[Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Cromm Cruac w 13 Wrz 2016, 10:54

:facepalm: Boszszsz... niczego nie pakuj tylko po prostu skopiuj to, co po lewej do tego, co po prawej. Kropka.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian

Za ten post Cromm Cruac otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive paolo_15.
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez paolo_15 w 13 Wrz 2016, 20:58

Wcześniej tak robiłem, ale pomogła chyba dopiero instalacja tego, o czym wspominał Cromm Cruac. Dzięki Panowie z pomoc. Aaa i tak w ogóle, ten błąd, który wyskakiwał kiedy przechodziłem z Lasu do Jantaru, to była wina oświetlenia statycznego, zmieniłem na dynamiczne i wszystko gra, choć teraz mam wrażenie, że postać w Jantarze trochę "pływa", nie wiem, jak to dokładnie opisać, może to ustawienie czułości myszki, najważniejsze, że mogę cieszyć się graniem :) ciekawa opcja z tą wymianą ekwipunku z kolesiami, już w Jantarze dostałem kombinezon wojskowy :E i teraz tylko na niego chcą się wymieniać :P a i detektor Weles kosztuje 100 000 ;)
paolo_15
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 08 Wrz 2016, 20:56
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 13:05
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez lehoslav w 13 Wrz 2016, 21:27

Zapodałem sobie tego moda, wygląda bardzo obiecująco. Powiedzcie tylko, czy mi się wydaje, czy rozgrywka została w ch*j utrudniona w stosunku do podstawki? Bo w kółko ginę (póki co w spotkaniach z mutantami), ale może to kwestia jakiejś szczególnej rzeczy, a nie ogólnego poziomu trudności...
Dozymetry: Gamma-Scout Rechargeable, Berthold LB 133-1, SV500, FH40T, KSMG1/1M, Терра МКС-05, Graetz X50ZS, RSA 64D, DL-Messer 6150, DP66M, ДП-5В, RAM-60A, RAM-63 (miernik scyntylacyjny α, β, γ), RWA 72 M, Graetz EDW150, KOS-1, FAG FH41, EKO-D, Radiagem 2, Rados RDS-110, Thermo SVG 2, PDMR82, an/udr-13, Стора-ТУ, PM1603A, PM1621A
W Zonie: 5 razy (16 dni)
Awatar użytkownika
lehoslav
Tropiciel

Posty: 360
Dołączenie: 03 Lut 2014, 12:34
Ostatnio był: 21 Kwi 2023, 08:10
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 84

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez trolololo w 13 Wrz 2016, 21:39

Na misję w piwnicy elektrowni dobrze jest sobie załatwić tego złotego gnata, ale nie wiem czy jest to możliwe. Ja jakoś nigdy nie miałem z tym problemów (grałem jeden raz :caleb:) A jak chodzisz po elektrowni, to używaj wszelkiego rodzaju murków, w sensie że spadasz na njez i po nich biegasz. Trudno będzie dopiero, jak spotkasz takich dwóch fantomów na strychu. :realcaleb:
Ostatnio edytowany przez trolololo 14 Wrz 2016, 07:02, edytowano w sumie 2 razy
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Mito w 14 Wrz 2016, 00:41

Najlepszym odnośnikiem do trudności tego moda będzie czysty Cień z samym AA2, które to miało dać przynajmniej częściowo realistyczną walkę w Stalkerze. Można się spodziewać konieczności wczytania czasem parę razy - skoszenie gracza serią z kałacha przychodzi dość łatwo NPCom, czasem pojawi się tu i ówdzie granacik i masz pokaz głównego menu. Ale od czego jest opcja wyboru stopnia trudności?

Trza pamiętać, że Tajne Ścieżki 2 to ruski mod - i pierwsza jego wersja (Zew Monolitu) miała MASAKRYCZNIE przesadzone obrażenia zadawane graczowi (dostawałeś jednym nabojem z kałacha i twój trup odlatywał daleko poza mapę), sporą ilość bardzo dziwnych i wnerwiających mutantów (przykład: elektryczna chimera w Radarze) i skrajnie wku*wiających sytuacji. Na przykład wchodzisz w teleport i pojawiasz się tuż przed lufami dwóch gości stojących za tobą, którzy prawie natychmiast zaczynają osuszać w ciebie swoje magazynki od Wałów. Mało? No to jeszcze pamiętaj, giniesz od szczurzego pierdnięcia, a co lepsze, takiego wroga położy tylko magazynek przeciwpancernej... w głowę.

Na szczęście na prawdę ogromną większość błędów i dziwnych rzeczy ekipa tutaj ponaprawiała, mogę stwierdzić że na Weteranie gra jest... grywalna. I większego problemu nie powinno być.
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez onaion1989 w 19 Wrz 2016, 16:20

Jest już kompatybilny Atlas mod lub Władca zony?
Awatar użytkownika
onaion1989
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 18 Paź 2013, 05:58
Ostatnio był: 27 Wrz 2020, 22:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 24 Wrz 2016, 16:08

Przeca spawner jest już wbudowany, o ile to jest Atlas Mod bo nie pamięta już
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez paolo_15 w 26 Wrz 2016, 20:44

Panowie, kolejny raz proszę o pomoc, podczas przechodzenia z Czarnobyla1 do Prypeci obraz sie rozmywa, podczas misji z uratowaniem Duchem także, jakoś to zniosłem, myślałem, że to jakies promieniowanie, czy coś, ale po rozmowie z Duchem, który nakazał mi wrócić do Centrum Sterowania Monolitem, wróciłem do Czarnobyla1 i obraz znów jest rozmyty. Wszystkie wskaźniki są na zielono, więc nie ma mowy o promieniowaniu, zmęczeniu itd. Gram na oświetleniu pełnym dynamicznym ( wtedy po jakimś czasie pojawił się rozmazany obraz jak wyżej ), po włączeniu na oświetlenie statyczne, sejw z gry nie wczytuje się, log poniżej:

Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: GenuineIntel Pentium-II, F6/M5/S1, 1697.00 mhz, 26-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 40113 files cached, 6872Kb memory used.
Init FileSystem 1.725750 sec
'xrCore' build 3116, Aug 15 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4077368 K], reserved[31424 K], committed[85448 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[12143 K], process heap[659 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5576 K], smem[0 K]
Executing config-script "h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx"...
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_skeleton_update
[h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_default.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:1002]-[device:666F]: AMD Radeon R5 M230
* GPU driver: 8.17.10.1267
* CREATE: DeviceREF: 206
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 3729 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=380
load time=87 ms
* distortion: used, dev(30),need(14)
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
Starting engine...
Loading DLL: xrGameSpy.dll
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\tt2_l.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\tt2_r.ogg
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [0 ms]
* MEMORY USAGE: 80976 K
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 4
- r1_tf_mipbias 0.
* SSample: 1024x768
* SSample: enabled
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
*** RESET [2051 ms]
"h:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe" -nointro
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 80992 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    681 ms
* [prefetch] memory:  0Kb
* phase time: 718 ms
* phase cmem: 78652 K
Serwer: Rozpoczynanie...
* phase time: 93 ms
* phase cmem: 78692 K
Serwer: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 3 ms
* phase cmem: 78692 K
Wczytywanie zapisanej gry "paweł_autosave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 7823 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 12486 objects are successfully loaded
* Game paweł_autosave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\paweł_autosave.sav' (2.092s)
* phase time: 2092 ms
* phase cmem: 140408 K
Serwer: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 73 ms
* phase cmem: 140408 K
Klient: Łączenie z localhost...
Player not found
* client : connection accepted - <>
* phase time: 71 ms
* phase cmem: 140433 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 24 ms
* phase cmem: 140433 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 3942 ms
* phase cmem: 206055 K
Wczytywanie shaderów...
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default_aref::Compile
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrRender_R1\Blender_default_aref.cpp
[error]Line          : 75
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: prop\prop_bed1a
 

stack trace:

paolo_15
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 08 Wrz 2016, 20:56
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 13:05
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez Pangia w 26 Wrz 2016, 20:56

O ile pamiętam to jakieś tam opcje instalatora są związane z oświetleniem w grze i późniejsza zmiana takowego nie jest możliwa bez wymiany plików lub reinstalacji moda, jeśli nie wiesz, co zmienić, także to akurat jest normalne, że gra się nie ładuje.
Co do rozmycia obrazu to może to przez ENB?
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez tom3kb w 27 Wrz 2016, 06:10

A ten rozmyty obraz, takie podwójne widzenie to nie była czasem potrzeba snu?

Za ten post tom3kb otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive paolo_15.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez paolo_15 w 27 Wrz 2016, 07:42

Hehe, Strielok poszedł kimać na 5h i obraz już się nie rozmywa :) dzięki !!!
paolo_15
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 08 Wrz 2016, 20:56
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 13:05
Kozaki: 0

Re: [Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez paolo_15 w 02 Paź 2016, 19:33

Mam za zadanie odnaleźć skrzynkę dla informatora w magazynach wojskowych, wiem, że znajduję się ona w ruinach transformatora, ale problem w tym, że szukałem chyba z godzinę w tych ruinach i za uja nie mogę znaleźć tej skrzynki...Pomożecie ? :)

Ps. w budce dróżnika też jej nie ma, obszedłem wszystko dookoła..
Ostatnio edytowany przez paolo_15, 02 Paź 2016, 19:54, edytowano w sumie 1 raz
paolo_15
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 08 Wrz 2016, 20:56
Ostatnio był: 14 Lis 2016, 13:05
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości