[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Autumn Aurora 2] by Autumnal Wanderers

Postprzez vandr w 15 Maj 2011, 09:14

Image

Autumn Aurora 2.1
Autor: Autumnal Wanderers
Skład: Vandr, CrommCruac, scigacz1975, trikzter, nelson82, r_populik


Opis: Druga część modyfikacji, która wprowadza do Strefy jesienną aurę i w maksymalnym stopniu odświeża vanilliowy Cień Czarnobyla zarówno w kwestii grafiki jak i dźwięku. Została usprawniona również sama rozgrywka. Poczyniono ogromne postępy w stosunku do pierwszej odsłony modyfikacji i tak naprawdę wszelkie porównania są bezcelowe. Jest to projekt o niepomiernie szerszym zakresie pracy. Niech świadczy o tym fakt, że modyfikacja zawiera oficjalną modyfikację pogodową Atmosfear dla Cienia Czarnobyla(specjalnie przerobioną na potrzeby modyfikacji), która nie pojawiła się dotychczas w żadnej dotychczasowej modyfikacji, oraz oficjalny Absolute Nature dla SoC z modelami drzew zaczerpniętymi z Absolute Nature 3 dla Call of Pripyat(również nieobecny w dotychczasowych modyfikacjach). Mod został zbudowany na najnowszej wersji niemalże oficjalnego mod/patcha Zone Reclamation Project. To doskonała okazja dla każdego, kto ponownie chce zanurzyć się w czarnobylskim uniwersum, tym razem w zupełnie nowej oprawie.

Wideorecenzja autorstwa Rączka Stalker


Instalacja:

Pobierz archiwum z modem, wypakuj i uruchom program instalacyjny. Podczas instalacji wybierz odpowiednie z proponowanych opcji. To wszystko.

Uwaga dla użytkowników platformy Steam!

Nie dotyczy użytkowników zwykłej wersji DVD gry.

Po instalacji modyfikacji należy usunąć plik d3d9.dll z folderu bin, który odpowiada za SweetFx. Usunięcie tego pliku pozwoli na uruchomienie gry na platformie Steam. Plik można śmiało usuwać, bowiem dołączony do moda SweetFX zawiera jedynie lekkie wyostrzenie obrazu. W żadnym stopniu nie zmieni to wyglądu gry!

Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|


Wymagany patch:

1.0006(Tylko!)

Screeny (z zastosowanym oficjalnym ENB Series):
:

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage


Download i strona modyfikacji:
Pobierz

Przywrócenie polskiego lektora:
Pobierz

MajorDiegtiarov napisał(a):Pobierz paczkę z plikami, wejdź do "Autumn Aurora 2[PL Dubbing]/Gamedata/Sounds" i skopiuj folder "characters_voices" do "Stalker Shadow of Chernobyl/gamedata/sounds" i podmień pliki.
Ostatnio edytowany przez vandr 29 Wrz 2015, 17:28, edytowano w sumie 85 razy
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez KoweK w 15 Maj 2011, 12:45

Wszystko się błyszczy jak psu jajca. Gdyby nie to, to bym z tego na pewno skorzystał.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5642
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: 08 Mar 2024, 14:32
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1470

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 15 Maj 2011, 12:57

Błyszczy się, ponieważ robiłem screeny na komendzie r2_gloss_factor 10. Czyli maksymalny współczynnik odbicia, co powoduje efekt święcących się jaj jak psu na wiosnę. W zalecanych ustawieniach dałem bodajże 2.5. Niweluje to wszelkie odblaski. Możesz sobie sam dostosować poziom odblasków, jedni wolą większe natężenie - inni mniej. Ja wybrałem pośrodku. Dlatego naprawdę ważne jest, aby użyć moich ustawień z pierwszego posta, bowiem od rana gram w Zew Monolitu, i staram się jeszcze maksymalnie dopasować i stonować grafikę (nieco stonowałem chmurki), i można powiedzieć, że już jest wsio w porządku :) Spróbuj pobrać, tak jak mówiłem - r2_gloss_factor, który odpowiada za błyszczenie się powierzchni miałem ustawiony bardzo wysoki. Właśnie jestem w Dziczy, gdzie jest dużo metalowych powierzchni. Ustawiłem na wartość 1 lub 2 - brak odblasków. To już każdy sobie może sam ustawić poprzez podmienianie cyferki, i zapisanie swojego configu poprzez cfg_save user.ltx. Tak więc śmiało możesz pobierać.

Poza tym, odnalazłem prosty sposób jak nieco sprać kolory, gdyby dla kogoś było za kolorowo.Wieczorem edytuję pierwszego posta, i dodam wpis do UWAGI.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747


Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez scigacz1975 w 16 Maj 2011, 03:48

to ja jeszcze od siebie :wink:

Jak komuś nie pasują shadery z oryginału moda to możecie pobrać alternatywne - przynajmniej u mnie mod wygląda na nich ładniej, na pewno dobrze działają na kartach GF
Ostatnio edytowany przez scigacz1975 05 Gru 2011, 09:17, edytowano w sumie 4 razy
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 30 Maj 2011, 23:19

Garść screenów z nadchodzącej, finalnej wersji Autumn Aurora...wiele tekstur zostało podmienionych na te o znacznie lepszej jakości (w pierwotnej (momentami niedopracowanej) wersji, często można było zauważyć, że niektóre tekstury np: ogrodzenia/rur składają się z mocno kontrastujących, umieszczonych obok siebie kwadratów, co z bliska wyglądało bardzo brzydko). Ponadto- ulepszone shadery (podbity bump mapping oraz parallax mapping). Opcjonalnie będzie można wybrać wersję z kolorami bardziej nasyconymi, jak i nieco spranymi- dla tych co wolą bardziej "depresyjne" oblicze Strefy. Poprawiłem oraz podmieniłem też wiele dźwięków, muzykę tła (nieco "wzbogaciłem" muzykę obecną w podziemiach, laboratoriach- teraz naprawdę można się przestraszyć). Najwięcej czasu (o dziwo) zeszło mi z ustawieniami pliku user.ltx, tak aby wyeliminować efekt "żarówy" (świecących na biało betonowych płyt / karoserii samochodów) oraz dopasować ustawienia tak, aby obraz po prostu nie męczył oczu i nie był jednocześnie ciemny (czarne cienie itp...). Z mniejszych zmian to takie drobiazgi jak świecące artefakty, zmieniona muzyka w Barze, całkowicie przerobione Menu Główne oraz muzyka w nim zawarta, nowe ekrany ładowania i kilka innych...

(Znowu zapomniałem ustawić parametr odblasku na mniejszy- na screenach jest on w granicach 7, tak więc jeśli ktoś uważa, że niektóre elementy dość mocno błyszczą, to niech się nie obawia bo wartość domyślna to będzie 2.5)

Pozdrawiam.

EDIT: W paczce będzie również mini-mod autorstwa MacroN'a - FOV SWITCHER, który powiększa kąt widzenia. Większość screenów została zrobiona z użyciem tego narzędzia (można to poznać po kolbie karabinu oraz rękach- więcej ich widać).


ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez jalkavaki w 31 Maj 2011, 09:36

Mod działa elegancko. Wygląda ładnie. Pytanie mam: można go łączyć z innymi modami (np. Tajne Ścieżki2)?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 31 Maj 2011, 10:05

Myślę, że tak. Ja gram na finalnej wersji AA wraz z Zew Monolitu. Zrób sobie na wszelki wypadek kopię gamedaty, ale nie powinno być problemów.

Acha, teraz sobie przypomniałem- może być pewien problem z Tajnymi Ścieżkami 2- spróbuj wsadzić wszystkie foldery, ale BEZ shaderów. Następuje jakiś dziwny konflikt, którego za cholerę nie potrafię rozwikłać. Zew Monolitu jak i Priboi Story działają wyśmienicie, lecz UŚ2 mają ów dziwny konflikt z shaderami. Skopiuj więc wszystko prócz folderu "shaders".
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez scigacz1975 w 31 Maj 2011, 15:17

Nie ma problemu ze shaderami bo aktualnie mam Twoje w TS2 :wink: , nie radzę natomiast wrzucać pliku particles.xr bo wali buga. :E
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 03 Cze 2011, 21:57

Pierwszy post uaktualniony o trzyminutowy "trailer" nadchodzącej, finalnej wersji...Zapraszam do obejrzenia. (w jakości HD 1080, teraz to dostrzegłem, a naprawdę jakość obrazu o niebo lepsza :) )
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez Piłat w 04 Cze 2011, 00:27

Podziwiam ludzi, którzy mają na to czas, zapał i umiejętności. Szkoda tylko, że nic ni zrobiłeś z tymi "rękoma" bo wyglądają jak rękawy od skafandra kosmicznego, albo ręce Predatora... Ale flora Zony w takich kolorach? Niesamowite.

Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
Piłat
Redaktor

Posty: 378
Dołączenie: 02 Sty 2011, 14:06
Ostatnio był: 06 Cze 2021, 12:31
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 163

Re: [Autumn Aurora] by Vandr

Postprzez vandr w 04 Cze 2011, 14:11

Tekstura rąk to jest najmniejszy problem :) Wrzuciłem opcjonalnie kilka różnych tekstur rękawic ze screenami i każdy sobie teraz będzie mógł wybrać wedle uznania.

EDIT: Mam dziwnego buga, gdy chcę użyć strzelby Chaser13. Kupiłem ją u Sacharowa, chcę przenieść do okienka z bronią i wywala mi grę z poniższym logiem:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : 0
[error]Function      : CUICellContainer::FindFreeCell
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\ui\UIDragDropListEx.cpp
[error]Line          : 508
[error]Description   : there are no free room to place item


W pierwszej chwili zasugerowałem się RAM'em, jednak to nie to...za drugim razem zrobiłem nieco więcej miejsca w ekwipunku- bez rezultatu. Rzecz dzieje się tylko, gdy chcę wsadzić do okienka tę strzelbę.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości