnio był: 21 Sty 2018, 22:53
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 03 Sie 2017, 00:22

lothar_20 napisał(a):Cromm Cruac dlaczego nie zrobiłeś Atmosfear dla SHOC?

W odpowiedzi zacytuję kolegę:
vandr w pierwszym poście napisał(a):... modyfikacja zawiera oficjalną modyfikację pogodową Atmosfear dla Cienia Czarnobyla [...], która nie pojawiła się dotychczas w żadnej dotychczasowej modyfikacji


lothar_20 napisał(a):nie jest ona narysowana na texturze nieba, nic nie widzę w gimpie.

Owszem jest, przyjrzyj sie dobrze :E
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Crash na modzie Autumn Aurora po dodaniu Atlas spawnera 1.1

Postprzez w124 w 19 Gru 2017, 19:44

witam, tak jak w tytule tematu.
co prawda gra odpala sie znacznie dłużej niż przed wgraniem spawnera, po wczytaniu save czy rozpoczęciu nowej gry następuje crash.
https://i.imgur.com/iauauHP.jpg

cant open section m_burer_normal

nie robiłem backup'a gamedaty
w124
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 19 Gru 2017, 19:34
Ostatnio był: 28 Gru 2017, 20:18
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 19 Gru 2017, 21:35

Widocznie spawner nie jest kompatybilny. Reinstall
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez AvichiV w 31 Gru 2017, 04:21

Siema, mam problem z grafiką w elektrowni atomowej (ostatni poziom gry). Otóż na tym levelu (i tylko na tym poziomie) dostaję jakichś bugów graficznych, pełno 'artefaktów' (nie itemów z gry) . Przeinstalowywałem moda kilka razy zmieniając ustawienia oświetlenia etc.
AvichiV
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 08 Lut 2015, 20:19
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 23:28
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 0

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 31 Gru 2017, 07:53

Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive AvichiV.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Rafi w 01 Sty 2018, 16:14

Panowie pomocy,odpalam stalkera, wchodzę w WCZYTAJ GRĘ i gdy kliknę jakiś zapis to wyrzuca do pulpitu robaczek. Gdy zacznę nową gre wszystko trybi.
LOG:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M1/S2, 3853.00 mhz, 48-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 33721 files cached, 6334Kb memory used.
Init FileSystem 1.624604 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4046224 K], reserved[64000 K], committed[84016 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8510 K], process heap[680 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1325 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\program files (x86)\thq\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:6658]: AMD Radeon R7 200 Series
* GPU driver: 23.20.782.259
* CREATE: DeviceREF: 210
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1526 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=133
load time=58 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias -0.35
Starting engine...
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_button_sleep.xml] returns [ui_button_sleep.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda.xml] returns [amk_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[amk_pda_blank.xml] returns [amk_pda_blank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud.xml] returns [ui_cop_hud_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot.xml] returns [ui_cop_loot_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_other.xml] returns [ui_cop_loot_other.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade.xml] returns [ui_cop_trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_other.xml] returns [ui_cop_trade_other.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk.xml] returns [ui_cop_talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_char_info.xml] returns [ui_cop_char_info.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_faction.xml] returns [ui_faction.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_radblood.xml] returns [ui_cop_radblood_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_hud_16.xml] returns [ui_cop_hud_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_loot_16.xml] returns [ui_cop_loot_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_talk_16.xml] returns [ui_cop_talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_cop_trade_16.xml] returns [ui_cop_trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'acactor'
 

stack trace:


Pozdrawiam :)
Awatar użytkownika
Rafi
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 12 Wrz 2016, 21:33
Ostatnio był: 08 Gru 2020, 19:18
Kozaki: 5

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Cromm Cruac w 01 Sty 2018, 18:50

Wczytujesz grę zapisaną przed instalacją AA2?
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Rafi w 01 Sty 2018, 21:44

Cromm Cruac napisał(a):Wczytujesz grę zapisaną przed instalacją AA2?


Niee, grę rozpocząłem z zainstalowanym AA2
Awatar użytkownika
Rafi
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 12 Wrz 2016, 21:33
Ostatnio był: 08 Gru 2020, 19:18
Kozaki: 5

Re: [Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez Varmit w 09 Sty 2018, 05:46

Witajcie.
Udało mi się rozwiązać problem z niedziałającym modem na Steamie (a dokładniej z niedziałającym ENB)
W moim przypadku wystarczyło zmienić wartość zmiennej "EnableProxyLibrary=" na "false" oraz (dla pewności) usunąć wartość "d3d9_smaa.dll" w linijce "ProxyLibrary=" w pliku tekstowym "enbseries.ini" Po tej operacji, zarówno mod jak i ENB działa poprawnie :) Nie jestem tylko do końca pewny, za co ta komenda odpowiada.
Varmit
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 23 Sie 2016, 15:58
Ostatnio był: 23 Maj 2018, 23:17
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości