[L.U.R.K.]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Bambosz107 w 17 Gru 2011, 23:14

Że chce im się w tym dłubać jeszcze, Holden parę razy niby zawieszał prace nad modem, a wersja 1.1 miała być tą ostatnią. Nie widzę żadnej różnicy pomiędzy nią a tym trailerem.
Go Go Power Rangers!!
Awatar użytkownika
Bambosz107
Legenda

Posty: 1280
Dołączenie: 10 Maj 2009, 21:50
Ostatnio był: 15 Cze 2022, 20:42
Miejscowość: Tarnów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 87

Reklamy Google

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez atikabubu w 22 Gru 2011, 14:01

Jak ktoś nie będzie mógł zasnąć to polecam http://www.moddb.com/mods/lurk/news/lurk-12-overview

Ja przysypiałem po drugim akapicie :E
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez utak3r w 23 Gru 2011, 03:08

Oh my, nawet przescrollowanie tego mnie znudziło ;)
Dajcie lurkowi umrzeć :P niech umrze śmiercią naturalną, po co komu zombie?
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez fliso888 w 25 Gru 2011, 14:01

Ehh... Mam takiego bugtrapa :arrowd:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ... shadow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_kamp.script:904: attempt to index field '?' (a nil value)
stack trace:


Wywala przy wczytywaniu zapisu w magazynach wojskowych (po padnięciu).
PS: Mod jest zaje*isty i nie narzekam na brak hud'a.
Edit: Już wszystko ładnie działa bo wczytałem poprzedniego saved'a :E .
Ostatnio edytowany przez fliso888 25 Gru 2011, 23:13, edytowano w sumie 2 razy
Awatar użytkownika
fliso888
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 30 Gru 2010, 22:55
Ostatnio był: 24 Maj 2014, 09:30
Miejscowość: OKOŃ
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 5

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez lol3r_86 w 25 Gru 2011, 14:06

Człowieku ty chyba nie wiesz co piszesz. Lurk był jednym z ciekawszych modów wprowadzających, no dobra próbujących wprowadzić naprawdę urealniające rozgrywkę zmiany. Jednak olbrzymi odrzut broni, całkowite usunięcie właściwości artefaktów i parę mniejszych baboli go pogrzebało.

Nie rozumiem tych którzy narzekają na brak hud-a i minimapy, ten mod ma urealniać rozrywkę, a nigdy w zyciu w zasięgu własnego wzroku nie widziałem ani mini mapy ani paska zdrowie itp., itd.

Jeśli interesują was takie rzeczy to grajcie w SC 2009 1.4.4 tak jak póki co ja robię z niecierpliwością czekając na lurk 1.2., który ma przywrócić artefakty, poprawić statystyki broni, dodać sypialnie z COP. Jeśli wszystko im się uda bedzie to najlepszy mod historii stalkera.
lol3r_86
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Gru 2011, 13:43
Ostatnio był: 01 Sty 2012, 16:33
Kozaki: 0

Problem z uruchomieniem gry, po wgraniu modyfikacji.

Postprzez Matiziom47 w 30 Gru 2011, 04:10

[code][/code]Witam serdecznie. Od razu chcę przejść do sedna tematu. Otóż mam problem! Pobrałem moda L.U.R.K wersję 1.1. W folderze Stalkera, tam gdzie trzeba zmieniłem false na true, wgrałem gamedata oraz ustawienia graficzne w gamedacie zmieniłem, ponieważ wszystkie były na extrime a zalecane było, że przy słabym kompie zmienić na optimized. No to wszystkie zmienione, włączam stalkera chwilkę czarny ekran i dup wyłącza grę. Błagam o pomoc, bardzo mi zależy na graniu w mody. Oczywiście :wódka: będą :D
Ostatnio edytowany przez Matiziom47, 30 Gru 2011, 13:08, edytowano w sumie 1 raz
Procesor: AMD Phenom II X4 965 BE Karta graficzna: Gigabyte GeForce GT 630 Karta dźwiękowa: Realtek HD Monitor: PHILIPS 1440x900 RAM: 4 GB DDR3

Zoną zarządzają ludzie, nie natura...
Awatar użytkownika
Matiziom47
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 02 Lis 2010, 15:56
Ostatnio był: 05 Gru 2018, 02:01
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 9

Re: Problem z uruchomieniem gry, po wgraniu modyfikacji.

Postprzez MatrixSTR w 30 Gru 2011, 05:29

Przeczytaj pomarańczową ramkę u góry...
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Bastek w 14 Sty 2012, 02:11

Witam wszystkich
Mam problem :/
Gdy włączam grę to pojawia się czarny ekran i znika. :(

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CStringTable::Load
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\string_table.cpp
[error]Line          : 53
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : string table xml file not found string_table_includes.xml, for language eng
 


Z góry dziękuje :D
Awatar użytkownika
Bastek
Kot

Posty: 28
Dołączenie: 15 Wrz 2009, 07:34
Ostatnio był: 23 Sty 2018, 21:06
Miejscowość: Radzionków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 1

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez k4r00 w 14 Sty 2012, 02:20

Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!

Za ten post k4r00 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Bastek.
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez GhostRider44 w 07 Lut 2012, 15:10

Witam wszystkich. Mógłby mi ktoś powiedzieć, które pliki są odpowiedzialne za celownik
PSO-1M2? Denerwuje mnie już ten banalny krzyżyk zamiast starego dobrego PSO :E. Dzięki z góry, polewam za pomoc. :wódka:

EDIT: PSO było ukryte pod nazwą wpn_crosshair_m1891_3.dds w folderze textures/Arsenal_Mod/Crosshairs . To tak dla innych z tym samym problemem. PS: Teksturkę PSO wziąłem z moda Gnomus Scopes (wpn_crosshair.dds).
Ostatnio edytowany przez GhostRider44, 08 Lut 2012, 15:13, edytowano w sumie 1 raz
Haraszo kartoszki!

Za ten post GhostRider44 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive dienonych.
Awatar użytkownika
GhostRider44
Stalker

Posty: 171
Dołączenie: 23 Sty 2011, 12:30
Ostatnio był: 04 Mar 2023, 09:25
Miejscowość: Domek w wiosce kotów, Kordon
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 149

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez r_populik w 07 Lut 2012, 15:37

Zależy co chcesz zrobić - możesz zmienić teksturę w pliku ltx danej broni (sekcja scope_texture) na wpn_crosshair (zwykłe PSO), ewetualnie jak nie ma tej sekcji patrzysz co jest w scope_name, szukasz tego czegoś w weapons.ltx i tam zmieniasz sekcję scope_texture (przy czym wtedy zmiana obejmie wszystkie broni korzystające z tego celownika). Może odszukać też teksturę celownika, który chcesz zmienić, w folderze textures (najczęściej są one w podfolderze wpn), zapisać sobie jej nazwę, wywalić, wstawić kopię wpn_crosshair.dds i nazwać ją tak, jak nazywa się ta, którą chcesz podmienić.

Za ten post r_populik otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive GhostRider44.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [L.U.R.K.]

Postprzez Tormentor w 13 Kwi 2012, 20:57

Mam następujący problem. Z racji tego, że pierwszy raz modyfikuje stalka nie miejcie za złe moich błędnych poczynań.

Więc tak. Skopiowałem pliczek gamedata do foledru z grą. W notatniku zmieniłem false na true. W pliku localizatio również zrobiłem to co trzeba.
Odpalam i nic. Ciągle podstawka :/
Coś przeoczyłem? A właściwie co przeoczyłem.
Image
Awatar użytkownika
Tormentor
C O N T R I B U T O R

Posty: 1029
Dołączenie: 15 Lis 2010, 21:42
Ostatnio była: 18 Cze 2023, 17:27
Miejscowość: Yantar
Ulubiona broń: --
Kozaki: 289

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt66 oraz 5 gości