[Oblivion Lost Remake]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Decimus76 w 01 Lut 2015, 21:17

Witam otóż mam problem z lokacją Yantar, za każdym razem ja umrę i chcę wczytać quicksave to mam bugtrapa, tak samo jest, gdy chce przejść na inną lokację z tego poziomu. Gram na wersji 1.0006 na polskiej podstawce, proszę o pomoc bo mod jest świetny ale nie mogę przejść dalej gry.
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Poldzer w 02 Lut 2015, 12:47

Co do wczytywania qicka to jak masz obrazek Cb martwego wróć do menu i z menu go wczytaj.
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1014
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 06 Sty 2023, 13:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez tt44 w 07 Lut 2015, 14:41

Johnlock napisał(a):No to ładnie ładnie :D Coś więcej słychać na temat 3.0 może? Bo LA już umarło jak widzę, a w OLR bym z chęcią pyknął sobie :wódka:


Nowy level:
:

Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Za ten post tt44 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PMG, Trikster.
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez PainChiller w 03 Mar 2015, 19:28

Czy mógłby kto dać nowy link? ten ty zdech, ten na mod.db zdech(jest tylko do pacza) a gdzie indziej każą się rejestrować :suchar:
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Johnlock w 11 Kwi 2015, 09:53

Jakieś nowe wieści co do OLR 3.0? Na zasadzie jakaś data premiery, czy cuś? :P
Johnlock
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 01 Cze 2014, 15:02
Ostatnio był: 11 Kwi 2015, 10:07
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez tt44 w 25 Kwi 2015, 11:55

Przywrócone panoramy ze starych buildów:
Image
Image
Image
Image

Za ten post tt44 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Decimus76.
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez PMG w 15 Cze 2015, 23:23

Mam pewien problem z zadaniem od Profesora, czyli zdobyciem dwóch prototypów tych psionicznych urządzonek. Jedno z nich znalazłem w laboratorium pod Doliną Mroku, a drugie zdobyłem w Martwym Mieście (aka "Świetlistym Promieniu"). Jednak... po zebraniu obu prototypów zadanie nie chce się zaktualizować, a co za tym idzie, zadania nie da się wykonać. Mam oba urządzenia, ale w PDA nadal wyświetla mi się cel "Znajdź". Wie ktoś może dlaczego? Czy coś przeoczyłem, czy może coś jeszcze trzeba znaleźć albo zrobić?
Awatar użytkownika
PMG
Redaktor

Posty: 376
Dołączenie: 12 Gru 2010, 10:30
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 13:29
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 127

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez tom3kb w 16 Cze 2015, 23:28

Zerknij do poradnika Cichego
http://www.stalkeruniverse.home.pl/inde ... opic=361.0
Dawno grałem i nie pamiętam czego jeszcze ci brakuje

Za ten post tom3kb otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PMG.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez PMG w 18 Cze 2015, 16:30

Poradnik ten oglądałem już nie raz, ale jego autor napisał, że i tak nie mógł dostać się do Martwego Miasta i wykonał zadanie "po czitersku". A ja mimo wszystko chcę to zrobić w sposób uczciwy i mam nadzieję, że tak się da. Najbardziej intryguje mnie to, że pomimo posiadania przeze mnie OBU prototypów, zadanie nie ma zamiaru się zaktualizować, jakbym coś pominął, ale gra nie chce przypomnieć co...
Awatar użytkownika
PMG
Redaktor

Posty: 376
Dołączenie: 12 Gru 2010, 10:30
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 13:29
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 127

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez smok61 w 18 Cze 2015, 17:40

@PMG, dawno grałem w tego moda, ale wydaje mi się, że musisz mieć - 2 prototypy, gravigun i artefakt kinetyczny.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem

Za ten post smok61 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PMG.
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez PMG w 21 Cze 2015, 20:03

@smok61 - wszystko jasne, teraz już mi coś świta. Nawet sam doktorek o tym wspominał podczas z jednej z rozmów. Nie mam pojęcia jak to się stało, że o tym zapomniałem... No cóż, zdarza się (niektórym dosyć często ;) ). Dziękuję za przypomnienie.

Edit: Pojawił się nowy problem, tym razem natury (jak sądzę) technicznej. Otóż podczas zwiedzania podziemi fabryki Rostok gra wyrzuca mnie do pulpitu. Robi to zawsze w tym samym momencie. Log jest długi i nie daje mi żadnych wskazówek. Mam repacka, zainstalowałem fixy 3 i 4 i do tego spolszczenie ze stalkerteam. Jedyne co sam edytowałem to udźwig i wytrzymałość głównego bohatera (zabawa z immunities, nic więcej). Czy ktoś wie, czym może być spowodowany ten błąd i jak go usunąć?

Oto log:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-III, F6/M7/S10, 2999.00 mhz, 33-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
olr.ltx _bin_olr_\fsolr.ltx
FS: 46932 files cached, 6559Kb memory used.
Init FileSystem 1.842514 sec
'xrCore' build 3312, Feb 27 2008

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[d:\games\olr_v2.5\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2013196 K], reserved[23244 K], committed[60648 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8798 K], process heap[1144 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[1630 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\games\olr_v2.5\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\games\olr_v2.5\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\games\olr_v2.5\gamedata\config\rspec_minimum.ltx"...
[d:\games\olr_v2.5\gamedata\config\rspec_minimum.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\games\olr_v2.5\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\games\olr_v2.5\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[d:\games\olr_v2.5\_appdata_\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Software
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:402]: NVIDIA GeForce 8600 GT
* GPU driver: 6.14.13.3528
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 994 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 6144K
* DIB created: 1024K
count of .thm files=53
load time=464 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1280x1024
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias -0.5
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
* DVB created: 6144K
* DIB created: 1024K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias -0.5
* SSample: 1280x1024
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [85 ms]
xr_3da.exe  -smap4096
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 78641 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    30203 ms
* [prefetch] memory:  127775Kb
* phase time: 30277 ms
* phase cmem: 192810 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 319 ms
* phase cmem: 192830 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 57 ms
* phase cmem: 192830 K
Wczytywanie zapisanej gry "xp_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 18915 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 25242 objects are successfully loaded
* Game xp_autosave is successfully loaded from file 'd:\games\olr_v2.5\_appdata_\savedgames\xp_autosave.sav' (3.102s)
* phase time: 3054 ms
* phase cmem: 231442 K
SERWER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 53 ms
* phase cmem: 231474 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 40 ms
* phase cmem: 231498 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 231498 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 1469 ms
* phase cmem: 260668 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 871 ms
* phase cmem: 265370 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* phase time: 610 ms
* phase cmem: 265378 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 226 ms
* phase cmem: 266343 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 74359 v(20), 64050 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(1452K), IB(375K)
* phase time: 83 ms
* phase cmem: 266414 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\games\olr_v2.5\gamedata\levels\lvl6_rostok\level.hom
* phase time: 25 ms
* phase cmem: 266533 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l06_rostok_musics'...
* phase time: 79 ms
* phase cmem: 266558 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 946 ms
* phase cmem: 272368 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1069, 371632 K
* t-report - lmap: 182, 186390 K
***FATAL***: Too many lmap-textures (limit: 8 textures or 32M).
        Reduce pixel density (worse) or use more vertex lighting (better).
* phase time: 18428 ms
* phase cmem: 272368 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 69 ms
* phase cmem: 272368 K
* [win32]: free[751528 K], reserved[213316 K], committed[1132244 K]
* [ D3D ]: textures[558022 K]
* [x-ray]: crt heap[272368 K], process heap[720604 K], game lua[16089 K], engine lua[301 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5024 K], smem[97558 K]
* MEMORY USAGE: 286891 K
~ cannot remove restriction with id [9970][lvl6_rostok_zone_witches_galantine_strong] to the entity with id [9783][lvl6_rostok_m_rat_e_0055], because it is not added
~ cannot remove restriction with id [9970][lvl6_rostok_zone_witches_galantine_strong] to the entity with id [9786][lvl6_rostok_m_rat_e_0058], because it is not added
~ cannot remove restriction with id [9970][lvl6_rostok_zone_witches_galantine_strong] to the entity with id [9784][lvl6_rostok_m_rat_e_0056], because it is not added
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 25467 objects are successfully saved
* Game p196.sav is successfully saved to file 'd:\games\olr_v2.5\_appdata_\savedgames\p196.sav'
~ cannot remove restriction with id [9970][lvl6_rostok_zone_witches_galantine_strong] to the entity with id [9784][lvl6_rostok_m_rat_e_0056], because it is not added
* DVB created: 6144K
* DIB created: 1024K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias -0.5
* SSample: 1280x1024
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 302183 K
* DVB created: 6144K
* DIB created: 1024K
- r__tf_aniso 1
- r1_tf_mipbias -0.5
* SSample: 1280x1024
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [176 ms]
* MEMORY USAGE: 288789 K
stack trace:

001B:0385CA54 xrGame.dll
Awatar użytkownika
PMG
Redaktor

Posty: 376
Dołączenie: 12 Gru 2010, 10:30
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 13:29
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 127

Re: [Oblivion Lost Remake]

Postprzez Poldzer w 21 Cze 2015, 20:20

Log coś o txturach i oświetleniu mówi. Zmień oświetlenie na wyższe/niższe.

Za ten post Poldzer otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive PMG.
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1014
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 06 Sty 2023, 13:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 3 gości