[S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost 2009]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost 2009]

Postprzez mufflon1111 w 30 Cze 2009, 23:14

mufflon1111
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 26 Cze 2009, 11:17
Ostatnio był: 17 Lip 2014, 17:35
Miejscowość: Łomża - blisko Zony
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost 2009

Postprzez BJ Blazkowicz w 30 Cze 2009, 23:34

Z tym że nie da się go ściągnąć...

EDIT: Już działa widocznie mieli problem na serwerze... aha i trochę dziwne że jest w .exe....
Ostatnio edytowany przez BJ Blazkowicz, 01 Lip 2009, 21:56, edytowano w sumie 1 raz
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 13 Sty 2023, 21:57
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost 2009

Postprzez mufflon1111 w 01 Lip 2009, 20:40

czemu u mnie jest wszytko spoks
mufflon1111
Kot

Posty: 11
Dołączenie: 26 Cze 2009, 11:17
Ostatnio był: 17 Lip 2014, 17:35
Miejscowość: Łomża - blisko Zony
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Balance IL 86
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost 2009

Postprzez tolek73 w 02 Lip 2009, 23:17

Witam.
Czu ściągnął już ktoś tego moda,jeśli tak,to niech go wrzuci na coś innego ,bo z filesa nie da rady. thx
Awatar użytkownika
tolek73
Kot

Posty: 15
Dołączenie: 19 Kwi 2009, 18:45
Ostatnio był: 02 Lip 2016, 18:44
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: -1

Re: S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost 2009

Postprzez MeZZerschmitt w 03 Lip 2009, 13:06

Czy mi się wydaje, czy już powstały trzy tematy o tym (nic nowego nie wnoszącym) poprawionym graficznie OL?
"Niektórzy ludzie po prostu nie szukają logicznych korzyści, takich jak pieniądze. Nie sposób ich kupić, zastraszyć czy przekonać, nie sposób w ogóle z nimi negocjować. Niektórzy ludzie po prostu lubią patrzeć, jak świat wokół płonie."
Awatar użytkownika
MeZZerschmitt
Tropiciel

Posty: 273
Dołączenie: 21 Lis 2007, 18:52
Ostatnio był: 09 Gru 2013, 22:51
Miejscowość: Wrocław
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 4

Re: S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost 2009

Postprzez yoger w 04 Lip 2009, 20:13

Czy ten mod ważący ponad 700mb to to samo co complete 2009 + 1.32, czy może zawiera coś więcej?
yoger
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 17 Sty 2008, 10:11
Ostatnio był: 25 Lut 2011, 18:33
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost 2009

Postprzez Baron w 07 Lip 2009, 20:17

Wprowadza więcej, ale bugów. Przynajmniej u mnie.
Poleciałem na początku do Magazynów zamiast do Agropromu (po Wintara i naboje), i co? Co chwila wywala mnie do pulpitu. Różnie - przy save'owaniu, przy ładowaniu (jedynego save'a, jaki udało mi się zrobić w magazynach) lub w samej grze.

Z samych zmian nie podobają mi się:
1. Ilość giwer może i fajna, ale spora część nie różni się praktycznie niczym od siebie, więc jaki jest sens wprowadzanie tej samej broni w kilku kolorkach?

2. Ikonki w ekwipunku są za małe. Nie byłoby to problemem, gdyby nie wprowadzili nowych broni i naboi (zwłaszcza naboi). Mam problem bowiem z odróżnianiem amunicji od siebie (nie znam nowych na pamięć i muszę wytrzeszczać gały żeby coś zobaczyć).

3. Po raz kolejny ten pieprzony celownik! Nie wiem, może twórcy OL mają sokoli wzrok, ale ja tej malutkiej kropeczki nie jestem w stanie zauważyć i wszystkie bronie bez lunety stają się bezużyteczne, bo nie idzie tym celować.

LOG:
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : data
[error]Function      : CVirtualFileReader::CVirtualFileReader
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 462
[error]Description   : g:\gry\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\textures\ui\ui_mainmenu.dds
[error]Arguments     : Not enough storage is available to process this command.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost 2009

Postprzez zebredee11 w 12 Lip 2009, 06:11

Witam. Czy w tym modzie można zrezygnować z Gnomus's Scopes i zastąpić ja normalnymi celownikami?. Moje próby usuwania plików crosshair kończą się wywaleniem na pulpit.

Mozna tylko trzeba umiec i chciec...Nie wystarczy usuniecie tekstur Gnomusa - musisz podmienic je na te standardowe z OL 2.2 i chyba tez pozmieniac nazwy plikow tekstur o ile bedzie trzeba odpowiedzialnych za celowniki... - caleb59
zebredee11
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 10 Mar 2009, 20:03
Ostatnio był: 15 Wrz 2009, 17:29
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 0

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost 2009]

Postprzez Baron w 13 Lip 2009, 20:12

Pograłem w tego moda trochę i jest to krok do tyłu w stosunku do wersji, w którą grałem wcześniej (o oryginale nie wspominając).

Minusy:
- niewidoczna kropka celownika
- zbyt małe ikony
- kompletnie spieprzona atmosfera przy antenach (w oryginale było wyśmienicie, a tu śmieli jeszcze dodać muzykę z wysypiska...), tego nie zdzierżyłem i przestałem dalej grać
- bardzo łatwe zdobywanie pieniędzy
- bezsensowne umieszcznie exo i innego wypasu u handlarza (łatwość w zdobyciu najlepszego sprzętu)*
- usunięte niektóre rewelacyjne atmosferyczne dźwiękowe smaczki z oryginału typu miauczenie kota i podobne
- trawa rodem z Priboy'a
- detektor nie ostrzega przed wszystkimi anomaliami (nie pamiętam już jak było w oryginale)
- chore staty dodanych artefaktów
- zbyt niski poziom trudności
- zmienione na niekorzyść dźwięki bliskiego kontaktu z kontrolerem
- przesadzone staty niektórych broni
- niestety częste crashe (niby wina sprzętu, a zdarzały mi się tylko w magazynach wojskowych)

Plusy:
- noc!
- rewelacyjne odgłosy broni i uderzających kul
- w exo czy kombinezonie ekologa mamy zawężone pole widzenia
- możliwość naprawy sprzętu
- wytrzymalsze (?) mutanty
- klimatyczne blow outy

* Moim zdaniem jedna z wielu cech, która stawia czystą grę o wiele wyżej niż wszystkie mody razem wzięte. Takie coś jak ulepszony exo powinno być unikalne i bardzo trudne do zdobycia. Pamiętam ile się namęczyłem żeby znaleźć informację o skrytce Kła. To było coś, co trzymało mnie przy tej grze grube godziny po jej ukończeniu. W modach skrytki i poboczne zadania w ogóle tracą sens istnienia, kiedy wszystko możemy kupić u barmana. Nie ma absolutnie żadnej radości ze zdobycia takiej Sevy z dziczy czy Wintara z X16. Porażka...

PS. Teraz, kiedy wiecie co mi się podoba, a co nie, to może polecicie moda, który najbardziej by mi przypasował? Gdyby tylko w oryginale była prawdziwa noc, możliwość naprawy sprzętu, blow outy i dźwięki (tylko broni) z OL...
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost 2009]

Postprzez portals w 15 Lip 2009, 10:32

Inne strona z której można pobrać:
http://www.megaupload.com/?d=AG9YQKPA
Wy też macie taki błąd ze NPC zmianą nagle nastawienie np Na wysypisku zaraz na początku tam gdzie jest 3 bandytów zabiłem 2 a 3 stał się neutralny potem gdy poszedłem na wysypisku jeden stalker nagle zaczął mnie atakować
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost 2009]

Postprzez Baron w 16 Lip 2009, 14:25

Tak i to wielokrotnie. Dodatkowo, nie wiedzieć czemu, naukowcy byli od razu wrogo nastawieni.
Baron
Stalker

Posty: 117
Dołączenie: 16 Wrz 2008, 11:21
Ostatnio był: 01 Cze 2020, 23:05
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 7

Re: [S.T.A.L.K.E.R. Oblivion Lost 2009]

Postprzez StaryZapomnij w 17 Sie 2010, 23:54

Mam problem. Zainstalowałem ten mod (OL 2009 RC1) u kolegi i wszystko śmigało aż miło, natomiast instalując go w taki sam sposób u siebie, tak samo jak w OL 2.2 + rc1 ikony przedmiotów są pomieszane, pocięte itd. Zna ktoś przyczynę tego problemu?
StaryZapomnij
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 30 Sie 2009, 22:44
Ostatnio był: 02 Kwi 2011, 11:00
Kozaki: 0

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości