[Oblivion Lost Remake]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez segal226 w 11 Sie 2015, 16:28

Witam ponownie.
Mam takie jedno pytanie odnośnie zadania od dowódcy Czystego Nieba.
Chodzi o to zadanie w Med-Labie (Agroprom) gdzie mamy iść za ogrodzenie i przynieść specjalny artefakt.
Tak też czynię .
Idę ,znajduje trochę trupów i walizę z której wyjmuje "buldoga" amunicje do niego i artefakt.
I tu problem się pojawia bo jak tylko się do walizki zbliżę spawnuje mi się chorda mutantów przy mnie tylko 3-4 burery jeden taki karzełek nagi i mięsacz ,ale w fabryce gdzie czeka Czyste niebo spawnuje się taka chorda (z 6 pijawek -kilkanaście zombi-2-3 chimery) ,że nijak nawet z granatnikiem nie jestem w stanie pokonać tych bestii na tyle szybko by przywudca Czystego Nieba przeżył i bym mógł mu to zadanie oddać.
Zadanie ciekawe bo recepty można dostać na transmutacje artów.
I tu pytanie. Co robić?? Czy to zadanie da się jakoś wykonać??
Próbowałem już ze 20 razy i nie ma znaczenia od jakiej strony bym podszedł zawsze rezultat jest taki że albo padam w boju albo cała obsada Czystego Nieba leży trupem gdy już mi się uda przebić do nich.

Z góry dzięki za pomoc.
segal226
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 28 Lis 2013, 15:35
Ostatnio był: 31 Sty 2016, 21:38
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fort-12Mk2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez HitFan w 11 Sie 2015, 17:00

Miałem coś podobnego w Sigerous Modzie dla CoP. Jedynym obejściem było ściągnięcie spawnera i zespawnowanie kilku stalkerów ekspertów. Tylko nie wiem czy do oblivion lost będzie spawner, który potrafi spawnować NPCtów
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez PMG w 11 Sie 2015, 19:53

@segal226 - tego zadania prawdopodobnie nie da się wykonać i to właśnie z tego powodu - oddział CN nie ma najmniejszych szans z TAKIM stadem stworów, nawet z pomocą gracza. Możliwe, że komuś się udało, ale szczerze wątpię - u mnie oddział stalkerów padł w dosłownie parę sekund. Za to ten wyjątkowy artefakt może ci się w przyszłości bardzo przydać, bo jest częścią pewnego ważnego zadania...

:

...związanego z podziemiami jeziora Jantar i emisjami psionicznymi.
Awatar użytkownika
PMG
Redaktor

Posty: 376
Dołączenie: 12 Gru 2010, 10:30
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 13:29
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 127

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez segal226 w 12 Sie 2015, 07:50

HitFan.
Tak też kombinowałem czy by się coś ze spawnem nie dało zrobić by go wyłączyć czy coś (spawn mutantów zaczyna się w momencie gdy podejdzie się do walizki z atrefaktem) ,ale nie znalazłem nic w google ani na forach różnych a w modowaniu zielony jestem. I nie wiem czy przypadkiem takie zmiany nie wymagały by "nowej gry"

PMG.

Coś gdzieś kiedyś czytałem o tym iż Czyste Niebo nie występuje w jednej z "części" stalkera bo ich wybili :P Może właśnie w taki sposób ;) Więc miało by to jakiś sens :P.
W sumie oddział to nawet twardziele są bo gdy zdołam do nich dobiec to z około 6 osobowej grupy żyje co najmniej połowa (nie liczyłem nigdy ilu ich tam dokładnie stoi:P) .
Próbowałem na tysiąc sposobów.
-wpad z "buldogiem" i walenie w mutasy granatami (a potem ręczne rzucanie) ,ale zanim ubiję co groźniejsze mutasy to oddział już glebę gryzie.
-wpad po dachach i próba dobiegnięcia na szybko do "wodza" byle by zadanie oddać ,ale wredne juchociągi (około 4-5 sztuk na raz) + 2 chimery i stado zombi zawsze są szybsze (raz mi go przed samym nosem ubiły ) ,a i jak by się to udało to pogadanie z nim i ujście potem z życiem jest nie wykonalne.
-próbowałem wyczyścić całą mapę z mutantów przed ruszeniem walizki ,ale jedyne co tym uzyskałem to pozbyłem się jedynie kontrolera który się pałętał przed wejściem do fabryki i po spawnie utrudniał trochę podejście "od tyłu".
-nawet raz udało mi się chimerę i 2 pijawy "nagonić" na przypadkowy patrol wojska który swoją drogą pojawił się mi tylko raz i nie wiadomo skąd i czemu (losowy spawn czy jak ).

Także chyba faktycznie misji nie idzie wykonać :(. Przynajmniej mi się już pomysły skończyły ,a z trópów nie ma żadnych karteczek czy notatek o transmutacji artów które obiecuje wodzu nieba za wykonanie misji.
Nie lubię tak w taki sposób tracić zadań :P No ale trudno .Może coś spróbuję wykombinować jeszcze.
Jedno co zaobserwowałem to ,to iż nie ma znaczenia czy do fabryki podejdę od razu po zawinięciu artefaktu czy połażę po mapie i dopiero do fabryki to zawsze jest taki iż ktoś tam jeszcze z nieba żyje.
Podejdę od razu -żyją i walczą.
Podejdę po 10-15 minutach -żyją i walczą.
Może ich śmierć faktycznie "wyreżyserowana" i nie do uniknięcia.

PS: Ciekawostka o schowkach . Po zabiciu jednego z stalkerów w 'barze" pojawił mi się komunikat o schowku w dolinie mroku. Niestety seiva nie zrobiłem i padłem a gdy zlikwidowałem kolesia po raz kolejny to komunikatu już nie było :(. Czyzby schowki jednak były :?:

PS2: Jak używać artefaktów , znalazłem arta który po "użyciu" (zgodnie z opisem arta) powinien wszystko co żywe zamienić w "wiedźmi kisiel" ale nijak go użyć nie można (nawet do łapek wziąć tak jak na przykłąd ten art z zadania z niebem) ,a przypisany klawisz do artów (7) nic nie robi.
segal226
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 28 Lis 2013, 15:35
Ostatnio był: 31 Sty 2016, 21:38
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fort-12Mk2
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Ranger801 w 15 Lis 2015, 19:19

Podpowiedział by ktoś jak w tym modzie ustawić szybki zapis na klawisz F5? Albo jestem ślepy albo w opcjach tego niema, a F6 jest strasznie dla mnie niewygodne (pomimo że to sąsiedni klawisz ;) ). Próbowałem też pogrzebać w user.ltx ale kiedy wprowadziłem zmiany, plik z nieznanych mi przyczyn powiększył się do 1.2 GB czego w ogóle nie rozumiem. :/
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Pangia w 15 Lis 2015, 22:11

Użyj konsoli.

Kod: Zaznacz wszystko
bind quick_save kF5

lub
Kod: Zaznacz wszystko
bind_sec quick_save kF5

Pierwsze ustawia jako pierwszy klawisz, drugie jako dodatkowy. Tak jest w każdym Stalkerze.

Kod: Zaznacz wszystko
cfg_save

lub
Kod: Zaznacz wszystko
save_cfg

Zapisuje config od razu, a nie po wyjściu z gry. Nie pamiętam tylko, które jest poprawne, najwyżej ci konsola odda, że komenda nieznana i wpiszesz drugie i elegancko się zapisze.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ranger801.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Ranger801 w 15 Lis 2015, 22:59

Ok, dzięki.
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie moda. Gdzie na Wysypisku są dokumenty (kolejna część tych dwóch które znajdujemy na Agropromie). Pisze coś o podziemiach pod hangarem, jednak niestety nie mogę ich tam znaleźć. :/
Ranger801
Łowca

Posty: 410
Dołączenie: 22 Wrz 2012, 11:57
Ostatnio był: 28 Sie 2016, 16:12
Miejscowość: Miejsce zamieszkania nieznane
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 94

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez tom3kb w 16 Lis 2015, 08:43

Dawno grałem to nie pamiętam ale cichy zrobił poradnik do tego moda. Jak masz problemy to możesz zerknąć, znajdziesz go na stalkeruniverse.pl

Za ten post tom3kb otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Ranger801.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez tt44 w 28 Lis 2015, 00:08

:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Za ten post tt44 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Poldzer.
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez ramirez12 w 16 Maj 2016, 13:38

W dolinie mroku gdy idę na spotkanie z nieznajomym stalkerem i dochodzę na pewną odległość (ok 300m) na całej długości mapy nie istotnie czy z północy czy od wschodu zawsze w podobnej odległości wywala mnie do pulpitu z takim bugiem:
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CModelPool::Instance_Load
File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrRender\ModelPool.cpp
Line          : 111
Description   : <no expression>
Arguments     : Can't find model file 'weapons\sigaret\sigaret2.ogf'.



Bardzo proszę o pomoc , do tej pory było ok nic niepokojącego się nie działo na innych lokacjach
Awatar użytkownika
ramirez12
Stalker

Posty: 124
Dołączenie: 30 Sty 2013, 22:59
Ostatnio był: 07 Gru 2018, 13:14
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 12

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez caleb59 w 07 Maj 2017, 19:54

                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Zwinny w 13 Cze 2017, 23:58

Strasznych ścin doświadczam na olr 2.5 choć komp gta v na średnich ciągnie płynnie, też tak macie?
Awatar użytkownika
Zwinny
Stalker

Posty: 120
Dołączenie: 23 Lip 2016, 17:48
Ostatnio był: 25 Lis 2018, 01:18
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 5 gości