[Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 29 Lis 2014, 01:51

Jak nałapałeś bardzo dużą dawkę to jeszcze przez jakiś czas będzie Ci zdrowia ubywać - załóż sobie ze 2 dobre arty poprawiające zdrowie - np. kotlet i dusza (chyba ze możesz zrobić transmutację duszy) i pamiętaj co jakiś czas łyknąć apteczkę. Jeżeli dawka była za duża to się nie wyleczysz.

Z tego co ja zauważyłem to arty się nie respią.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez maniakes w 30 Lis 2014, 20:24

Kolejne wiksy, po pierwsze fatal error, któy wyskakuje mi randomowo od mniej-więcej momentu gdy Kieł rusza pokazać przejście z Prypeci do Bagien:

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CUILine::GetLength_inclusiveWord_1
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\ui\UILine.cpp
[error]Line          : 410
[error]Description   : pos.word_1.exist()


Po drugie: na Bagnach znikaja tekstury, tzn. zamiast tekstur niektórych obiektó, NPC i otoczenia, jest czarny "podkład", nie wie czy to po prostu sam model bez tekstury czy co. Tu przykład:

ss_rafał_11-30-14_17-49-38_(swamp).jpg
Nie posiadasz wymaganych uprawnień, by zobaczyć pliki załączone do tej wiadomości.
maniakes
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 31 Paź 2014, 01:36
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 13:02
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 01 Gru 2014, 00:07

Czy w lab X16 podobnie jak w wiosce pijawek jest problem ze znalezieniem amuletu (Sarkon)?? Przetrząsnąłem całe laboratorium, miejsce gdzie powinien być amulet też i kupiszon... Nie wiem po prostu czy moje ogromne starania nie idą na marne...:/
Maniakes: tak to już jest w tym domku na bagnach...psikro. Nie podobają ci się takie cienie to....włącz latarkę :)

Za ten post mayer99 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive maniakes.
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Baron w 01 Gru 2014, 09:44

maniakes napisał(a):To raczej nie chodzi o odpornośc na promieniowanie w actor.ltx bo w innym modzie (Dimas) mam takie same wartości parametrów co w TŚ2+AA2 ale tam antyrady działaja normalnie, a tu wogóle nie działają prawie.

lehoslav napisał(a):200 mSv w krótkim okresie to niemała dawka (od około 500mSv pojawiają się już pierwsze, delikatne objawy choroby popromiennej), jednym antyradzikiem w pięć sekund chcesz ją zbić? ;)


No ja rozumiem, że uleczenie się z tego 1 antyradem to może przesada, ale zużycie 12 sztuk? :( To z kolei przesada w drugą stronę, to równie dobrze można dodac do gry łóżko szpitalne i kroplówkę ;-)

Jakby antyrad zbijał 100 msV zamiast tych 20, to byłoby już okej.

To właśnie jeden z największych plusów tego moda. Promieniowanie jest rewelacyjnie rozwiązane, bo nie biegasz bezkarnie gdzie popadnie i pijesz wódę po wyjściu ze strefy zagrożenia. Szkoda tylko, że w późniejszych etapach gry artefakty są na tyle OP, że właściwie przestaje to być problemem. Chyba pozostaje ich nie używać...
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 02 Gru 2014, 00:45

O kombinezonach:
1. Nanokombinezon ochronny ma żółtawo-rdzawy noktowizor, który...jest fatalny. Co musiałbym pozmieniać aby miał on żółtawy kolor, a natężenie oświetlenia w nocy taki jak Seva? ( ewentualnie taki sam jak Seva - biały ). Czy da się w nanokombinezonie przywrócić odgłos kroków?
2. Analogicznie chciałbym aby Skat 11M Pacyfistów miał noktowizję wojskowego Skat'a 9M.
3. Które parametry kombinezonów są właściwe? Te po najechaniu myszą - kiedy wyświetla się charakterystyka pancerza, czy te które wyświetlają się po jego włożeniu? Porównując przykładowo Skat 9M i Skat 11M te charakterystyki są naprzemienne.... :/ :facepalm:
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 02 Gru 2014, 01:11

Niektóre kombinezony mają coś porąbane w modelach i nie słychać w nich odgłosów poruszania się. Właściwe wartości ochronne są po nałożeniu komba - te w opisie w niektórych (ale nie wszystkich przypadkach) nie pokrywają się z rzeczywistymi (najczęściej opisowe są zaniżone do tych właściwych)

W outfit.ltx poszukaj nano_outfit i zmień mu noktowizję na taką:

Kod: Zaznacz wszystko
nightvision_sect      = effector_nightvision_exo_m1


będziesz miał czarno biały, b.dobry noktowizor - ew. jak chcesz zielony to dajesz:

Kod: Zaznacz wszystko
nightvision_sect      = effector_nightvision_green_extra


Skat pacyfistów to mirotvor_outfit

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive mayer99.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez maniakes w 03 Gru 2014, 19:05

Czy to prawidłowo, że po tym, jak dotarłwszy na Kordon, ocaliłem Tolika i razem z Wilkiem odbiłem wioske kotów, w bunkrze Sidorowicza nikogo nie ma? Handlarz pojawi się tam później, czy coś mi się w grze skopało i muszę zaczynać level/grę od nowa?


PS: I co się stało z barmanem w Barze? :-( Bo ten handlarz który tam jest zamiast niego to sprzedaje jakis badziew, prawie nic nie ma w jego ofercie, juz nie mówiąc o tym, że prawie nikt w tym modzie nie ma w ofercie amunicji do strzelb - swoją drogą najprostszej do wytworzenia i najtańszej, takiej, której w Zonie powinno byc od groma akurat.
maniakes
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 31 Paź 2014, 01:36
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 13:02
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez mayer99 w 03 Gru 2014, 19:12

W kanciapie Sidora powinieneś mieć Barmana...Dopiero potem po podciągnięciu fabuły handlarze pojawią się na swoich miejscach ;). W Barze masz jeszcze 2 handlarzy z niezłym asortymentem. Co do amunicji do strzelb to zgadzam się z Tobą, pozostaje polować na dziki ;).
Grasz w wersję Vandra czy Ścigacza?
Awatar użytkownika
mayer99
Łowca

Posty: 439
Dołączenie: 20 Lut 2011, 12:22
Ostatnio był: 09 Maj 2023, 09:50
Miejscowość: 3miasto
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 41

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez maniakes w 03 Gru 2014, 19:17

No to u mnie bunkier jest pusty coś się schrzaniło :-( mam tylko nadzieję, że wystarczy rozpocząć level Kordon od nowa i się ten Barman tam zespawnuje a nie że schrzaniło się to wcześniej w grze, bo kilkanaście godzin gry pójdzie do kosza :-/ gram w wersję Ścigacza.
maniakes
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 31 Paź 2014, 01:36
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 13:02
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 03 Gru 2014, 19:41

Amunicję śrutową macie za części mutantów - u wszystkich handlarzy. Jeżeli nie ma handlarza w bunkrze Sidora na Kordonie to coś Ci się pochrzaniło - wczytaj grę od wejścia na Kordon. Powinno pomóc. Chyba że mu za dużo dodałeś do asortymentu i sobie poszedł - w tym modzie trzeba bardzo uważać co się dopisuje handlarzom.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez maniakes w 03 Gru 2014, 19:56

No dodałem mu jakieś 20 itemków swoich :D wystarczy aby mu szajba odbiła? Trzeba by ich jakoś uwięzić w miejscu jakimiś kratami żeby nie mogli łazić, ten w Barze to mi lata po całej planszy, cieżko sie z nim gada :E
maniakes
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 31 Paź 2014, 01:36
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 13:02
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez scigacz1975 w 03 Gru 2014, 20:14

I masz przyczynę - w TS2 twórcy wręcz zakazali dodawać cokolwiek handlarzom. Lepiej skorzystać ze spawnera.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 28 Gru 2022, 19:35
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości