[Mini Mody] Zbiór do wyboru

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Mini Mody]

Postprzez nelson82 w 03 Lis 2015, 21:00

Mod jest dla wersji 1.0004
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Reklamy Google

Re: [Mini Mody]

Postprzez Ranger801 w 17 Lis 2015, 23:11

O ile to możliwe to poprosiłbym o nowy link do Artefact Respawner. ;)
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Mini Mody]

Postprzez nelson82 w 21 Lis 2015, 00:07

Artefact Respawner - nowy link
łatwiej już nie będzie

Za ten post nelson82 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ranger801.
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [Mini Mody]

Postprzez Bagnołamacz w 06 Sty 2016, 14:14

To Gówniane mody do gównianej gry

Uwagi moderatora:

Wartościowy post. Warn.

Za ten post Bagnołamacz otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Striełok5, Kowal Stalker.

Bagnołamacz
Wygnany z Zony

Posty: 2
Dołączenie: 31 Gru 2015, 14:54
Ostatnio był: 07 Lip 2016, 19:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: -1

Re: [Mini Mody]

Postprzez Blooder w 06 Lut 2016, 14:45

Ktoś mógłby wstawić jeszcze raz NPC Falling mod na inny serwer. Za pomoc :wódka:
Blooder
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 01 Sty 2014, 17:12
Ostatnio był: 27 Lut 2019, 16:14
Miejscowość: Białystok
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 11

Re: [Mini Mody]

Postprzez Akinaro w 01 Cze 2016, 11:42

Nie chciałem zakładać nowego tematu dla tak małego moda, więc dam go tutaj jeśli to nie przeszkadza?

Gardener Grass
____________
Download: GDrive
----------------
Mała modyfikacja Trawy w wyższej rozdzielczości(2048x1024) i z użyciem kompresji DXT5 zamiast DXT1.

Moda tak naprawdę zrobiłem lata temu, ale posiałem go i dopiero niedawno znalazłem go na zewnętrznym dysku.
Plik sporo zajmuje, bo dobre 2.66Mb jednak nigdy nie miałem problemów z pamięcią czy czasem ładowania, nawet przy używaniu innych ciężkich modów graficznych.
W zipie dałem wersję Wiosenną i lekko Jesienną.
Pliki są już w folderach gamedata/levels/poziomy więc wystarczy skopiować całość do folderu gry, a ponieważ to tylko zmiana trawy, można z każdym innym modem to łączyć.
Mam również wersję dla CoP ale to nie temat dla niego.
----------------
Image Image Image
____________

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cromm Cruac.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Mini Mody]

Postprzez Cromm Cruac w 01 Cze 2016, 12:45

Ładna trawka. Taka uwaga tylko: zapisywanie w DXT5 (8bit) alpha nie ma sensu, bo silnik obsługuje tylko 1bitową przezroczystość na trawie i innych roślinach. Wszystko co w kanale alpha nie jest całkiem białe jest przezroczyste (wszystkie te cienkie szare gałązki są niewidoczne). Tak więc sens ma jedynie użycie progu na kanale alpha i zapis jako DXT3+1bit alpha
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Mini Mody]

Postprzez Akinaro w 01 Cze 2016, 13:56

Dzięki, warto wiedzieć.
Gdy to robiłem(2012-13) robiłem jeszcze dla siebie wiele innych grafik w tym sky boxy w monstrualnych rozdzielczościach(ah te testy... gdy człowiek dorobi się lepszego sprzętu i chce więcej i więcej) i zawsze mnie denerwowała jakość DXT1 pluginu jakiego używałem do zapisywania plików DDS, więc jak teraz sprawdzam resztę grafik jakie robiłem to wszystko zapisywałem w DXT5...

I przy okazji, takie małe pytanie. Czy jest jakiś sposób by sprawić by trawa była wyższa? Już nie pamiętam czy Autumn czy inny mod miał chyba takie drobne zmiany(czy to była po prostu inna grafika?), ale w tej chwili mam limity na LTE i nie mogę od tak kilku GB ściągnąć tylko by to sprawdzić :/
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Mini Mody]

Postprzez Cromm Cruac w 01 Cze 2016, 14:30

Wyższa trawa musi być wyeksportowana i skompilowana w SDK.
Był co prawda gdzieś taki hack do powiększania trawy bez rekompilacji. Użyliśmy go chyba w AA2, ale nie pamiętam skąd go mieliśmy.

EDIT: znalazłem na dysku, łap. Niestety instrukcja po ruskiemu.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Akinaro.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Mini Mody]

Postprzez Akinaro w 01 Cze 2016, 15:42

Dzięki, ale używałem tego w CoP, zmienia to jedynie odległość trawy, nie jej wielkość(wysokość). Albo przynajmniej tak pamiętam bo mam w backupie te pliki DLL i poza odległością nie maja one żadnych zmian.
Najwidoczniej nie ma ""prostej"" metody na to :] Mim to dzięki.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Mini Mody]

Postprzez Cromm Cruac w 17 Cze 2016, 13:16

Znalazłemżem: http://rgho.st/48792219
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Akinaro.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Mini Mody]

Postprzez Akinaro w 17 Cze 2016, 13:50

Wielkie dzięki!

Fakt że mam nie mały problem z "instrukcją obsługi"(nie jestem kompatybilny z takimi modami :] zwłaszcza z tłumaczeniem made by GoogleTranslate), ale może w następnym tygodniu coś z tego w końcu wycisnę.
Dzięki!
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt08 oraz 5 gości