[S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Pure w 23 Sie 2015, 18:49

Witam ponownie. Miło, że ktoś się pofatygował z odpowiedzią mi... no mniejsza. Postanowiłem jednak zagrać w wersję 1.1.3 priboia, bo stwierdziłem że 3.2.5 nie jest dla mnie. Wolne bieganie o którym wspominałem wyżej zniechęciło mnie totalnie. Doszedłem sam do tego, że w tamtej wersji priboia tak po prostu jest to zrobione.

A więc.. Zacznę może od tego, że mod jest stabilny, nie miałem żadnych wylotów do pulpitu jak to bywało przy innych modyfikacjach w które grałem. Tylko jeden raz save mi się popsuł nie wiedzieć czemu ._.

Jeśli chodzi o fabułę.. Jest dobra, ciekawie zbudowana, całkowicie zmieniona. Z tego co pamiętam wydarzenia tutaj odbywają się rok później po przygodach Striełoka z podstawowego SoC'a. A więc sporo się zmieniło tym bardziej, że kierujemy całkiem nowym bohaterem, który się potem dowiaduje, że np. Sidor nie żyje. I nie rozumiem za bardzo ludzi którzy twierdzą inaczej, że uganianie się za dokumentami, znajdź to, a gdy znajdziesz to znów znajdź coś innego. No może ma to jakąś prostoliniowość ale naprawdę pomysł jest ciekawy moim zdaniem, te szukanie strzępów kodów.

Dodatki w postaci nowych broni itp są też ok. Nowy i wygodny sposób na zarabianie kasy na arenie jest spox. Brakuję jakichś urozmaiceń co do artefaktów jakichś transmutacji czy całkiem nowych artów, chociaż używanie artefaktów jako broni wydaje się okej, ale jest to właściwie bez sensu i nie korzysta się z tego wcale. Odkryłem to przez przypadek kiedy artefakt pojawił mi się w broni podręcznej i wyciągnąłem jakąś kule zamiast pistoletu xD Cieszą mnie takie bajery. Również takie jak choćby moim zdaniem super efekty burzy, jej światła i realistyczne dźwięki. Grafika wydaje się ładniejsza.

Brakuje mi natomiast jakichś nowych lokacji, bo nie zostały żadne dodane i tak naprawdę odwiedzając jedną lokację z tych pierwszych na początku gry już nie będziemy mieli okazji odwiedzić jej znów. Czemu? No i tu się pojawia pierwszy poważny zgrzyt który mi się nie podoba w tym modzie. A chodzi o kompletny brak misji pobocznych.... No serio.. prawie ich tu nie ma. Jedyne które sobie przypominam to jedna na początku gry na posterunku w kordonie i dwie pozostałe w barze. Gdzie mamy znaleźć karabin i kogoś zabić. Dosłownie nic więcej... bo chyba misje typu znajdź część mutanta lub artefakt u barmana to nie są misje poboczne. Misje poboczne powinny być w rodzaju kiedy idziemy dajmy na to przez las i stoi jakiś NPC. Gadamy do niego a on opowiada nam swoją historie/problem whatever i zleca nam coś. W tym modzie tego NIE znajdziecie. Wiele miałem sytuacji chodząc po wszystkich lokacjach i napotykając jakichś NPC'ków, którzy mieli mi do powiedzenia tylko "ja staram się tu przetrwać" Dla mnie ten mod jest obsadzony watahą jakichś statystów a nie NPC'ków. A więc o różnorodności misji możemy zapomnieć, tutaj trzyma nas tylko główna linia fabularna. To samo tyczy się zabicia Striełoka. Pchając fabułę do przodu myślałem, że gdzieś tego słynnego bohatera pierwszej części stalkera spotkam i jakąś rozmowę z nim przeprowadzę, no ale nie spodziewałbym się że w pewnym momencie gry trzeba będzie go zabić bez zbędnej gadki. Nawet nie wiedziałem tak naprawdę czy go spotkam i gdzie. Wykonując misję w magazynach wojskowych zbierając rzeczy z trupów, całkowicie przez przypadek natknąłem się na jego....zwłoki :o WTF? Tak po prostu? rzuciłem granat i już?

Skoro już jestem przy poważniejszych wadach tego moda, to muszę wspomnieć o żenujących walkach z wrogo nastawionymi do nas postaciami. Zaczynając grę było w miarę ok. Wiadomo łatwo nie było tym bardziej, że grałem na weteranie i się od czasu do czasu ginęło. No ale to co zobaczyłem w późniejszej części gry to jakaś kpina. Sam fakt, że jesteśmy prawie na strzała na bliższą odległość to tylko wierzchołek góry lodowej. Idąc przez radar ścieżką, są grupki monolitu i o tyle byłoby dobrze gdyby tych grup było w miarę mało. Niestety nokautując jedną grupę, od razu za rogiem czai się następna... Ale to jeszcze nic. Wchodząc do Prypeci gra wystawiła moją wytrwałość na próbę. W całej Prypeci można naliczyć nawet do 70 monoliciarzy, którzy są dosłownie wszędzie na ulicach, dachach budynków, w oknach. Nie wspominając o tym, że jeden gość potrafi przyjąć nawet cały magazynek przeciwpancernej amunicji do wintoreza na klatę ;_; Będąc w połowie Prypeci byłem po prostu zmuszony wrócić się do baru po amunicję i apteczki. Ale to co mod mi zaserwował w drodze powrotnej to był jak strzał w ryj. Po załadowaniu okienka wczytywania wchodząc na Radar byłem przywitany na wstępie dziesięcioma sympatycznymi panami z monolitu, którzy od razu się na mnie rzucili.... minęły jakieś 2 sekundy i znów widziałem okienko ładowania wczytującej gry lol. I nie to że oni byli oddaleni ode mnie, ale chamsko zrespieni mi przed twarzą, no co to ma znaczyć??? I jeszcze jestem w stanie zrozumieć, że to była jednorazowa sytuacja ale nie... to się powtarzało za każdym przejściem na inną lokacje a tyczy się to przede wszystkim (magazyny wojskowe/radar, radar/prypeć). Mało tego Wybicie wszystkich monolitowców z Prypeci i ponownie wejście w tę lokację po minucie gry skutkuje całkowitym respawnem wszystkich jednostek na mapie...... Czyli jeśli wybiłeś hordę wrogów, pójdziesz w inne miejsce i wrócisz za sekunde znów to ponownie musisz męczyć się z tym wszystkim. Pod koniec gry nie wytrzymałem i miałem to w du*** omijając wszystkich.

Podsumowując.. Priboi Story to w pewnym rodzaju wyjątkowy mod oparty na ciekawej fabule nowego bohatera z dodanymi różnościami i dosyć trudnymi poszukiwaniami danego dokumentu, gdzie wypada czytać uważnie wszystko. Trzeba się troszkę natrudzić aby znaleźć wszystkie dokumenty, przyznam że sam skorzystałem z poradnika będąc w Prypeci bo nie było żadnej informacji gdzie szukać w niej dokumentów. A wiadomo Jest tam dużo budynków, które możemy eksplorować od wewnątrz, nie było żadnych praktycznie wskazówek gdzie miałoby się szukać ów dokumentów, a więc po penetracji prawie całej prypeci sięgnąłem po pomoc. Wyjątkowy pomysł nowych przygód w świecie Stalkera został niestety zaprzepaszczony i nie wykorzystano tutaj pełnego potencjału. Brak misji pobocznych, absurdalne potyczki z wrogami czynią w pewnym momencie tę rozgrywkę uciążliwą i monotonną. Jednak uważam, że warto w niego zagrać i z pewnością mogę go polecić każdemu fanowi Stalkera :)
Chwała monolitowi!
Awatar użytkownika
Pure
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 31 Gru 2014, 14:09
Ostatnio był: 27 Wrz 2016, 21:23
Frakcja: Monolit
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez Mrcin w 09 Lut 2017, 16:03

Hej grał ktoś w Priboi Story 1.4? Jeśli nie to zagrajcie :E a jeśli tak to niech mi ktoś powie jak usunąć tą blokadę na broń, no wiecie żeby można było ja zbierać.
Mrcin
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 29 Sty 2017, 22:55
Ostatnio był: 19 Lut 2017, 13:55
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez jedrek777 w 22 Sie 2017, 23:13

Witam, mam problem z modem, podobny do http://stalker.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=22049, mianowicie zapisane stany gry nie chcą się wczytywać. Co ciekawe zapisy wczytują się np. gdy zginę i wczytam ostatni save, ale jak wyłączę grę i odpalę zapis następnego dnia to wyskakuje informacja o błędzie x-ray.
Informacje:
- oryginalny S.T.A.L.K.E.R. w wersji 1.0006 (gog.com)
- windows 7
- żaden inny mod nie był instalowany

Tutaj log:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-II, F6/M5/S5, 2562.00 mhz, 26-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 31131 files cached, 4976Kb memory used.
Init FileSystem 1.169567 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\rodzina\docume~1\stalke~1\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4069612 K], reserved[47500 K], committed[77128 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[7012 K], process heap[664 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1306 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_minimum.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\rodzina\docume~1\stalke~1\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:8086]-[device:46]: Intel(R) HD Graphics
* GPU driver: 8.15.10.2104
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 1265 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 32
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1
load time=83 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 32
*** RESET [189 ms]
"d:\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 74746 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    6449 ms
* [prefetch] memory:  80849Kb
* phase time: 6512 ms
* phase cmem: 155595 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 99 ms
* phase cmem: 142147 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 25 ms
* phase cmem: 142147 K
Wczytywanie zapisanej gry "andrzej.sav"...
* Loading spawn registry...
* 9121 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 17836 objects are successfully loaded
* Game andrzej is successfully loaded from file 'c:\users\rodzina\docume~1\stalke~1\savedgames\andrzej.sav' (3.010s)
* phase time: 2992 ms
* phase cmem: 174586 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 43 ms
* phase cmem: 174607 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 36 ms
* phase cmem: 174648 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 15 ms
* phase cmem: 174648 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 3940 ms
* phase cmem: 247316 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 449 ms
* phase cmem: 248574 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65525 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65466 verts, 2045 Kb
* [Loading VB] 17208 verts, 537 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 46595 verts, 1456 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 53181 verts, 1661 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048572 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 228285 indices, 445 Kb
* phase time: 727 ms
* phase cmem: 248946 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 1236 ms
* phase cmem: 252793 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 14640 v(20), 9455 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(285K), IB(55K)
* phase time: 37 ms
* phase cmem: 252828 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\s.t.a.l.k.e.r. shadow of chernobyl\gamedata\levels\l01_escape\level.hom
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 253002 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l01_escape_musics'...
* phase time: 12 ms
* phase cmem: 253033 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 462 ms
* phase cmem: 264280 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 905, 115339 K
* t-report - lmap: 10, 10241 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 1567 ms
* phase cmem: 264280 K
Wchodzisz do Zony...
* phase time: 48 ms
* phase cmem: 264280 K
* [win32]: free[3359388 K], reserved[93312 K], committed[741540 K]
* [ D3D ]: textures[125580 K]
* [x-ray]: crt heap[264280 K], process heap[6970 K], game lua[20962 K], engine lua[241 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[3856 K], smem[27642 K]
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
 

stack trace:



Tutaj screen z komunikatem po wywaleniu gry do pulpitu:
Image
Awatar użytkownika
jedrek777
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 24 Lut 2013, 23:09
Ostatnio był: 05 Cze 2023, 18:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez smok61 w 23 Sie 2017, 06:53

@jedrek777, piszesz, że masz - oryginalnego S.T.A.L.K.E.R. w wersji 1.0006 (gog.com)
Z tego co się orientuję, to żaden Priboi nie jest pod patcha 1.0006 i stąd Twoje problemy. Na Twoim miejscu zdegradował bym wersję 1.0006 do 1.0004. To dosyć istotne, by zrobić to dobrze (sposoby są opisane, wystarczy poszukać).

1. Priboi Story ver. 1.1.3 - Działa na wersji Stalkera SoC: 1.0004 lub 1.0005
2. Priboi Story Overhaul - Działa na wersji Stalkera SoC: 1.0005
3. Priboi Story 1.4 - Latent threat - Działa na wersji Stalkera SoC: 1.0004
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez jedrek777 w 23 Sie 2017, 10:47

Według instrukcji Priboi, którego pobrałem działa w zgodzie z wersją 1.0005, który jest kompatybilny z 1.0006 (który zmienia tylko multiplayer), więc wersja nie ma tu raczej nic do rzeczy, a problem leży gdzie indziej.
Awatar użytkownika
jedrek777
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 24 Lut 2013, 23:09
Ostatnio był: 05 Cze 2023, 18:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez smok61 w 23 Sie 2017, 11:15

Rób jak uważasz. Grałem we wszystkie wersje Priboia i nie miałem problemów. Jednak zawsze stosowałem się do zaleceń autora. Jeżeli pisze, że mod był testowany na wer. 1.0005, to ma być 1.0005, a nie 1.0006.

W jakiego właściwie grasz tego Priboia?
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez ewulusia w 23 Sie 2017, 12:24

Potwierdzam co mówi smok61.

Chodzi o kompatybilność. Gdyby było kompatybilne to autor by to uwzględnił w opisie. 1.005 to 1.005.

Pozdro
ewulusia
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 20 Sie 2017, 17:57
Ostatnio była: 22 Mar 2019, 20:56
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez jedrek777 w 23 Sie 2017, 13:32

Smok61 - gram w wersję 1.13 dla 1.005 + PL, spróbuję "odpatchować" grę do 1.005, albo 1.004 i dam znać czy zadziała, chociaż nie wiem czy mi się uda.
Awatar użytkownika
jedrek777
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 24 Lut 2013, 23:09
Ostatnio był: 05 Cze 2023, 18:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez smok61 w 23 Sie 2017, 15:04

Degradacja patcha z 1.0006 na 1.0004, nie jest prosta i bez pobrania odpowiednich plików z pewnością sam tego nie zrobisz. Są jednak dobrzy ludzie, którzy problem ten rozwiązali i podzielili się z innymi. Linku podać tu nie mogę, bo jest na innym forum, ale wpisz w google - Degradacja patcha - SoC 1.000 ; 1.0003 ; 1.0004 ; 1.0005 - a znajdziesz.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez tom3kb w 23 Sie 2017, 16:58

Grałem w Priboia 1.1.3 na oryginalnym stalkerze v1.0006 z CDA i nie było żadnych problemów, mod był nawet dodany tam na płytce.
Także z czystym 1.1.3 na v1.0006 nie powinno być teoretycznie kłopotów, co innego z tym Overhaulem albo wersją 1.3/1.4 Ukryte Zagrożenia tam bym jednak patrzył jaką wersję gry mamy używać.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez jedrek777 w 23 Sie 2017, 20:22

Dobra, zainstalowałem grę od nowa w wersji 1.0006 i zdegradowałem ją do wersji 1.0004 za pomocą tej metody: https://stalkerteam.pl/topic/3349-degradacja-patcha-soc-1000-10003-10004-10005-fsgameltx-gamedata-out-off-memory/?_fromLogin=1, potem zainstalowałem Priboi Story 1.1.3 i polonizację wszystko według instrukcji z http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=1874 i... działa, przynajmniej na razie. Nie wiem, czy potem coś się nie zepsuje, ale wczytuje się bez problemu. Trochę to dziwne, bo według autorów moda na 1.0006 wszystko powinno działać bez potrzeby degradacji do niższej wersji, ale nie narzekam. Podejrzewam, że za pierwszym razem zainstalowałem złą wersję moda.
Awatar użytkownika
jedrek777
Tropiciel

Posty: 214
Dołączenie: 24 Lut 2013, 23:09
Ostatnio był: 05 Cze 2023, 18:16
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 42

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Priboi Story]

Postprzez KrakenLBN w 24 Sie 2017, 08:21

jedrek777 napisał(a):Dobra, zainstalowałem grę od nowa w wersji 1.0006 i zdegradowałem ją do wersji 1.0004 za pomocą tej metody: https://stalkerteam.pl/topic/3349-degradacja-patcha-soc-1000-10003-10004-10005-fsgameltx-gamedata-out-off-memory/?_fromLogin=1, potem zainstalowałem Priboi Story 1.1.3 i polonizację wszystko według instrukcji z http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=1874 i... działa, przynajmniej na razie. Nie wiem, czy potem coś się nie zepsuje, ale wczytuje się bez problemu. Trochę to dziwne, bo według autorów moda na 1.0006 wszystko powinno działać bez potrzeby degradacji do niższej wersji, ale nie narzekam. Podejrzewam, że za pierwszym razem zainstalowałem złą wersję moda.

I całość jest dobrze spolszczona? Szczerze mam problemy z angielskim i bardzo by mi zależało na dobrym tłumaczeniu w tym modzie.
Image
Awatar użytkownika
KrakenLBN
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 17 Sie 2017, 08:16
Ostatnio był: 12 Kwi 2022, 00:08
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości