[Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2]

Postprzez vandr w 24 Maj 2014, 10:22

Image

Skriny:
:

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage


Opis:
:

Opis:

Wraz z Cromm Cruac mamy przyjemność zaprezentować adaptację modyfikacji Tajne Ścieżki 2 wraz z modem Autumn Aurora 2.1 w wersji z 30 września 2015 roku.

Jak wiadomo, Tajne Ścieżki 2 to modyfikacja fabularna, o której rozpisywać się nie będę, bowiem poczytać o niej można w tym temacie.

Tajne Ścieżki 2 w wersji odświeżonej oparte są na wersji FINAL UPDATE, która zawiera WSZYSTKIE fixy, aktualizacje oraz polonizację autorstwa Yurek oraz trurl3 - tak więc w folderze z grą NIE MOŻE znajdować się żaden inny folder "gamedata". Nie narzucamy odświeżonych Tajnych Ścieżek 2 na żadnego innego moda! Paczkę, którą za chwilę pobierzcie, rozpakowujecie, wrzucacie do folderu z grą - i gracie!

Co nowego?:

Zostały przeniesione z Autumn Aurora 2.1 takie elementy jak edytowane poziomy, zaimplementowany Atmosfear, oficjalny ENB Series, detektory artefaktów, wolniejsze działanie apteczek itp/system chowania rąk, oprawa audio-wizualna, nowe modele i animacje broni, nowe modele NPC'ów, dynamiczny HUD, wszelaka muzyka, efekty post-processu, zestawy naprawcze i o wiele, wiele więcej...Modyfikacja w obecnej wersji (styczeń 2016) została dodatkowo utrudniona w niektórych aspektach.

Podziękowania:

Dla ekipy polonizacyjnej (Yurek, trurl3) z forum Stalkerteam.pl.

Twórcy adaptacji:
Vandr, CrommCruac. Podziękowania dla nelson82, r_populik, ścigacz1975 za pomoc przy modyfikacji Autumn Aurora 2.1. Zdrowie!

Twórcy polonizacji:
Yurek, trurl3


Instalacja:
:

Instalacja:

1. Instalujemy Cień Czarnobyla w wersji 1.0004. TYLKO w tej, bo bedom bugi. Jeśli niestety posiadacie grę w wersji wyższej niż 1.0004, pobieracie ten oto DEGRADATOR i jego zawartość wrzucacie do folderu z grą z nadpisaniem wszystkich plików.

2. Wykonujemy standardową procedurę z fsgame.ltx

3. Pobieramy i rozpakowujemy pobraną pakę z modem. Zawartość Tajne Ścieżki 2 (Gamedata, Bin) wrzucamy do folderu z grą i potwierdzamy nadpisanie wszystkich plików.

4. W folderze z modem znajduje się folder #Opcje. Znajdziemy tam:

-Minimapa OFF (dla tych, co chcą wyłączyć tylko minimapę)
-Tryb Hardcore - Minimapa OFF, Wskaźniki OFF (dla tych, co chcą wyłączyć minimapę oraz wskaźniki zdrowia, staminy itp itd). POLECAM!
- Wersja NO-ENB (dla tych, którzy mają wolniejsze maszyny tudzież po prostu nie lubią ENB).

UWAGA!
- jeśli jesteś graczem, który nie chce korzystać z ENB (który jest zaimplementowany domyślnie z modem), należy wejść do folderu /bin i usunąć poniższe pliki:

Image

Na koniec wchodzisz do folderu WERSJA NO-ENB i przenosisz folder bin do katalogu z grą a plik user.ltx do lokalizacji z zapisanymi stanami gry.

5. Tworzymy skrót do gry na pulpicie, w elemencie docelowym wpisujemy po spacji -nointro, po czym odpalamy grę i gramy!


Download:

https://mega.nz/#!UbxDGYQR!e0j471qZhSG2 ... l02ISOD5lU

BUGI
:

Istnieje jeden bug, który pojawia się tylko w jednym miejscu i w jednym momencie gry. Bug występował od początku powstania modyfikacji i na moje oko twórcy TT2 coś przekombinowali w spawnie. Jest to moment, gdy otrzymujemy zadanie zaniesienia prowiantu Kopaczom i zostajemy wysłani przez Informatora na Radar.

Teraz tak. W momencie, gdy dochodzimy do długiej prostej, spawnuje się tam kilkunastu Specnazów. Jeśli zapiszemy grę przed blachą na której w podstawce stał monoliciarz z RPG'iem, nasza gra powinna się wczytać. Jeśli jednak zapiszemy grę w okolicach tejże blachy, gdy zginiemy, nasz sejw nie zostanie wczytany a gra będzie się wypie*dalać do pulpitu przy SYNCHRONIZACJA z pustym logiem. To samo się dzieje gdy zapiszemy grę na długości całej prostej drogi i kawałek poza nią. Lepiej nie eksperymentować, wystarczy, że już ja prawie osiwiałem i się z wami dzielę tą wiedzą :E

Co poradzić? Wyjścia są dwa - albo nie dajemy się zabić (hehe...) albo istnieje drugie wyjście. Wchodzimy do GAMEDATA/CONFIG/CREATURES/ i robimy kopie pliku actor.ltx. Pobieramy ten pliczek, wrzucamy go do folderu ze ścieżką powyżej, nadpisujemy i przez jakiś czas cieszymy się nieśmiertelnością, która pozwoli nam ominąć felerne miejsce na Radarze. Gdy już wybijemy Specnaz i dojdziemy do Anten, możemy przywrócić stary plik i pozbyć się nieśmiertelności.

Kwestia Wariaga: W poprzedniej adaptacji można było spotkać się z błędem polegającym na niemożności ukończenia turnieju u Wariaga w podziemiach agropromu (brak linii dialogowej). Do obecnej adaptacji umieściłem fabryczny plik z Final Update, który podmienia ten modyfikowany więc teoretycznie teraz powinno być ok. Jeszcze nie doszedłem do tego momentu, więc najwyżej zdam relację.
Ostatnio edytowany przez vandr 07 Maj 2017, 16:59, edytowano w sumie 10 razy
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kudkudak, smok61, Farathriel, Sov_Maiar, Koniak, mayer99, Plaargath, Trikster.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Reklamy Google

Re: Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2

Postprzez megashooter w 24 Maj 2014, 13:35

Czyli niestety nadal nie działa na 1.0006?
Awatar użytkownika
megashooter
Stalker

Posty: 159
Dołączenie: 20 Cze 2012, 08:35
Ostatnio był: 29 Sie 2017, 13:21
Miejscowość: Rostok
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 12

Re: Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2

Postprzez vandr w 24 Maj 2014, 13:40

Oczywiście, że nie. Bazowe Tajne Ścieżki były robione na plikach z patcha 1.0004 i tego należy się trzymać.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2

Postprzez Kudkudak w 24 Maj 2014, 14:25

Pobrałem, zainstalowałem z pomocą Vandra, za co należy się wielki plus za odpowiednie porady. Jestem pod wielkim wrażeniem. Grałem trochę w zwykłe TŚ2, ale z tym modem gram jakby na nowo, poznaję Zonę po raz kolejny w innej formie. Doszedłem na razie do Lasu, ponieważ nie mogłem się powstrzymać przed lekkim pozwiedzaniem Martwego Miasta - wszystko wygląda na martwe, rdzawe, skorodowane. W tejże lokacji możemy usłyszeć także dzwoneczki, które w połączeniu z przerażającym wyciem robią ogromne wrażenie, zwłaszcza podczas przechodzenia przez most, gdy wokół otula nas gęsta, nieprzebyta mgła.

Las natomiast jest lasem. Prawdziwą puszczą, gęstą knieją w porównaniu do tego, co mogliśmy zobaczyć wcześniej. Wszystkie drzewa, krzaki, trawa, paprocie, iglaki, ogólnie wszechotaczająca nas flora sprawiają, że czujemy się trochę jak w Fangornie, zwłaszcza w miejscach, gdy ścieżkę gęsto zarastają bujne krzaki i inne chwasty. W tle słychać wiele odgłosów, które jeszcze bardziej podbudowują atmosferę płynącą ze zwiedzania Lasu. Sama chatka Leśnika wydaje się być częścią tego ogromnego, leśnego kompleksu niż odstającym budynkiem, jak było wcześniej.

Nie mogę się doczekać dalszego zwiedzania Zony, póki co zrobiłem kilka skrinów - niestety na oświetleniu statycznym i niezbyt wysokich ustawieniach, ale jeśli ktoś jest bardzo ciekawy... klikacie na własną odpowiedzialność :E Jak gra wygląda w pełni możecie się przekonać na zamieszczonym przez autora krótkim filmiku :D Mnie osobiście zadowala.

PS. Nie grajcie bez słuchawek.

:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Image
Image Image Image Image Image
Awatar użytkownika
Kudkudak
Legenda

Posty: 1462
Dołączenie: 02 Lis 2011, 18:55
Ostatnio był: 02 Maj 2020, 00:25
Miejscowość: atomizer
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: RPG-7u
Kozaki: 656

Re: Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2

Postprzez MajorDiegtiarov w 24 Maj 2014, 16:26

Da się grać bez ENB czy spowoduje to rozregulowanie kolorów nasycenia itp?.
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 15 Sie 2023, 13:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2

Postprzez vandr w 24 Maj 2014, 16:30

Można grać bez ENB, ale nie będzie to wyglądało tak dobrze jak powinno jak chodzi o oświetlenie, cieniowanie, kolory itp.. Musiałbyś przenieść konfigi pogodowe i shadery z powrotem z AA2.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2

Postprzez MajorDiegtiarov w 24 Maj 2014, 17:08

Żeby przywrócić to wszystko to dużo roboty czy tylko przenieść pliki?.
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 15 Sie 2023, 13:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2

Postprzez vandr w 24 Maj 2014, 17:25

Tzn. aby grać bez ENB?
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2

Postprzez MajorDiegtiarov w 24 Maj 2014, 18:20

Tak bez ENB, bo ja ogólnie jestem maniakiem kontrolowania temperatury na karcie a zarówno ENB jak i Sweetfx powoduje wywałke do pulpitu z włączeniem jakiegokolwiek programu do mierzenia temperatury w zwykłym SoC usunąłem jeden plik i SweetFX się wyłączył, ale jak mówisz, że trzeba tu pliki przywracać to powiedz czy wystarczy przenieść i wywalić pliki ENB czy z przenoszeniem shaderów itp będzie mergoawnie czy coś takiego.
Awatar użytkownika
MajorDiegtiarov
Tropiciel

Posty: 248
Dołączenie: 09 Wrz 2013, 21:50
Ostatnio był: 15 Sie 2023, 13:41
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 38

Re: Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2

Postprzez vandr w 24 Maj 2014, 18:39

Zrób tak. Po prostu przenieś z AA2 (spaczowanej do 2.04) do tej adaptacji folder SHADERS oraz Config/Weathers oraz Scripts/tadek_spawns.script i zatwierdź podmianę wszystkich plików. A pliki ENB'a wywal. Powinno działać.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Re: Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2

Postprzez FENIXS w 25 Maj 2014, 11:25

Dajcie to na normalny Serwer Hostingowy, bo nie idzie tego pobrać .Dochodzi do 9 % i wywala błąd :( .Zaciągałem już to 6 razy i zawsze jest tak samo 9 % i wywala błąd.
Awatar użytkownika
FENIXS
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 10 Kwi 2014, 18:12
Ostatnio był: 27 Lis 2014, 22:46
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 6

Re: Tajne Ścieżki 2 (Final Update) + Autumn Aurora 2

Postprzez vandr w 25 Maj 2014, 11:32

Wywal ciastka i przeczyść przeglądarkę bo nikt nie ma problemu z pobieraniem. Mega jest aktualnie najlepszym hostingiem plików.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 01 Mar 2023, 21:43
Kozaki: 1747

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość